• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Neste steg mot medaljer

Started by Ricky, August 26, 2003, 00:40:58 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ricky

...er kampen mot laget på bronseplass; Odd Grenland. Vi ligger åtte poeng bak, og vi kan nesten halvere forspranget med seier. Vi møter et kraftig redusert Odd-lag (Aas og Fevang ute med karantene, Deila skadet, Solli solgt til Rosenborg...) og jeg tror vi har en mer enn fair sjanse til å vinne.
Alle mann til Telemark??

Karsten

Huske på at Odd er meget sterke hjemme da..

Sotraanda

3 poeng i Skien og eg tror vi tar bronsen!!!

Oh my god eg elsker dette laget!!!
ater, heter, hater NFF!

Stoffi

Det e bare 12 poeng opp til sølvet. 8 kamper igjen no. Vi kan klare det. Bodø/glimt går på en knekk anytime nå.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

monzilla

Bakkekontakt folkens

Vi er ikke langt unna nedrykk...

jinxter

Bakkekontakt er for bønder som skal dyrke jorden.

Ricky

Quote from: "monzilla"Bakkekontakt folkens

Vi er ikke langt unna nedrykk...


Du må jo innrømme at det er lov å håpe. Vinner vi neste kamp er vi FEM poeng unna medalje (med mindre Sogndal slår Rosenborg.. ha ha) med hele syv runder igjen å spille.
Og husk: "alle" de andre skal i tur og orden møte Rosenborg fremover.
Viking og Odd har en direkte pill råtten sesongavslutning, mens vi møter fem av de syv lagene på den nederste halvdelen av tabellen. Bodø/Glimt har nok rykket ifra for å bli, men bronsen kan vi så absolutt klare om vi slår reduserte Odd Grenland på søndag.

Sannsynlig tabell etter neste runde - dersom alle favorittene innfrir (noe de sjeldent gjør samtidig, men men...)

2. Bodø 37  (slår Tromsø)
3. Odd  30
4. Viking 29  (slår Aalesund)
5. Sogndal 29
6. Stabæk 28  (slår Lyn)
7. LSK 27  (slår Vaalerengens Ynglingeforenings fotballparti Spark)
8. Brann 25  (slår Odd)
9. Molde 24  (slår Bryne)

Jeg tror ikke vi greier bronsen, av den grunn at det er så sinnsykt mange lag som kjemper om den ene plassen, men jeg ser jo at veien ligger helt åpen foran oss om vi vinner på søndag.

Sotraanda

No får dåkke gje dåkke  :D

Dette Brann laget er for tiden helt uslåelig, vi tar ivertfall topp5, og det pisset med at "det er ikke langt til nedrykk" er tragisk å høre på.

Retter og en liten pekepinn mot de som har vert for å sparke Mons Ivar, dåkke er vel ikke særlig høye i hatten no nei...

Gi Mons Ivar en 10 års kontrakt!!!
ater, heter, hater NFF!

Rossi#46

viss vi ik klartrer til bronse plass så tror eg vi i hvertfall får en 4 plass...

brann e på god vei......hehe.



Dåkke kan vell denne sangen.

¨å brann i fra bergen er nokke for seg vi er ik fra norge vi advare deg, og brann e til bake og snart får du se vi e et mirakel av verden i kne!!!¨



og ka har kjedd,,,,,jo vi er til bake
l

KennethS

Champions league vi kommer Brann Brann Brann så moner :)

ingen som tar av her:)
tå på Brann

monzilla

Velkommen til bergen. Vi har en god periode og folk begynner å snakke om medalje og alt det derre. Tror vi bør konsentrere oss om å få 30 poeng DERETTER kan vi begynne å snakke medalje.

Geir

ndelig SERIEMESTER

Ricky

Med entusiastisk Arne Scheie-stemme:
"Det blir medalje! Det blir medalje, dere!"

Grey

Geir skrev:
Quote


Det var rette musen som pep!!!  :lol:
Maybe a Greyhound could be my way

Tom C

Uansett om det ikke blir medalje i år, så er vi på rett vei med det laget vi har nå. Kanskje en hodesterk spiss til neste år, så tror jeg vi kan få en meget spennende 04-sesong. Bare vi får beholde Seji, som forøvrig kommer til å bli en verdensstjerne når han slår til for fullt på Nigeria. (Minner han ikke litt om Vieira?)

Hadde forøvrig vært utrolig bra hvis vi hadde kvalifisert oss for Europa allerede i år. Holder det med fjerdeplass da, eller må vi ha medalje? Med den flyten vi er inne i nå, er jo ingenting umulig.
Aldri mer Obos....

Stoffi

Jeg har sagt det hele sesongen, vi tar sølv! Bodø/glimt ryker snart, bare vent. Sogndal har allerede falt ned.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up