• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Etter Kampen - Brann-RBK 0-0

Started by OmOssSjølOgHansaøl, August 24, 2008, 21:09:10 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kristoffer M

August 24, 2008, 23:57:42 PM #50 Last Edit: August 24, 2008, 23:59:30 PM by kris2ffer
QuoteSom følge av Branns skuffende spill og resultat ble spillerene møtt med piping fra publikum da de forsøkte å takke for støtten.


Her har vel journalist og godeste herr Bakke misforstått litt. Det var vel dommertrioen som høstet piping på vei inn i garderoben etter kamp, ikke applauderende Brann-spillere..!

Herr Smed

Eirik Bakke og hans like kan bare glemme at jeg skal spesialsy min oppførsel på stadion etter hvordan enkelte spillere reagerer. Når det millionlønnede makkverket jeg var vitne til idag ikke yter Bergen noe godt, benytter jeg meg av min fordømte rett til å hetse så mye jeg vil!
Alle må gå.

Herr Smed

Quote from: kris2ffer on August 24, 2008, 23:57:42 PM
QuoteSom følge av Branns skuffende spill og resultat ble spillerene møtt med piping fra publikum da de forsøkte å takke for støtten.


Her har vel journalist og godeste herr Bakke misforstått litt. Det var vel dommertrioen som høstet piping på vei inn i garderoben etter kamp, ikke applauderende Brann-spillere..!


Pipingen var selvsagt også rettet mot spillere, trenere og alle som har en finger med i spillet rundt det som rører seg i idrettsveien. Skulle bare mangle!
Alle må gå.

BBB-Tony

Quote from: Klaus_Brann on August 24, 2008, 23:54:21 PM
Det kan du godt stadfeste Tony, men "må" det være sånn. Helt forståelig at mange er ekstremt misfornøyde med tingenes tilstand om da'n, inkludert meg selv, men som Bakke sier så går det negativt inn på flere spillere, og det er vel ikke akkurat positivt?


Det må ikke, og bør ikke være sånn. Men det er bare slik Brann-supportere er. Jeg er helt enig med deg i at spillerene bør backes mer opp. Jeg er selvsagt skuffet hvordan ting går om dagen, men ting blir ikke bedre av at folk piper mot sine egne! Så kan en gjerne si at spillerene ikke fortjener applaus slik de presterer om dagen, men det blir uansett ikke bedre av at supportere piper på de. Som deg, så var jeg ikke vill av begeistring etter kamp, men klapper selvsagt forde!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Ricky

NOEN blir jo nødt til å bruke kjeftesmellen og gi beskjed til spillerne når ikke lagkaptein Eirik Bakke klarer det..
Synes tvert imot det var utrolig at folk klarte å holde seg helt til det var spilt 65-70 minutter før de groveste feilpasningene og/eller den fullstendig manglende løpsviljen i kontringssituasjoner førte til spredt piping fra tribunene. Det virket jo også som om alvoret da endelig gikk opp for Brann-spillerne, og at de brettet opp ermene og skjerpet seg.

Kruxleiven

Jeg husker sesongen 2002 da vi kjempet mot nedrykk. Da var vi en gjeng på i hvertfall over 100 stk som sang i motgangen. Det var ikke snakk om hvor mye spilerne var lønnet eller hvor dårlig innsatsen deres var. Vi ønsket å hjelpe dem og markere vår kjærlighet til laget og klubben. Nå har jeg innsett at de tider for lengst er forbi. Brannfanatismen min har sunket for lengst og det er vel det som skjer med de fleste. Kulturen er vel også slik at det er både kulere og gøyere å spre rundt seg med negativitet og elendighet. Før i gamle dager med store stå begrenset vi vel som oftest negativiteten til dommeren (noen som husker dommeren skal dø?). Nå skal alt og alle skal sparkes når det går dårlig. Tror vi er ganske unike på det feltet. For meg spiller det ingen rolle lenger hvordan stemningen er, men det er noe litt lamt å kun synge når man vinner. Jeg tror Bakke og andre bare må innse at det skal masse til før det blir synging og støtting av laget i motgang.

