• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Før og etter skandalen mot Molde:

Started by Gud, July 21, 2008, 13:50:37 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

28966mustang

Det laget trenger nå er supportere som er voksne nok til å støtte laget, ikke trekke dem enda lenger ned.
Kanskje det kommer noe godt ut av denne dritten også? Bergen til eg dør! Brann foran alt!
Hvil i fred- 1963!

monzilla

Tror nok at de kommer via Oslo, er jo kamp på lørdag.

Burde lage noen bannere der de får høre det.

"Dere tjener 2 millioner i året på å leke, og alike vel så gidder dere ikke"

HeiaBrann!

Quote from: vebo on July 23, 2008, 21:20:22 PM
Hold dere hjemme, spillerene trenger ikke er mer press i dag.
TOTALT enig! Kommer til å rævkjøre en hver som går opp på flesland for å slenge drit! Eneste vi kan gjøre er å støtte de enda mer. Mener å huske at en av sangene som 90 % av Hansa sang på søndag gikk slik: "Dø for Brann, alle mann. Blod e tjukkare enn vann. Selv om vi rykker ned, gir vi alt for Brann for det." Regner med at en god del av de som sang denne sitter å slenger dritt, så hold det for dere selv, skriv et brev og brenn det.

dudo

Quote from: HeiaBrann! on July 23, 2008, 21:37:11 PM
Quote from: vebo on July 23, 2008, 21:20:22 PM
Hold dere hjemme, spillerene trenger ikke er mer press i dag.
TOTALT enig! Kommer til å rævkjøre en hver som går opp på flesland for å slenge drit!


Da hadde jeg håpet det bare kom damer ...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

De som sender saklig mail kan jo glemme svar. De drunker pent i bunken av personangrep og usaklige rablerier.

Trodde vi hadde sett toppen av pinlig etter 3-4 mot Molde på Stadion. De fortsatte desverre slik de avsluttet den kampen.

At Molde scorer på alt av sjanser er ingen unnskyldning. Brann skal ikke slippe til 8 målsjanser i utgangspunktet. Nå angrepet på toppen av det hele er totalt tannløst og når man først klarer å spille seg i gode posisjoner utover andreomgangen så er avslutningene under enhver kritikk.

At Molde scorer på samtlige sjanser viser også en annen ting. Manglende aggresivitet i forsvar. Og da ikke bare de 4 som spiller bakerst, men hos samtlige 10 utespillere når de er i forsvarsposisjon.

Hva kan gjøres på kort sikt? Det opplagte krisemøtet bør avholdes i morgen. Om det har noen annen effekt enn å forsterke panikken er jeg usikker på.

Karadas frem i angrepet. Ludvigsen som makker. Solli ned på back, Huseklepp fra start. Sentralt ser jeg ingen annen løsning enn Bakke og Jaiteh. I forsvar begrenser valgene seg til Sigurdsson og Bjarnason.

Om Helstad er tilbake så er jeg 50/50 til Demba eller Karadas som makker. Demba er relativt direkte i denne kampen også, men misser på mottakene han tidligere i sesongen har tatt som en selvfølge. Tydelig at selvtilliten endelig har fått en knekk der også. Karadas avsluttet ikke stort bedre han heller. Bjarnason har vert svak begge de to siste kampene. Derfor heller jeg mot at Helstad tilbake bør bety Karadas i forsvar og Bjarnason på benken.

Om vi taper mot FFK også bør fokus endres i serien. Da er gullet gått til helvete. Da bør man begynne å trene defensiv samhandling, og om det går på bekostning av det offensive så til helvete med det. Hent Semb på konsulentbasis for å få trent inn kollektivt press og en del andre måter å spille rævvafotball.

meee

Huff dette var pinlig altså, var jo så kjekt på lørdag da VIF tapte mye. Men dette var det verste eg kan huske i min tid som suporter, RBK var ihvertfall et lag som var det beste laget. Men mot Molde går det an.

Her e det mye som må forandres, Brann har ikke spilt noe særlig i hele denne sesongen og det e så mye feil som gjøres kamp etter kamp. Går de ikke gjennom det de gjør feil i kampene så de kan trene på det?

Og det holder ikke med å bare ha en spiller som kan score mål. Det trengs flere spisser, så enkelt e det!

