• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger 2011

Started by BBB-Tony, May 07, 2008, 14:10:56 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Det er kanskje ikke for sent. BT melder om at det finnes en UEFA-paragraf som sier at Brann kan melde på én spiller inntil 24 timer før første kamp. Det vil si at Brann har helgen på seg til å finne en ny spiss.
Rød makt på Hansa

evis

Igår ba jeg aftenbønn for RBH, og den lød som følger:
"kjære Gud, tilgi ham, for han vet ikke hva han gjør"

Xminator

Quote from: Nixon on August 08, 2008, 06:03:23 AM
Det er kanskje ikke for sent. BT melder om at det finnes en UEFA-paragraf som sier at Brann kan melde på én spiller inntil 24 timer før første kamp. Det vil si at Brann har helgen på seg til å finne en ny spiss.


Da får vi nedtelling versjon 2.0 mandag.

Gull63

Quote from: Nixon on August 08, 2008, 06:03:23 AM
Det er kanskje ikke for sent. BT melder om at det finnes en UEFA-paragraf som sier at Brann kan melde på én spiller inntil 24 timer før første kamp. Det vil si at Brann har helgen på seg til å finne en ny spiss.



Tenker Bruun vet hva han gjør på alikevel, mens vi slet ut oppdater-knappen i går kveld satt han hjemme i stuen og koste seg med Criminal Minds i visshet om at han har fintet ut både oss og media og at storfisken er klar over helgen. Det er lov å håpe i allefall :D

Men helt alvorlig, er dette en reel mulighet, hva skriver BT? Helt utrolig hvordan fristene blir utsatt, først måtte RBH og MIM ha spissen inn før 1. aug. slik at han fikk utbytte av spissen denne sesongen, så i går kveld, skal det komme enda en luke?

Chrisstah

hørte på radioen at Moldskred var klar? noen som har hørt noe?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Xminator

I så fall hvilken radiostasjon?

Doffen85

Moldskred er visstnok ute i 2-5 uker, så det hadde jo vært fantastisk!!

Chrisstah

August 08, 2008, 07:10:36 AM #1957 Last Edit: August 08, 2008, 07:14:54 AM by Chrisstah
Quote from: Xminator on August 08, 2008, 06:53:28 AM
I så fall hvilken radiostasjon?


var på vekkerklokken min vet ikke om det er p3 eller p4, men begynner å tro at jeg var jævli trøtt siden jeg ikke finner link. men er 99% sikker på at jeg hørte det.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Ferguson

Men hvis spissen blir klar innen 24 timer før OM kampen så stiller eg et stort spørsmålstegn om han kan spille?`Kaste en fyr rett i løvens hule etter 24 timer å i tillegg ikkje har trent med laget å knapt hilst på lagkameratene. For ikkje minst snakke om de høye forventningene vi har.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Gull63

Quote from: Ferguson on August 08, 2008, 07:14:43 AM
Men hvis spissen blir klar innen 24 timer før OM kampen så stiller eg et stort spørsmålstegn om han kan spille?`Kaste en fyr rett i løvens hule etter 24 timer å i tillegg ikkje har trent med laget å knapt hilst på lagkameratene. For ikkje minst snakke om de høye forventningene vi har.



Helt klart ett godt poeng, men samtidig er nesten alt bedre enn det som har blitt vist på topp i de siste kampene.

Barode

Quote from: Gull63 on August 08, 2008, 07:21:38 AM
Helt klart ett godt poeng, men samtidig er nesten alt bedre enn det som har blitt vist på topp i de siste kampene.


Om vi så hadde fått inn en spiss med ett trebein og lapp for øyet så hadde også det vært en klar forsterkning.

Dr. Nansen

Quote from: Ferguson on August 08, 2008, 07:14:43 AM
Men hvis spissen blir klar innen 24 timer før OM kampen så stiller eg et stort spørsmålstegn om han kan spille?`Kaste en fyr rett i løvens hule etter 24 timer å i tillegg ikkje har trent med laget å knapt hilst på lagkameratene. For ikkje minst snakke om de høye forventningene vi har.


