• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Før kampen: Bodø/Glimt-Brann 31.08 kl 18.00

Started by feitarobin, August 24, 2008, 21:01:58 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Nightfox

Jaja, Når rudolf spiller med så mye boss senker det nivået på spilleren, stoke vil ikke ha han likevel, og vi kjøper han for en slikk og ingenting. Det er RBHs gentlemans agreement i alle fall..

Spelaren

To balltap i angrep, to baklengs. Heilt utruleg.
GÃ¥ av.

Kruxleiven

Synes vi skal ha straffe der, men for Helgerud er ingenting straffe.

thesevs

En ting merker jeg meg:
- Bodø/Glimt forsøker å være en blåkopi av 90-tallets RBK. Fansen har tydeligvis sine helter i Kjernen.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

olebrann3


Ferguson

Quote from: thesevs on August 31, 2008, 18:42:07 PM
En ting merker jeg meg:
- Bodø/Glimt forsøker å være en blåkopi av 90-tallets RBK. Fansen har tydeligvis sine helter i Kjernen.


Det ser jo ut som det lykkes då.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

chucki

August 31, 2008, 18:43:39 PM #206 Last Edit: August 31, 2008, 18:46:11 PM by chucki
herre jeremias!

Ikke lett å spille god fotball med 2 elendige sidebacker, en midtbane som trekker seg fra alle dueller og stasjonære spisser. Drastiske tiltak må gjøres etter denne sesongen. Det må satses på hurtige og tekniske spillere som ikke hele tiden er avhengige av andre til å utføre en god jobb på banen.

Ut med følgende:

Bjørn Dahl
Hassan El Fakiri
Armann Bjørnsson
Olafur Bjarnarson

Inn med:

Ny vestreback
Ny høyreback
Ny kantspiller
Ny midtstopper
Nye spisser

olebrann3

Eneste som er positivt i dag er at det tråden til mjelde må være enda tynnere, men får han fyken tar sikkert bare aabrek over allikarvell

thesevs

Og bølgen går over stadion... mangler bare sirkustelt og elefanter som kan løpe rundt i manesjen.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Kararay

et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Snublefot

Hvis mjelde får fyken bør vi hente en helt annet trener en Aabrekk... vi må få noe nytt og friskt inn i laget, på trenersiden også..


thesevs

Og der filmet faktisk TV2 en klovn (altså en virkelig klovn, ikke de i gult..) også! Hehe..
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama


Nightfox

De har vel filmet klovner stort sett i hele dag...

nummer9

Har i alle fall ikke sett noe annet på den grønne "gressmatten"...

Alexåsane

skulle gitt hele laget til andresen i vinter, og skulle ikke ha solgt helstad!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!


gunnar

Quote from: chucki on August 31, 2008, 18:43:39 PM
herre jeremias!

Ikke lett å spille god fotball med 2 elendige sidebacker, en midtbane som trekker seg fra alle dueller og stasjonære spisser. Drastiske tiltak må gjøres etter denne sesongen. Det må satses på hurtige og tekniske spillere som ikke hele tiden er avhengige av andre til å utføre en god jobb på banen.

Ut med følgende:

Bjørn Dahl
Hassan El Fakiri
Armann Bjørnsson
Olafur Bjarnarson

Inn med:

Ny vestreback
Ny høyreback
Ny kantspiller
Ny midtstopper
Nye spisser
Quote from: chucki on August 31, 2008, 18:43:39 PM
herre jeremias!

Ikke lett å spille god fotball med 2 elendige sidebacker, en midtbane som trekker seg fra alle dueller og stasjonære spisser. Drastiske tiltak må gjøres etter denne sesongen. Det må satses på hurtige og tekniske spillere som ikke hele tiden er avhengige av andre til å utføre en god jobb på banen.

Ut med følgende:

Bjørn Dahl
Hassan El Fakiri
Armann Bjørnsson
Olafur Bjarnarson


Enig. HEF er en tragedie. Jeg griner av sorg når jeg ser ham spille. At MIM tar han med på laget er grunn nok til at MIM må gå. HEF=pingle og MIM=pingle. De som fremdeles støtter disse=BLIND eller DEMENTE. Fanen så dårlig jeg blir. KVALMT. Snakk om å bli pisset på.
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

olebrann3

jaja vi er iallefall gode til å få kort, så ikke kan vi finne bakveien inn i eurocup til neste år med fariplay

sydnes76

Quote from: Bossmann on August 31, 2008, 18:47:34 PM
Mjelde kan ete drit.