Nå må de få fingen ut å gjøre noe, dette holder ikke mål

Men syns det e feil at supportere ska dra å hetse laget, eg e sikker på at de skammer seg skikkelig.




dudo

Synes Xminator oppsummerer det meste ganske greit her, selv om jeg er usikker på Solli som høyreback.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Ferguson

Det e no vi må stå sammen!!!!!!!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

steinbygger

Dette var vår eneste sjanse til å vinne noe i år også pisser spillerene så til de grader på byen og supporterene. Jeg har aldri pepet på en Brann spiller før, men det kommer jeg til å gjøre når de kommer ut på stadion på neste hjemmekamp. Ikke for å trekke de enda lengre ned i driten, men for å markere avsky mot spillere som tjener flerfoldige mill i år og som sutrer over at de ikke tjener nok også gidder de f... meg ikke å gjøre jobben de er betalt for å gjøre. Nei la bossman spillerene forsvinne en etter en også bygger vi ett lag med spillere som synes det er stort å spille med Brannlogoen på brystet.

olebrann3


Tore Larsen

Quote from: Xminator on July 23, 2008, 21:39:01 PM
De som sender saklig mail kan jo glemme svar. De drunker pent i bunken av personangrep og usaklige rablerier.

Trodde vi hadde sett toppen av pinlig etter 3-4 mot Molde på Stadion. De fortsatte desverre slik de avsluttet den kampen.

At Molde scorer på alt av sjanser er ingen unnskyldning. Brann skal ikke slippe til 8 målsjanser i utgangspunktet. Nå angrepet på toppen av det hele er totalt tannløst og når man først klarer å spille seg i gode posisjoner utover andreomgangen så er avslutningene under enhver kritikk.

At Molde scorer på samtlige sjanser viser også en annen ting. Manglende aggresivitet i forsvar. Og da ikke bare de 4 som spiller bakerst, men hos samtlige 10 utespillere når de er i forsvarsposisjon.

Hva kan gjøres på kort sikt? Det opplagte krisemøtet bør avholdes i morgen. Om det har noen annen effekt enn å forsterke panikken er jeg usikker på.

Karadas frem i angrepet. Ludvigsen som makker. Solli ned på back, Huseklepp fra start. Sentralt ser jeg ingen annen løsning enn Bakke og Jaiteh. I forsvar begrenser valgene seg til Sigurdsson og Bjarnason.

Om Helstad er tilbake så er jeg 50/50 til Demba eller Karadas som makker. Demba er relativt direkte i denne kampen også, men misser på mottakene han tidligere i sesongen har tatt som en selvfølge. Tydelig at selvtilliten endelig har fått en knekk der også. Karadas avsluttet ikke stort bedre han heller. Bjarnason har vert svak begge de to siste kampene. Derfor heller jeg mot at Helstad tilbake bør bety Karadas i forsvar og Bjarnason på benken.

Om vi taper mot FFK også bør fokus endres i serien. Da er gullet gått til helvete. Da bør man begynne å trene defensiv samhandling, og om det går på bekostning av det offensive så til helvete med det. Hent Semb på konsulentbasis for å få trent inn kollektivt press og en del andre måter å spille rævvafotball.


Mye bra her X. Vi har vel sett det sesong etter sesong under Mjelde at forsvaret har vært det store problemet. Mjelde mÃ¥ se sine begrensninger og bør hente inn kompetanse pÃ¥ dette omrÃ¥det. Semb er blitt nevnt og det finnes sikkert andre kandidater som kan bidra her. SÃ¥ kan man ogsÃ¥ spørre seg hva den "papirmeritterte" treneren Steffensen bidrar med ????  
Mvh

Tore

Skumling

Nå må man i hvert fall sette en første-11er og gi de tillit. Skadede spillere må selvsagt ikke presses, men man må gi pokker i at folk evt skal bli slitne av det harde kampprogrammet. Da får man heller bytte når så skjer.

HeiaBrann!

Quote from: olebrann3 on July 23, 2008, 21:50:21 PM
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3682085.ece

spillerene beklager til hele byen
"Vi dreit oss ut og beklager på det sterkeste, sier Azar Karadas." Dere "dreit" dere ikke bare ut! Dere dreit hele pepublikken og alle som har hjerte sitt i Brann lodret ut! Det var min dose! Men forøvrig fint at de har såpass stolthet at de sier unskyld.

