• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Spillere som Brann vraket

Started by Bergen Sin Gutt, August 25, 2003, 11:17:36 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bergen Sin Gutt

Stanislav Varga og David Zdrilic som Brann ikke ville ha, gjør det nå ganske så bra i nabolandet sør-vest for oss. Varga er nå fast på Celtic etter å ha gjort det bra siden slutten av forrige sesong, og kan nå glede seg til CL-spill. Zdrilic har scoret i treningskamper og ligakamper for Aberdeen, og har imponert flere.

Kanskje Brann burde ha holdt på en eller begge av disse.. :?:

Kruxleiven

mener jeg også. Men det er så utrolig viktig at det skal være lokalt ogh talentfullt. Håper selvfølgelig jeg også på, men det er bare så utrolig få lokale talenter som duger. Kommer vel bare på Opdal og hansteit i forbifarten. Selv en kar som Knarvik er jeg ikke sikker på om er god nok lenger. Varga er i hvert fall en mann jeg mener Brann klunn ha brukt. Og vi har vel fremdeles bare tre spisser. På bakgrunn av det synes jeg vi kunne brukt Zdrilic også. Nå er jo Winters i knallslag da, men jeg kan ikke se at Zdrilic skulle være så mye verre enn de andre.

monzilla

Det er lett å være etterpåklok..
Men på en annen side. Mika Kottila scorer i bøtter og spann i finland, men det betyr ikke det at han hadde scoret i bøtter og spann for brann (det rimte). Har såpass tillit til mons at han vet om en spiller passer inn eller ikke.


Bergen Sin Gutt

Quote from: "Ricky"
Kanskje vi kan lokke til oss et kjent navn før neste sesong?


Henrik Larsson! Han forlater Celtic til våren! :shock:  :wink:  :D  :idea:

haavarl

Quote from: "Ricky"Ingenting kan vel være større for en spiller i norsk fotball enn å være med på et gjeldfritt, satsende Brannlag i voldsom medvind? :)


Det måtte i tilfelle være å være med på et gjeldfritt, satsende RBK-lag i voldsom medvind  :wink:

Superjack

Kan ikke syte og klage over spillere som kommer og ikke kommer til klubben.
I 93 Ble både Tore Andre Flo og Ole Gunnar Solskjær veiet og funnet for lett for Brann av Halvar Thoresen, og i 91 ble Bryne tilbydt å låne Giggs og Mananamann på sommeren, men takket nei for de var ukjente og for unge. For de med hukommelse og som er eldre enn 13 år vil gjerne huske at 91/92 sessongen var gjennombruddet for begge to.
Noen passe inn og andre ikke.
8)
Brannsupporter.

Bergen Sin Gutt

Mange av dere nevner at spillere kanskje ikke passer inn og bla bla bla. Greit nok. Men det betyr vel ikke at det ikke er mulig å rett og slett ta feil av spillere..? :?

KennethS

men no gjør ikkje de spillerne som Brann valgte fremfor disse 2 det så jævlig dårlig heller da :)
tå på Brann

Go Up