KEA

Quote from: kris2ffer on August 24, 2008, 23:57:42 PM
QuoteSom følge av Branns skuffende spill og resultat ble spillerene møtt med piping fra publikum da de forsøkte å takke for støtten.


Her har vel journalist og godeste herr Bakke misforstått litt. Det var vel dommertrioen som høstet piping på vei inn i garderoben etter kamp, ikke applauderende Brann-spillere..!

thesevs

Kan noen fortelle meg hvorfor Seven Nation Army blir spilt rett før kampen begynner? Har vært slik de to (?) siste hjemmekampene.. er det noen på Brannlaget som tror de får ekstra tenning av å høre sangen eller? Kan ikke skjønne hvem det skulle vært...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

KEA

Quote from: thesevs on August 25, 2008, 00:45:13 AM
Kan noen fortelle meg hvorfor Seven Nation Army blir spilt rett før kampen begynner? Har vært slik de to (?) siste hjemmekampene.. er det noen på Brannlaget som tror de får ekstra tenning av å høre sangen eller? Kan ikke skjønne hvem det skulle vært...


Det er bra du tar opp dette. Jeg husker med gru Viking som på gamle Stavanger Stadion spilte en idiotisk "jingle" hver gang de tok corner. Da ble det mer corny enn corner. Dette er noe forbannet dritt som totalt ødelegger den hyllesten vi bør gi laget når de kommer inn på banen. Nå var vel ikke stemningen den helt store akkurat i kveld, men det er ikke det som er poenget. Jo mer "fanfarer" jo verre, etter min mening.

Klaus_Brann

Quote from: kris2ffer on August 24, 2008, 23:57:42 PM
QuoteSom følge av Branns skuffende spill og resultat ble spillerene møtt med piping fra publikum da de forsøkte å takke for støtten.


Her har vel journalist og godeste herr Bakke misforstått litt. Det var vel dommertrioen som høstet piping på vei inn i garderoben etter kamp, ikke applauderende Brann-spillere..!


Her har vel du misforstått litt. Slik jeg leser det, er det snakk om ETTER kampen, og da var det nok ikke bare dommertrioen som fikk piping i trynet.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Herr Smed on August 25, 2008, 00:03:06 AM
Eirik Bakke og hans like kan bare glemme at jeg skal spesialsy min oppførsel på stadion etter hvordan enkelte spillere reagerer. Når det millionlønnede makkverket jeg var vitne til idag ikke yter Bergen noe godt, benytter jeg meg av min fordømte rett til å hetse så mye jeg vil!


Morsomt at du benytter deg av din rett til å hetse så mye du vil, når det i signaturen din står "Støtte laget". Men for all del, noen kaller vel det å støtte laget.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: tonynord on August 25, 2008, 00:11:24 AM
Quote from: Klaus_Brann on August 24, 2008, 23:54:21 PM
Det kan du godt stadfeste Tony, men "må" det være sånn. Helt forståelig at mange er ekstremt misfornøyde med tingenes tilstand om da'n, inkludert meg selv, men som Bakke sier så går det negativt inn på flere spillere, og det er vel ikke akkurat positivt?


Det må ikke, og bør ikke være sånn. Men det er bare slik Brann-supportere er. Jeg er helt enig med deg i at spillerene bør backes mer opp. Jeg er selvsagt skuffet hvordan ting går om dagen, men ting blir ikke bedre av at folk piper mot sine egne! Så kan en gjerne si at spillerene ikke fortjener applaus slik de presterer om dagen, men det blir uansett ikke bedre av at supportere piper på de. Som deg, så var jeg ikke vill av begeistring etter kamp, men klapper selvsagt forde!


