• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger 2011

Started by BBB-Tony, May 07, 2008, 14:10:56 PM

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Go Down

Markmus

Skjønner ikke hvorfor han dro til et Adecco-lag, han burde da vært en grei spiller for de fleste eliteserielagene...
Ka du ve?

Brannfan23

Det kommer ingen nye spillere til Brann i år, det er eg helt sikkert. Er en grunn til at Brandtun vil gi Steinar tid med det nåværende laget fordi ledelsen i Brann tror at dette laget er godt nok for medalje..Noe som er ikkje realistisk i det hele tatt....

Yngve

Quote from: Markmus on March 21, 2009, 16:52:17 PM
Skjønner ikke hvorfor han dro til et Adecco-lag, han burde da vært en grei spiller for de fleste eliteserielagene...


Spørsmålet må kanskje vera, kvar var Brann (RBH)?

nero

Quote from: Brannfan23 on March 21, 2009, 17:12:40 PM
Det kommer ingen nye spillere til Brann i år, det er eg helt sikkert. Er en grunn til at Brandtun vil gi Steinar tid med det nåværende laget fordi ledelsen i Brann tror at dette laget er godt nok for medalje..Noe som er ikkje realistisk i det hele tatt....


Vent og se til vi ligger sist med 0 poeng etter en fem-seks kamper, du... Da greier de nok å skrape sammen noen kroner til et par panikk-kjøp.
Lions led by donkeys.

Eivind b

vi har et bra lag men det kan trenge noen ny bein i alle ledd det er ikke kødd.
hvorlenge skal rbh tro at han kan sitte og styre sånn som han gjør.
han må jo snart skjønne det.
visere han seg så er det jo pippe konsert og det skjøner jeg
men ikke han  :-[
Vi har et super lag på gang

Huff

Quote from: Yngve on March 21, 2009, 15:36:32 PM
Og forresten, når ein snakkar om nye spelarar til Brann. Eg ser at FKH har fått tak i han her http://www.h-avis.no/article/20090317/SPORT/67493522/1228/SPORT02

No kjenner eg ikkje så alt for godt til han, men han måtte no ha vore ei god forsterkning for Brann.

osoerli

Quote from: nero on March 21, 2009, 17:29:04 PM
Quote from: Brannfan23 on March 21, 2009, 17:12:40 PM
Det kommer ingen nye spillere til Brann i år, det er eg helt sikkert. Er en grunn til at Brandtun vil gi Steinar tid med det nåværende laget fordi ledelsen i Brann tror at dette laget er godt nok for medalje..Noe som er ikkje realistisk i det hele tatt....


Vent og se til vi ligger sist med 0 poeng etter en fem-seks kamper, du... Da greier de nok å skrape sammen noen kroner til et par panikk-kjøp.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Xminator

Taper vi de 5-6 neste kampene, så er det en stund til vi kan kjøpe oss ut av problemene. Da er man strengt tatt garantert bunnstrid uansett hva man gjør.

Nå kommer det neppe til å gå fult så galt. Jeg tviler på at vi er dårlige nok til å rykke ned, "kravet" om forsterkninger er grunnet i ett ønske om en topp-3 plassering i tippeligaen. Det er vi ikke gode nok til.

steinbygger

Hvorfor i alle dager skal vi hente spillere som ikke er god nok for en 18 mannstropp hos andre eliteserielag? Dette er spillere som pr dags dato ikke er god nok og som vil koste både mye og hente og mye og lønne. Er temmelig håpløst å lese om de som vil kvitte seg med f.eks Bakke og Gylfi, men ønsker å hente Stand.

Synes at vi skal slutte å bruke penger på spillere som koster mer enn de har kvaliteter til pr dags dato. Hvis vi absolutt skal handle synes jeg heller vi skal bruke penger på å hente talenter. Nå er det jo slik at de sikkert er på feil hylle i forhold til hva Bruun vil ha, men jeg kan ikke forstå hvorfor ikke Brann har ett apparat som gjør at vi kan hente en Forren, Moa eller en Dawda Leigh. Dvs spillere som kommer fra lavere divisjoner og går rett inn og tar tippeliganivået.

