• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Før og etter skandalen mot Molde:

Started by Gud, July 21, 2008, 13:50:37 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Nightfox

Setter én på børsen på samtlige utenom Vaagan Moen.. Han får 1,5. Og Jaithe får 1,7...

Nightfox

Quote from: sambaen on July 23, 2008, 19:24:20 PM
Noen som skal opp på Flesland og ta i mot dem??
Vi er nødt til å gi spillere og forhåpentligvis ekstrenere en vekker :-[


Jeg jobber der, men jeg har dessverre fri i dag... Hvorfor jeg har fri tør jeg ikke nevne til folk engang. Jeg har vært på joggetur, eller noe....

sambaen


Nightfox

Det som er litt vittig er at hvis vi så scorer 5 mål de siste 20 minuttene vil dette fortsatt være en katastrofe av en kamp...

KNUDSEN

tror dette brannlaget kunne tapt selv mot tufte
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Henriki

KOmmer ikkje til å bli noe sammling av styre eller noen hoder som ruller. Det er cup kamp, tror det hadde vært anderledes hvis det hadde vært serien

olebrann3

vi hadde som mål å vinne cupen, vinne serien og kvalifisere oss til cl... Vi er så langt unna dette at vist ikke mjelde blir sparket skjønner eg ingenting... Men korti skal vi få hjemmekamp i 4. runde så kanskje vi kan vinne også?

OC

Brann bør ha nok av krefter mot FFK på lørdag for å si det sånn. I dag gjør de jo ikke en dritt.

:: B R A N N ::.
Man trenger ikke være bergenser for å elske god fotball! Særping med hjertet i BRANN!

KNUDSEN

neste unnskyldningen eg venter er: cup er cup og alt kan skje så resultat er ikke så gale
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

weirus

SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

sambaen

Quote from: Henriki on July 23, 2008, 19:30:19 PM
KOmmer ikkje til å bli noe sammling av styre eller noen hoder som ruller. Det er cup kamp, tror det hadde vært anderledes hvis det hadde vært serien

Noe må gjøres. Nå er det kun CL igjen og her vil det definitivt ikke være noe å hente. Det blir tap i første runde. Sesongen har så langt vært en gedigen fiasko, så hvis styret har "baller" bør de samles ASAP til et møte og finne ut av tingene.

eriksen_30

Spiller ingen fuckings rolle om det e cup, serie eller danacup. Det e ikkje akseptabelt uannsett kordan du vrir og vender på det. De får GODT betalt for å sparke ball

benny

Faen for et råttent lag. Overbetalte rundingsbøyer!
Mange av disse spillerne taklet ikke gullet og det er på tide å få inn unge sultne folk og kvitte oss med daukjøttet.

olebrann3

håper dommeren gjør en feil så vi får omkamp

ProphetSe7en

Quote from: olebrann3 on July 23, 2008, 19:37:05 PM
håper dommeren gjør en feil så vi får omkamp


Vel, det håper IKKE jeg. Nok å bli ydmyket i dag om ikke molde skal få muligheten til å gjøre det i en omkamp også.

sambaen

Quote from: olebrann3 on July 23, 2008, 19:37:05 PM
håper dommeren gjør en feil så vi får omkamp

Tror ikke det. Vi hadde blitt latterliggjort nok en gang. Vi skal møte dem i serien om ikke så alt for lenge, er redd det blir et nytt stortap da.

eriksen_30


olebrann3

dette er det flaueste tapet vi noen sinne har hatt, de mot rosenborg kan ikke ha vært like flau... Det var iallefall mot et lag som gjerne var bedre i teorien og...

eivhelle

Det er tydeligvis noe med Brann og Espen Berntsen. Selv når Molde leder 7-0 går alle avgjørelser mot Brann. Akkurat nå er eneste grunn til at jeg følger kampen at jeg håper på et Brann mål. Men selv en soleklar straffe klarer den fyren å overse.

Baunebob

Kjekt å se at koseleirene til Florø begynner å vise resultater..

chris_henrik

<BRANN> ..... DKFM

eriksen_30



olebrann3


aso008

Gi meg heller Skjælaen mot L'Pool enn el Fakiri mot Molde

Breiflabben

Kritikerne har rett.. Opdal eier ikke rekkevidde og må leies ut til Løv-Ham....hvis de vil ha han.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of sigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!.

olebrann3

kan noen fortelle meg sist opdal tok en duganes redning?

eriksen_30


SKBMiller

Blir dessverre ikke rekord av dette en gang.

