• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger 2011

Started by BBB-Tony, May 07, 2008, 14:10:56 PM

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Karadas har selvsagt noe på topp å gjøre. Det viste han i fjor høst.

Nordstrandryktet er ett rent forumrykte. Det ble dradd frem i forbindelse med at FCK posisjonerte seg mot Prica og har handlet en dyr spiss tidligere før sesongen. Ser ikke på en slik overgang som i nærheten av realistisk.

Ricky

Karadas kan være bra nok som spiss, han. Men hans force er duellstyrken inne i 16-meteren. Enten får vi prøve å bruke kantene, eller så får vi bare droppe hele prosjektet. Karadas som oppspillspunkt og generell "gjør-alt-selv"-mann har jeg ingen tro på. Virker ikke helt som om Karadas selv har troen på det heller.

krakra

August 25, 2008, 20:37:41 PM #2502 Last Edit: August 25, 2008, 20:39:33 PM by krakra
http://brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=6779
Ludde er iallefall i scoringshumør:) Trenger vi egentlig noen ny spiss?

The Boss


Lurkin

MORTEN NORDSTRAND!!!!

Og en kreativ midtbanespiller. Det er nesten som jeg roper på Magne Hoseth, men jeg skal ikke ta helt av heller.
Berømte Brann fra Bergen

Xminator

Tviler på at det skjer noe før onsdag. Innsatsen der trenger ikke bety noe, men om mirakelet skulle skje så vil nok jobben på øverste hylle bli betydelig lettere.

MariusPS

Quote from: Lurkin on August 25, 2008, 22:48:37 PM
MORTEN NORDSTRAND!!!!

Og en kreativ midtbanespiller. Det er nesten som jeg roper på Magne Hoseth, men jeg skal ikke ta helt av heller.


Hadde ikke Magne Hoseth vært Magne Hoseth så ville ønsket han velkommen.(ikke at det akkurat er opp til meg)

Belfort

Hvor er du steinbygger,noe mer info om denne spilleren som skal være 95% klar?

krakra

Helt stille på ryktefronten?

steinbygger

Quote from: Belfort on August 26, 2008, 13:40:59 PM
Hvor er du steinbygger,noe mer info om denne spilleren som skal være 95% klar?


Ikke hørt noe mer, men han sa at han trodde det kom en ny trener om Brann røk ut at CL. Vet ikke om det var noe konkret eller om det var ett ønske fra hans side.

^2-Mas^

Quote from: krakra on August 25, 2008, 20:37:41 PM
http://brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=6779
Ludde er iallefall i scoringshumør:) Trenger vi egentlig noen ny spiss?


Ja, men det er ikke som en erstatning for Ludde. Han bør få en ny kontrakt og satses på, mens Winters kan få reise hjem til Skottland og Karadas max skal spille det siste kvarteret av kampene på topp... Jeg hadde en gang fyldige mørke krøller, men dem har jeg nappet ut en etter en i min frustrasjon over at den jævla treneren vår ikke slipper til den eneste i stallen som vet hvor målet står. Og da interesserer det meg ikke at han scorer dem i 3.div, for ingen av de andre scorer i Tippeligaen og Winters klarer ikke en gang å score i 3.div. Blir jo så eitrande f........ >:(

Xminator

BA: Winters raser mot Mjelde, og "Holmvik-ja". Hva han sier ja til er det ikke så godt å se på PDF'en, og det er neppe Brannspill for da hadde morgenfuglene nok skrevet om det for lenge siden. Kan det være ett "Ja, vi vinner seriegull"?

storB

ENDELIG!!!!! Stoke hadde nesten jamaica's Rudolph Austin signert. Men han fikk ikke arbeidstillatelse, og nå skal visst vi stå klare til å snappe han opp(kilde, dagens VG). Mulig sum på 12 mill. Stoke manageren er veldig skuffet, fordi han mener spilleren har en "strålende" fremtid. Rudolph er 23 år og midtbanespiller.

ps; Bruun-Hansen har lært!!! Han vil ikke bekrefte noe før alt er i orden.
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Xminator

Jeg vil først se ham spille fotball. Og eventuelt hvilke kvaliteter han har på midtbanen.

Keno

Quote from: Xminator on August 27, 2008, 04:28:08 AM
BA: Winters raser mot Mjelde, og "Holmvik-ja". Hva han sier ja til er det ikke så godt å se på PDF'en, og det er neppe Brannspill for da hadde morgenfuglene nok skrevet om det for lenge siden. Kan det være ett "Ja, vi vinner seriegull"?


Brann har fått tillatelse til å snakke med Holmvik. Hanstveit har ikke gitt et svar på Branns siste tilbud.