Chrisstah

Mame Diouf ! er en spiller jeg tror kunne passet på topp hos oss. Meget rask, god på hodet, men kanskje litt inneffektiv. Men ser vi det på en annen måte, så var det ikke alltid Helstad satt alt.

Lars Iver Strand, kunne vi hatt som "potet" han kan bekle alle midtbane roller og i nøden som spiss.
Kunne vært lov å forhøre seg hvertfall.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

krakra

MM Diouf blir nok særdeles dyr. Da kan vi likegodt hente M. Nordstrand og gi ham en fantomlønn.

Brannfan23

Har mine tvil på at det kommer noen spillere i det hele tatt, men hvis det kommer så håper eg på en venstrekant og en venstreback.. Håper Cato Hansen får sjansen snart. Håper han klarer å ta steget..Han scoret jo 5 mål ifjor, like mye som 3-4 Brann spillere klarte å score tilsammen?

Xminator

Med Bakke tilbake fra skade hadde vi hatt ett mer naturlig bytte for Austin. Einarsson viser nok en gang særdeles dårlig fotball. Hadde det vert en Strand vi kunne byttet inn der, mot Fakiri som jo egentlig skulle ut, så hadde nok Brann holdt fasongen betydelig bedre.

Det er jo heller ikke ideelt å måtte bytte inn en høyreback når venstrebacken får krampe. I 2007 hadde vi Corrales klar til å steppe inn i slike tilfeller.

Så kan man spørre seg om kvaliteten på det vi har i angreper er godt nok. Det inkluderer benken. Nielsen kjemper og blør kanskje, men det ble ikke noe mer mål av det enn Huseklepps driblerier og Karadas duellering. De to sistnevnte har stor kvalitet frem til motstanders 16-meter. De burde scoret i går for å ta det steget Brann trenger for å styre bort fra bunnkampen i år.

Sett ut fra stallen er det nok "lettest" å lappe på venstresiden. Sørge for at Nilsen har innbytteralternativene. Det tror jeg ikke skjer, så en skade på PVM eller Holmvik vil få katastrofale følger for Brann denne våren.

Nixon

Quote from: Chrisstah on March 23, 2009, 00:17:31 AMLars Iver Strand, kunne vi hatt som "potet" han kan bekle alle midtbane roller og i nøden som spiss.
Kunne vært lov å forhøre seg hvertfall.
Rød makt på Hansa

Gulløl

March 23, 2009, 11:35:02 AM #6814 Last Edit: March 23, 2009, 11:48:32 AM by Gulløl
Christian Kalvenes som nå spiller på høyt nivå i England vil i løpet av få uker med stor sannsynlighet løse Brann sitt venstrekantproblem med at de ikke har dobbel dekning. Han spiller fast på Burnley som nå er på 4.plass i Championship, jeg mener absolutt det er på like høyt nivå som Brann nå er på.
Dobbeldekningen på venstreback med: Holmvik(1 prio)/Kalvenes(2 prio)
Dobbeldekning på venstreving med: Moen(1 prio)/ Holmvik(2 prio).
Dette må pr. i dag være en perfekt løsning, og når det i tillegg kan gjøres med en lokal gutt som har et ønske om å komme "hem til Bergen" og til fornuftige lønnskostnader er det bare å klinke til for Brun Hansen. Men er du våken for denne store muligheten Brun Hansen og har begynt å gå i dialog ??
_______________

-Må bestemme meg før mai
http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article2583883.ece



Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

March 23, 2009, 12:05:57 PM #6815 Last Edit: March 23, 2009, 12:16:39 PM by Gulløl
Når Brun Hansen har løst venstrekant problemet med Kalvenes er det på tid å finne en løsning på høgrebackproblemet.
Med det mener jeg at Guntveit og Dahl ikke holder nivået lenger og med kontrakter som går ut etter denne sesongen bør dei absolutt pensjoneres.
De bør erstattes med en spiller som holder høyt international nivå minimum norsk landslagsnivå.
Birkir Már Sævarsson som er ung og lovende og vil utvikle seg videre fremover er mannen som vil gi Brann dobbel dekning på høgrekanten.
Dobbeldekningen på høgreback med: Ny spiller i landslagsklasse(1 prio)/ Sævarsson (2 prio).                    Dobbeldekning på høgreving med: Solli(1 prio)/ Sævarsson (2 prio).
I tillegg til nevnte løsninger på venstre og høgresiden bør en ny kvalitetsspiss være det Brun Hansen bør jobbe mest med fremover. Med 3 nevnte spillere inn før sommervinduet er stengt bør Brann være i mål med spillerstallen for dette året. Enig ?


Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Huff

Quote from: Gulløl on March 23, 2009, 11:35:02 AM
Christian Kalvenes som nå spiller på høyt nivå i England vil i løpet av få uker med stor sannsynlighet løse Brann sitt venstrekantproblem med at de ikke har dobbel dekning. Han spiller fast på Burnley som nå er på 4.plass i Championship, jeg mener absolutt det er på like høyt nivå som Brann nå er på.
Dobbeldekningen på venstreback med: Holmvik(1 prio)/Kalvenes(2 prio)
Dobbeldekning på venstreving med: Moen(1 prio)/ Holmvik(2 prio).
Dette må pr. i dag være en perfekt løsning, og når det i tillegg kan gjøres med en lokal gutt som har et ønske om å komme "hem til Bergen" og til fornuftige lønnskostnader er det bare å klinke til for Brun Hansen. Men er du våken for denne store muligheten Brun Hansen og har begynt å gå i dialog ??
_______________


http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article2583883.ece





nero

Quote from: Huff link=topic=8708.msg252655#msg252655 date=1237807483


(i)Medregner at spissens ''komplimentære ferdighet'' er målgaranti minimum 15 mål.
/quote]

Målgaranti? Ja, kanskje våre 6 "spiss på papiret-spisser" kan greie femten goaler TILSAMMEN på en sesong. Med litt klaff KAN det gå....
Lions led by donkeys.

Xminator

Litt skeptisk til Kalvenes. Ikke på ferdighetene, men på hvor ofte han vil være tilgjengelig for spill. Det var mye av problemet ved siste korsvei, og han har vert en del skadet i england også.

Belfort

March 23, 2009, 18:44:48 PM #6819 Last Edit: March 23, 2009, 19:18:30 PM by Belfort
Første prioritet før 31 mars må være og få tak i en spiss som leverer mål. Her må det jobbes knallhardt ut i markedet og mot investorene. Lag som ikke har spisser som scorer rykker erfaringsmessig ned!

Gulløl

March 23, 2009, 19:09:51 PM #6820 Last Edit: March 23, 2009, 19:20:40 PM by Gulløl
En ide for Brann å leie inn en toppspiss fra England der serien snart tar ferie ? Tenker på et 4 - 5 valg i en av toppklubbene som er møkk lei av å slite benken og vil ha kamptrening de nest 3 - 4 månedene til serien starter igjen i England. En slik spiller vil sikkert være rikelig god nok til å forsterke Brann.

Vi Brann supportere som ikke lenger er purunge husker når Brann hentet Trevor Morley som ferievikar i tre sommere og han imponerte skikkelig og folk gikk mann av huse for å se han spille på et fullpakket Stadion. Det var den gang vi sto som sild i tønne på Stadion  :)

Her er det litt mimring rundt sommervikar Morley i en blogg:

http://brannbloggen.bergen360.no/-/bulletin/print/211540_gode-og-daarlige-minner-1992

Et alternativ til England er Italia der Steinar Nilsen kan bruke sine kontakter fra han spilte i Milan og Napoli til å hente en slik spiller for noen måneder.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Brannfan23

Quote from: Belfort on March 23, 2009, 18:44:48 PM
Først prioritet før 31 mars må være og få tak i en spiss som leverer mål. Her må det jobbes knallhardt ut i markedet og mot investorene. Lag som ikke har spisser som scorer rykker erfaringsmessig ned!



Tror bønnen din om en spiss og forsterkninger er forgjeves..Face it, ingen forsterkninger før sommeren muligens..Kanskje ikkje det skjer noke der heller.. Så lenge de klovnene som fortsatt er i bakrus fra gullsesongen fortsatt sitter på stadion så er dette langt ifra en realitet...

