• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Før kampen: Fredrikstad-Brann 26.07 kl 19.00

Started by Stian, June 27, 2008, 14:48:14 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Northside

Klarer ikke å gi meg:

QuoteDet blir selvsagt også musikk og supportersanger. En avgift pr. billett går til Plankehaugen. Det samme gjelder under «The show must go on» senere på kvelden.


Dvs at de som går på dette tullet faktisk støtter Plankehaugen i samme slengen. Forundrer meg ikke om noen Bergensere faktisk går på dette.... Tragisk.

smaalanda

Hvis ikke det er en gyldig grunn til å trekke inn partoukort så vet ikke jeg!
KMO!!!

OC

Katti/Tobias høres bra ut.

Men ender opp der resten (eller flesteparten) av Brann-supporterne er regner jeg med.

Men hadde vært "ille bra" (som de sier i Fredrikstad) om vi fant ut hvor man holder til LITT i forveien ;)

:: B R A N N ::.
Man trenger ikke være bergenser for å elske god fotball! Særping med hjertet i BRANN!

Spursians

Gleder meg og ønske alle brannsuportere velkommen til plankebyen.
Er vestlending og brannsuporter bodsatt nettopp i Plankebyen og gleder meg til årets kamp her borte.
Håper inderlig at alle dere Brannsuportere vil stille villig opp til battle med plankehaugen`s suportere og vise hvem som er sjef.

Og til dere som "planlegger" og kaste flagga på "ælva", hva er vitsen, det er ikke der vi skal vise oss frem.
Vi bør vise oss som de gode suportere vi er og ikke bedrive slikt tull.
Jeg skal ikke bo i denne byen og skamme meg oveer og være brannsuporter.
Vi skal vinne kampen på bryggepromenaden og inne på selve stadion.
Måtte vi lagge en fantastisk ramme og fest rundt denne kampen.

Velkommen til dere alle.... :)

Klaus_Brann

Quote from: OC on July 17, 2008, 21:34:30 PM
Katti/Tobias høres bra ut.

Men ender opp der resten (eller flesteparten) av Brann-supporterne er regner jeg med.

Men hadde vært "ille bra" (som de sier i Fredrikstad) om vi fant ut hvor man holder til LITT i forveien ;)




Nei!Katti og Tobias er IKKE bra steder å varme opp etter min mening, og får håpe vi drar et alternativt sted, selv om det ikke er hovedstedet.
Det hadde nok vært ille bra, men Fredrikstad er heldigvis en veldig liten by, så det skal nok ikke være så hardt å finne ut hvor stemninga er hen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

JørnAE


Tore Larsen

Mvh

Tore

Lenemora


krøvel vellevold

Omtrent for ti minutter siden var det en hel graviditet siden gullet var sikret.
Legg ned hele klubben!

BBB-Tony

I følge føden på Haukeland, så har det vært merkbart at det er 9 mnd siden gullet ble sikret. En del flere fødsler enn vanlig den siste tiden.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

vebo

Tiocfaidh ár lá

Klaus_Brann

Quote from: tonynord on July 22, 2008, 20:08:55 PM
I følge føden på Haukeland, så har det vært merkbart at det er 9 mnd siden gullet ble sikret. En del flere fødsler enn vanlig den siste tiden.


Veldig forståelig. Får håpe det gir noen gullbarn som kan gi Brann det lille ekstra om noen år ;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BBB-Tony

Quote from: Klaus_Brann on July 22, 2008, 20:56:54 PM
Quote from: tonynord on July 22, 2008, 20:08:55 PM
I følge føden på Haukeland, så har det vært merkbart at det er 9 mnd siden gullet ble sikret. En del flere fødsler enn vanlig den siste tiden.


Veldig forståelig. Får håpe det gir noen gullbarn som kan gi Brann det lille ekstra om noen år ;)


Hehe...La oss håpe de kommer litt før! ;-) Kan bli lenge å vente 20-25 år på gullbarn! :-)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Klaus_Brann

Nja, med den nye talentsatsingen venter jeg å se en av disse i startelleveren i 2018:)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Og der mener Brann at Helstad ikke når denne kampen heller. Da skal vi ha "litt" stolpe inn for å blåse nytt liv i gullkampen...

evis

Er det bestemt hvor vi skal samles før kampen?

OC

Fredrikstad Blad reklamerer en god del for denne bykampen på Dampskipsbrygga. Står at både Brann og FFK-supporterne skal samles i et telt der fra klokken 14 og ha konkurranser og show osv..
Men Bataljonen skriver vel her på sine nettsider at Brann-fansen samles på City Scene?