En eventuell ny spiss som blir klar 24 timer før OM kampen kan kansje ikkje bidra i hjemme kampen, men i den vanskelige bortekampen kan vi trenge friskt blod..

Har faktisk troen på at vi kan bite bra fra oss på stadion, men då må spillerne slutte å surmule og heller se fremover med friskt mot..

Ferguson

Quote from: Dr. Nansen on August 08, 2008, 08:01:27 AM
Quote from: Ferguson on August 08, 2008, 07:14:43 AM
Men hvis spissen blir klar innen 24 timer før OM kampen så stiller eg et stort spørsmålstegn om han kan spille?`Kaste en fyr rett i løvens hule etter 24 timer å i tillegg ikkje har trent med laget å knapt hilst på lagkameratene. For ikkje minst snakke om de høye forventningene vi har.


En eventuell ny spiss som blir klar 24 timer før OM kampen kan kansje ikkje bidra i hjemme kampen, men i den vanskelige bortekampen kan vi trenge friskt blod..

Har faktisk troen på at vi kan bite bra fra oss på stadion, men då må spillerne slutte å surmule og heller se fremover med friskt mot..


Ja men det er på Stadion vi må legge grunnlaget. Med de spissene idag så tror eg vi ikkje er i nærheten av OM, selv på hjemmebane. OM er et lag som var kun en dårlig kamp mot Lpool fra å gå videre fra gruppespillet i champions leauge. Det forteller vel litt om kvaliteten.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Dr. Nansen

Quote from: Ferguson on August 08, 2008, 08:09:22 AM
Quote from: Dr. Nansen on August 08, 2008, 08:01:27 AM
Quote from: Ferguson on August 08, 2008, 07:14:43 AM
Men hvis spissen blir klar innen 24 timer før OM kampen så stiller eg et stort spørsmålstegn om han kan spille?`Kaste en fyr rett i løvens hule etter 24 timer å i tillegg ikkje har trent med laget å knapt hilst på lagkameratene. For ikkje minst snakke om de høye forventningene vi har.




En eventuell ny spiss som blir klar 24 timer før OM kampen kan kansje ikkje bidra i hjemme kampen, men i den vanskelige bortekampen kan vi trenge friskt blod..

Har faktisk troen på at vi kan bite bra fra oss på stadion, men då må spillerne slutte å surmule og heller se fremover med friskt mot..


Ja men det er på Stadion vi må legge grunnlaget. Med de spissene idag så tror eg vi ikkje er i nærheten av OM, selv på hjemmebane. OM er et lag som var kun en dårlig kamp mot Lpool fra å gå videre fra gruppespillet i champions leauge. Det forteller vel litt om kvaliteten.


Ja eg e helt enig.. Med å bite fra oss mener eg å oppnå ett hederlig resultat.. Vi skal ikkje håpe på at vi skal utspille OM. De forutsettningene har vi ikkje.. Vi Har rett og slett ikkje bra nok lag, men vi kan jo satse på 0-0 hjemme og flakse videre med 1-1 borte etter scoring av Rade Prica

Belfort

Har nå sendt Bruun en mail der jeg lister opp hvilken fiasko han har vært og bedt han om og være voksen nok til og trekke seg. Oppfordrer andre til og gjøre det samme siden gutteklubben grei der oppe ikke sparker dem som virkelig sitter med ansvar. rbh@brann.no

krøvel vellevold

Quote from: Belfort on August 08, 2008, 08:35:34 AM
Har nå sendt Bruun en mail der jeg lister opp hvilken fiasko han har vært og bedt han om og være voksen nok til og trekke seg. Oppfordrer andre til og gjøre det samme siden gutteklubben grei der oppe ikke sparker dem som virkelig sitter med ansvar. rbh@brann.no


Du oppfordrer RBH til å være VOKSEN NOK til å trekke seg. Mens du selv har vært voksen nok til sende ham en mail der du lister opp hvilken fiasko han har vært?
Legg ned hele klubben!

