• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Van Ankeren...

Started by razor, August 22, 2003, 20:43:55 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

razor

Så nettopp på sporten at Edwin Van Ankeren var uønsket i Odd Grenland neste sesong. Dette kunne jo vært spissen Brann ser etter. Høy, målfarlig og en meget dyktig foppalspillar. !

Bare synd han skrev under for Tollnes i andre divisjon da......... Ka søren er det han tenker med ???? No må peddien komme seg over på østlandet og se å lokke han derre Edwin te Bergen !!

Erik

Når ikke Odd har peng og ha han, tviler jeg Brann har det da!

Sotraanda

Nå har eg en viss anelse om at det var andre ting enn bare penger som spilte inn her, Erik..

Men eg er absolutt glad han signet for Tollnes, Brann trenger en spiss som kan forsterke laget!!
ater, heter, hater NFF!

Grey

Hallo??? Mannen er 35 år gammel... hva skal vi med andres vrakgods??
Maybe a Greyhound could be my way

KennethS

enig med Grey, vi bør kjøpe spillere for framtiden.
tå på Brann

razor

Ja mannen er nettopp fylt 35 men han har vært en av de beste i Odd. I tillegg er han i toppen av toppscorerlisten. Hadde ikke Brann hatt bruk for han ?? Se på Josten Flo, han holdt på til han var nesten 38..

Jeg tror faktisk at Edwin kunne bidratt mye til Brann. Rutine, fått ro i laget og ikke minst scora mål. For mål trenger Brann !!

Selvfølgelig trenger Brann langsiktige spillere men klubben trenger også spillere som kan løfte laget pronto. Være med å bidra til at Brann holder seg i Tippeligaen.

Jeg mener faktisk at Van Ankeren kunne gjort en god jobb i Brann 1-2 år.

Grey

Det er jo individellt hvor lenge en spiller kan holde på.. At Jostein holdt til han var 38 betyr ikke at alle andre gjør det samme..
Maybe a Greyhound could be my way

razor

Selvfølgelig er det individuelt. Jeg sa ikke at Van Ankeren holdt ut til han var 38 år.
Van Ankeren kunne tilført Brann mye i 1-2 år mener jeg. Han holder stabilt tippeliganivå tross sin alder. Det har han bevist i Odd ikke minst. Nei, han er ikke en for fremtiden men Brann hadde treng en slik type spiller "nå"

smurfeslayer

å tenke 1-2 år fram i tid må man ikke gjøre. når dyre forsterkninger skal hentes så må de ikke gå ut på dato før de har rukket å score noen mål. han hadde sikkert brukt mye tid til å finne sin plass i laget også og det vil ta tid før han får vise kor god han e. men hvis han da slutter er han ikke strt hjelp til brann. vi trenger nok spillere fra den yngre garde.

razor

Mål kan han score. Se bare på toppscorerlisten pr dags dato. Det er vel bedre å bruke noen tusenlapper på Van Ankeren enn å bruke millioner på å rykke opp i Tippeligaen neste år vel ? Setter det litt på spissen da, bokstavlig talt :)

Nei det jeg mener er at Van Ankeren hadde vært en god løsning og supplement til Brann stallen når vi nå sliter med å score mål og avgjøre kamper. Selvfølgelig ser jeg helst at vi kjøper "langsiktige" spillere men vi må også tenke i "nuet" Han hadde nok sklidd fort inn i laget. Han har tippeligaerfaring fra Odd og han har vist der at han duger på høyt nivå.

Og jeg tror heller ikke at han hadde blitt "dyr" på noen måte heller.

Grey

Kan uansett ikke satse på en 35-åring, selv om han gjerne holder i 1-2 år.. Ikke sliter vi med å avgjøre kamper heller, i alle fall ikke fremover på banen.. Brann ligger på 4. plass på formtabellen med 14 - 7 i målforskjell og 3-2-1 i spilte kamper. Begge de uavgjorte kampene er kamper der vi har gitt vekk ledelsen.. og det borte mot rbk og Viking. Isolert sett er jo poeng i disse to kampene gode resultat, men i og med at vi ledet begge disse kampene med flere mål er det kanskje mer på sin plass med evt forsterkninger bakover på banen..
Maybe a Greyhound could be my way

Go Up