Uansett: Håper Helstad er klar til denne kampen.
Blir for øvrig Tarik Elyounoussi´s siste kamp på Fredrikstad stadion før han drar til Nederland og Heerenveen også, så fare for at han vil "markere" seg. 

:: B R A N N ::.
Man trenger ikke være bergenser for å elske god fotball! Særping med hjertet i BRANN!

evis

"Blir for øvrig Tarik Elyounoussi´s siste kamp på Fredrikstad stadion før han drar til Nederland og Heerenveen også, så fare for at han vil "markere" seg. "


Han kan vel strengt tatt ikke markere seg mer enn våre spillere tillater.

OC

bare sier at jeg regner med han vil prøve ;)
Selvsagt skal han ikke få lov til noe som helst.

:P


:: B R A N N ::.
Man trenger ikke være bergenser for å elske god fotball! Særping med hjertet i BRANN!

Stian

Det er city scene som kommer til å være vår base.

olebrann3

July 23, 2008, 10:32:54 AM #70 Last Edit: July 23, 2008, 10:37:55 AM by olebrann3
Quote from: OC on July 23, 2008, 09:53:14 AM
Fredrikstad Blad reklamerer en god del for denne bykampen på Dampskipsbrygga. Står at både Brann og FFK-supporterne skal samles i et telt der fra klokken 14 og ha konkurranser og show osv..
Men Bataljonen skriver vel her på sine nettsider at Brann-fansen samles på City Scene?

Uansett: Håper Helstad er klar til denne kampen.
Blir for øvrig Tarik Elyounoussi´s siste kamp på Fredrikstad stadion før han drar til Nederland og Heerenveen også, så fare for at han vil "markere" seg. 


http://fotball.bt.no/eliteserien/article113667.ece

eg tviler på at helstad blir klar, men håper på det

Tore Larsen

Quote from: Xminator on July 23, 2008, 06:23:12 AM
Og der mener Brann at Helstad ikke når denne kampen heller. Da skal vi ha "litt" stolpe inn for å blåse nytt liv i gullkampen...


Vi skal vel ha stolpe inn på begge stolpene om dette skal holde inn tror jeg.....
Mvh

Tore

Ferguson

Quote from: evis on July 23, 2008, 09:58:01 AM
"Blir for øvrig Tarik Elyounoussi´s siste kamp på Fredrikstad stadion før han drar til Nederland og Heerenveen også, så fare for at han vil "markere" seg. "


Han kan vel strengt tatt ikke markere seg mer enn våre spillere tillater.


Hvis Azar spiller midtstopper så kommer han til å spise Tarik levende:) Så det er jeg ikke bekymret for;)
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

SKBMiller

Mulig jeg ikke kjenner reglene her godt nok men jeg tar meg friheten å spørre:

Er det ikke lov å spørre her om det er noen som har en ekstra billett til denne kampen? Jeg la ut en melding om at jeg har helt glemt å kjøpe billett borte mot FFK og at jeg hadde vært takknemlig om noen hadde en ekstra. Hva er problemet med dette? Jeg har i alle fall selv opplevd å ha en ekstra billett siden en kammerat har trukket seg, så at denne ekstra billetten blir kjøpt for ordinær pris av en annen supporter kan jeg da absolutt ikke se noen negative sider med.

vebo

Er det virkelig krise kan du kjøpe ved et annet felt, da blir du ganske raskt hevist til bortefeltet. Om det plass andre steder der da.
Tiocfaidh ár lá

SKBMiller

Det jeg også tenkte, men før jeg rakk å se at bortefeltet var utsolgt var også resten av stadion utsolgt.

Stian

Info om eventuelle restbilletter til FFK-Brann kommer i løpet av kvelden. Følg med på www.bataljonen.no
Når det gjelder kjøp og salg viser jeg til forumreglementet:

Quote12. Kjøp og salg
Vi ønsker ikke kjøp og salg på forumet. Dersom man sitter på kampbilletter, flybilletter, togbilletter osv. som man ikke får brukt, send en mail til stian@ etterfulgt av batajonen.no så vil bataljonen forsøke å videreformidle dette for deg til våre medlemmer.



