• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Før kampen: Bodø/Glimt-Brann 31.08 kl 18.00

Started by feitarobin, August 24, 2008, 21:01:58 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

smaalanda

Skulle likt og sett Sævrasson (?) fra start istedet for Dahl og Jaiteh for Fakiri, men mer er vel ikke å forventa fra mannen ved spakene?
KMO!!!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator


Baunebob

Han vil ikke mer og faker selvsagt en skade slik han kan spille landskamp til uken.

Belfort

Herregud som vi blir overkjørt. Hva skjer med spillerene? Hvis ikke Rudolfen kan starte på bekostning av Fakiri så er han virkelig dårlig.

olebrann3

Gleder meg til å se rudolf etterpå, han bør få noen minutter

Henrik8

Fakiri må være ferdig i A-stallen til Brann. På begynnelsen av året var begrunnelsen for at han startet at han skulle spille seg i form. Når vi imorgen skriver September, må det bety en av to ting. Enten har han kommet i form, og er faktisk ikke bedre enn det han viser, og det er ikke i nærheten av Tippeliganivå. Hvis ikke bruker han alt for lang tid på å spille seg i form, og prosjektet må oppgis. Det koster oss alt for mye å få han i form, hvis sistnevnte alternativ skulle være det riktige. Jeg har mest tro på det første.

Løv-Ham neste. Eventuelt Lyn.
Kjør over pakket 09`

Spelaren

Wow...

Korpsmusikk og festleg maskot. Skal sei Bodø/Glimt slår på stortromma(og det i det uendelege) ikveld! Apropos maskot, kor blei det av GullBrann?
GÃ¥ av.

Snublefot

Jeg kan ikke forstå overhodet at ikke de som styrer Brann klarer å se at Fakiri ikke har noe i en tippeligakamp å gjøre lenger.

ProphetSe7en

Er ikke Fakiri blitt lovet fast plass på laget når han skrev under for Brann?

Castro

Quote from: svortevik on August 31, 2008, 17:37:06 PMSpørs om han er interessert i å bli i Brann etter behandlingen han har fått den tiden han har vært i klubben.


Dårlig samvittighet bør ikke hindre Brann i å tilby han forlengelse.
Byen blant de syv fjell: VÃ¥rt eget lille land! Du vet at, vi e fra Bergen, vi e Sportsklubben Brann!


vebo

Demba var grei han. Håper han ikke er veldig skadet, for vi har vel ikke så mye spisser igjen. Regner vel nesten med at kleppen tar dembas plass også kommer enten birkir, rudy eller tj inn. Robbie har ingenting der å gjøre, og armann kan vi godt vente med til vi kommer oss rundt på kantene.

Dommeren suger kuk.
Tiocfaidh ár lá

Brann_ruler86

Skulle tro Glimt var først i verden med familiedag og maskot med tanke på hvor mye oppmerksomhet det får...

GÃ¥ ta banen!

tj00m

ser dåkke kampen på tv2sporten på internett? flere enn meg som får mye buffring piss gjennom kampen?
Brann Bergens Stolthet!

Ferguson

August 31, 2008, 18:05:19 PM #115 Last Edit: August 31, 2008, 18:15:16 PM by Ferguson
Quote from: dudo on August 31, 2008, 17:48:29 PM
Heldigvis? Hvem skal inn da, Trefoten?


Ser ikkje kampen. Følger med på TV2 og BT. Så vet ikkje om det e bra at han e skadet. Men e jo fryktlig tynt på benken så det e vel ikkje bra i det hele tatt.

Demba og Hæstad ble kåret til de dårligste kjøpene i år av TV2.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Utmedsnolken

Er mye stirring på stillbilder her også...Ligger ca ett minutt bak kampen allerede nå i andre omgang
"og der snubler Sæternes igjen"

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

SKBrannfan

Quote from: tj00m on August 31, 2008, 18:03:49 PM
ser dåkke kampen på tv2sporten på internett? flere enn meg som får mye buffring piss gjennom kampen?


Slipper det nå som jeg har fått tv2sport på tven, men jeg ville tro det var veldig vanlig på nettet.

BojeN

HAHAHAHAH, jævla amatørdommeren...takker og bukker
ojeN

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Brann_ruler86

Haha Glimt snytt for straffe! Takk og lov for en fantastisk dårlig dommer!
GÃ¥ ta banen!

Falken

Ka i helvette gjør dommeren på??

Soleklar straffe til Glimt! Demba er enda dårligere nå...

Stian


ProphetSe7en

Skal være glad det er en dårlig dommer nå, ellers hadde det blitt straffe der.