SKBrannfan

På viking stadion lo og jublet de hver gang speaker ropte opp resultatet sålangt i kampen. Vanvittig flaut å høre på, selv om viking tapte selv.

lok1

Kjedelig å stå på Akern i dag. Fryktet allerede før kampstart at dette blir tap og jammen fikk jeg ikke rett bare 4. minutter uti første omgang. De 4 minuttene var forøvrig de eneste 4 minuttene vår seksjon sang nevneverdig. Synd men sant. Ikke lett å synge når det som skjer ut på banen skjer. Dessverre!


Xminator

Kan ikke klage på "rullering" i førsteelveren i dag. Det er uten tvil de 11 "beste" spillerene som startet i dag. At vi kan være uenige i enkelte posisjoner er greit, men det var ikke akkurat nedprioritering av cupen og sparing av spillere som gav skandalesifrene.

Vi har to oppgaver igjen før eventuelle drastiske grep har noe for seg. Vi skal slÃ¥ ut Ventspils, og vi skal slÃ¥ FFK pÃ¥ søndag.  Taper vi poeng mot FFK søndag handler serien fra da av om trening før 2009. Det er her en ekspert skal inn pÃ¥ konsulentbasis. Defensiv samhandling. Og hele trenerteamet, inkludert RBH som lydhøre læregutter.

HeiaBrann!

Quote from: lok1 on July 23, 2008, 21:57:42 PM
Kjedelig å stå på Akern i dag. Fryktet allerede før kampstart at dette blir tap og jammen fikk jeg ikke rett bare 4. minutter uti første omgang. De 4 minuttene var forøvrig de eneste 4 minuttene vår seksjon sang nevneverdig. Synd men sant. Ikke lett å synge når det som skjer ut på banen skjer. Dessverre!
Sender ønsker om god bedring til alle frammøtte på Aker idag! Vi som sitter her å kun så kampen på TV har det jævligt, mens alle som representerte Batajonen og så denne fiaskoen har det mer jævligt en jævligt!

sambaen

Jeg mener at supportere støtter lage i gode tider, men i dårlige tider bør vi kunne stille opp og si vår mening.
Vi som supportere er med på å betale skyhøye lønninger for spillere og trenere og i en klubb som Brann forventes det kvalitet. Om kvaliteten fratrer så forventes det innsats. Om den ikke er tilstede så bør det gies beskjed i en eller annen form.
Kvaliteten i år har absolutt vært fraværende i de fleste kamper, innsatsen har vært dårlig i veldig mange kamper, jeg som brannsupporter forventer innsats i hver jævla kamp. Når innsats og kvalitet fratrer i kamp etter kamp må noe gjøres. Ofte blir ingenting gjort før supportere viser sin misnøye.
Vi kan vise vår misnøye på flere måter, en av dem er å møte dem med pipekonsert på flesland, en annen er og ikke stille opp på neste hjemmekamp og det finnes sikkert en haug med andre virkemidler.
Poenget er å få en klubb som Brann til og våkne opp og foreta seg noe. Slik det er nå kan det ikke fortsette, jeg er redd for at denne tralten Brann har vært i gjennom hele 2008 ikke snur uten at noe gjøres.

lok1

Quote from: Xminator on July 23, 2008, 22:02:30 PM
Vi skal slÃ¥ ut Ventspils, og vi skal slÃ¥ FFK pÃ¥ søndag.  Taper vi poeng mot FFK søndag handler serien fra da av om trening før 2009.


Uten å gidde å sjekke andre steder så håper jeg for guds skyld at kampen er lørdag. Har jo allerede bestilt togbillett :S

Texas

Quote from: Shine on July 23, 2008, 21:29:12 PM
River deep, mountain high - sportsklubben brann.


spot on. Ingen kan ihvertfall si at at Brann er et kjedelig lag.

Belfort

Quote from: Xminator on July 23, 2008, 22:02:30 PM
Det er her en ekspert skal inn på konsulentbasis. Defensiv samhandling. Og hele trenerteamet, inkludert RBH som lydhøre læregutter.


