• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

FOKUS FOLKENS! Stemningen må bli elektrisk i kveld!

Started by Juve, August 13, 2008, 10:44:51 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Juve

Kom igjen! La oss konsentrere oss på hva dette gjelder, og ikke bruk energi på hvor lite som er forhåndssolgt av billetter i kveld eller erge oss over mislykkete overganger.

I kveld må vi prestere på tribunen. Mot PSV var tilskuertallet også  lavt, men da sang vi som vi var verdens beste. Møt opp og syng leeeeeenge før kampstart, la våres spillere føle seg hjemme og la oss løfte dem under oppvarmingen. Gi dem tenning!

Stemningen i de siste hjemmekampene og bortekampene har nesten vært fraværende. Nå kommer årets viktigste kamp, så da må ikke vi svikte. LA STEMNINGEN BLI ELEKTRISK!

olebrann3

helt enig med deg, håper på at alle virkelig kommer opp på nivået vi var på i fjor på syngingen i dag

Xminator

Folk kommer til å sitte på setet sitt, spise pølse og pipe/klappe alt etter hva som passer seg.

thesevs

Quote from: Xminator on August 13, 2008, 12:02:17 PM
Folk kommer til å sitte på setet sitt, spise pølse og pipe/klappe alt etter hva som passer seg.


Jeg vet at det er fasiten, men jeg kan ikke la være å tenke at "kanskje skjer det i kveld".. hjernen min har gitt hjertet beskjed om at det er for naivt å tro at noe spesielt kommer til å skje. Hjernen pleier å vinne disse diskusjonene.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Xminator

Eneste måten det kan bli elektrisk på tribunen er om dommeren dømmer 90/10 fordel Marseille eller Brann putter mål vært 5'minutt og lager sjanser som mot Bodø/Glimt.

Har større tro på 0-3 etter 15 minutter, og hånlatter ved hver minste feil fra spillerene.

smaalanda

Regner med alle synger med på "Opp med humøret igjen" og alle de andre geniale sangene. Selv om jeg vet det blir så få på nedre Hansa at du kan telle de på to hender.
KMO!!!

olebrann3


chris_henrik

August 13, 2008, 12:41:30 PM #7 Last Edit: August 13, 2008, 13:07:12 PM by chris_henrik
Quote from: Xminator on August 13, 2008, 12:13:22 PM
Eneste måten det kan bli elektrisk på tribunen er om dommeren dømmer 90/10 fordel Marseille eller Brann putter mål vært 5'minutt og lager sjanser som mot Bodø/Glimt.

Har større tro på 0-3 etter 15 minutter, og hånlatter ved hver minste feil fra spillerene.


Dette er noe som har slått meg mange ganger på stadion: Brann spiller drittball og ligger under, så plutselig kommer det 3 horible dommeravgjøresler imot (gjerne fra en Fåberg dommer) og dermed koker det på tribunen og Brann hever seg noen hakk.

Kjenner allerede brannrusen komme sigende, vanskelig å konsentrere seg på jobb. AOP og ROE blir til SKB og GKH.
2-0 i kveld hadde vært högkonja og flickor på Stan.
<BRANN> ..... DKFM

thesevs

Det hjelper ikke heve seg de siste 10 minuttene slik Brann pleier å gjøre. Da er det for sent...

Men hey - kanskje dagen i dag er dagen hvor mirakler skjer!
(dette var hjertet som snakket)
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

abe78

.og husk!

Tommen

Er enig med de som gir uttrykk for å gi det lille ekstra i kveld. For min del blir dette en fest. Har vært mye surr i det siste, men for meg som har gått på stadion siden tidlig 70 tallet har det jaggu vært mye surr før også. Har lært meg en ting og det er at det er i klubben Brann jeg er glad i. Spillere,trenere og ledere kommer og går. Brann har gitt meg meg mange gleder opp gjennom årene og ser ingen grunn til å svikte noe av det kjæreste jeg har. Selv om det butter litt i år er det for min del akkurat som forventet. Litt skuffende m publikums svikt til i kveld, men det også som forventet.
Kan noen hjelpe meg med teksten til sangen Opp med humøret igjen. flott sang men kan ikke teksten....
Hvor er du Mons Ivar?

Danny


Torvanger

Dette blir djevelsk gøy. Med god og aggressiv stemning fra tribunehold kan det faktisk bli mer trøkk med 11-12.000 genunie, enn med 17.500 på en ordinær TL-kamp, der barnefamilier og annet pjask trekker ned stemningen noen hakk.

Hvorfor skal ikke Brann gi OM en nesestyver ikveld? Marseille har ikke vunnet hjemlig serie på flere år og har heller ikke levert veldig bra i europa-cupen. Vi tok Zagreb hjemme og Brugge borte ifjor..... Karadas, pløy deg gjennom Marseille-forsvaret, sett deg respekt sentralt Bakke og gi oss gjerne et gudbenådet raid eller 5 Erik. Kanskje Demba lufter skuddfoten også?