Skjønner din frustrasjon, men dette blir drøyt. Hvis han skal ete bør det bli vafler i klubbhuset til Haus.

Kararay

et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

nummer9

Quote from: olebrann3 on August 31, 2008, 18:52:06 PM
jaja vi er iallefall gode til å få kort, så ikke kan vi finne bakveien inn i eurocup til neste år med fariplay

Har ikke den bakveien forsvunnet uansett?
Tror det var snakk om endringer på UEFA-greiene i alle fall.

gunnar

Quote from: sydnes76 on August 31, 2008, 18:53:16 PM
Quote from: Bossmann on August 31, 2008, 18:47:34 PM
Mjelde kan ete drit.


Skjønner din frustrasjon, men dette blir drøyt. Hvis han skal ete bør det bli vafler i klubbhuset til Haus.

Ja, la han sitte å spise vafler i klubbhuset på Haus. Lås døren og sleng nøkkelen i havet.
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

Spelaren

Forsvarsstrukturen til Brann er på adecconivå. Gang på gang slepp me motstanderen til, gang på gang er det slapp jogging hem igjen etter balltap og gang på gang får motstanderen vinne andreballer. Eg lurte før på om det var slik at nesten alle lag hadde årsbeste mot Brann i år, men no tenker eg heller at mesteparten av Brannlaget opptrer som boss sammen. Det er rart at så gode individer kan bli så bedriten ilag...
GÃ¥ av.

aso008

Har Mjelde sett kampen?
Marginer?
Er dette heimebrent fra Haus som er inne i bildet her?

Kruxleiven

Quote from: gunnar on August 31, 2008, 18:56:12 PM
Quote from: sydnes76 on August 31, 2008, 18:53:16 PM
Quote from: Bossmann on August 31, 2008, 18:47:34 PM
Mjelde kan ete drit.


Skjønner din frustrasjon, men dette blir drøyt. Hvis han skal ete bør det bli vafler i klubbhuset til Haus.

Ja, la han sitte å spise vafler i klubbhuset på Haus. Lås døren og sleng nøkkelen i havet.

Og ta fra han brobillettene!

Snublefot

Brann vant vist serien i 2006 sier mjelde..

har jeg gått glipp av noe?

chucki

Demba tror fortsatt at han kan "heppe" ballen forbi enhver forsvarer..
At Brann sine spillere og trener smiler mens de går av banen er skammelig.
Ikke rart bergenserne har mistet troen på Brann.

Mjelde er en altfor snill trener og forlanger altfor lite av spillerene.

Nightfox

August 31, 2008, 18:58:21 PM #228 Last Edit: August 31, 2008, 19:01:11 PM by Nightfox
Ut med:

Johan Thorbjørnsen
Kenneth Udjus
Erlend Hanstveit
Olafur Bjarnason
Bjørn Dahl
Cato Guntveit
Hassan El Fakiri
Gylfi Einarsson
Njogu Demba Nyrén
Arman Smarí Bjørnsson
Robbie Winters
Michael Twaithe
(Trond Fredrik Ludvigsen)

Ludvigsen i parentes fordi vi ikke har sett mye av han. Men han gjør faktisk en del rett bortsett fra å få Helstad til å se ut som en som kan offsideregelen.

Inn med:

Konkurransedyktig keeper
Nytt sett backer
Midtstopper som kan gå rett inn på laget, Yaw reserve.
Sier ikke neitakk til bedre vinger, PVM og Solli har vært en skygge av seg selv, men skal ikke se bort fra at det har med resten av brannstallen å gjøre. Med gode spillere blir man selv god, eller noe.
Konkurransedyktig midtbanespiller
Spisser som scorer mål (Forutsetning).

Det minner meg på noe.. Ut fra de spillerene jeg nå nevnte opp kan jeg sette opp en hel førsteellever med boss.

Thorbjørnsen
Bjørn Dahl - Bjarnason - Hanstveit - Twaithe
Guntveit - Fakiri - Einarsson
Winters - Demba - Armann

Med Udjus og Ludvigsen som boss-reserver.