Xminator

Trodde strengt tatt Brann kunne prate i vei med Holmvik all den tid han er bosman.

storB

Quote from: Xminator on August 27, 2008, 06:31:47 AM
Trodde strengt tatt Brann kunne prate i vei med Holmvik all den tid han er bosman.


Men her ser det ut til at bruun e tilbake til gamle synder. Denne Holmvik er visst på blokken til halvparten av lagene i norden, samt noen klubber på kontinentet, men han gir utrykk for at dette ikke er noen hastesak, og at ett kontraktstilbud ikke vil forekomme med det første.
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Spelaren

Quote from: Xminator on August 27, 2008, 04:28:08 AM
BA: Winters raser mot Mjelde, og "Holmvik-ja". Hva han sier ja til er det ikke så godt å se på PDF'en, og det er neppe Brannspill for da hadde morgenfuglene nok skrevet om det for lenge siden. Kan det være ett "Ja, vi vinner seriegull"?


Stabæks venstreback BH er aktuell for Brann. Snart skal partene snakke sammen..

BruunHansen (BH2) bekrefter interessen, bla bla, fått tillatelse til å snakke med ham, det er det flere klubber som har fått btw. Ellers er det litt svada om spelaren og interessen rundt ham, kontraktssituasjon bla bla. Det avsluttes med spekulasjoner om Hanstveits framtid i klubben i og med at han ikkje har svart på det nye kontraktsforslaget.

Ellers er Robbie forbanna etter å ha blitt vraka, og han disser Demba og Karadas slik kun ein forsmådd skotte kan. Fin arbeidsmoral og oppladning foran denne kampen.
Gå av.

Belfort

August 27, 2008, 07:34:33 AM #2518 Last Edit: August 27, 2008, 07:37:48 AM by Belfort
Det som er sikkert er at man aldri skal ha for store forhåpninger som Brannsupporter,men denne Austin lover veldig bra. Når stoke manageren fortviler over ikke og få han og mener han har en strålende fremtid da er det noe ved spilleren.
http://tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2165864.ece

Fant dette på et forum om han: He will be very sucessful in the EPL.He is the most complete midfielder (utility player) i've ever seen play for Jamaica.Yes i said it.

smaalanda

Siden den ikke fikk han kjøpte de Olofinjana så om de heller ville ha denne Austin så ser det veldig bra ut, men tiltroen min til Bruuuuun er såpass laber at jeg tviler på noen nye fjes i idrettsveiens i nærmeste framtid.
KMO!!!

Xminator

Etter å ha lest litt på raggea boyz forumet så har han allerede hatt en "karrieretruende ankelskade", og dette er direkte foranledning til at han ikke har nok landskamper til å få arbeidstillatelse i england. Han blir også beskrevet som forsvarer, så vi er på vei til å hente en defensiv midtbane som konkurrent til de 3 som allerede ikke kan spille sammen :)

Utmedsnolken

Quote from: Spelaren on August 27, 2008, 07:29:32 AM
Quote from: Xminator on August 27, 2008, 04:28:08 AM
BA: Winters raser mot Mjelde, og "Holmvik-ja". Hva han sier ja til er det ikke så godt å se på PDF'en, og det er neppe Brannspill for da hadde morgenfuglene nok skrevet om det for lenge siden. Kan det være ett "Ja, vi vinner seriegull"?


Stabæks venstreback BH er aktuell for Brann. Snart skal partene snakke sammen..

BruunHansen (BH2) bekrefter interessen, bla bla, fått tillatelse til å snakke med ham, det er det flere klubber som har fått btw. Ellers er det litt svada om spelaren og interessen rundt ham, kontraktssituasjon bla bla. Det avsluttes med spekulasjoner om Hanstveits framtid i klubben i og med at han ikkje har svart på det nye kontraktsforslaget.

Ellers er Robbie forbanna etter å ha blitt vraka, og han disser Demba og Karadas slik kun ein forsmådd skotte kan. Fin arbeidsmoral og oppladning foran denne kampen.


Hva er det Robbie mener at han bidrar med for tiden?
"og der snubler Sæternes igjen"

Falkman

Quote from: Xminator on August 27, 2008, 08:18:17 AM
Etter å ha lest litt på raggea boyz forumet så har han allerede hatt en "karrieretruende ankelskade", og dette er direkte foranledning til at han ikke har nok landskamper til å få arbeidstillatelse i england. Han blir også beskrevet som forsvarer, så vi er på vei til å hente en defensiv midtbane som konkurrent til de 3 som allerede ikke kan spille sammen :)


olofinjana ble også i sin tid beskrevet som en defensiv midtbanespiller..

^2-Mas^

Quote from: Utmedsnolken on August 27, 2008, 08:27:56 AM
Quote from: Spelaren on August 27, 2008, 07:29:32 AM
Quote from: Xminator on August 27, 2008, 04:28:08 AM
BA: Winters raser mot Mjelde, og "Holmvik-ja". Hva han sier ja til er det ikke så godt å se på PDF'en, og det er neppe Brannspill for da hadde morgenfuglene nok skrevet om det for lenge siden. Kan det være ett "Ja, vi vinner seriegull"?