Jepp, jeg og klappet litt. Det har ingen verdens ting med at jeg var fornøyd med det guttane presterte i dag, men rett og slett for å vise at jeg støtter de i den videre kampen for å komme oss opp av driten vi selv har trykket oss langt ned i.
Blod er tjukkere enn vann.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lenemora_85

Som klaus skrev over meg, TJUKKERE ENN BLOD!!!!!!
Naa er det paa tide at VI slutter aa SKRIKE og hyle over kor daarlig spillerene vaares spiller?? og ang trenere??  erru brann supporter eller ikke?  OM du ska si noe negativt, saa holdt deg unna.. vi vann serie gull i 2007, spillere trenger oss, trenere trenger oss,  og de trenger ikke all den dritten som kommer her, eller i media... Eg har selvt spilt, og vet assen det er aa faa negativt etter seg...  da spiller en daarlig..

ikveld paa vei ut, saa sang eg byen er bergen aa laget er brann og eg er ikkkje i norge en gang!!!!  kem faen som stoette laget sitt? gaa aa tenk dere om, om vi ska klare aa komme oss videre i CL og klare aa vinne og komme oss oppover paa tablellen saa trenger de oss, og ikke en barnehage som klager over alt. eg vet selv at vi ha spilt daarlig, men eg holde godt kjeft utenom naar eg snakker me andre brann fans, og vi snakker uten aa henge ut laget aa trenere her....

saa kem er med paa at byen er bergen og laget er brann.....???
og blod er tjukkere enn vann?

Texas

Greit at man kan sette spørsmålstegn ved pipingen, men jeg skjønner de som piper. Det er for jævlig å se på en gjeng godt betalte spillere som yter langt mindre enn det som kan forventes av dem gang etter gang etter gang.

BBB-Tony

Quote from: Klaus_Brann on August 25, 2008, 01:24:12 AM
Quote from: kris2ffer on August 24, 2008, 23:57:42 PM
QuoteSom følge av Branns skuffende spill og resultat ble spillerene møtt med piping fra publikum da de forsøkte å takke for støtten.


Her har vel journalist og godeste herr Bakke misforstått litt. Det var vel dommertrioen som høstet piping på vei inn i garderoben etter kamp, ikke applauderende Brann-spillere..!


Her har vel du misforstått litt. Slik jeg leser det, er det snakk om ETTER kampen, og da var det nok ikke bare dommertrioen som fikk piping i trynet.


Når spillerene kom over midten, og var på vei bort for å takke Hansa for kampen, så kommer det høylytt piping fra tribunen mot Brann-spillerne. Det var ikke så veldig vanskelig å oppfatte!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Xminator

Og det er velfortjent pipekonsert. RBK gir 100%, Brannspillerene 80%. Og Bakke er direkte elendig i denne kampen. Han må gjerne ta hele pipekonserten på seg selv for det er vel fortjent.

Nixon

Pipekonsert til kollektivet til pause og etter kampen er høyst berettiget når Brann spiller så dårlig som i går. Når det gjelder Bakke så skjønner jeg ikke hvorfor han får spille hele kampen. Når han er halvskadet og spyr i pausen må det da være bedre å erstatte han med Gylfi.
Rød makt på Hansa

kabelmann

BT fortsetter sin dårlig skjulte agenda mot Demba. Det blir for dumt når spillerbørskarakteren er delt ut før kampen er spilt. Demba 2, Karadas 4 (!). Karadas burde ligget og vaket mellom en og to som stort sett resten av laget - med få unntak.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Memelli

La meg se om jeg har forstått det riktig: alle vil at Brann skal gjøre det bra. Bakke signaliserer til journalister at det er nå spillerne trenger støtte. Supporterne piper. Det støtter ikke spillerne.

Er det bare meg som ser at dette ikke er logisk i det hele tatt? Ta å skjerp dere, dette er lavmål.

dons599

Synes det er helt bak mål at vi piper på våre egne når det butter imot.

Skal vi være den 12. mann, som vi er så stolte av, så må vi være det i motgang også.

Når brann vinner, sier vi alltid at VI vant, men når de taper, så vender vi ryggen til istede for å

støtte de og virkelig være den 12. mann...

Vi må stille opp i medgang og motgang. Forstår frustrajonen, men skal vi hjelpe til og få snudd

dette så hjelper det ikke med piping og drittslenging.

Vi må støtte de i medgang og motgang... Blod er tjukkere enn vann og alt dette her.....