Ricky

Hvis ikke noen spillere blir klare for klubben i kveld, så kan RBH dra til helvete og bli der.

Patton

Lett å se hvorfor ingen lag har klart å slå Bodø/Glimt på Aspmyra i år, imponerende overgangsspill. Minner litt om det hurtige overgangsspillet som Brann m / Helstad scoret flere på i fjor. Demba og Dahl usedvanlig negative i dag, han nye virket ok.

For underholdningens skyld burde Aabrekk gjenta bedriften fra Aspmyra for 13 år siden, og legge seg ned stein død.

Super Hasund

no e tragedien et faktum. Ingen ny spiss har vi fått. Og et nytt helt fortjent tap. Etter å ha støttet mons i alle sine trener år så e begeret no fullt. Mons sliter på det mentale plan.

Han e en god trener men kun de beste trenerene vet at fotball kun e 20% fysisk. Resten e mentalt.
Og det e der brann sliter for tiden. Laget e god nok for gull
La Folket Synge

*Feltz*

olebrann3

og ut med mjelde

inn med en trener som virkelig kan endre laget, helst en som kommer utenefra


olebrann3

bytt ut alt, både spillerene og alt av ledere

tj00m

Mjelde gjør noen jævli rare bytter, skjønner faen isje koffor Demba får en hel kamp, han e rett å slett elendig! Men angående spissproblemet e jo isje Mjelde sin feil, vi har rett og slett en dritdårlig Brannledelse som isje har klart å fått inn noen ekstra spillere! For en gangs skyld e eg enig med Ivar Hoff, det han sa før kampen; Hadde brann komt til CL hadde vi fått inn 80mill, isteden for å ta sjangsen på å beholde Helstad å komme til CL så selger vi han for 16mill og produserer knapt målsjangser i CL kvallik...
Brann Bergens Stolthet!

Alexåsane

Og korfor i helvette solgte vi helstad? måtte være snill med han å gi han et nytt utenlandseventyr? nei hoder bør rulle!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

ProphetSe7en

Fakiri har tydeligvis meget god til å komme seg hjem på siste målet. Hva med å faktisk løpe, gjøre det en kan for å komme seg bak å vinne tilbake ballen.

Romarius

Vi er et bunnlag, ikke vits i å snakke om noe annet. Snakke om marginer og sette sjanser, hallo den er drøy. Vi har vel totalt èn skikkelig sjanse i 2.
Han nye virker bra, ellers intet positivt. Hvorfor spilte ikke Birkir, eller i det minste kom inn i pausen for Dahl som slet hele kampen med farten?
For øvrig var BG svært gode, men de fikk en lett jobb mot en tafatt gjeng med bly i beina og ingen tro.
Og til slutt, er det ikke et lag, et hvilket som helst lag i tippeligaen, som har lyst til å bytte en spiss, en hvilken som helst spiss, med Demba? Beklager, han er den mest irriterende spilleren jeg har sett i Brann, inkludert samtlige finske og australske spillere vi har hatt i klubben.

Brannfan23

Glem CL, glem gullet, glem, cupen, glem tippeligaen...Glem alle ambisjonene SKB la frem ifjor...No mÃ¥ det plukkes poeng for Ã¥ unngÃ¥ veien til Adeccoligaen!!! 

Patton

Quote from: svortevik on August 31, 2008, 19:05:08 PM
Fakiri har tydeligvis meget god til å komme seg hjem på siste målet. Hva med å faktisk løpe, gjøre det en kan for å komme seg bak å vinne tilbake ballen.



Ja den var faktisk ekstrem. Småjogget hjemover, uforståelig.

Nightfox

Jaja. Rudolf får en ekstra kamp før det blir lang vinterferie i alle fall. Nei, jeg tenker ikke på gruppespill. Jeg tenker på kvallikk...

Super Hasund

La Folket Synge

*Feltz*

BBB-Tony

Hehe...tidens latterligste TIFO! Bra jobber Glimt!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Kai-Olai

Jeg syns gassballonger er utrolig undervurdert i TIFO-sammenheng... Er ikke hver dag en får nyte bilder som dette!
http://www.glimt.no/wips/1412830285/showImage/1650264724/

Go Up