• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

nye bataljons klær

Started by stigh, August 03, 2008, 19:58:22 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

stigh

når blir det muligt å få kjøpt di nye genserene ser at noen har kjøpt di alerede. i så fall hvor får eg kjøpt di  da ;)??

Klaus_Brann

Det ble solgt på puben før kampen i går i alle fall, der er det sikkert muligheter fremover.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

stigh

viss man sender mail te bataljonen då?? kan det funke?

Klaus_Brann

Gjør det, så finner du ut hvor de kommer til å selge klærne fremover. Godt mulig at de har en bod hvor de selger de neste hjemmekamp o.l.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

weirus

Hadde jo vert greit å få vite hvor klærne blei solgt fremover...
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Lenemora

jeg vil ha genser også ha genser ;D

Tifo-gruppen

Godt å høre at folk er interresert i klærene. Vi jobber med flere alternativer for hvor vi skal selge i ukene fremover. Vi kommer med mer info så snart vi vet noe.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

vebo

Et helt vilt forslag jeg slenger ut nå, men hva med å selge dem i nettbutikken deres?
Tiocfaidh ár lá

macbear7

jeg sendte melding til frode, og han sender meg i posten ;D
Sportsklubben Brann er som et bryllup; Der brugdommen glemte ringene.

Røyskatta

hva med å ta med en del kler bortover til bortekampen på lørdag? er sikkert mange brannsupportere som bor i Oslo, som er intresert i å få kjøpt?? :D

Nettn

noe nytt om hvor klærene selges? så det var stand på Sotra men hadde ingen mulighet å komme meg ut der. blir de solgt på puben før rbk kampen søndag?

Tifo-gruppen

Vi kommer til å ha litt klær med på Puben imorgen før kampen. For de som ikke skal innom der eller som ikke får med seg det de ønsker fra puben, så vil vi være i gamle Hardangerbestikk losjen i cirka en halv time etter kampen. Losjen ligger rett ved siden av inngang 1 på gamle sitte.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

13.Malin

Hadde jo vært supert om de ble solgt på nettbutikken da:) 
Da hadde værtfall jeg blitt superglad :) 

Ellers må jeg takke den hyggelige mannen som skulle selge meg en genser på stadion, men så klarte ikke jeg å finne veien til der jeg skulle møte han. Men syntes virkelig det var utrolig bra service fra bataljonen sin side :)

Stian

Vi holder på med ny nettbutikk, derfor ligger ikke den nye kolleksjonen i dagens nettbutikk.

13.Malin

Kommer dere til å selge gensere på fotballpuben på søndag ? :)

Stian

Det tviler jeg sterkt på i og med at de fleste som pleier å selge klærne er på kamp i Oslo da.

13.Malin

På kampen mot tromsø på søndag?

Kai-Olai

hehehe.. Gikk det fort i svingene for Stian her?

vebo

Tiocfaidh ár lá

dudo

Helt utrolig om dere prioriterer å dra på Lyn-AaFK i stedet for TIL-kampen!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Quote from: dudo on October 21, 2008, 13:01:22 PM
Helt utrolig om dere prioriterer å dra på Lyn-AaFK i stedet for TIL-kampen!


Jeg synes det er prisverdig. For jeg tar det som en selvfølge at det er for å bidra til at oransjepakket rykker ned!
Rød makt på Hansa

Stian

Hehe. Var ikke helt stått opp! Det vil bli solgt klær på puben i timene før kampen mot Tromsø.

13.Malin


13.Malin

jeg er under 18,men får jeg likevel kjøpt klærne på puben?
Nå tenker jeg på at det antagelig er 18års grense på å komme inn der, men jeg er ikke sikker på om det er det :P 


Stian

Bare gi beskjed at du skal inn å kjøpe klær, så regner jeg med at det går bra.

13.Malin

Quote from: Stian on October 21, 2008, 17:40:52 PM
Bare gi beskjed at du skal inn å kjøpe klær, så regner jeg med at det går bra.


Okei:) Da satser jeg på det :D

Go Up