• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hva er god nok avskjed for "Geddi"??

Started by C@Bøe_79, August 20, 2003, 13:49:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

C@Bøe_79

Etter diskusjonen her inne om Geddi`s pensjonering fra toppfotball,tok
Tifo-gruppen dette opp på møte vi hadde igår...
Vi har mange alternetiv å tenke på,men vi må jo huske at Sk Brann og Bataljonen sikkert vil ha noe og si de også..

Men jeg spør dere der ut:Hva er godt nok å gjøre for å hedre Geddi??
Få inn noen forslag så kanskje vi sammen finner det beste!!!


PS:En av Tifogruppens ideer inneholder MINI :P


C@Bøe_79
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Stoffi

Plakater i rødt og hvitt rundt omkring på tribunene som former navnet "GEDDI" eller noe.
Flaggene må vi jo ha oppe. Kanskje vi kan utnevne kampdagen til offisiell flaggdag på Brann stadion. Har lagt merke til at flagg er tilbake i salg i bodene utenfor stadion. Har kjøpt meg et selv.

Ballonger er også en ide, selv om jeg ikke synes det er så stilig. Hvis det skal være ballonger, så bør de falle ned foran Store Stå og ikke Hansa.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Erik

Flotte forslag.. de vil bli tatt med i gruppen vår... Bare og komme med flere:) jo mer forslag til bedre er det:)

Geddi mÃ¥ fÃ¥ en verdi fravell fra oss  :)

Sotraanda

Enig med det med plakater..

Men dette vil bli gjort på årets/geddis siste hjemmekamp sant?

Blir litt dumt å ta farevl med Geddi, når han fremdeles skal spille flere kamper for Brann...
ater, heter, hater NFF!

Erik

Jepp. vi planlegger og sette dette på siste kampen hjemme mot VIF...

Truls

Hva med å synge litt mye for han? Eller at en av BBB sine reprensentanter holder en "takketale" for at han har vært trofast. Og putter inn noe om klubbfølelese som alle spillere burde sett opp til. Altså ikke bare tale, men det i tillegg til annet tifo. Er bare et forslag.
kal de aldri slutte å plage oss om Søndagen ?

Formica


Baitle

Gje han ei drakt/skjorte/genser der det står geddi + nummeret hans og
"Geddi elsker Brann, Brann elsker Geddi"
Pluss mykje Synging og tifo Show for han.

Jan O.

Hva med å gi mannen en pokal (for lang og god tjeneste)
Han har vistnok ikke vunnet noe med Brann så kanskje han setter pris på en stilig pokal :)
anO :-)

Erik

Mange flotte forslag... Bare og komme med flere  :)

Hilsen Tifogruppen

Kruxleiven

Tostangsflagg til Geddi? Vet ikke helt hvordan man lager det, men det ligger en forklaring på klanen.no.

razor

"Hva med å gi mannen en pokal (for lang og god tjeneste)
Han har vistnok ikke vunnet noe med Brann så kanskje han setter pris på en stilig pokal"


Dette er jeg helt for !! Geddi har aldri fått noen pokal i sin Brann karriere. Hva med å gravere inn : For god tro tjeneste for Brann. Eller noe sånt ?

Kanskje også BBB burde få en president i supporterklubben ? Geddi som president? I Liverpool supporterklubb, den norske er dette vanlig at profilerte spillere får tilbud om dette. Presidenten har ikke faste gjøremål for supporterklubben men kan vel brukes evt. til arrangementer etc etc. ??

Bekkalokket

Kjør Geddi- tifo! Men for all del vær grei og ikke nevne Mini. Det blir for dumt.

Erik

Egentlig ikke... Begge har lakt opp og som vi alle vet, har Geddi vert en minien har slete med oppover årene :D

Sotraanda

Quote from: "razor""Hva med å gi mannen en pokal (for lang og god tjeneste)
Han har vistnok ikke vunnet noe med Brann så kanskje han setter pris på en stilig pokal"

Hva med å gravere inn : For god tro tjeneste for Brann. Eller noe sånt ?


Dette hadde vert enormt bra!!
Pluss et skikkelig bra, stort, tøft, stilig tifo show KUN for Geddi!!
ater, heter, hater NFF!

Sotraanda

Knall planer dette med Geddi, men blir det noe annet enn tifo mot enga utover høsten??