Klaus_Brann

Quote from: Gulløl on March 23, 2009, 19:09:51 PM

Et alternativ til England er Italia der Steinar Nilsen kan bruke sine kontakter fra han spilte i Milan og Napoli til å hente en slik spiller for noen måneder.


Hvorfor ikke?Shevchenko sliter benken i Milan, kanskje han er sulten på et låneopphold hos berømte Brann fra Bergen!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gepard

March 23, 2009, 20:20:47 PM #6823 Last Edit: March 23, 2009, 20:24:31 PM by Gepard
Det er når en ser spillere som Annan, Lustig, Demidov, Prica og Trond Olsen en skjønner at vi ikke heeelt har gjort jobben særlig bra hva gjelder overganger siste året...

For et klasselag de har skaffet seg der oppe i trondheim nå. vi er så mange mil unna at det er helt nitrist, spesielt når en tar i betraktning seriegull så sent som i 2007 og et fjorår hvor vi var et skandalesalg fra å skaffe økonomisk grunn for å dominere helt i toppen fremover.
Man spør seg liksom hvordan der er mulig å håndtere et seriegull så vannvittig svakt, spesielt på stallbyggingssiden.

Ferguson

Trond Olsen var nok sikkert ikke så veldig dyr( I forhold til hva han hadde vært før finanskrisen)!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Brannfan23

Virker for meg
Quote from: Gepard on March 23, 2009, 20:20:47 PM
Det er når en ser spillere som Annan, Lustig, Demidov, Prica og Trond Olsen en skjønner at vi ikke heeelt har gjort jobben særlig bra hva gjelder overganger siste året...

For et klasselag de har skaffet seg der oppe i trondheim nå. vi er så mange mil unna at det er helt nitrist, spesielt når en tar i betraktning seriegull så sent som i 2007 og et fjorår hvor vi var et skandalesalg fra å skaffe økonomisk grunn for å dominere helt i toppen fremover.
Man spør seg liksom hvordan der er mulig å håndtere et seriegull så vannvittig svakt, spesielt på stallbyggingssiden.



Det virker for meg at det ikkje finnes en skikkelig vinnerkultur blant ledelsen hos SKB...

Belfort

Brann gjorde den tabben som mange suksessfylte organisasjoner gjør,nemlig fat and happy. Det utrolige med Brann var at et eneste seriegull var nok til og få dem i koma i snart 2 år. Det er så utrolig at ingen på stadion er villig til og ta konsekvensen av den elendige jobben de har gjort.

Nå dreier alt seg om og få inn en målgarantist ellers blir det skummelt ut i mørket i november.

Markmus

Quote from: Brannfan23 on March 23, 2009, 20:49:28 PM
Virker for meg
Quote from: Gepard on March 23, 2009, 20:20:47 PM
Det er når en ser spillere som Annan, Lustig, Demidov, Prica og Trond Olsen en skjønner at vi ikke heeelt har gjort jobben særlig bra hva gjelder overganger siste året...

For et klasselag de har skaffet seg der oppe i trondheim nå. vi er så mange mil unna at det er helt nitrist, spesielt når en tar i betraktning seriegull så sent som i 2007 og et fjorår hvor vi var et skandalesalg fra å skaffe økonomisk grunn for å dominere helt i toppen fremover.
Man spør seg liksom hvordan der er mulig å håndtere et seriegull så vannvittig svakt, spesielt på stallbyggingssiden.



Det virker for meg at det ikkje finnes en skikkelig vinnerkultur blant ledelsen hos SKB...


Selvsagt finnes det ikke en vinnerkultur. De har uttalt at ambisjonen er å bli #1 i Norden, men det faller litt i fisk når man selger seriens desidert beste spiss.
Ka du ve?

krøvel vellevold

Quote from: Markmus on March 23, 2009, 21:58:04 PM
Quote from: Brannfan23 on March 23, 2009, 20:49:28 PM
Virker for meg
Quote from: Gepard on March 23, 2009, 20:20:47 PM
Det er når en ser spillere som Annan, Lustig, Demidov, Prica og Trond Olsen en skjønner at vi ikke heeelt har gjort jobben særlig bra hva gjelder overganger siste året...