Chrisstah

fc Brann av Bergen om ikke det skjer noe snart. starter i 6 div å jobber oss opp .
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Breiflabben

Faen Chrisstah...... nå blir jeg sittende her og trykke på F5 fordi du drømte at Moldskred signerte i natt :-s
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of sigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!.

Belfort

Quote from: krøvel vellevold on August 08, 2008, 08:39:32 AM
Quote from: Belfort on August 08, 2008, 08:35:34 AM
Har nå sendt Bruun en mail der jeg lister opp hvilken fiasko han har vært og bedt han om og være voksen nok til og trekke seg. Oppfordrer andre til og gjøre det samme siden gutteklubben grei der oppe ikke sparker dem som virkelig sitter med ansvar. rbh@brann.no


Du oppfordrer RBH til å være VOKSEN NOK til å trekke seg. Mens du selv har vært voksen nok til sende ham en mail der du lister opp hvilken fiasko han har vært?


Mener du det er usaklig gjennom og liste opp fakta som alle går i retning av at han har mislykkes som sportsjef og derav ta konsekvensen av sin handlinger?

Ferguson

Quote from: Dr. Nansen on August 08, 2008, 08:21:56 AM
Quote from: Ferguson on August 08, 2008, 08:09:22 AM
Quote from: Dr. Nansen on August 08, 2008, 08:01:27 AM
Quote from: Ferguson on August 08, 2008, 07:14:43 AM
Men hvis spissen blir klar innen 24 timer før OM kampen så stiller eg et stort spørsmålstegn om han kan spille?`Kaste en fyr rett i løvens hule etter 24 timer å i tillegg ikkje har trent med laget å knapt hilst på lagkameratene. For ikkje minst snakke om de høye forventningene vi har.




En eventuell ny spiss som blir klar 24 timer før OM kampen kan kansje ikkje bidra i hjemme kampen, men i den vanskelige bortekampen kan vi trenge friskt blod..

Har faktisk troen på at vi kan bite bra fra oss på stadion, men då må spillerne slutte å surmule og heller se fremover med friskt mot..


Ja men det er på Stadion vi må legge grunnlaget. Med de spissene idag så tror eg vi ikkje er i nærheten av OM, selv på hjemmebane. OM er et lag som var kun en dårlig kamp mot Lpool fra å gå videre fra gruppespillet i champions leauge. Det forteller vel litt om kvaliteten.


Ja eg e helt enig.. Med å bite fra oss mener eg å oppnå ett hederlig resultat.. Vi skal ikkje håpe på at vi skal utspille OM. De forutsettningene har vi ikkje.. Vi Har rett og slett ikkje bra nok lag, men vi kan jo satse på 0-0 hjemme og flakse videre med 1-1 borte etter scoring av Rade Prica


Kjøper den sånn halveis.. Eg mener vi bør gå for en 1-0 seier på stadion(eller mer). Hvis vi ikkje vinner på stadion har vi ikkje sjangs. OM er så sterke på hjemmebane. Hvis vi vinner hjemme så kan vi legge oss defensivt i Marseille å håpe på det beste. Uavgjort eller tap å vi må score i Marseille, å da må vi åpne oss opp å då taper vi.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Breiflabben

Til en jobb som sportssjef i Brann fins det ingen skole der man er utlært når man begynner. Alle går på en smell innimellom og tar lærdom av det.
Ansetter vi en ny sportssef vil han nok gå på noen miner han og.

Tror Bruun Hansen blir en god mann for Brann på lang sikt, noe som han etter min mening allerede er, selv om han sikkert kunne formulert seg annerledes i noen sammenhenger noe han sikkert har gjort sine refleksjoner rundt.

Han har ihvertfall vist at han er villig til å ta grep og ikke bare er kompis, noe en kunne mistenke han for med alle kontraktsfestede spillerne han har latt gå.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of sigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!.