Enten kribler det durabelig grunnet sommerfugler i magen akkurat nå, eller så er det rett og slett et forvarsel om at det nærmer seg et toalettbesøk. Jeg tror mest på det første.

krøvel vellevold

Quote from: smaalanda on August 13, 2008, 12:36:55 PM
Regner med alle synger med på "Opp med humøret igjen" og alle de andre geniale sangene. Selv om jeg vet det blir så få på nedre Hansa at du kan telle de på to hender.


Det er nesten fullt på bataljonsfeltene.
Legg ned hele klubben!

Juve

Vi må få i gang en god gammel dags før kampen stemning, der vi begynner å synge lenge før kampstart. Ta heller å kom en halvtime før opp fra puben eller hvor andre plasser du enn måtte lade opp til kamp....

skb!

Quote from: Juve on August 13, 2008, 13:55:07 PM
Vi må få i gang en god gammel dags før kampen stemning, der vi begynner å synge lenge før kampstart. Ta heller å kom en halvtime før opp fra puben eller hvor andre plasser du enn måtte lade opp til kamp....


Ja, i dag er ikke dagen for å starte sangene to minutter før innmarsj. Laget trenger å vite at vi støtter de, og har tro på seier i dag, til tross for at det har vært mye motgang i det siste.

Går det busser direkte fra Fotikken?

nummer9

Noen som vet om tide sine kampbusser går som vanlig i det hele tatt (omegn osv)?

Red Rabitt

Ser ut som om sms auksjonene som er satt i gang funker! Salget har jo tatt av i dag:)
Har troen på magi i kveld, skal synge til eg må krype ut  skam!
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Klaus_Brann

Det var en lur ting ja!
Kanskje de ikke er så dumme der oppe som vi har en tendens til å tro?
For å gjøre dette enda bedre, kunne det kanskje blitt gjort for et par dager sia, i stedet for på kampdag.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Hausberg

itt hjerte står i Brann......

krøvel vellevold

Quote from: Red Rabitt on August 13, 2008, 15:42:27 PM
Ser ut som om sms auksjonene som er satt i gang funker! Salget har jo tatt av i dag:)
Har troen på magi i kveld, skal synge til eg må krype ut  skam!


Har ikke tatt HELT av. 1500 av det som har "forsvunnet" er bare billetter som er printet ut for å selges utenfor Stadion. Akkurat nå er det solgt ca 11000.
Legg ned hele klubben!

enavgutta

Ja det koker jo i byn alle e jo så glad i Bocca gjengen og tjokken..

olebrann3

stemningen var vell hakket bedre i dag en den har vært i det siste? flere som syntest det? vi begynte iallefall bra etter min mening

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

enavgutta

Stemningen var preget av det flotte oppmøtet, begynn å grin på tv da..

Og stemningen var faktisk bedre i cupen mot Sogndal i 04 hehe...da var vi 7500

Ewen

synst stemmingen i dag var mer enn godkjent (eg holder ikje hus på hansa)

kabelmann

Quote from: enavgutta on August 13, 2008, 22:36:28 PM
Stemningen var preget av det flotte oppmøtet, begynn å grin på tv da..

Og stemningen var faktisk bedre i cupen mot Sogndal i 04 hehe...da var vi 7500

Det har da vært mange kamper med dårligere oppmøte og langt bedre stemning enn dette.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Joggi Bogga

Ja enig, synes dette var bra stemning til en kjip kamp å være. VI skapte jo egentlig ikke en mulighet.

Et spørsmål, hvis noen som har peilig kan svare; hva pokker ønsker dem som synger å oppnå med "reis opp hvis du elsker Brann"? Det hele blir helt talentløst all den tid det ikke aktiviserer stemmebåndene hos publikum. Jeg gidder ikke engang å reise meg hvis de foran fortsatt sitter.

Syng heller noe som skaper liv!
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Brann4

Det er jo et forsøk på å få andre enn Hansa og av og til BT med på å støtte laget med sang. Rett etter "reis opp hvis du elsker Brann" er over startes ofte "Byen e Bergen", i håp om at kanskje flere synger med hvis de allerede står.

mye enklere å synge stående enn sittende.

Joggi Bogga

Ok, takk for godt svar  :)

"Sangen", eller oppfordringen har iallefall ikke funkt på årevis. Folk står bare rett opp og ned som om de er tilhørere til en 17 mai tale som har vart altfor lenge. Overmoden for revurdering er min nådeløse dom!
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Dunkin

Satt på SBV-tribunen mot Ventspils der stemningen var laber til tider. Største trøkket i den kampen kom i hvert fall etter den sangen kom fra hansa.

Go Up