Uansett hvordan du X vil vri og vende på det så vil det være en klar falitterklæring fra Mjelde. At en fra utsiden må inn og korrigere det defensive som iflg. Mjelde ble hovedfokus på treningsleiren i Florø er klar indikasjon på at Mjelde ikke evner en viktig del av det fotball består av.

Tore Larsen

Quote from: Belfort on July 23, 2008, 22:07:48 PM
Quote from: Xminator on July 23, 2008, 22:02:30 PM
Det er her en ekspert skal inn på konsulentbasis. Defensiv samhandling. Og hele trenerteamet, inkludert RBH som lydhøre læregutter.


Uansett hvordan du X vil vri og vende på det så vil det være en klar falitterklæring fra Mjelde. At en fra utsiden må inn og korrigere det defensive som iflg. Mjelde ble hovedfokus på treningsleiren i Florø er klar indikasjon på at Mjelde ikke evner en viktig del av det fotball består av.


Korrekt. Dette har vært et problem hele tiden under Mjeldes ledelse.
Mvh

Tore


Straffe!!!

Quote from: sambaen on July 23, 2008, 22:05:15 PM
Ofte blir ingenting gjort før supportere viser sin misnøye.
Vi kan vise vår misnøye på flere måter, en av dem er å møte dem med pipekonsert på flesland, en annen er og ikke stille opp på neste hjemmekamp og det finnes sikkert en haug med andre virkemidler.
Poenget er å få en klubb som Brann til og våkne opp og foreta seg noe. Slik det er nå kan det ikke fortsette, jeg er redd for at denne tralten Brann har vært i gjennom hele 2008 ikke snur uten at noe gjøres.


Har lest dine innlegg/oppgulp utover kvelden her, Samba, og foreslår at du gjør som du selv sier: Marker din misnøye ved å la være å gå på Stadion mer. Jeg og de fleste andre med meg har tenkt å være tilstede - synge enda høyere, gi klubben enda mer støtte.

Heia BRANN

SKBrannfan

Quote from: lok1 on July 23, 2008, 22:05:39 PM
Quote from: Xminator on July 23, 2008, 22:02:30 PM
Vi skal slÃ¥ ut Ventspils, og vi skal slÃ¥ FFK pÃ¥ søndag.  Taper vi poeng mot FFK søndag handler serien fra da av om trening før 2009.


Uten å gidde å sjekke andre steder så håper jeg for guds skyld at kampen er lørdag. Har jo allerede bestilt togbillett :S


Slapp av :P Kampen spilles lørdag klokken 19.00

Yngve

No har vel Mjelde ansvaret for det offansive, slik eg har skjønt det. Var jo mellom anna det han skreiv oppgåva om på trenarskulen. Slik eg har skjønt det er det steffensen som har ansvar for det defansive, og der har eg sagt sidan detta forumet opna at han IKKJE er god nok, og aldri kjem til å verta det. Sist eg ymta frampå om det vart eg skjelt ut og beskulda for å driva eit korstog mot klovnen. Alle støtta han for to månader sidan.

Mannen har aldri fått til noko når han har trena sjølv, og sidan dag ein har faktisk forsvaret vore det største problemet i Brann. Me har redda oss på å skåra så utruleg mykje meir.

Eg meinar at RBH har lika mykje skuld som Mjelde. Det er han som har avgjerande hand på kvem som skal kjøpast inn, og der meiner eg, til no, at POL hadde ei heldigare hand med foretningane enn RBH har hatt til no..

Det einaste eg finn litt formildande med dette tapet (om noko) er at Brann kvar enda sesong har eit slik idiot-tap som dette. Kvifor det er slik skjønar eg ikkje.

Fez

Denne kampen var vond å svelge.
Men no når den verste skuffelsen har gått over så har eg ikke noe annet å si enn:

HEIA BRANN!!!!!!!

sambaen

Quote from: Straffe!!! on July 23, 2008, 22:17:25 PM
Quote from: sambaen on July 23, 2008, 22:05:15 PM
Ofte blir ingenting gjort før supportere viser sin misnøye.
Vi kan vise vår misnøye på flere måter, en av dem er å møte dem med pipekonsert på flesland, en annen er og ikke stille opp på neste hjemmekamp og det finnes sikkert en haug med andre virkemidler.
Poenget er å få en klubb som Brann til og våkne opp og foreta seg noe. Slik det er nå kan det ikke fortsette, jeg er redd for at denne tralten Brann har vært i gjennom hele 2008 ikke snur uten at noe gjøres.


