• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Før kampen: Bodø/Glimt-Brann 31.08 kl 18.00

Started by feitarobin, August 24, 2008, 21:01:58 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

aso008


Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

olebrann3


aso008

UT MED LUDDE.... FY FAEN
Greit det i og med at Demba er man of the match

thesevs

Kan jo begynne å lure på om taktikken var å slippe inn 2-1 målet slik at presset på Rudy forsvinner...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

tj00m

Brann Bergens Stolthet!

Castro

Byen blant de syv fjell: VÃ¥rt eget lille land! Du vet at, vi e fra Bergen, vi e Sportsklubben Brann!

Stian

UT med Ludde? KA I HELVETTE? Ludde har vist større innsats denne kampen enn Demba har i hele år til sammen! Forsvaret e foresten bås!

ProphetSe7en

Må da være bedre å ta ut Demba framfor TFL?

Redd det snart står 3-1 nå.

Henrik8

Da er det bare å se seg over skulderen. Aalesund er 9 poeng unna. Hadde noen fortalt meg dette før sesongstart hadde jeg ledd hardt av dem.
Kjør over pakket 09`

Kararay

Helvete så skjer med Mjelde no da... no e det nok fra min side her også... om ikkje Ludde var skadet så stod vel Demba først i køen til å bli byttet ut? HELVETE HELLER... Det motsatte av taktisk geni? = Mjelde
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Lurkin

Wow, en midtbanespiller i Brann som er offensiv. Lover bra.
Berømte Brann fra Bergen

Kruxleiven

Demba gjør en idiotisk feil der, men er det ingen som reagerer på keeperen vi har? Hvorfor er han ikke en gang i nærheten av ballen. Om han ikke får trent skikkelig synes jeg ikke han bør få spille.

thesevs

Demba mister ballen igjen og skaper sjanser bakover...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Kararay

et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Kruxleiven

Tåpelig av Helgis å gi gult kort på det der. En skulder til skulder situasjon nærmest. Frispark, ikke kort.

olebrann3


Oppreist

Stein på stein blir Steinar.

krakra

Kan byttet av Ludde ha noe med at han ikke har spilt en hel tippeligakamp på årevis? Kanskje han rett og slett ikke er i fysisk form til å klare en hel kamp?

Snublefot

Hvorfor faen skal demba alltid ta i mot ballen som om han er diego faens maradona?

GÃ¥r det ikke ann Ã¥ ta i mot en ball pÃ¥ en skikkelig mÃ¥te?  Helvete ta..

Og bytte ut Ludde`?  SÃ¥ sant ikke ludde selv ba om Ã¥ bli byttet ut sÃ¥ er det noe alvorlig galt!!!!!!


Jeg har støttet mjelde lenge, men nå begynner faen meg jeg å gi opp den manne.

utrolig at ikke fakiri blir tatt ut..

Kararay

så vidt eg vet så ble han vurdert av Banden men ble funnet for dårlig for Banden...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Henrik8

Jeg vurderer å by 200 kroner for Fakiri og bruke ham som stumtjener. Da vil jakken min alltid være på et og samme sted, og det vil være umulig å ikke vite hvor den er.
Kjør over pakket 09`

thesevs

"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

olebrann3

rudolf kan bli stor iallefall, koffor startet han ikke?

Nightfox

Rudolf er bra. La han spille spiss, der har vi bare boss..

SKBrannfan

De rareste byttene jeg har sett på lenge...
Rett før jeg støtter "Mjelde må gå".

Super Hasund

Rudi spiller bra han. Blir spennende å se han fremover for brann
La Folket Synge

*Feltz*

krakra

Fordi Mjelde er Branntrener, og han liker ikke forandringer.

thesevs

Faens feilpasninger... at det skal være mulig..
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Nightfox

Lurer på hvordan det er å spille sammen med så mye boss.

Ferguson

"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Gud

Birkir skulle jo glatt spilt på h.backen i dag. Dahl har jo blitt lurt så jævli mange ganger at det er komisk.

Kararay

Hassan bør dø på banen eller legge opp med umiddelbar virkning....!!!!!!!! Og bruker Mjelde den mannen igjen så er det bare å ta sin hatt å gå....
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

thesevs

"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Oppreist

Stein på stein blir Steinar.

Nightfox


Snublefot


BojeN

Helvete som skjer...Hanstveit kan slå følge med fakiri og prøvespille for en eller annen bakgårdsklubb i øst-europa...Bare få de vekk
ojeN

Kruxleiven

Det går jo ikke an å miste ballen i angrepet mot det der gule laget. Blir jo straffet nådeløst. Jaja. Til tross for alt ser det ut som en fremgang.


olebrann3

sku nesten ønske vi hadde trond olsen sjølv, han kan iallefall løpe og score mål noe ingen av våre kan

Super Hasund

Quote from: Super Hasund on August 31, 2008, 16:59:53 PM
Har en dårlig følelse for kampen akkurat no. Håper brann klinker til og drar med hem 3 poeng.
Men det går nok mot et 3-1 tap


Jaja der kom 3-1.
La Folket Synge

*Feltz*

Kararay

No syns eg synd på rudolph, spille sammen med så mye boss....
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

thesevs

Quote from: Super Hasund on August 31, 2008, 18:39:13 PM
Quote from: Super Hasund on August 31, 2008, 16:59:53 PM
Har en dårlig følelse for kampen akkurat no. Håper brann klinker til og drar med hem 3 poeng.
Men det går nok mot et 3-1 tap


Jaja der kom 3-1.


Stolt over tippingen din?
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

vebo

Bør ligge et bud og en fet kontrakt klar til denne Olsen etter kampen. Kan få PVM med på kjøpet.

Quote from: tj00m on August 31, 2008, 18:03:49 PM
ser dåkke kampen på tv2sporten på internett? flere enn meg som får mye buffring piss gjennom kampen?


Kjør ned kvaliteten, problemer selv,



Tiocfaidh ár lá

olebrann3

August 31, 2008, 18:40:23 PM #196 Last Edit: August 31, 2008, 18:45:22 PM by olebrann3
åå heregud her kommer arman, noen som sier stallen vår er sterk? arman, azar, Demba, ludde og winters framme... Må være dårligste spissene i tippeligaen

Kararay

et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Super Hasund

Quote from: thesevs on August 31, 2008, 18:40:03 PM
Quote from: Super Hasund on August 31, 2008, 18:39:13 PM
Quote from: Super Hasund on August 31, 2008, 16:59:53 PM
Har en dårlig følelse for kampen akkurat no. Håper brann klinker til og drar med hem 3 poeng.
Men det går nok mot et 3-1 tap


hehe langt ifra

Jaja der kom 3-1.


Stolt over tippingen din?


hehe langt ifra
La Folket Synge

*Feltz*

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Go Up