• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Før kampen: Fredrikstad-Brann 26.07 kl 19.00

Started by Stian, June 27, 2008, 14:48:14 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ewen

3 spisser som ikke er spisser..Blir nok "ivertfall" 4-5-1 her..

aso008

Og nok en gang komplement til TV2 for deres sending

Lurkin

HELVETE DA, TV2!! Nå kjøpte jeg TV2 for å slippe og streame på nett, så greier de faen med ikke dette en gang.

Ellers, 4-3-3 blir spennende. Håper det ikke er en langsiktig løsning, men heller for å overraske Fredrikstad.
Berømte Brann fra Bergen

Shine

hadde tenkt å se 15 minutter før jeg stakk på vorspiel og lot mobilen overta oppdateringer... helvetes drittfolk.
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

weirus

SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Baunebob

Drittjobb Tv2! Bildet forsvinner!

De første minuttene viste ihvertfall at Brann gikk ut utrolig lavt som vanlig, og blir vel satt under ett enormt press.


Lurkin

Nå er jeg mest irritert over TV2. Det hakker og stopper opp. Amatører.
Berømte Brann fra Bergen

Shine

Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

Lurkin

Nå må faen med Solli ut av laget. Man kan jo ikke ha en pasningsprosent på 20 når man spiller på midtbanen.
Berømte Brann fra Bergen

Belfort

Hva skal man si. Detter er fullstendig planløst. Spillerene løper som forskremte høns utpå der.

weirus

Ihvertfall bedre enn mot Molde...om det er noe å ta med seg....:S
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Ricky

Få Huseklepp av banen, og Solli over på høyre..

Lurkin

4-3-3 var jo en like dårlig idé som det hørtes ut som for 45 min siden. Hanstveit og Opdal har vært god, Bakke har vært den klart beste. Takler som om han var i England, og finter som han var i Spania.

Og, bare for å mase, jeg liker Solli - men hveeeeer gang han får ballen dribler han inn i en motspiller eller sender den rett til en motstander. Få ut han og inn med en spiss, og kjør tilbake til 4-4-2.
Berømte Brann fra Bergen

Erlend

Var jo ikke sÃ¥ hakkande gale dette her.  Bortsett fra det offensive.  Og Solli sine prestasjoner.  Sentrer jo alltid feil!


Xminator

4-3-3 avgikk (heldigvis) med en tidlig død og man legger om til to spisser i andre omgang. Huseklepp må være det mest opplagte byttet i denne kampen.

0-0 er bra nok for å spille på seg litt selvtillit, takk til Gashi for mange flotte skudd. Vi trenger 3 poeng for å blåse litt liv i medaljekampen, men tror det blir i overkant å håpe på akkurat det.

Xminator - som går for 1 poeng i kveld.

Baunebob

Bakke er den eneste som tar ansvar! Resten er planløst, energiløst og fullstendig blottet for selvtillit og kreativitet.

Positivt: Vi har ikke sluppet inn mål. Forsvaret har kontroll til tider.

storB

Bakke spiller som en konge, Solli spiller som vanlig for tiden med en pasningsfot somikke ligner grisen...Huseklepp virker blottet for selvtillit, snakk om pingle, detter hver gang en motspiller ser på han..
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

vebo

Helvete TV2! Synes vi spiller ok jeg. Og OK er en del hakk over det vi har prestert de to siste.


Bakke fortjener ikke bare skryt, han roter en del og har gitt FFK minst to sjanser.
Tiocfaidh ár lá

Lurkin

Tidig når Huseklepp vifter med pekefingeren mot linjedommeren når han står to meter i offside, og bak backen..
Berømte Brann fra Bergen

Baunebob

Et annet bytte som bør komme i pausen er Myhre inn for Totto Dalum. Makan til gjøk den sørlendingen. Hadde jo reneste frispark-kurset når Gashi tok frispark.

Eivind


vebo

Tiocfaidh ár lá

Ricky

Quote from: vebo on July 26, 2008, 18:57:54 PM
Helvete TV2! Synes vi spiller ok jeg. Og OK er en del hakk over det vi har prestert de to siste.


Enig, det har vært litt VEL mye svartmaling fra kommentatorene.. FFK har vel bare vært marginalt bedre så langt, og skaper veldig lite foran Opdal de også.

aso008

Og var ikke alt gullhåp ute så forsvant det der.

Gud


Ewen

Er ikke det et soleklart frispark til "Brann-muren"? GardarJ.  voldtar jo hele muren!

gøransørloth

Ja,ja dette lukter ikke bra for Brann.. La oss håpe på en utligning :)

storB

ahhhhhhhhrg....stjernetreff og overprestasjonene mot Brann fortsetter....helt utrolig
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

thesevs

Det slår meg at enkelte av spillerene har elendig førstetouch på ballen. Hvor vanskelig skal det være da?
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

aso008

Dagens quiz:
Hvor mange ganger i løpet av kampen sitter 5 pasninger på rad for Brann?
- 0 ?
- 1 ?
- 2 eller flere?

storB

Karadas er upopulær i Fredrikstad...hmmm, kjipt å ha 10 000 tanter imot seg :D
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

thesevs

Hehe.. de har en sånn liste over spillere de ikke liker og Azar ligger på den.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Belfort

Det er helt tragisk og være vitne til denne mangelen på plan, er helt utrolig.

Nightfox

Demba har overrasket og faktisk skapt en halvsjangse...

Endre


thesevs

Bjørn Dahl... din rakker. Pådrar deg gult kort for forsøk på klemming.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

thesevs

Demba er bambi på isen ser det ut som.. feile knotter?

Må legge til at jeg frykter flere kort om enkelte ikke klarer å roe seg ned
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Gud

Får nesten litt vondt av å se spillere så blottet for kreativ kraft og selvtillit. Noe må skje raskt på den offensive fronten hvis ikke er vi nede i dritten før vi vet ordet av det.

Lurkin

Demba jobber litt...braaaa.

Jeg stemmer fremdeles på at en kreativ og offensiv midtbanespiller er minst like viktig som en ny spiss.

Ooooh! Nesten litt gambisk magi.
Berømte Brann fra Bergen

gøransørloth

Er ikke umulig for Brann dette her. Viser bedre takter nå, ihvertfall Demba.

Baunebob

Ikke fortvil! Hassan og Gylfi skal inn å snu dette! Vi er forferdelig dårlig, og at vi taper her er intet annet enn fortjent.

Dette må forresten være en usannsynlig kjedelig kamp for den nøytrale tilskueren.

Lurkin

Berømte Brann fra Bergen

Lurkin

Berømte Brann fra Bergen

Tore Larsen

Takk Mjelde, på tide å pakke sakene og dra hem te fjøset på øyen no....
Mvh

Tore


Go Up