Har lest dine innlegg/oppgulp utover kvelden her, Samba, og foreslår at du gjør som du selv sier: Marker din misnøye ved å la være å gå på Stadion mer. Jeg og de fleste andre med meg har tenkt å være tilstede - synge enda høyere, gi klubben enda mer støtte.

Heia BRANN

Ja, det hjelper sikkert. Har ikke hjulpet så langt i år.

Eivind

At man i det hele tatt starter med Siggy pÃ¥ høyreback er jo grunn til Ã¥ stille ett gigantisk spørsmÃ¥ltegn bak. Følte meg bombesikker før kampen at det ville ende med katastrofe. Det tror jeg alle som har sett Siggy i den posisjonen før er enig i. Lider Mjelde av dÃ¥rlig hukommelse? 

macbear7

Fantastisk. Her kaller vi oss norges beste supportere, så ber vi treneren få sparken og vi skal gå på flesland for å slenge dritt, bare fordi vi taper to relativt lette kamper.

HERLIG BERGEN,..

Blir nesten flau over å være bergenser når jeg hører på enkelte.
Sportsklubben Brann er som et bryllup; Der brugdommen glemte ringene.

Brann&Bergen<3

forstår deg godt, mye av dette kommer jo bare i frustrasjon etter 8-0 tapet. De fleste mener litt anderledes i morgen etter å ha sovet litt.

Men no er det ikke bare de to siste kampene du skal se på her då. Brann har 3-4 gode kamper i år, 3-4 middels og alt for mange litt dårlige og 2-3 ELENDIGE. Så ikke si "bare fordi vi taper to relativt lette kamper"

krøvel vellevold

Molde var jo EKSTREMT effektive i dag! De scoret pÃ¥ alt! I sjanser og spill sÃ¥ er det jo mye jevnere enn resultatet skulle tilsi. Et 0-3-tap hadde vært rettferdig, men det hadde jo forsÃ¥vidt vært skandale det og!  Som resultat er imidlertid 0-8 for MFK det styggeste vi har gjort noen gang. 0-10 mot RBK var mot et lag som i utgangspunktet var langt bedre enn oss, og vi spilte store deler av kampen med ti mann. I dag taper vi med 0-8 for en middelmidighet - og vi har 11 mann pÃ¥ banen.
Legg ned hele klubben!

Harry Klein


Alzheimer/Silverspurs

Quote from: HeiaBrann! on July 23, 2008, 22:03:49 PM
Quote from: lok1 on July 23, 2008, 21:57:42 PM
Kjedelig å stå på Akern i dag. Fryktet allerede før kampstart at dette blir tap og jammen fikk jeg ikke rett bare 4. minutter uti første omgang. De 4 minuttene var forøvrig de eneste 4 minuttene vår seksjon sang nevneverdig. Synd men sant. Ikke lett å synge når det som skjer ut på banen skjer. Dessverre!
Sender ønsker om god bedring til alle frammøtte på Aker idag! Vi som sitter her å kun så kampen på TV har det jævligt, mens alle som representerte Batajonen og så denne fiaskoen har det mer jævligt en jævligt!


Spesielt å stå på Aker stadion og sjå meg rundt og tenke at 11 tilfeldige Brann-fans nesten kunne klart å unngå eit mindre tap enn dei brødhauda som var ute på matta.

Alzheimer/Silverspurs

Quote from: Harry Klein on July 24, 2008, 00:24:59 AM

Støttes. Har definitivt meir trua på at dei får høyre det ein gong for alle enn at ein bare møter opp på neste kamp og later som ingenting (sjøl om eg glatt innrømmer at eg ikkje har baller nok til å gjere slike ting sjøl).

Vestkanten

Heia Brann!