For et klasselag de har skaffet seg der oppe i trondheim nå. vi er så mange mil unna at det er helt nitrist, spesielt når en tar i betraktning seriegull så sent som i 2007 og et fjorår hvor vi var et skandalesalg fra å skaffe økonomisk grunn for å dominere helt i toppen fremover.
Man spør seg liksom hvordan der er mulig å håndtere et seriegull så vannvittig svakt, spesielt på stallbyggingssiden.



Det virker for meg at det ikkje finnes en skikkelig vinnerkultur blant ledelsen hos SKB...


Selvsagt finnes det ikke en vinnerkultur. De har uttalt at ambisjonen er å bli #1 i Norden, men det faller litt i fisk når man selger seriens desidert beste spiss.


Det er ingen vinnerkultur i seg selv å si at man skal bli "verdens beste lag". Hvem som helst kan jo SI at de skal bli nr.1 i Norden. Saken er at Brann ikke er det minste troverdige når de sier det.
Legg ned hele klubben!

Observed

Når jeg så RBH stå å tette hullene i stadionmatten slo det meg at dette var jo du veldig flink til. SKB har ansatt en gymlærer med god erfaring fra andre divisjon, kan vi forvente toppspillere her de neste årene? Snakker nå tre til fire overgangsvinduer uten de store tingene har skjedd, og alle vinduene har ikke vært like dårlige mtp økonomiske betingelser.

Det vi så i stabækkampen bekrefter at vi ikke har en spiss som kan puttte, dominerte første omgang så til de grader og det eneste som sitter i nettet er ett sleivspark. Vi har ett kjempeproblem og kommer nok til å være sykemeldt til RBH slutter i stillingen som sportssjef og begynner som banemester, det han kan best.

Kjell249

Quote from: Ferguson on March 23, 2009, 20:47:51 PM
Trond Olsen var nok sikkert ikke så veldig dyr( I forhold til hva han hadde vært før finanskrisen)!


Kostet vel 8 mill + en grei årslønn. RBK gambler, og det ser foreløpig ut til å gi avkastning. Måtte det for all det ikke vare!
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Heispassasjer

Melodi: Per Spelmann

Bruun-Hansen han hadde ei eldgammel ku,
Bruun-Hansen han hadde ei eldgammel ku.
Vi bytte bort Bakke, fekk F(e)lo igjen,
Vi bytte bort Bakke, fekk F(e)lo igjen.
"Du gamle gode Bakkemann, du Bakkemann, vi tar F(e)lo vi."



http://fotball.bt.no/internasjonal/article132806.ece


Lurkin

Nei. Brann er bedre enn Sheff Wed, hvertfall bedre enn reservelaget.
Berømte Brann fra Bergen

Markmus

Kan ikke fatte hvorfor en spiller fra Sheffield Wednesday skal være interessant for oss, spesielt siden han ikke engang spiller fast.
Ka du ve?

Spelaren

Atpåtil vil han til den stygge byen med pakket...
Gå av.

Xminator

Zlatan koster jo bare 866 millioner. Mellom der og Cato Hansen må det da finnes en kvalitet/pris som kan forsvares også i Brann :p

Snublefot

March 25, 2009, 10:41:31 AM #6837 Last Edit: March 25, 2009, 10:43:33 AM by Snublefot
Tarik har vel spilt totalt 38 minutter i år eller noe har jeg lest.

Hva med en utlånsavtale for Tarik?  Greit vi ikke skal være noen farmerklubb, men noen ganger må man se realiteten i ting.. Vi hadde trengt en spiller som Tarik, og ha en på lån er bedre en å ikke ha noen.

http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/nederland//artikkel.php?artid=551112

Agenten sier at det er uaktuelt for Tarik å gå på utlån, men hvis man viser interesse, og situasjonen hans fortsetter, så kan jo det fort forandre seg...