Stabæks venstreback BH er aktuell for Brann. Snart skal partene snakke sammen..

BruunHansen (BH2) bekrefter interessen, bla bla, fått tillatelse til å snakke med ham, det er det flere klubber som har fått btw. Ellers er det litt svada om spelaren og interessen rundt ham, kontraktssituasjon bla bla. Det avsluttes med spekulasjoner om Hanstveits framtid i klubben i og med at han ikkje har svart på det nye kontraktsforslaget.

Ellers er Robbie forbanna etter å ha blitt vraka, og han disser Demba og Karadas slik kun ein forsmådd skotte kan. Fin arbeidsmoral og oppladning foran denne kampen.


Hva er det Robbie mener at han bidrar med for tiden?


Det skulle jeg også gjerne likt å vite.. Få han hjem!

28966mustang

Hvil i fred- 1963!

Belfort

Quote from: 28966mustang on August 27, 2008, 09:17:38 AM
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3745008.ece
endelig skjer det noe?


Tar ikke noe for gitt før det står på brann.no at spilleren er klar for Brann og kommer for og signere sin personlige kontrakt på mandag.

Nixon

Quote from: Belfort on August 27, 2008, 09:21:44 AM
Quote from: 28966mustang on August 27, 2008, 09:17:38 AM
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3745008.ece
endelig skjer det noe?


Tar ikke noe for gitt før det står på brann.no at spilleren er klar for Brann og kommer for og signere sin personlige kontrakt på mandag.


Ikke ta det for gitt da heller. Ighalo var jo klar og manglet bare den personlige kontrakten...

Men hvor er spissen vi trenger???
Rød makt på Hansa

Torvanger


Belfort

Quote from: Nixon on August 27, 2008, 09:27:59 AM
Quote from: Belfort on August 27, 2008, 09:21:44 AM
Quote from: 28966mustang on August 27, 2008, 09:17:38 AM
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3745008.ece
endelig skjer det noe?


Tar ikke noe for gitt før det står på brann.no at spilleren er klar for Brann og kommer for og signere sin personlige kontrakt på mandag.


Ikke ta det for gitt da heller. Ighalo var jo klar og manglet bare den personlige kontrakten...



Var skrevet med en smule ironi:)

steinbygger

Da ser det ut som kilden min hadde rett med tanke på at det var en spiller på vei inn. Spennende å se om det han sa med tanke på ny trener hvis Brann ryker ut av CL også stemmer....

kabelmann

Det som er interessant er om det ev. er flere spillere på vei inn, for bare en midtbanespiller kan fort bli litt lite.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dudo

Nåh, denslags skal vi fort få plukket av han om han kommer! ;-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

megleren

Steinbgger.. Hehe.. Kilde og kilde.. i følge andre kilder skal han være her i 12 mnd for å få opphold i England..  Spilleren er på vei ut.. Han bruker bare Brann og slike vil vi ha??
r og blir et sittesvin på Hansa

Torvanger

Med all respekt, keeperen som gjorde forsøk på å stoppe skuddet er ikke av de hvasseste jeg har sett.

Gubrask

Quote from: megleren on August 27, 2008, 10:02:59 AM
Steinbgger.. Hehe.. Kilde og kilde.. i følge andre kilder skal han være her i 12 mnd for å få opphold i England..  Spilleren er på vei ut.. Han bruker bare Brann og slike vil vi ha??


Ja.

Snublefot

Quote from: megleren on August 27, 2008, 10:02:59 AM
Steinbgger.. Hehe.. Kilde og kilde.. i følge andre kilder skal han være her i 12 mnd for å få opphold i England..  Spilleren er på vei ut.. Han bruker bare Brann og slike vil vi ha??


Hvis han har en fremtid som er god premier league spiller, så vil han absolut kunne gjøre nytten i Brann gjennom vinterens uefacup, samt sluttspurten i årets serie og vårsesongen i 2009. Hvis han så går til Premier League, så vet vi alle hvilke summer vi da kommer til å få...  Det blir mer penger i kassa til å forsterke ytterligere.

Dette er knallbra om det viser set at fyren faktisk duger til noe, og har det talentet han beskrives å ha.

kabelmann

Hvis vi betaler 12 båtpenger for fyren så bør det være mer enn en ettårskontrakt. Det regner jeg selvsagt med at det blir, men vil heller ikke ha noe maks-tak for en fremtidig overgang. Det er vel ingen tvil om at Brann i dette tilfellet kun er et nødvendig onde for å komme seg til PL, så her bør RBH holde tungen rett i munnen.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

dudo

Quote from: Snublefot on August 27, 2008, 10:12:19 AMDette er knallbra om det viser set at fyren faktisk duger til noe, og har det talentet han beskrives å ha.


