• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Innmelding i BBB?

Started by snekkmeister, August 18, 2003, 12:39:09 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

snekkmeister

Hvor mange medlemmer har den nye organisasjonen?

Hva med å sette litt fokus på dette slik at man kan få penger i pungen til å arrangere turer og tifo. En idé er kanskje å sette i gang med vervekonkuranse. Nå forstår jeg at man ikke har så mange premier å stille med, men styret kan jo alltid stille opp med gratis plenklipp og klesvask til dyktige ververe. Et annet moment (når man har fått en del medlemmer) er å få et "bataljonmeter" som viser anntal medlemmer. Se forøvrig www.klanen.no hvordan dette gjøres.

Er det noen  som har forslag til hvordan skaffe medlemmer?

Er det noen som har anlednign til å snekkre litt mer sexy internett sider til BBB? Sidene som er i dag er ok, men føler ikke at det rykker i underlivet når de kommer frem på skjermen. Det blir nesten som om damen min skulle begynne å bruke bestemortruser. Jeg er ganske sikker på at det finnes mange datanerder der ute som er mer enn interessert i å hjelpe Brann. Hva med at disse sender en mail til ledelsen i BBB. Dersom BBB føler de trenger hjelp kan man danne en ressursgruppe som kan jobbe med dette..

GamleErik

Hvordan ser sexy internettsider ut?

Tips kan sendes til webmaster@bataljonen.no og evt. entusiaster som har lyst til å jobbe med dette kan henvende seg til styret@bataljonen.no.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Go Up