BBB-Tony

Det har da vitterlig vært merkelig stille i Bergens avisene og fra Brann sin side det siste døgnet med tanke på overganger. Kan det hende at RBH har fått Bergens pressen til å tie frem til alt er klart så han ikke går på en ny Ighalo? Eller har han klart å holde det skjult for en gang skyld?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

kabelmann

Det er vel mer sannsynlig at det ikke ligger noen overganger i luften.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Ferguson

Quote from: tonynord on August 08, 2008, 09:15:39 AM
Det har da vitterlig vært merkelig stille i Bergens avisene og fra Brann sin side det siste døgnet med tanke på overganger. Kan det hende at RBH har fått Bergens pressen til å tie frem til alt er klart så han ikke går på en ny Ighalo? Eller har han klart å holde det skjult for en gang skyld?


Den dagen Brann får bergensepressen til å holde kjeft så står ikkje verden til påske!!!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

steinbygger

Quote from: Belfort on August 08, 2008, 08:35:34 AM
Har nå sendt Bruun en mail der jeg lister opp hvilken fiasko han har vært og bedt han om og være voksen nok til og trekke seg. Oppfordrer andre til og gjøre det samme siden gutteklubben grei der oppe ikke sparker dem som virkelig sitter med ansvar. rbh@brann.no


og jeg oppfordrer folk til å ikke spamme ned RBH slik at han får gjort jobben sin. ser for meg at det kommer 200 mail fra sinte brann supportere også går han glipp av den ene mailen hvor det står at Prica vil til Brann. Skal folk gi uttrykk for hva de mener så meld dere heller inn i Brann og kom på generalforsamlingen.

Chrisstah

August 08, 2008, 10:31:33 AM #1975 Last Edit: August 08, 2008, 10:35:07 AM by Chrisstah
Quote from: Breiflabben on August 08, 2008, 08:46:39 AM
Faen Chrisstah...... nå blir jeg sittende her og trykke på F5 fordi du drømte at Moldskred signerte i natt :-s



er sikker på at de sa det på radioen klokken 6 i morges men med det trøtte trynet mitt kunne eg like godt sett nissen.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Dr. Nansen

Quote from: Ferguson on August 08, 2008, 08:58:48 AM
Quote from: Dr. Nansen on August 08, 2008, 08:21:56 AM
Quote from: Ferguson on August 08, 2008, 08:09:22 AM
Quote from: Dr. Nansen on August 08, 2008, 08:01:27 AM
Quote from: Ferguson on August 08, 2008, 07:14:43 AM
Men hvis spissen blir klar innen 24 timer før OM kampen så stiller eg et stort spørsmålstegn om han kan spille?`Kaste en fyr rett i løvens hule etter 24 timer å i tillegg ikkje har trent med laget å knapt hilst på lagkameratene. For ikkje minst snakke om de høye forventningene vi har.




En eventuell ny spiss som blir klar 24 timer før OM kampen kan kansje ikkje bidra i hjemme kampen, men i den vanskelige bortekampen kan vi trenge friskt blod..

Har faktisk troen på at vi kan bite bra fra oss på stadion, men då må spillerne slutte å surmule og heller se fremover med friskt mot..


Ja men det er på Stadion vi må legge grunnlaget. Med de spissene idag så tror eg vi ikkje er i nærheten av OM, selv på hjemmebane. OM er et lag som var kun en dårlig kamp mot Lpool fra å gå videre fra gruppespillet i champions leauge. Det forteller vel litt om kvaliteten.


Ja eg e helt enig.. Med å bite fra oss mener eg å oppnå ett hederlig resultat.. Vi skal ikkje håpe på at vi skal utspille OM. De forutsettningene har vi ikkje.. Vi Har rett og slett ikkje bra nok lag, men vi kan jo satse på 0-0 hjemme og flakse videre med 1-1 borte etter scoring av Rade Prica


Kjøper den sånn halveis.. Eg mener vi bør gå for en 1-0 seier på stadion(eller mer). Hvis vi ikkje vinner på stadion har vi ikkje sjangs. OM er så sterke på hjemmebane. Hvis vi vinner hjemme så kan vi legge oss defensivt i Marseille å håpe på det beste. Uavgjort eller tap å vi må score i Marseille, å da må vi åpne oss opp å då taper vi.