Og mot Sogndal, ka er det dere trenger hjelp til, mulig eg kan hjelpe, men det er jo et spørsmål om tid, og ka dere trenger hjelp til...

LENGE LEVE TIFO!!  :D
ater, heter, hater NFF!

Erik

Vi har planer mot sogndal ja, hva de planene er for bare de som vil hjelpe til vite på mandag... Vi trenger folk fra mandagsmorgen og etter kampen :)
Folk som kan send en mld eller ring 95074633...

Dø for Brann!!!

Sotraanda

Tror flere ville vert med viss dere hadde skrevet litt om ka det gikk i her...

Ikke holdt ALT skjult...

Desverre, mandags morgen passer ikke for meg!
ater, heter, hater NFF!

Erik

Mosaik og flagging... sånn surmula, no vet du litt...

Bekkalokket

Skjønner jo hvorfor du vil nevne Mini, men ærlig talt, dette er noe media synes er kjempegøy å henge seg opp i. Vi supportere gir no en god faen i hele mini, og vil helst slippe å høre navnet hans nevnt på Staddaen! Ikke drit ut hele Bergen. Det oser mindreverdighetskomplekser av den slags planer. Mini for faen....

Sotraanda

ater, heter, hater NFF!

Erik


Sotraanda

:D

Kor mange er dere i tifo gruppen, kor får dere pengene fra, og kor mye har dere til rådighet??
kor ofte har dåkkar møter?
ater, heter, hater NFF!

Erik

Vi er 4 stk i den gruppen... Vi har vell ja 10 kr?? hehe men vi skal bruke noe rester da fra BST ut sesongen, vi jobber litt med og fÃ¥ litt mer penger  da ut sesongen... Vi har møter jevnlig for og oppdatere oss om hvordan ting og tang gÃ¥r.. Vi har vert i møte m brann der vi tok opp økonomi og fremtid, vi fikk ikke svar da pga Brann mÃ¥ gÃ¥ igjenom sakene, men bÃ¥r vi vet ting skal folk fÃ¥ vite :) Selv om vi kun er 4 stk i gruppen er vi avhengi av dere der ute til hjelp... Det krever ofte tid og folk... HÃ¥per folk er villig og hjelpe og lage litt morro for Brann og supporterene :) Tross alt vi elsker jo klubben vÃ¥r :)

Dø for Brann...

passer-by

Alle stiller med frekk potteklipp til kampen. Begynn å spare nå, så rekker man det. Da blir nok Geddi rørt til tårer.

Baitle

Ja gje han ein pokal, kanon forslag

Sotraanda

Dette med pokalen må vi gjøre noe med.
Noen i BBB, kan denne planen bli en realitet???

:D
ater, heter, hater NFF!

Erik

Klart det kan bli en realitet... alt som dere kommer med her vil bli tatt opp nÃ¥r den tid kommer  :)

Grey

Mange gode forslag her, men nå må vi holde oss til saken, ikke sant Erik? :).. TIFO-gruppens jobb er ikke å dele ut pokaler.. det får evt SK Brann eller Bataljonen ta seg av, bare så det er sagt.. Derfor kommer C@Bøe_79s innlegg en gang til:

QuoteEtter diskusjonen her inne om Geddi`s pensjonering fra toppfotball,tok
Tifo-gruppen dette opp på møte vi hadde igår...
Vi har mange alternetiv å tenke på,men vi må jo huske at Sk Brann og Bataljonen sikkert vil ha noe og si de også..

Men jeg spør dere der ut:Hva er godt nok å gjøre for å hedre Geddi??
Få inn noen forslag så kanskje vi sammen finner det beste!!!



mvh Tifo-gruppen
Maybe a Greyhound could be my way

Erik

Klart Grey pokaler and stuff kan BBB ta seg av.. Folk må bare få si sin mening her :)

Gina

Kanskje han kunne få bli medlem nr. 11 i Bataljonen?
ina

Grey

Maybe a Greyhound could be my way

paf

Det Geddi først og fremst bør få er en Testimonialkamp. Selvsagt skal han og æres i siste serierunde. Plakattifo med Geddi-portrett i Hansa kanskje og tallet 11 på Stripes over Store Stå? Kombinerer vi det med fargede plastvester som danner ordet GEDDI på nye sitte bør det begynne å ligne noe...

razor

QuoteDet Geddi først og fremst bør få er en Testimonialkamp. Selvsagt skal han og æres i siste serierunde. Plakattifo med Geddi-portrett i Hansa kanskje og tallet 11 på Stripes over Store Stå? Kombinerer vi det med fargede plastvester som danner ordet GEDDI på nye sitte bør det begynne å ligne noe...


