• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Video/bilder: Viking - Brann (1-2) 25.05.08

Started by thesevs, May 26, 2008, 15:29:13 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

thesevs

May 26, 2008, 15:29:13 PM Last Edit: May 26, 2008, 15:34:04 PM by thesevs
Tok noen klipp på turen, men dessverre var jeg ikke særlig heldige med alle. Lastet opp ett klipp foreløpig, så får jeg se om jeg får ånden over meg en annen dag til å laste opp flere.

Her er vekselrop mellom de to båtene. Vi var vel passert Haugesund her tenker jeg - ikke at det har noe å si for klippet riktignok...  :D

http://www.youtube.com/watch?v=UIJ4PII6wlQ


Her er et bilde av Titanic-Frode som stod og luftet seg frempå dekket på jollen:



Følgende bilde representerer for mange turen i sin helhet - alkohol, røyk og chips. Alt for at en lykkelig Brannsupporter fortsatt skal kunne være "tjukk og feit og full". Seriegull?

"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

thesevs

http://webtv.tv2.no/webtv/metafile.asx?p=243149&bw=600

http://webtv.tv2.no/webtv/metafile.asx?p=243150&bw=600

Dette er linker til intervju med Mjelde og Gunnar Halle, men innimellom filmes Brannsupporterne. Man hører i hvertfall gjengen i bakgrunnen under intervjuene..
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Endre

Jeg filmet litt inne på stadion, skal se om jeg får det på nett i morgen :)
Herlig stemning hele kampen! Var derimot veldig skuffet av Vikings supportere, det var ikke mye liv og kreativitet der i gården... kanskje ikke rart slik kampen gikk :D

thesevs

Quote from: Endre on May 26, 2008, 21:40:56 PM
Var derimot veldig skuffet av Vikings supportere, det var ikke mye liv og kreativitet der i gården... kanskje ikke rart slik kampen gikk :D


Vikinghordene hørte man ikke i det hele tatt. Av og til kom den klassiske "V-I-G-I-N-G", men ikke avskrekkende i det hele tatt. Sangrepetoaret deres baseres jo på samme melodier som oss, så det er nesten litt sånn at en kvir seg for å synge for høyt for at de ikke skal stjele nok en melodi.  ;D
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

BBB-Tony

Jeg hørte som dere ikke noe til Horden og resten av Viking-supporterene når jeg var på kampen. Men når jeg så kampen i opptak etterpå, så var det litt liv alikevel... Men hørte også en god del av oss.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Nightfox

jaja, de sang jo tross alt "Hate Bergen, hate Brann, hate heile hordaland". Ble redd der jeg sto, jeg..

krøvel vellevold

Quote from: thesevs on May 26, 2008, 21:50:15 PM
Quote from: Endre on May 26, 2008, 21:40:56 PM
Var derimot veldig skuffet av Vikings supportere, det var ikke mye liv og kreativitet der i gården... kanskje ikke rart slik kampen gikk :D


Vikinghordene hørte man ikke i det hele tatt. Av og til kom den klassiske "V-I-G-I-N-G", men ikke avskrekkende i det hele tatt. Sangrepetoaret deres baseres jo på samme melodier som oss, så det er nesten litt sånn at en kvir seg for å synge for høyt for at de ikke skal stjele nok en melodi.  ;D


Viking-publikummet har to sanger. Og de er egentlig ikke sanger, men rop. Det ene er "Viging (klapp, klapp klapp)". Det andre er "(klapp klapp, klapp-klapp-klapp, klapp-klapp-klapp-klapp) Viging!". Ellers var det jo fantastisk med denne hymnen de hadde før kampen. De 400 i hordene holdt skjerft over hodet, resten av publikum satt med hendene i fanget og holdt kjeft.
Legg ned hele klubben!

thesevs

Quote from: krøvel vellevold on May 27, 2008, 04:32:25 AM
Ellers var det jo fantastisk med denne hymnen de hadde før kampen. De 400 i hordene holdt skjerft over hodet, resten av publikum satt med hendene i fanget og holdt kjeft.


Den hymnen skjønte jeg lite av. Trodde meningen var at de skulle synge med. Men jeg forstår jo at resten av publikum ikke skjønner dette siden de spiller den så überhøyt.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

anders_flanderz

rite Drite Drite Drite på Oslo By

Endre

Her er en liten video fra jubelscenene etter kampen, og et bilde av Viking Stadion før kampstart.

http://www.youtube.com/watch?v=Axbw74eR4F0

The Boss

Se på azar..... Vann i munnen! Herlig av bakke å gå haltende over hele banen, få med spillerne å takke oss!