Brannfrelst

En ting er å støtte laget dersom de prøver,og prøver og innsatsen er 110%. Da har de i det minste prøvd.
En helt annen ting er når du står og ser på at RBK får trille ball og leke seg med tafatte Brann spillere,i vår egen lekestue. Og hvem i helvete er det som tror det å rygge og rygge helt ned til 16-meteren,når motstander angriper,vil føre noe godt med seg?

Nei,pipekonserten var vel fortjent igår!
2.10.07-Gullet kom hem!

Memelli

De som piper er med på å dra Brann ned i driten. Håper dere er klar over det. Er det virkelig det dere vil? Spillerne trenger støtte, både i medgang og i motgang.

vebo

Quote from: Ricky on August 24, 2008, 22:03:39 PM
Var vel få som trodde det var mulig, men faktisk klarte vi ny årsverste igjen!


Tenkte det samme, klarer ikke stå å se på at vi blir mindre og mindre engasjerte for hver kamp som går. Det er bare tragisk.

Quote from: thesevs on August 25, 2008, 00:45:13 AM
Kan noen fortelle meg hvorfor Seven Nation Army blir spilt rett før kampen begynner? Har vært slik de to (?) siste hjemmekampene.. er det noen på Brannlaget som tror de får ekstra tenning av å høre sangen eller? Kan ikke skjønne hvem det skulle vært...


Helt enig, jævla EM-dritt.


Quote from: Kruxleiven on August 25, 2008, 00:22:49 AM
Før i gamle dager med store stå begrenset vi vel som oftest negativiteten til dommeren (noen som husker dommeren skal dø?).


Tror den er for slem for bataljonen i dag, ble forsøkt startet, men folk ville heller synge om Jon Blund og storestå.
Tiocfaidh ár lá

thesevs

Eirik Bakke hevder at han driter i hva vi mener, men at noen yngre gutter på laget blir usikre av "klagingen" vår.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=534874
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

mads1..

Vi supportere skal ha makt og kunne gi beskjed om ka vi mener.
Om vi piper og synger ironiske sanger må no faen m spillererne og trener tåle.

Greit vi skal være lagets 12 mann,men då må no spillerne gi 100 %.
Slappe spillere som blir fra løpt og lekt m av rbk spillere skal få høre d.
Mem vi skulle vel kanskje sunget noen sanger om ledelsen i Brann,som har ødelagt alt i vår viktigste sesong..
Men Mjelde e snart ferdig..Og takk for d.
Ser lyst på året..

vebo

Nå må Bakke roe seg kraftig ned i kritikken mot oss.
Tiocfaidh ár lá

Herr Smed

Quote from: Klaus_Brann on August 25, 2008, 01:25:36 AM
Quote from: Herr Smed on August 25, 2008, 00:03:06 AM
Eirik Bakke og hans like kan bare glemme at jeg skal spesialsy min oppførsel på stadion etter hvordan enkelte spillere reagerer. Når det millionlønnede makkverket jeg var vitne til idag ikke yter Bergen noe godt, benytter jeg meg av min fordømte rett til å hetse så mye jeg vil!


Morsomt at du benytter deg av din rett til å hetse så mye du vil, når det i signaturen din står "Støtte laget". Men for all del, noen kaller vel det å støtte laget.


Kom ikke her å fortell meg at du ikke forstå ironien! Her skal du få hele sammenhengen:

Selv om spillerne gir faen
Molde feier dem av banen.
Støtte laget.
Selge Helstad ut av landet
Ikke syte, ikke banne.
Støtte laget.
Selv om laget bare taper
Grunnet Mjeldes egenskaper
Støtte laget
Bare drit i resultatet
Bare klappe, ikke hate.
Støtte laget.
Drit i cupen, ignorer det
Kanskje kommer vi i VG.
Støtte laget
Det er ikke flaut å si det
Vi fremstår som mongoloide.
Støtte laget
Drit i om laget ikke vant
Snart skal jeg stå konfirmant
Støtte laget
Drit i sporten, drit i byen
Vi fikk synge på Sportsrevyen
Støtte laget
Hvorfor bry seg om tabellen
Hylle laget hele kvelden
Støtte laget
De som klager er ei normale
De er sikkert casuale
Støtte laget
Laget taper, jeg har roen
Jeg fikk klem av Vaagan Moen.
Støtte laget
Hele Bergen gjort til latter
Vi har røde fine hatter
Støtte laget
Alle må gå.

