• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Før og etter skandalen mot Molde:

Started by Gud, July 21, 2008, 13:50:37 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Thade

Takk Brann! Nå må eg sove på sofaen i natt :(

pellerud

Oppfordring til alle som skal til Fredrikstad til helgen:

Ta med et hvitt lommetørkle, så tar vi farvel med Mjelde på spansk vis....

olebrann3

July 23, 2008, 20:06:17 PM #152 Last Edit: July 23, 2008, 20:07:49 PM by olebrann3
den er eg med på, tifo gruppen må begynne å jobbe for å lage nok lommetørkler

Thade

Syntes nesten vi skulle gått i protest tog til Stadion i kveld >:(

vebo

Skal prøve å være litt konsruktiv oppe i driten. Molde var sinnsykt effektive, tror ikke de bommet på mer enn en sjanse.
Tiocfaidh ár lá

Tifo-gruppen

Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Baunebob

Og var det noe i ryktene om at Bakke byttet seg selv ut? Viser vel litt hvem som er sjefen.

storB

Støtter lommetørkle beskjeden...spørsmålet er om det har en dritt å si??? Jævla amøbe MIM, helt udugelig >:( >:(
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Bolsen

Eg skal ta i mot flyet deres idag. Noen beskjed?

Shine

Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

BBB-Tony

Nok med vrælende poster nå! Litt konstruktivt må det være mulig å komme med! Molde scorer på alt de får av sjanser! Vi henger etter i alt, og jeg vet i grunn ikke hvor jeg skal begynne. Hva med Bakke? Hvorfor i alle dager går han å setter seg på benken? Har han ikke fått med seg at han er kaptein? En kaptein skal lede skuten uansett hvor nære grunnstøting en er! Om det stemmer at han byttet seg selv ut, så er det noe alvorlig gale! Ikke bare med Bakke, men med Mjelde som tillater at han gjør det!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

storB

Si til Bakke at det e bra han står frem som kaptein i samtlige 90 minutter for laget sitt..Vi savner IKKE andresen...(si det siste m en touch av sarkisme)...
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Bataljonen

Quote from: storB on July 23, 2008, 20:20:05 PM
Si til Bakke at det e bra han står frem som kaptein i samtlige 90 minutter for laget sitt..Vi savner IKKE andresen...(si det siste m en touch av sarkisme)...


Syns Bakke er den spilleren man sist skal hakke på, og var det ikke Andersen han het han kapteinen ifjor?
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

olebrann3

stakk ikke andresen for å hente dvden ifjor? kanskje bakke skulle leie noen dvder også.. Forhåpentligvis dvden hvordan bli bedre fotballspiller på en uke..

Texas

hvis bakke byttet seg selv ut uten noen annen grunn en skade eller tretthet så er det grav alvorlig.
Dette var så dårlig at det er ikke noe poeng å ta tak i alt som gikk galt. Det værste er at jeg ikke ser noen snarlig løsning på problemet heller.

Doffen85

Da var mailen til RBH sendt, håper på svar!!

BBB-Tony

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

brann:)

Venta bare på at Mjelde skulle etter kampen gå bort til reporterene å sei: "Cup e cup og molde var heldig de scora på målsjangsane sine, da gjorde ikkje vi. Vi e uheldig så sånn e da."
Reportaren:
Vurderer du å trekke deg etter dette?
Neida dette skal vi stå i mot sammen eg og spillarne med et lite smil!!!!

SKANDALE!!!

Vi blir latterligjort av heile fotball norge!!!

Med dette sterke lagen Mjelde har til disposisjon har han fått nåke utav 3 spillarar og da e Helstad, Bakke og Tijan.

GÃ¥ mjelde, eller nei SPRING!!!!
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"


C@Bøe_79

Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Erlend

Glad det er ferie, så jeg ikke trenger å møte eller snakke med noen på en stund...

brann:)

Eg e jo so heldig at eg er på ein militerbase med maaaange supportere av andre lag. inkludert molde.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Stian

Det er greit at folk er skuffet og forbannet, men oppfordringer til vold og grove personangrep vil bli slått hardt ned på.