Nå begynner det å ligne på noe !!

La meg oppsummere noen ideer:

- Pokal til Geddi med inngravert tekst (Han har jo aldri vunnet noe i sin karriere)

- Testimonalkamp HELT GLIMRENDE !! Bør kunne få til noe når sesongen er ferdig og det er kampfri. Dette BURDE la seg ordne. HELT SJEFT !

- Tifo på stadion i en eller annen form. Tror plakattifo hadde vært best.

- Presidentverv i BBB. Dette vet jeg er blitt gjort i supporterklubber til utenlandske lag.


Jeg tror at det kan bli en kanontifo og en knall ramme rundt kampen til ære for Geddi !!

Candyman

Tenk å få lagt ut plakattifo på setene på hele langsiden ABCDE, slik at TV hadde fått flimet GEDDI over hele stadda, eller på hansatribunen......hadde blitt vannvittig stilig!!!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Ricky

Har vi ikke allerede hatt "GEDDI" skrevet utover felt ABCDE da?

Candyman

Vet ikke jeg? Tidligere? NÃ¥r da?

Ser at forslaget er kommet tidligere, ville bare si at det ville blitt bra!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

GamleErik

G-E-D-D-I ble brukt  i kampen mot Rosenborg 1. august 2002.

Her er link til bilde fra kampen (skBrann.org):


http://www.skbrann.org/spesial/bilder/view.php?id=DSCF0011.JPG&gal=6&pg=0&count=10
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

jeosson2

Heisan alle Brann frelste  :D  :wink:

Ta en kronerulling blandt supporterne på stadion
Vi får så laget en transperang.
Eks: pÃ¥ tekst.  " Med Geddien og Brann I vÃ¥re hjerter"
Denne blir så plasert bak på et lite fly, som så sveiper over Stadion rett før kamp start, til den siste hjemmekampen hans her på Staddaen.

Denne kunne så bli gitt til Geddien etter kampen, tror det ville blitt stort for ham å mota, som et godt minne om alle årene og tiden i Brann, og ikke minst om suporterne til Brann. Selvsagt må det bli blomster og en annen gave også
i tilegg

Dette burde ikke koste så alt for mye, kanskje kunne en finne en sponsor
til dette. Eks: Bergens Avisen - eller Bergens Tidende.

Hvordan få den til Stadion, tids nok til avslutningen, alt går om en bare planlegger godt. Det tar ca 20 minutter med bil fra Flesland, så det er sagt.

DETTE VAR BARE ET FORSLAG

Grey

Forslaget er notert, som alle de andre... Dette forslaget hadde forsåvidt også latt seg gjennomføre rimelig enkelt, men det avhenger av at folk er villige til å spytte i på et spleselag, og at vi evt får tak i en sponsor.. Tifogruppens konto har den pene saldo 0,- og det vil den også mest sansynlig ha frem til vinteren..

Mvh. Grey
Maybe a Greyhound could be my way

jeosson2

Quote from: "Grey"Forslaget er notert, som alle de andre... Dette forslaget hadde forsåvidt også latt seg gjennomføre rimelig enkelt, men det avhenger av at folk er villige til å spytte i på et spleselag, og at vi evt får tak i en sponsor.. Tifogruppens konto har den pene saldo 0,- og det vil den også mest sansynlig ha frem til vinteren..

Mvh. Grey

Ser at  forslaget mitt er registrert.

Men noe må en gjøre, og her nytter det ikke å være handlingslammet.
Skriv i programbladet om hva en ønsker å gjøre, skriv også hvordan den økonomiske situasjonen er.
Men først får dere ha et møte med de høye herrer på Stadion om dette så ordner det seg sikkert.
Jeg foreslår at det til en av de første kampene, ved hver inngang blir plasert ut 3-4 børsebærere som et innsamlings team. Med formål støtte til Geirmund Brændeseter.
Skulle det bli en slump penger til overs går disse inn på den slunkne Tifogruppens konto. På denne måten kan en slå to fluer i en smekk.
På denne måten vil en slippe å gå vinteren i møte uten en krone på konto.