28966mustang

Kan tenke meg at det ikke blir spesielt vanskelig å få tak i billetter resten av høsten, hverken borte eller hjemme
Hvil i fred- 1963!

pellerud

Oppfordring til alle som skal til Fredrikstad til helgen:

Ta med et hvitt lommetørkle, så tar vi farvel med Mjelde på spansk vis....

aso008

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/fredrikstad/article2087355.ece

Betyr dette at vi slipper Tarik på lørdag, litt forvirret. Ikke det at jeg tror at det ville hjelpe hvis ikke Tarik er med

olebrann3


BBB-Tony

Han kommer nok hjem for å spille på lørdag vil jeg tro...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

dudo

Spørs vel om Heerenveen ville tillat noe sånt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BBB-Tony

July 23, 2008, 20:32:22 PM #84 Last Edit: July 23, 2008, 20:34:21 PM by tonynord
Quote from: dudo on July 23, 2008, 20:26:04 PM
Spørs vel om Heerenveen ville tillat noe sånt.


Er det ikke sagt at han ikke er Heerenveen-spiller før 3 august da? Heller stille spørsmålstegn til at FFK tillater han å spille treningskamp for hans kommende klubb?

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/1222/1/

Får med seg kampen mot oss og VIF.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

olebrann3

står iallefall at han hadde spilt sin siste kamp i den artikkelen

Tifo-gruppen

Overgansvinduet i Nederland stenger vel 1.august?
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

SKBMiller

Hvor sent kommer informasjonen om restbillettene?

Doffen85

Hva med denne mot Fr.stad? Grunnen til en spiss er fordi verken Demba eller Winters er gode nok.

Opdal
Dahl, Bjarnason, Sigurdsson, Hanstveit
Solli, Bakke, El Fakiri, Jaiteh, Vaagan Moen
Karadas

BBB-Tony

Quote from: Doffen85 on July 23, 2008, 21:00:41 PM
Hva med denne mot Fr.stad? Grunnen til en spiss er fordi verken Demba eller Winters er gode nok.

Opdal
Dahl, Bjarnason, Sigurdsson, Hanstveit
Solli, Bakke, El Fakiri, Jaiteh, Vaagan Moen
Karadas


Karadas bør nok ha en spissmakker, men ellers ser laget greit ut.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Doffen85

Men hvem skal den makkeren være? Ingen av de tilgjengelig er for meg gode nok og jeg vil heller ha fem på midten slik det ser ut akkurat nå.

olebrann3

Opdal
Dahl, Bjarnason, Sigurdsson, Hanstveit
Solli, Bakke, Jaiteh, Vaagan Moen
Karadas, Huseklepp

olebrann3


Doffen85

Ikke Huseklepp. Han finnes ikke målfarlig. Innleggene hans er forresten helt elendig de også, så han har mye å lære og mye å forsvare!

OC

Tarik spiller mot Brann og VIF før han flytter til Nederland.

:: B R A N N ::.
Man trenger ikke være bergenser for å elske god fotball! Særping med hjertet i BRANN!

BBB-Tony

Quote from: Doffen85 on July 23, 2008, 21:06:11 PM
Men hvem skal den makkeren være? Ingen av de tilgjengelig er for meg gode nok og jeg vil heller ha fem på midten slik det ser ut akkurat nå.


Det beste alternativet vi har pr dags dato er Ludde.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

olebrann3


vebo

                   Opdal

Dahl, Bjarnason, Sigurdsson, Hanstveit

             Bakke, Jaiteh,

   Solli, Huseklepp, Vaagan Moen

                 Karadas

evt
                   Opdal

Dahl, Bjarnason, Sigurdsson, Hanstveit

          Solli, Bakke, Jaiteh,

 Huseklepp, Karadas, Vaagan Moen

Med en targetspiss som Karadas kan vi like gjerne satse slikt.
Tiocfaidh ár lá

OC

July 23, 2008, 21:14:29 PM #98 Last Edit: July 23, 2008, 21:16:47 PM by OC
Quote from: olebrann3 on July 23, 2008, 21:13:11 PM
http://f-b.no/article/20080722/FFK/283069749/1240/SPORTEN

i fredristad blad skriver de at brann kampen blir hans siste for ffk


på hjemmebane ja. VIF er på Ullevaal

Ser at artikkelen du viser til sier Brann er siste, men står noe helt annet i papirutgaven som kom i dag.
Der sier spiller og klubb at han spiller både Brann og VIF-kampen.
:: B R A N N ::.
Man trenger ikke være bergenser for å elske god fotball! Særping med hjertet i BRANN!

Ferguson

Quote from: olebrann3 on July 23, 2008, 21:09:19 PM
http://www.fredrikstadfk.no/content/view/1222/1/

her sier tarik at han skal spille mot brann


Mind games fra FFK. Prøver sikkert å forvirre Brann;) Tarik spiller helt sikkert.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Go Up