AG

G

SKBMiller

Det betyr at de som oppfordrer til vold skal bli straffet på den måten, nemlig slag.


Doffen85


Charmless Man

Noen som vet når spillerne kommer på Flesland?

Det kan ikke tolereres at de ydmyker Bergen by på den måten.
Ladish on the Foot

sambaen

Det trengs helt klart en ny trener. Sånn som Brann spiller for tiden, vitner om for lite respekt for trenerteamet. Vi kan helt klart si at spillerne skal være så og så proffesjonelle og gi jernet i hver kamp, men sånn er ikke virkligheten og hvis trenerteamet ikke klarer å få inn guts i spillergruppen lenger så er trenerens dager talte.
En leder som ikke klarer å vise til resultater velger som regel å forlate skuta for at andre skal overta og få den på rett kjøl igjen. MIM har i årene han har trent Brann gitt oss mange gode stunder, med cup og seriemesterskap som de absolutte høydepunkt.
Etter min mening er hans dager som leder for Brann talte og styret i Brann må heller bruke mye penger på å få inn en topp trener til klubben fremfor å bruke 15-20 mill. på ny spiss. Tror dessverre ikke det vil hjelpe noe særlig med nye stjerner i Brann for tiden. Vi har nok av dem fra før.
Hvis MIM selv ikke tar ansvar og går så bør styret handle og gi ham en sluttpakke og et partourkort for godt samarbeid.

olebrann3

http://www.avinor.no/lufthavn/molde

siden det ikke går fly etter kampen tror eg ikke de kommer før i morgen

Doffen85

Mailen jeg sendte til RBH:

Hei!

Alle som følger med Brann krever at det skjer endringer. Det som skjer pr dags dato er totalt uakseptabelt. Etter å ha vært på helgens kamp mot Aalesund toppes det av en helt elendig kamp mot Molde nå i kveld. Dette bør få konsekvenser for flere som hever sin lønn i Sportsklubben. Hva skjer med spillerne, har de ikke lyst på et nytt gull? Hvordan kan prislappen på Demba forsvares, han er jo totalt blottet for spillforståelse og finnes ikke farlig. Det er påfallende at mange av de som tjener best i Brann er de som spiller dårligst. Jeg var fornøyd da dere i fjor fornyet kontrakten med Huseklepp, men håper ikke det kostet så mye at det er det økonomiske det står på når en ny kontrakt til Helstad skal signeres. Her hjelper det ikke bare å hente inn en ny spiss, her må det skje radikale endringer, både på det mentale og sportslige plan!

sambaen

Noen som vet om Mjelde har stilt opp på noen intervjuer etter kampen?

BBB-Tony

July 23, 2008, 21:09:16 PM #182 Last Edit: July 23, 2008, 21:11:03 PM by tonynord
Quote from: Doffen85 on July 23, 2008, 20:59:06 PM
Quote from: tonynord on July 23, 2008, 20:31:06 PM
Quote from: Doffen85 on July 23, 2008, 20:30:38 PM
Da var mailen til RBH sendt, håper på svar!!


Og hva skrev du?


Skal jeg legge ut mailen?


Gjerne

Edit: Ser du allerede har gjort det... Blir overrasket om du får noe konstruktivt svar tilbake. Det der er spørsmål hele Bergen og halve Norge lurer på, og han er blitt spurt en million ganger før!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Erlend


Bolsen

Flyet skal lande 2255


Quote from: Charmless Man on July 23, 2008, 21:00:05 PM
Noen som vet når spillerne kommer på Flesland?

Det kan ikke tolereres at de ydmyker Bergen by på den måten.

Doffen85

July 23, 2008, 21:15:12 PM #185 Last Edit: July 23, 2008, 21:19:33 PM by Doffen85
Jeg har ikke mulighet til å dra dit, men dra gjerne en gjeng opp dit og vis hva dere mener!

Fulgte forresten oppvarmingen før matchen mot Aalesund på søndag. Der ble det bommet på åpent mål stort sett hver gang de var i gjennom når de spilte fem mot fem. Sånt gjenspeiler seg i kamp...