Candyman

Bra forslag med Geddi børser før kamp på SS, og andre plasser forsåvidt...

Bra forslag med fly oxo,  kan jo gjerne fÃ¥ en sponsor med...f.eks:

Hansa og Brannsupporterne takker Geddi!
BA og Brannsupporterne takker Geddi!
BT og Brannsupporterne takker Geddi!
Chess og Brannsupporterne takker Geddi!
(gjerne i omvendt rekkefølge, helst uten sponsor)

FÃ¥r de navnet sitt med betaler de kanskje for det!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Strilen

Jeg vil bare på det sterkeste fraråde en "testimonalkamp" og jeg vil også oppfordre dere alle å tenke dere om to ganger før dere event. "er med" på å anbefale det.

I Norge har det aldri vært tradisjon for "testimonalkamper" og jeg tror heller ikke folk i Norge er moden for en slik hedersbevisning. Det blir liksom "håper mange andre gjør det, men eg kan ikkje"-holdning blant folk. Og da ender vi opp med ydmykelse i stedet for å hedre. Det er ingenting som tilsier at det vil komme mer enn 1000-1500 på en slik forestilling.

For å si det på en enklere måte. Jeg vil ikke være med på å anbefale en stor risiko for flause og ydmykelse av Geddi på det som i utgangspunktet skulle vært hans store dag.

Men å hedre han, det må vi på en eller annen måte.

paf

Quote from: "Strilen"I Norge har det aldri vært tradisjon for "testimonalkamper" og jeg tror heller ikke folk i Norge er moden for en slik hedersbevisning. Det blir liksom "håper mange andre gjør det, men eg kan ikkje"-holdning blant folk. Og da ender vi opp med ydmykelse i stedet for å hedre. Det er ingenting som tilsier at det vil komme mer enn 1000-1500 på en slik forestilling.

Jeg er rimelig uenig i det. Nei, vi har ingen tradisjon for testimonial-kamper, men en plass starter tradisjoner også. Jeg tror at en spiller som Geddi ville trukket mye folk som ville ta ordentlig farvel med ham. Og jeg tror folk er moden for det. Det tror ikke du, og det er greit. Det er selvsagt lov å være uenig. Men jeg synes det er en veldig defensiv holdning du legger for dagen, Bjarte. Og så skjønte jeg ikke den med holdningen. :-)
Uansett er poenget å gi ham en verdig avskjed og gjøre noe spesielt for ham. Det er vi enig i.

Karsten

får håpe mjelde lar han spille da?:D

Kararay

et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Kruxleiven

Quote from: "Kararay"


Ikke noe dumt forslag. Hvordan får man tak i Frode �verli?

Sotraanda

For å si mine meninger om dette går eg og sterkt imot en testimonalkamp, av den grunn eg tror alt bare vill bli pinlig, spesilet for geddi.
tenk dere, vi går på stadion for å hylle Geddi, også kommer det rundt 1000-1500 på tribunen, tenk kor pinlig for ALLE! Den risken er eg ikke villig til å ta på geddis vegne.

Men at det skal arrangeres et tifo show av de sjeldne, det er helt sikkert.
Kom an no Bergensere, vis kor vi er fra, la oss stelle i stand et tifo show det vil bli snakket om i Europa i flere år frem i tid, la oss hylle Geddi, la oss vise alle som har klagd på tifoen, å få de til å holde kjeft i årevis.

La oss lage et tifo show som få trodde var mulig.
Kom an alle sammen, ikke bare ett par hundre ballonger fra taket, en krepprull eller to, 5-6 flagg på banen, nei la alt som er mulig(og umulig) bli mulig, for å hylle vår trofaste sliter, GEDDI!!!
ater, heter, hater NFF!

Skumling

jeg stiller meg også tvilende til testimonialkamp. De ivrigste tar nok turen uansett, men skal det bli en suksess (det definerer jeg som over 10000 tilskuere) tror jeg vi må ha en særdeles attraktiv motstander.

Jeg er for at vi har en skikkelig markering i den siste hjemmekampen (mot Vif).

Men, som noen har vært inne på, før vi virkelig har forsøkt med testimonialkamper så vet vi heller ikke noe om graden av suksess.

Karsten

Testemonial mot RBK der Mini også er med på RBK's Lag..
:D

Go Up