Christoball

Quote from: The Boss on May 28, 2008, 16:36:33 PM
Se på azar..... Vann i munnen! Herlig av bakke å gå haltende over hele banen, få med spillerne å takke oss!


azar vekket bare gamle dårlige minner... :P

BBB-Tony

Bakke er kapteinsbindet verdig og vet å sette pris på supporterene! Noe vi nesten aldri så av Andresen!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Klaus_Brann

Ja, det er han absolutt. Det at han prøver å dra med seg hele laget bort for å takke oss ordentlig etter kamp har ikke vært vane tidligere.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

olebrann3

han sier jo dette i siste utgave av den 12 mann. At laget må bli bedre til å gå bort å hedre supporterene

1908

Quote from: tonynord on May 28, 2008, 20:36:31 PM
Bakke er kapteinsbindet verdig og vet å sette pris på supporterene! Noe vi nesten aldri så av Andresen!


Kanskje du gikk før kampene var ferdig, men andresen kom ofte bort å takket oss han og kom ofte alene!

BBB-Tony

Det er greit nok, men han tok overhodet ikke med seg hele laget bort for å ta bølgen eller lignende med supporterene etter hver kamp, slik som Bakke gjør nå. Og hva så vi etter første kampen hans på Ulevaal med Enga? Jo, han som står med hele laget forran Klanen og tar bølgen, og like etter står han i spissen for hele laget og står på kne forran mini-klanen å gjør det samme der... Ingen viktig sak, men det er alltid morro å bli sett pris på. Det gjør Bakke i større grad enn Andresen.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Nixon

Andresen var ikke den verste.
Men det går jo litt opp i opp. Vi viste heller ikke så mye at vi satte pris på han heller...
Rød makt på Hansa

Brann&Bergen<3

Quote from: krøvel vellevold on May 27, 2008, 04:32:25 AM
Quote from: thesevs on May 26, 2008, 21:50:15 PM
Quote from: Endre on May 26, 2008, 21:40:56 PM
Var derimot veldig skuffet av Vikings supportere, det var ikke mye liv og kreativitet der i gården... kanskje ikke rart slik kampen gikk :D



Vikinghordene hørte man ikke i det hele tatt. Av og til kom den klassiske "V-I-G-I-N-G", men ikke avskrekkende i det hele tatt. Sangrepetoaret deres baseres jo på samme melodier som oss, så det er nesten litt sånn at en kvir seg for å synge for høyt for at de ikke skal stjele nok en melodi.  ;D


Viking-publikummet har to sanger. Og de er egentlig ikke sanger, men rop. Det ene er "Viging (klapp, klapp klapp)". Det andre er "(klapp klapp, klapp-klapp-klapp, klapp-klapp-klapp-klapp) Viging!". Ellers var det jo fantastisk med denne hymnen de hadde før kampen. De 400 i hordene holdt skjerft over hodet, resten av publikum satt med hendene i fanget og holdt kjeft.


De har jo klart å kopiere Demba melodien da, "kom igjeeeeen, Viking".

1908

Viking klovnene klarer jo ikke noe selv... Det har vi no vist lenge..

Markmus

Lillebrødre hermer ofte etter storebrødre :)
Ka du ve?

thesevs

Quote from: Markmus on May 30, 2008, 22:46:33 PM
Lillebrødre hermer ofte etter storebrødre :)


De skal visstnok ha sunget den en stund, men jeg kan ikke si jeg har hørt den før kampen i Stavanger.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

BBB-Tony

Nå er det vel stor sannsynlighet at det er vi som har hermet etter de denne gangen? Er ikke så lenge siden vi innførte den melodien på stadion... Men jeg vet ikke.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

smaalanda

Den Viking sangen som er nevt går hvis på en litt annen melodi en Demba Nyren sangen etter det jeg har hørt. Dog likt nok til å kunne sammelignes.
KMO!!!

crm

Men herregud, skal vi liksom ta patent på alle standardmelodier vi synger? Greit nok at Viking ikke er verdens kuleste folk, men det må være lov - uansett hvem som kom først - å forsyne seg av det vi kan kalle et grunnrepetoar av melodier.

Denne diskusjonen er et utslag av en rådende (og feilslått) tanke om at vi er helt enormt unike, dessuten at folk ikke følger med hva som skjer rundtom.
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

BBB-Tony

http://www.bataljonen.no/?page=26&news=209

Nå er bildene fra Stavangerturen publisert. Men hva i alle dager er det for en kommentar under bildet av vaktene? "harmløse vakter"? Syns da vi ser riktig så maskuline og farlige ut jeg! :P Hehe
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

thesevs

Quote from: tonynord on June 10, 2008, 20:40:03 PM
Men hva i alle dager er det for en kommentar under bildet av vaktene? "harmløse vakter"? Syns da vi ser riktig så maskuline og farlige ut jeg! :P Hehe


Hehe.. vi var faktisk ganske tøffe. Det beste var vel alle som trodde vi var innleide vakter/Viking-vakter. "E det greit at vi står her?" eller "e du sånn politi du eller"... hehe
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

thesevs

Oi oi oi! (nei, dette er ikke et forsøk på en sang) Viking - Brann 2-1 i bildegalleriet.. her må resultatet fikses pronto!!  :o

http://www.bataljonen.no/index.php?gallery=187
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

smaalanda

Snakker vi undercover siddis som admin her?
KMO!!!

Go Up