Jeg føler at dommeren har dømt oss bort, hadde vi fått den straffen hadde mye sett annerledes ut!

sambaen

styret må betale spillerne litt mer, de blir kanskje bedre da

Baunebob


Tore Larsen

Quote from: SKBMiller on July 23, 2008, 19:47:07 PM
Blir dessverre ikke rekord av dette en gang.

Jeg føler at dommeren har dømt oss bort, hadde vi fått den straffen hadde mye sett annerledes ut!


Idag hadde ikke SYV straffer hjulpet !!!!!
Mvh

Tore

sambaen

hørte rykter om Mjelde/steffensen har satset store penger på oddsen på at Brann taper 8-0

aso008

Og jeg som godtet meg når VIF gikk på en smell med 5-1 på røkkeløkka. Må være rekord for 4.runde i cupen dette vel

olebrann3

eg satt og lo når vif tapte så mye men når eg ser på tven no så tror eg nesten ikke på resultattavlen

telge

jaja, vi får reise kjerringa på lørdag...haha

eriksen_30

Mål preger kampen... hadde bare ikkje Molde fått en null så hadde dette godt bra ikkje sant Mjelde

Godt poeng av kommentatorene... ser ut til at det e bare Brann som klarer å tape så stort med gjevne mellomrom.

sambaen

Da får vi gratulere Molde med seieren og håpe at MIM er sitt ansvar bevisst og tar sin hatt og stikker til Osterøy. Håper han tar med seg Hanstveit i farten.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

28966mustang

Er det mulig å komme tilbake etter dette? FFK borte til helgen, blir vel tilsvarende resultat der?
Hvil i fred- 1963!

Klaus_Brann

Quote from: SKBMiller on July 23, 2008, 19:47:07 PM
Jeg føler at dommeren har dømt oss bort, hadde vi fått den straffen hadde mye sett annerledes ut!


Det er den følelsen jeg sitter igjen med og!
Hadde Huseklepp fått straffen han skulle hatt, hadde det nok blitt Molde som hadde fått smake!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

olebrann3

de siste 30 min gledet eg meg bare til å høre mons sin kommentar etter kampen så snøt han meg for den og

SKBMiller

July 23, 2008, 19:58:09 PM #142 Last Edit: July 23, 2008, 20:07:33 PM by SKBMiller
Jeg ser det positive, nå kan vi revansjere dette resultatet på lørdag. Ingen ting er mer effektivt enn å revansjere seg ved hjelp av motivasjon fra sure nederlag.

-Ironi

Brann_ruler

Er så skuffet at jeg som nesten ikke trodde det var mulig å bli. Hadde små forventinger med dette var utenfor enhver pessimistisk fantasi.

Brann snakker om supportere som gjør skam på brann, i dag klarer de selv å pisse på alle som er glad i klubben.

Det bør bli drastiske endringer til helgen. Mjelde pleier å snakke om konsekvenser og deretter gi folk ny tillit. Etter denne fadesen er det særdeles få som bør få denne tillitten.

Ett ord er dekkende. Skandale!!

Doffen85

Jeg skal personlig skrive mail til RBH og si min mening!

sambaen

Vi skal være jævlig glad for at kun et lag rykker direkte ned i år.
Brann har startet høstens nedtur.

Kai-Olai

Quote from: SKBMiller on July 23, 2008, 19:58:09 PM
Jeg ser det positive, nå kan vi revansjere dette resultatet på lørdag. Ingen ting er mer effektivt enn å revansjere seg ved hjelp av motivasjon fra sure nederlag.

benny

Slapp av folkens, dette er bare en del av Branns hundreårsmarkering. 0-8 passer vel greit for å minne oss på når vi ble stiftet.

Tore Larsen

Quote from: Kai-Olai on July 23, 2008, 20:02:37 PM
Quote from: SKBMiller on July 23, 2008, 19:58:09 PM
Jeg ser det positive, nå kan vi revansjere dette resultatet på lørdag. Ingen ting er mer effektivt enn å revansjere seg ved hjelp av motivasjon fra sure nederlag.


Det var no et par spillere og et par trenere som var verre enn Bakke idag kan man si....
Mvh

Tore

olebrann3


Go Up