Herr Smed

Bakke fremstår i artikkelen til VG som en enorm klovn, og dette må noen fortelle ham. Ellers kan det gå riktig galt.
Alle må gå.

Bent

Quote from: Super Hasund on August 24, 2008, 23:50:25 PM
Eirik Bakke "viser" oss helt fortjent fingeren i det intervjuet på brann.no
Eg e 100% enig med det han sier der.


Bakke bør prestere på banen istedet for å bry seg om andre ting. At han i tillegg er kaptein er en jævla dårlig vits. Ny kaptein takk!
Ut med RBH

thesevs

"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

steinbygger

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on August 24, 2008, 21:09:10 PM


De som fremdeles mener at Huseklapp gjør en god jobb bør se litt på hva "smarte" spillere gjør mot han. De 10-15 min Huseklepp spillte på høyre siden bodde Roar Strand i Brann sin 16 meter. Når han hadde Birkir og Jan Gunnar på seg var Strand nesten ikke over midtstreken.

Doffen85

Bakke og Karadas var banens to dårligste i går. Eirik virket som han har fått beskjed om å være snill, han tapte samtlige 50/50 dueller fordi han så redd ut.

Xminator

Quote from: Northside on August 24, 2008, 22:01:08 PM
Positivt:
-Billettprisene til neste år er langt rimeligere. Prisene gikk opp når "produktet" ble etablert, da tar jeg det som en selvfølge at prisene går ned når produktet er defekt!


De kommer selvsagt til å øke dem med 20% og før første hjemmekamp vil Bjørn Dahl være sjokkert over at folk ikke kjenner sin besøkelsestid. Når du ser hvor ofte de er sjokkert i europacupen er det ingenting som tyder på ett mer virkelighetsnært forhold til billettpriser på eliteseriekamper.

Christian


steinbygger

Quote from: Xminator on August 25, 2008, 09:24:52 AM
Quote from: Northside on August 24, 2008, 22:01:08 PM
Positivt:
-Billettprisene til neste år er langt rimeligere. Prisene gikk opp når "produktet" ble etablert, da tar jeg det som en selvfølge at prisene går ned når produktet er defekt!


De kommer selvsagt til å øke dem med 20% og før første hjemmekamp vil Bjørn Dahl være sjokkert over at folk ikke kjenner sin besøkelsestid. Når du ser hvor ofte de er sjokkert i europacupen er det ingenting som tyder på ett mer virkelighetsnært forhold til billettpriser på eliteseriekamper.


Prisene kommer til å gå opp. Brann har reforhandlet en del avtaler i tillegg brukt en del mill på Demba og alt dette må tjenes inn. Og hadde folk her inne fått bestemme så hadde vi brukt usansynlig mange penger på nye spillere i sommer og da hadde prisene gått enda mer opp.

Er det foresten noen som vet hvordan man kan stemme på ballguttene som banens beste?

Nixon

Rød makt på Hansa

viks

Ludde scorer i hver Brann 2 kamp han spiller, sier ikke at han er noe løsning på spiss problemet men det kan vel ikke bli stort verre uansett hvem som spiller der oppe..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Nixon

Ludde burde dominert mye mer og skårt flere mål i 3. divisjon før jeg blir overbevist om at han kan være noe som ligner på en redningsmann. Men klart at så dårlig som det er nå kan han umulig gjøre det verre. Tipper det hadde vært status quo.
Rød makt på Hansa

Ferguson

Lurer litt på kofor Armann ikkje har blitt hevet på topp endå? Spilte jo endel kamper på topp i fjor å kem husker ikkje det klassiske måley mot Start der han parkerer hele forsvaret før han setter ballen velplassert i hjørnet av målet. Eller målet mot LSK der han på reint Ruud Van Nistelrooy vis scorer på en retur.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

mads1..

Du trenger ikke lure på d... Han e alt for dårlig til og spille spiss for Brann...
Ser lyst på året..