Belfort

Jeg har selv sendt en saklig mail til rbh tidligere i kveld der jeg har stilt spørsmålet om hvilke vurderinger som lå til grunn til kjøpet av Demba.

sambaen

Quote from: Doffen85 on July 23, 2008, 21:15:12 PM
Jeg har ikke mulighet til å dra dit, men dra gjerne en gjeng opp dit og vis hva dere mener!

Jeg skal opp, men håper flere henger seg på, gir liksom ikke samme effekten at 1 person slenger med leppa.

Klaus_Brann

Quote from: Skumling on July 23, 2008, 20:39:02 PM
Hva er egentlig Dembas rolle? Synes synd på en spiller som så til de grader tydeligvis får beskjed om å spille på en helt annen måte enn han noensinne har gjort før.


Synes synd på?
Nei stakkars mannen som tjener masse penger, og ikke får lov til å spille akkurat på den måten han vil selv..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

vebo

Hold dere hjemme, spillerene trenger ikke er mer press i dag.
Tiocfaidh ár lá

sambaen

Quote from: vebo on July 23, 2008, 21:20:22 PM
Hold dere hjemme, spillerene trenger ikke er mer press i dag.

Tror det er akkurat det de trenger.

Roald

Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

BBB-Tony

Quote from: sambaen on July 23, 2008, 21:22:39 PM
Quote from: vebo on July 23, 2008, 21:20:22 PM
Hold dere hjemme, spillerene trenger ikke er mer press i dag.

Tror det er akkurat det de trenger.


Overhode ikke! Det siste de trenger nå er at deres egne supportere vender de ryggen! Holde deg/dere hjemme!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Klaus_Brann

Quote from: sambaen on July 23, 2008, 21:22:39 PM
Quote from: vebo on July 23, 2008, 21:20:22 PM
Hold dere hjemme, spillerene trenger ikke er mer press i dag.

Tror det er akkurat det de trenger.


Tror du ikke de vet at de har dreti seg ut komplett?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

vebo

Ja vist er jeg forbannet på spillerene, kampen og ikke minst den "sportslige" ledelsen. Men nå nermer enkelte seg skummelt det lavmål vi hetset fuglene for forrige uke.
Tiocfaidh ár lá

olebrann3

kan ikke se på flesland sin nettside at noen fly skal lande 2255, forøvrig var det ikke noen fly som skulle gå fra molde etter kampen ifølge hjemmesiden til årø flyplass... Vist brann hadde privatfly blir det noe annet seff, men tviler på de hadde det

Shine

River deep, mountain high - sportsklubben brann.
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

sambaen

Quote from: Klaus_Brann on July 23, 2008, 21:26:32 PM
Quote from: sambaen on July 23, 2008, 21:22:39 PM
Quote from: vebo on July 23, 2008, 21:20:22 PM
Hold dere hjemme, spillerene trenger ikke er mer press i dag.

Tror det er akkurat det de trenger.

Virker ikke slik.

Tror du ikke de vet at de har dreti seg ut komplett?

Klaus_Brann

Har du pratet med de etter kampen altså?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

SKBMiller

Ser det for meg:

11 personer ankommer Flesland for å fortelle spillerne det de allerede vet, at de har dummet seg ut. Tre av dem skjønner allerede før de er inne i ankomsthallen at de gjør noe unødvendig og drar hjem igjen. Seks tørr ikke lenger å ytre sine meninger når de ser de skuffede spillerne, dette fører til at disse "demonstrantene" blir stående i bakgrunnen, sammen med de andre passasjerene.

En som tidligere på kvelden har vært på fylla roper noen ukvemsord og viser sitt sinne med slag mot håndflaten før han blir bedt om å forlate flyplassen. Den siste av av de oppmøtte finner en gammel hvit serviett i lommen og vifter med den for å signalisere sin misnøyde ovenfor trenerapparatet. Dessverre for den oppmøtte ser ingen av trenerne dette.

Go Up