Ferguson

Quote from: Xminator on March 25, 2009, 08:58:52 AM
Zlatan koster jo bare 866 millioner. Mellom der og Cato Hansen må det da finnes en kvalitet/pris som kan forsvares også i Brann :p


Hvor er Trond Mohn?
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Spelaren

Quote from: Ferguson on March 25, 2009, 14:33:37 PM
Quote from: Xminator on March 25, 2009, 08:58:52 AM
Zlatan koster jo bare 866 millioner. Mellom der og Cato Hansen må det da finnes en kvalitet/pris som kan forsvares også i Brann :p


Hvor er Trond Mohn?


Håper han var på Tromsø-kamp på mandag...
Gå av.

dudo

http://fotball.bt.no/eliteserien/article133362.ece

RBK greier fortsatt ikke å kvitte seg med Konan Ya og Traoré. Nok en billigløsning jeg mener vi bør se på, Konan Ya kan spille spiss og offensiv midtbane, og Traoré kan bekle begge plassene på venstresiden. Lån (med mulig oppsigelse) og opsjon på kjøp ut november. Kom an!

Så får det heller være at de har drittsekktendenser. Vi trenger den sportslige kvaliteten de står for.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Lurkin

http://fotball.bt.no/eliteserien/article133376.ece

Hva med han? God nok for Start (= god nok for Brann), billig og skadeutsatt. 3 av 3! Kom igjen, Roald.
Berømte Brann fra Bergen

Doffen85

Traoré er kanskje en grei løsning, mer usikker på Konan Ya. At Traoré han spille både back og kant på venstresiden ville vært et kjempepluss. Konan Ya har jeg aldri blitt helt klok på, han ble vel regnet som en av de beste spillerne i Afrika da han ble hentet, syns ikke han har vært spesielt god, annet enn i 3-4 kamper på høsten i fjor.

Xminator


Nixon

Forsåvidt spennende spillere. Men mitt inntrykk er at de er veldig klare for å komme seg til en større liga, at de nærmest selv synes er for gode til å spille for Rosenborg. Så jeg lurer litt på hvor god motivasjonen deres vil bli hvis de blir "dumpet" ned til Brann.
Rød makt på Hansa

OmOssSjølOgHansaøl

De er kanskje lovet gull og grønne skoger av afrikanske agenter ...

Ut fra historikken deres er jeg skeptisk. Jeg tviler på at verken Traoré eller Konan Ya vil tåle å sitte særlig lenge på benken for Brann før de begynner å lage bråk.

Vi trenger spillere som enten er gode nok til å kunne spille fra start, eller som aksepterer å sitte en del på benken. Jeg er redd for at Traoré og Konan Ya ikke passer i noen av kategoriene.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

alx_brann

Nicolas Ignacio Millan Fra Chile;D

Falkman

Quote from: Nixon on March 25, 2009, 20:57:37 PM
Forsåvidt spennende spillere. Men mitt inntrykk er at de er veldig klare for å komme seg til en større liga, at de nærmest selv synes er for gode til å spille for Rosenborg. Så jeg lurer litt på hvor god motivasjonen deres vil bli hvis de blir "dumpet" ned til Brann.


tror nok du er inne på noe her. hva gjelder Traore, husker jeg ham først og fremst  for saltoen  han foretok seg  da han sto i muren  i forbindelse med  et frispark i kampen mot Chelsea i CL. den manøveren sørget for at ballen fikk fri passasje på sin vei mot nettmaskene, og satte keeperen  (Hirscfeldt?) fullstending ut av spill. Priceless!

osoerli

Konan Ya er interessant, og vrakgods frå barteland har jo fungert før.
men leige, med opsjon, ikkje kjøp.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Yes!wehavenobananas

Quote from: Doffen85 on March 25, 2009, 20:35:35 PM
Traoré er kanskje en grei løsning, mer usikker på Konan Ya. At Traoré han spille både back og kant på venstresiden ville vært et kjempepluss. Konan Ya har jeg aldri blitt helt klok på, han ble vel regnet som en av de beste spillerne i Afrika da han ble hentet, syns ikke han har vært spesielt god, annet enn i 3-4 kamper på høsten i fjor.


Det holder med en av de, siden de tydigvis ikke klarer å oppføre seg når de spiller på samme lag. IBrann har vi en afrikaner fra før av og han er gla'kristen.

Go Up