Mange som klager på Fakiri, men det er da virkelig flere enn ham som spiller dårlig i dag igjen.

tj00m

Fakiri e så jævli elendig! Brann tar ballen og kan kontre, så han bare sender den rett sidelengs til solli sånn at han kan fortsette å jogge! Har dåkke nåkken gang sett Fakiri spurte???
Brann Bergens Stolthet!

Brann_ruler86

Ka faen?? Glimt spiller videre med egen spiller nede og når Brann får ballen spiller de den ut....
GÃ¥ ta banen!

Oppreist

Ser ut til at vi skal ha like mye flaks som mot RBK.  Dommeren er vÃ¥r venn :)
Stein på stein blir Steinar.

Super Hasund

Gud for en dårlig dommer. Klar straffe til bodø/glimt. Men han dømmer corner.
La Folket Synge

*Feltz*

Castro

Quote from: tj00m on August 31, 2008, 18:03:49 PM
ser dåkke kampen på tv2sporten på internett? flere enn meg som får mye buffring piss gjennom kampen?


Her har jeg to videovinduer oppe samtidig, og det går på skinner. Det kan være maskinen eller nettet ditt som er overbelastet. Jeg har så å si ingen programmer på min PC. Jeg bruker nettet til en annen maskin, som er mer belastet (der har jeg samme problem med bildene), og som sagt, nå går det strålende å se kamp.
Byen blant de syv fjell: VÃ¥rt eget lille land! Du vet at, vi e fra Bergen, vi e Sportsklubben Brann!

Hansakongen

Quote from: Super Hasund on August 31, 2008, 18:15:32 PM
Gud for en dårlig dommer. Klar straffe til bodø/glimt. Men han dømmer corner.


hva hente i den situasjoner jeg ser desverre ikke kampen:(

Oppreist

Solli har jo blitt en eneste stor feilpasning ... dessverre..
Stein på stein blir Steinar.

aso008

August 31, 2008, 18:17:36 PM #132 Last Edit: August 31, 2008, 18:20:22 PM by aso008
Spiller vi med 8 mann eller ?
Ser jammen slik ut.




tj00m

Quote from: Castro on August 31, 2008, 18:16:00 PM
Quote from: tj00m on August 31, 2008, 18:03:49 PM
ser dåkke kampen på tv2sporten på internett? flere enn meg som får mye buffring piss gjennom kampen?


Her har jeg to videovinduer oppe samtidig, og det går på skinner. Det kan være maskinen eller nettet ditt som er overbelastet. Jeg har så å si ingen programmer på min PC. Jeg bruker nettet til en annen maskin, som er mer belastet (der har jeg samme problem med bildene), og som sagt, nå går det strålende å se kamp.


ok, ja eg lurte på det men har ingen lasting på eller noe som helst som ska ta nåkke kapasitet, har nextgentel sin beste.. men kan jo være nextgentel har en dårlig dag her i mitt strøk ^^
Brann Bergens Stolthet!

Super Hasund

Quote from: Hansakongen on August 31, 2008, 18:16:52 PM
Quote from: Super Hasund on August 31, 2008, 18:15:32 PM
Gud for en dårlig dommer. Klar straffe til bodø/glimt. Men han dømmer corner.


hva hente i den situasjoner jeg ser desverre ikke kampen:(


Bjørn Dahl var isje i nærheten av å ta ball og han tok trond olsen rett ner. Men bodø/ glimt fikk kun corner. Skjønner du?
La Folket Synge

*Feltz*

olebrann3


BojeN

ojeN

Super Hasund

La Folket Synge

*Feltz*

Falken

Det e så lite presisjon i ALT Brann foretar seg.
Helt fra keeper til topp. No e det klart for Rudolf

aso008

Til dere som har fotballxtra på i tillegg. Kommentar fra Ivar Hoff som er i Bodø:

- Fordelen med Demba er at man sparer vaskemiddel for man slipper Ã¥ vaske drakten hans etter kamp.  ;D

Skremmende nok er det ikke langt fra sannheten

thesevs

"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

thesevs

"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Super Hasund

rudi ner på benken igjen. Skjønner ingenting
La Folket Synge

*Feltz*

Brann_ruler86

GÃ¥ ta banen!


BojeN

Dema imponerer mer og mer....

Og der kom ledermålet...
ojeN

olebrann3

demba roter vekk ballen og oi så er det 2-1

Gud


thesevs

Demba? Hva søren driver den mannen med? Og der kom 2-1... fitte!
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Super Hasund

La Folket Synge

*Feltz*

Go Up