• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

R.I.P Brannsupporter

Started by Jonasbrann1, August 13, 2008, 23:22:44 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tr0Ndemann

What a waste of council tax, we paid for your hats!

BrannSupporter


Henrik8

Kjør over pakket 09`

thesevs

Trist at det skulle skje så tidlig. Men sånn er vel livet - uforutsett. Håper det står bra til med 9-åringen.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Onside !!!

kondulerer! Håper det står bra til med datteren og resten av familien, ønsker de alt det beste. Utrolig trist.

Mick

He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

Dr. Nansen


Falkman



En fyktelig trist historie. Kondolerer.

skb!

Rett og slett utrolig trist. Kondolerer.

Eivind


evis


1908

På søndag kommer jeg til å ha et lite sørgebånd på armen på puben/stadion. Syns vi supportere bør markere at en supporter gikk bort på Brann stadion....

Super Hasund

Quote from: 1908 on August 18, 2008, 19:53:40 PM
På søndag kommer jeg til å ha et lite sørgebånd på armen på puben/stadion. Syns vi supportere bør markere at en supporter gikk bort på Brann stadion....


En meget flott ide. Støttes.
Burde gå an å få flere med på dette....for eksempel sms aksjon
La Folket Synge

*Feltz*

Onside !!!


Bataljonsmurfen

Vært på ferie og fikk vite dette idag. Fikk klump i halsen da jeg leste på forumet hva som hadde sjedd.
Dette er utrolig leit og trist og ikke minst for familie og de som står ham nær.
Vet ikke hva familien synes men mener brann og bataljonen burde vise respekt med et min stillhet og sørgebånd. Men det er jo opp til de som sto ham nær.

Konolerer så masse til familie og venner og pårørende.

Jeg kommer også til å ha et lite sørgebånd på meg.

Vi møtes på stadda søndag!!!

Lykke til alle sammen.
Brann i mitt hjerte.

storB

uff, fryktelig trist

Kondolerer på det sterkeste til alle etterlatte
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Krisba

Fryktelig trist :'(  Kondolerer..

Gubrask

http://www.bataljonen.no/?page=26&news=227

Flott gjort av Bataljonen. Forventer at det er helt stille på stadion i dette minuttet.

Kai-Olai

Må slenge meg på jeg også, og kondolere på det sterkeste!

Men jeg tenkte på en ting når jeg leste det fra bataljonen.. Vet ikke hvor bra det blir.. Men hva med at noen tar tiden ( ja, vet det kan virke uforskammet og feil..) og at vi etter ett minutts stillhet går rett over på Nystemten? Det kunne jo blitt magisk, og en verdig avsluttning på stillheten..

Onside !!!

eller at faktisk godeste Hanøy kommer til å si ifra uansett etter 1 min så trur det går fint.

kabelmann

Er det ikke dommeren som pleier å ta tiden?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

stigh


Brann4

dommeren blåser i fløyten når det er gått ett minutt.

Kai-Olai

Joa, det vet jo jeg også.. Men om da Nystemten startes med en gang, at det liksom går fra helt stille, til dommerblås, til Nystemten.. Uten så godt som noe som helst pause.. Så tror jeg det hadde blitt utrolig bra.. Men det er vel det som kommer til å skje, anyways.. Men ja, jeg bare så det for meg i det jeg leste det.. Og da virket det bra..

Tifo-gruppen

Brann og Bataljonen ønsker at alle følger Brann sin markering med et minutt stillhet og holder seg til dette.  Et minutt stillhet er avtalt med familien hans på forhånd og vi ønsker ikke å påføre familien en eventuell ekstra belastning. Håper alle respekterer dette.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Go Up