The Boss

For en HYGGEIG bortetur, blir hånet av moldenserne hvor enn du gikk etter kampen, tornekrattet synger heia tufte å får faen ikke sove heller.. helvette for et lag.. men men, stiller vel i fredrikstad med blanke ark igjen....

krøvel vellevold

July 24, 2008, 09:36:25 AM #238 Last Edit: July 24, 2008, 09:41:25 AM by krøvel vellevold
Her er et par godbiter:

Da Lyn ble seriemester i 1968, tapte de 1-10 borte og 1-6 hjemme for Godset som ble nr.4. For øvrig: I serierunden etter 1-10-tapet, slo de Viking 11-2.

I 1994 tapte Brann som kjent 0-9 for RBK. 11 dager senere vant Brann 3-2 over samme lag.
I 1996 ble det 0-10 for RBK, men vi spilte 3-3 mot dem 3 mÃ¥neder senere etter Ã¥ ha lagt under 0-3. 

I 1977/78-sesongen spilte Borussia Dortmund 3-3 hjemme mot Borussia Mönchengladbach på høsten. I bortekampen påvåren ble det 12-0 til sistnevnte. Både i sesongen før og sesongen etter ble det uavgjort i begge kampene.

Ting snur fort...
Legg ned hele klubben!

Vestkanten

Quote from: Straffe!!! on July 23, 2008, 22:17:25 PM
Quote from: sambaen on July 23, 2008, 22:05:15 PM
Ofte blir ingenting gjort før supportere viser sin misnøye.
Vi kan vise vår misnøye på flere måter, en av dem er å møte dem med pipekonsert på flesland, en annen er og ikke stille opp på neste hjemmekamp og det finnes sikkert en haug med andre virkemidler.
Poenget er å få en klubb som Brann til og våkne opp og foreta seg noe. Slik det er nå kan det ikke fortsette, jeg er redd for at denne tralten Brann har vært i gjennom hele 2008 ikke snur uten at noe gjøres.


Har lest dine innlegg/oppgulp utover kvelden her, Samba, og foreslår at du gjør som du selv sier: Marker din misnøye ved å la være å gå på Stadion mer. Jeg og de fleste andre med meg har tenkt å være tilstede - synge enda høyere, gi klubben enda mer støtte.

Heia BRANN
Heia Brann!

chris_henrik

Noen som vet hva som skjedde på flesland i går kveld? Går rykter om 10-12 stk med improv-banner. Bifaller selvfølgelig ikke.
<BRANN> ..... DKFM

Charmless Man

Ladish on the Foot

abe78

Improv-banner - Hva er det for noe?
.og husk!

Frøken Solli

Quote from: abe78 on July 24, 2008, 12:29:11 PM
Improv-banner - Hva er det for noe?


Improviserte bannere... Altså laget på "sparket"... (You see?)

chris_henrik

Quote from: Frøken Solli on July 24, 2008, 12:49:23 PM
Improviserte bannere... Altså laget på "sparket"... (You see?)

PÃ¥ sparket, hehe priceless!

Quote from: Charmless Man on July 24, 2008, 11:54:13 AM
Nei selvfølgelig ikke.

Charmless Mr. Smith, Charmless.

Men nok tant og fjas nå, ingen som vil stikke hodet ut og si hva som skjedde? Lover å ikke kappe det av.
<BRANN> ..... DKFM

lok1

Quote from: The Boss on July 24, 2008, 04:37:22 AM
For en HYGGEIG bortetur, blir hånet av moldenserne hvor enn du gikk etter kampen, tornekrattet synger heia tufte å får faen ikke sove heller.. helvette for et lag.. men men, stiller vel i fredrikstad med blanke ark igjen....

Absolutt. Jeg orket ikke hånete moldensere så jeg gikk hjem 10 minutter før slutt. Bare kall meg en medgangssupporter hvis dere vil, men jeg rett og slett orket ikke oppstyret etter kampen. Det har jeg fått nok av fra før...

Tore Larsen

Quote from: chris_henrik on July 24, 2008, 10:46:35 AM
Noen som vet hva som skjedde på flesland i går kveld? Går rykter om 10-12 stk med improv-banner. Bifaller selvfølgelig ikke.


http://fotball.bt.no/eliteserien/article113773.ece
Mvh

Tore

Nixon

De måtte drikke seg til mot.
Tøffe gutter...
Rød makt på Hansa

Roald

Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!


Go Up