• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

FK Ventspils - Brann

Started by Nixon, August 02, 2008, 10:59:34 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

mads1..

Slapp av.. Mjelde kjører en taktisk vri.
Ligger oss bakpå og håper dommeren gir oss et straffe og vi er videre.
Så kan alle Mjelde elskerene som syneste han er en kjempe god trener rope hurra
Ser lyst på året..

peteE

Jeg vil påstå jeg og 10 randoms fra gaten min hadde gjort det bedre enn det mot 10 ventpilsspillere.

Tingen er at Ventspils ikke ser noe bra ut. Brann er bare helt UTROLIG ræva å fy FAEN... Hadde morgendagens avisoppslag vært at Mjelde brukte pisk, og litt andre torturmidler, på samtlige brannspillere, naken, i dusjen, i stedenfor teamtalk hadde jeg blitt en utrolig glad mann.


Ricky

Når lander de på Flesland i kveld?

Forventer at Bruun-Hansen og/eller Revheim tar ansvar og gir seg nå. Er de som sitter med det øverste ansvaret her, og de sitter med ansvaret for at Mjelde fortsatt sitter som trener.

krakra

Selv Ludde kan gjøre en god jobb mot dette laget. Sett han inn, han vil ihvertfall. Huseklepp og Jaiteh bør være obligatoriske bytter.

Pulekenn

Quote from: Belfort on August 05, 2008, 16:48:39 PMDet kan da ikke finnes en eneste person på dette forumet så kan forsvare Mjelde hvis vi ryker i kveld. Dette handler ikke om Helstad eller ikke.



Kan du forsvare noen av de som spiller utpå da? Hodeløse kyllinger som skal lytte til en som ikke klarer å nå frem.

Nei, vi trenger ikke å sparke Mjelde, han har helt sikkert fått nok selv.
Den som har begge beina i bakken, står stille

Big fat Sam

Må utskiftninger fra toppen og ned. Trenerteamet har jo null autoritet. Steffensen.. say no more. Mjelde er utgått på dato, og Hauge? Hvor mye penger drar han ut av klubben da?

Zolkan

Helvetes piss! Karadas e faen ingen stopper...

Dette bør få konsekvenser, uansett utfall!!

tintin

og lets face it, brann  er verdens dårligste lag mot lag som er LITT mer agressive enn de sjøl, det viser seg faen meg gang på gang, har alltid vært pro-mjelde, men d går grenser sjøl for meg, når det er sagt, tror eg vi går videre, spiller heime mot marseille neste uke, og at eg skal på puben!

BojeN

Yaw, huseklepp og jaiteh inn, fakiri, winters og dahl ut..To ungdommer burde klare og få opp tenningen, ikke det at det skal så jævli mye til.

Vet ikke helt hvordan det står til med trenerstaben, men og få inn en trener med masse erfaring fra annen kondisjonsidrett burder stå veldig høyt opp på "todo" listen til bruun disse dager...


ojeN

Belfort

Quote from: Zolkan on August 05, 2008, 16:55:02 PM
Helvetes piss! Karadas e faen ingen stopper...

Dette bør få konsekvenser, uansett utfall!!


Tror nok mjelde overlever med videre avansement i kveld, men ryker vi ut så er han ferdig.

Ricky

Nå har vi jo forresten også kommet i den spennende situasjonen at det er VI som må score to ganger om Ventspils scorer ett. Hipp hurra.

tolind

Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

The Boss

hoder må rulle, og gps'en i bilen er innstilt på flesland litt seinere...

mobli

Dette er selvfølgelig Mjelde sin geniale plan på hvordan vi skal ta oss til gruppespillet.
Marseille ser at vi spiller møkkelending mot en gjeng med bønder, vi klarer å flakse oss til et bortemål helt på tampen. I neste runde stiller Marseille med juniorlaget sitt, og vi gruser de 4-0.
As if...

kabelmann

Quote from: tintin on August 05, 2008, 16:55:34 PM
og lets face it, brann  er verdens dårligste lag mot lag som er LITT mer agressive enn de sjøl, det viser seg faen meg gang på gang, har alltid vært pro-mjelde, men d går grenser sjøl for meg, når det er sagt, tror eg vi går videre, spiller heime mot marseille neste uke, og at eg skal på puben!

Skulle ønske jeg kunne være like optimistisk, men det er absolutt ingenting som tilsier at Brann skal kunne gå videre. Selv med en mann mer har ikke Brann skapt så mye som en halvsjanse på 45 minutter.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

YadaYada

Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

aso008

Quote from: kabelmann on August 05, 2008, 16:58:14 PM
Quote from: tintin on August 05, 2008, 16:55:34 PM
og lets face it, brann  er verdens dårligste lag mot lag som er LITT mer agressive enn de sjøl, det viser seg faen meg gang på gang, har alltid vært pro-mjelde, men d går grenser sjøl for meg, når det er sagt, tror eg vi går videre, spiller heime mot marseille neste uke, og at eg skal på puben!