Då må vi be til høyere makter om en forsterkning som kan gå rett inn på laget å bidra.. Laget pr dags dato kan nok helt sikkert spille på et høyt nivå men då må trenden snu og vi må få inn humør og spilleglede i gruppen igjen..

Kansje vi kan hente inn Raymond som gjøgler og motivator.. Han e jo ledig om dagen og viser at han har ferdigheter endå..

tusseladden

Quote from: Nixon on August 08, 2008, 06:03:23 AM
Det er kanskje ikke for sent. BT melder om at det finnes en UEFA-paragraf som sier at Brann kan melde på én spiller inntil 24 timer før første kamp. Det vil si at Brann har helgen på seg til å finne en ny spiss.


Så var det på'an igjen...

Henrik8

Quote from: Ferguson on August 08, 2008, 08:58:48 AM
Hvis vi vinner hjemme så kan vi legge oss defensivt i Marseille å håpe på det beste.


*Ja, for det er vi jo veldig gode til. Ligge bakpå å sikre en ledelse.* Ironi.

Har endel erfaringer som tilsier at det å skulle ligge bakpå å sikre en 1-0 ledelse er katastrofe for Brann.
Kjør over pakket 09`

Ferguson

Quote from: Henrik8 on August 08, 2008, 11:34:50 AM
Quote from: Ferguson on August 08, 2008, 08:58:48 AM
Hvis vi vinner hjemme så kan vi legge oss defensivt i Marseille å håpe på det beste.


*Ja, for det er vi jo veldig gode til. Ligge bakpå å sikre en ledelse.* Ironi.

Har endel erfaringer som tilsier at det å skulle ligge bakpå å sikre en 1-0 ledelse er katastrofe for Brann.


Det var vel derfor eg skrev "så får vi håpe på det beste" ;)
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

MrSinister

Ingen Prica. Begynner å skrante med utvalget nå

http://www.bold.dk/nyt/?vis=87465
Knowledge brings fear-

Ferguson

Quote from: Dr. Nansen on August 08, 2008, 11:05:44 AM

Då må vi be til høyere makter om en forsterkning som kan gå rett inn på laget å bidra


Jepp å den hyllen har ikkje Brann råd til å leite på. Der glapp Prica å ja. No lurer eg veldig på ka Bruun Hansen tenker. Eg mener Bruun Hansen er ferdig hvis ikkje en skikkelig spiss til Marseille kampen.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

macbear7

Det som skjer nå ødelegger lagånden ganske mye. Alt for mye i media om en ny spiss osv.. er ikke bra for Demba og Winters.
Sportsklubben Brann er som et bryllup; Der brugdommen glemte ringene.

krøvel vellevold

Quote from: Belfort on August 08, 2008, 08:48:49 AM
Quote from: krøvel vellevold on August 08, 2008, 08:39:32 AM
Quote from: Belfort on August 08, 2008, 08:35:34 AM
Har nå sendt Bruun en mail der jeg lister opp hvilken fiasko han har vært og bedt han om og være voksen nok til og trekke seg. Oppfordrer andre til og gjøre det samme siden gutteklubben grei der oppe ikke sparker dem som virkelig sitter med ansvar. rbh@brann.no




Du oppfordrer RBH til å være VOKSEN NOK til å trekke seg. Mens du selv har vært voksen nok til sende ham en mail der du lister opp hvilken fiasko han har vært?


Mener du det er usaklig gjennom og liste opp fakta som alle går i retning av at han har mislykkes som sportsjef og derav ta konsekvensen av sin handlinger?
Legg ned hele klubben!

DangerousDan

Quote from: macbear7 on August 08, 2008, 12:33:47 PM
Det som skjer nå ødelegger lagånden ganske mye. Alt for mye i media om en ny spiss osv.. er ikke bra for Demba og Winters.


Det er riktig.
Får håpe Aabrekk får skikk på Demba.
"Word on the street" er at trenerne _ikke_ har vært særlig flinke på å instruere Demba.
Det er jo i så fall litt sjokkerende, men det kommer fra spillerhold, og ikke Demba selv (da kunne det vært en lettvint unnskyldning)
Aabrekk må jo være som skreddersydd for nettopp dette.