... om han kommer, selvsagt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Quote from: kabelmann on August 27, 2008, 10:20:56 AM
Hvis vi betaler 12 båtpenger for fyren så bør det være mer enn en ettårskontrakt. Det regner jeg selvsagt med at det blir, men vil heller ikke ha noe maks-tak for en fremtidig overgang. Det er vel ingen tvil om at Brann i dette tilfellet kun er et nødvendig onde for å komme seg til PL, så her bør RBH holde tungen rett i munnen.


Dette skjønner jeg ikke. Han oppfyller ett av to krav til arbeidstillatelse i England (leste jeg et eller annet sted): antallet spilte kamper det siste året. Det andre kravet, at det må være for en nasjon ranket som topp 75 er det da ikke mye et år i Brann kan gjøre noe med?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

osoerli

Blir først spanande om dette går i boks, og ikkje minst om han slår til.
Me treng alstå ein god offensiv midtbanemann med godt driv med ball, god pasningssikkerhet, og godt skotbein.  Som høver saman med jaiteh (eller Bakke).  Kanskje dette er mannen.

Me treng også ein målfarlig spiss, gjerne rask og god i bakrom og som høver saman med Demba, om slike finns.

Og tilslutt treng me ein ny betre venstreback enn Hanstveit.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

steinbygger

Quote from: megleren on August 27, 2008, 10:02:59 AM
Steinbgger.. Hehe.. Kilde og kilde.. i følge andre kilder skal han være her i 12 mnd for å få opphold i England..  Spilleren er på vei ut.. Han bruker bare Brann og slike vil vi ha??


Ville du sagt nei til å ha Mikel ett år? Selvfølgelig vil vi ha gode spillere. (så sant vi får igjen pengene vi legger ut)

kabelmann

Quote from: dudo on August 27, 2008, 10:24:14 AM
Dette skjønner jeg ikke. Han oppfyller ett av to krav til arbeidstillatelse i England (leste jeg et eller annet sted): antallet spilte kamper det siste året. Det andre kravet, at det må være for en nasjon ranket som topp 75 er det da ikke mye et år i Brann kan gjøre noe med?

Leste gjennom BTs artikkel, og der står det at han nå må vente 12 måneder før han på nytt kan søke om arbeidstillatelse. På den tiden kan vel Jamaica muligens ha kommet over 75. plass, om det ikke finnes noen egne regler for spillere som har spilt i Europa.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

megleren

Jeg vil ikke ha han.. Han er ikke i Mikel klasse.. Hadde han vært det.. Ja da ville jeg hatt han.. Men vi tenker på for kort sikt. Vi vil ha spillere som blør for Brann og ikke hospitanter.. Vi blir ikke bedre av å ha slike her..
r og blir et sittesvin på Hansa

steinbygger

Quote from: megleren on August 27, 2008, 10:35:41 AM
Jeg vil ikke ha han.. Han er ikke i Mikel klasse.. Hadde han vært det.. Ja da ville jeg hatt han.. Men vi tenker på for kort sikt. Vi vil ha spillere som blør for Brann og ikke hospitanter.. Vi blir ikke bedre av å ha slike her..

Bolsen

Kordan vet du at han ikkje er i Mikel klasse da? Når Olofinjana ble "andre" valget til Stoke sier det litt.
Og om du vil ha spillere som blør for branndrakten må du hente inn Bergenske unggutter. Lykke te !

Spelaren

Quote from: Bolsen on August 27, 2008, 10:42:09 AM
Kordan vet du at han ikkje er i Mikel klasse da? Når Olofinjana ble "andre" valget til Stoke sier det litt.
Og om du vil ha spillere som blør for branndrakten må du hente inn Bergenske unggutter. Lykke te !


Og sjøl dei blør gjerne for Bærumslag om det butter litt imot her :)
Gå av.

megleren

Mannnen er 23 år og kommer fra Rasta land.. Vi skrek over oss over at Martin fikk Luton Shelton.. Og se han gjør? Springer fort? Og hva har han her gjort siden ingen andre enn Stoke ville ha han?? Hadde han vært god.. Hadde noen av ligaene plukket han opp.. Og det målet han scorer på langt hold er mot El salvador.. Hehe.. det sier jo sitt.. De tapte den kampen også.. Selv med den gode spilleren der på laget.. Men nok om dette.. det gjenstår at mannen skriver under..
r og blir et sittesvin på Hansa

abe78

Det gjenstår at vi får se han spille før vi dømmer han. Det burde kanskje en fyr som har valgt å kalle seg 'megleren' være enig i? Makan til negativitet...
.og husk!

Go Up