Skulle ønske jeg kunne være like optimistisk, men det er absolutt ingenting som tilsier at Brann skal kunne gå videre. Selv med en mann mer har ikke Brann skapt så mye som en halvsjanse på 45 minutter.


Mest sannsynlige avansement?
--> Walkover, fyrr oppunder disse babuskaene

tusseladden

Elendig første omgang. Trenger en Huseklepp + Azar i angrep.

Og greit det at mange/alle klager på Mjelde nå, men spillerne har et ansvar også. Det er tross alt de som spiller der ute og hvis de ikke evner selv å være motivert til å spille fotball eller å spille i Champions League, ja da spørs det om det ikke er på tide å legge opp. Makan på umotivert og evneveik gjeng skal man lete lenge etter. Håper og tror at alt endrer seg i andre omgang.

Klaus_Brann

Kan vi gi bort noen spillere?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

tusseladden

Quote from: tusseladden on August 05, 2008, 16:59:55 PM
Elendig første omgang. Trenger en Huseklepp + Azar i angrep.

Og greit det at mange/alle klager på Mjelde nå, men spillerne har et ansvar også. Det er tross alt de som spiller der ute og hvis de ikke evner selv å være motivert til å spille fotball eller å spille i Champions League, ja da spørs det om det ikke er på tide å legge opp. Makan på umotivert og evneveik gjeng skal man lete lenge etter. Håper og tror at alt endrer seg i andre omgang.


Og bare så det er sagt, dette var ikke ment som et forsvar av Mjelde, men synes ikke han fortjener all skyld her.

28966mustang

Kan doping være en tanke?
Hvil i fred- 1963!

Torvanger

Vi skal ikke ha noe av at inkompetente, dumsnille menn i sentrale posisjoner i Brann vokter over hverandre. Her må styret gå inn med hard hånd

olebrann3


Bossmann

Alt er gjort feil. Absolutt alt. Det skulle bli 40 grader, de fryktet varmen! Det regner. Til og med værraportene tok  Brann feil av. De hadde flyttet kampen frem for at vi skulle spille på varmest mulig tidlspunkt. Alle ser at stadionen de spiller på ikke har lys nok. Det er derfor kampen går tidlig. Idioter.

De tror ikke på taktikken. De tror ikke på noe. Nå må noe skje. Her har alle i Brann feilet, og sjefene bør ta konsekvensene av dette. Styret, Sportslig leder og Mjelde må gå.

Om et mirakel ikke skjer i andre omgang oppfordrer jeg folk til å komme seg opp på stadion og ytre sine meninger rett etter kampen.

Videre vil jeg oppfordre folk til å kreve penger tilbake for paroutkort og diverse supporterutsyr. Dette holde faen med ikke. Fy faen så skuffet jeg er.

Dette skal få konsekvenser for sportslig ledelse i Brann.

Fy faen så flaut for byen Bergen. Folk rundt i Norge ler. Vi blir pisset på av bønder og postmenn. Vi blir drete på av arbeidsledige og avisbud. Vi blir gjort til hån av amatører.

28966mustang

Mjeldes svar: inn med Armann!
Hvil i fred- 1963!

tintin

Quote from: tusseladden on August 05, 2008, 16:59:55 PM
Elendig første omgang. Trenger en Huseklepp + Azar i angrep.

Og greit det at mange/alle klager på Mjelde nå, men spillerne har et ansvar også. Det er tross alt de som spiller der ute og hvis de ikke evner selv å være motivert til å spille fotball eller å spille i Champions League, ja da spørs det om det ikke er på tide å legge opp. Makan på umotivert og evneveik gjeng skal man lete lenge etter. Håper og tror at alt endrer seg i andre omgang.


mobli

Quote from: 28966mustang on August 05, 2008, 17:01:48 PM
Kan doping være en tanke?


Må man i hvert fall dope Ventspils-spillerne med noe sterke beroligende saker

Big fat Sam

Uansett ka som skjer i 2.omg. Dette må få konsekvenser. Mjelde må vekk? Regner med at han e vekke allerede.

mads1..

HAHAHAHA
inn m Arman.
Bra bytte Mjelde
Ser lyst på året..

vebo

Hva var byttene? Fikk det ikke helt med meg.
Tiocfaidh ár lá

Seriemesteren

Klart gult for holding.

Edit: Ikke at det er verste...

28966mustang

Kommentatorene har enda ikke fått med seg at Armann er kommet inn
Hvil i fred- 1963!

Bolsen

faens kamara mann..zoomer på ballen når det e frispark, og zoomer ut når ballen e utenfor linjen ! strålende

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

28966mustang

Hvil i fred- 1963!

Andsto


Big fat Sam

Bjørnson??? Ler meg ihjel.

smaalanda

KMO!!!

benny


Pulekenn

Den som har begge beina i bakken, står stille

aso008


Baunebob

Visste faen ikke at han var inne engang!!

tintin


olebrann3

 bjørnson scorer det sier mye om nivået

Bolsen

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA

Big fat Sam

E han med bortover, ha ha ha. Komikveld.

nummer9

Jaja, Armann scorer. Dagen er komplett :P

vebo

Tiocfaidh ár lá

Go Up