Utmedsnolken

"og der snubler Sæternes igjen"


Ferguson

August 25, 2008, 10:12:46 AM #92 Last Edit: August 25, 2008, 10:14:37 AM by Ferguson
Quote from: mads1.. on August 25, 2008, 10:03:34 AM
Du trenger ikke lure på d... Han e alt for dårlig til og spille spiss for Brann...


Han e no mye bedre enn de som spiller der idag. Dessuten e det ment som en kortsiktig løsning. På sikt er han såklart for dårlig. Håper iallefall han starter mot Marseille. Euro Armann here we go!!! ;D
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

oslo øst

fy faen så dårlige vi er. kan noen fortelle karadas at han ikke er noe spiss , bestemora mi er jo flinkere med ball i beina
og hvorfor er det ingen som nevner midtbanen ????? nei for vi har ingen
vi har jo ingen kreativitet på midten, bakke har jo alltid vært ett defensivt arbeidsjern og jaiteh hmmmmmmmm hadde vi enda hatt en sappara eller skjeldbreid tror vi savner andresen mer enn jeg hadde håpt
mjelde er ikke problemet her han må jo bruke det han har
RBH er problemet hvorfor ga han ikke helstad disse 5 millionene ??????? og hvorfor tror dere han ba om dette ?? når dem ga huseklepp 3 mill. så ble hele lønnspolitikken i brann grusa
tenk dere det huseklepp 3 millioner !!!!!! tror ikke det har gått helt opp for meg ennå
noe må skje og det nå og nå tenker jeg for neste sesong før det er forsent
og så må jeg få si god tur til dere som drar til marseille
DET KALLER JEG EKTE SUPPORTERE

28966mustang

Hva DU kaller ekte supportere er uinteressant. Det var 17500 supportere på stadion i går.
Hvil i fred- 1963!

Klaus_Brann

Quote from: steinbygger on August 25, 2008, 10:11:34 AM
Quote from: Utmedsnolken on August 25, 2008, 10:07:53 AM
Quote from: Klaus_Brann on August 24, 2008, 21:44:02 PM


Azar hadde griseflaks som ikke var utvist etter første omgang.


Jaja, da forstår vi hverandre ikke i alle fall. Sier ingenting på at Karadas fikk et fortjent kort, men han blåste altfor mye mot Karadas, og det kom som en ekstra frustrasjonsbyrde oppå det elendige spillet vårt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Exim

Quote from: Christian on August 25, 2008, 09:27:58 AM

Ellers kan vel ros i dag bare deles ut til TIFO-gruppen og folket bak "Lille Ivers".



Dette "Lille Ivers" har jeg vist gått glipp av? Noen som vil fylle inn?

Ferguson

August 25, 2008, 12:23:44 PM #97 Last Edit: August 25, 2008, 12:26:24 PM by Ferguson
Quote from: Exim on August 25, 2008, 12:02:27 PM
Quote from: Christian on August 25, 2008, 09:27:58 AM

Ellers kan vel ros i dag bare deles ut til TIFO-gruppen og folket bak "Lille Ivers".



Dette "Lille Ivers" har jeg vist gått glipp av? Noen som vil fylle inn?


Lille ivers, lille ivers
sover du?, sover du?
har du vært på fylla, har du vært på fylla
ding dang dong

Og her har du en link ;)
http://tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2160124.ece
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

vebo

Quote from: 28966mustang on August 25, 2008, 11:27:14 AM
Hva DU kaller ekte supportere er uinteressant. Det var 17500 supportere på stadion i går.


Mens dine ville utsang om at det var 17500 supportere på stadion i går er kjempeinteressante!!
Tiocfaidh ár lá

ostraume

Quote from: mads1.. on August 25, 2008, 10:03:34 AM
Du trenger ikke lure på d... Han e alt for dårlig til og spille spiss for Brann...


Euro-Armann er en trofast spiller som gir alt når han får sjansen og aldri syter. Han er gull verdt for Brann. Jeg gleder meg til den dagen han er for dårlig for stallen vår, men i øyeblikket er han mer enn god nok.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Go Up