Ferguson

Quote from: macbear7 on August 08, 2008, 12:33:47 PM
Det som skjer nå ødelegger lagånden ganske mye. Alt for mye i media om en ny spiss osv.. er ikke bra for Demba og Winters.


Men det kan jo tenkes at det går en liten faen i de slik at de begynner å spille bra. Det hadde jo vært helt konge, men skjer neppe.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Nixon

http://fotball.bt.no/eliteserien/article115128.ece

Ikke det at jeg trodde han kom...
Men Prica ser ut til å havne i København. Mye bedre enn RBK i alle fall!
Rød makt på Hansa

DangerousDan

Man må i det minste kontakte FCK og høre om man kan låne en av spissene deres ut sesongen - de har jo en hel haug!
Ailton, Cesar Santin, Jose Junior, Morten Nordstrand og nå også evt Rade Prica?
Nei her må det være muligheter.
Junior er kanskje litt lik Demba som type, Prica skal vel satses på og det samme gjelder Santin.
Ailton er kanskje mest aktuell, men en målgjører som Nordstrand kunne også vært noe selv om han er den minst merriterte av dem.


Xminator

Det må da etterhvert være litt vel mange spisser i FCK. Nå kan man si at de ikke scorer for mye, men det har nok mer med Solbakken å gjøre enn spissenes kvaliteter. Jeg hadde glatt byttet den opplistingen der med Ludvigsen, Winters og Demba...

peteE

Kjøp Nordstrand!!

Rask bakromsspiss, samme type som Helstad, god og rolig avslutter. Har ikke helt slått til i FCK grunnet spillsystemet deres.

Hadde vært et fantastisk kjøp!

Xminator

Så spørst det om Solbakken vil selge noe som helst. Han er under massivt press etter fjoråret og har ikke startet spesielt bra i år heller. Han er jo også av disse trenerene som virker å ha noe personlig mot Brann.

Ferguson

"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Henki

Quote from: macbear7 on August 08, 2008, 12:33:47 PM
Det som skjer nå ødelegger lagånden ganske mye. Alt for mye i media om en ny spiss osv.. er ikke bra for Demba og Winters.


Tull og tøys. Alle ser at Brann trenger forsterkninger, også Robbie og Demba. Og for Robbie har det jo fint lite å si for han skal jo vekk etter at sesongen er slutt. Og det skal vel også godt gjøres å prestere dårligere enn han har gjort til nå i år, uansett hvor mye spekulasjoner det er.
Ballen skal fremover!

DangerousDan

Quote from: Henki on August 08, 2008, 14:49:18 PM
Quote from: macbear7 on August 08, 2008, 12:33:47 PM
Det som skjer nå ødelegger lagånden ganske mye. Alt for mye i media om en ny spiss osv.. er ikke bra for Demba og Winters.


Tull og tøys. Alle ser at Brann trenger forsterkninger, også Robbie og Demba. Og for Robbie har det jo fint lite å si for han skal jo vekk etter at sesongen er slutt. Og det skal vel også godt gjøres å prestere dårligere enn han har gjort til nå i år, uansett hvor mye spekulasjoner det er.


Du ser ikke at det maset og kjøret som pågår kan være negativt for selvtilliten til dagens Brann-spisser?
Ser ikke at vi skulle gjort ting så voldsomt anderledes, selv om Bruun kan være i overkant løsmunnet iblant - men at dette neppe er oppbyggende for dagens angripere bør være åpenbart.
At spekulasjonene "neppe gjør dem dårligere" er nå så, men motivet må da være å gjøre dem bedre.

Belfort

Quote from: krøvel vellevold on August 08, 2008, 12:39:50 PM
Quote from: Belfort on August 08, 2008, 08:48:49 AM
Quote from: krøvel vellevold on August 08, 2008, 08:39:32 AM
Quote from: Belfort on August 08, 2008, 08:35:34 AM
Har nå sendt Bruun en mail der jeg lister opp hvilken fiasko han har vært og bedt han om og være voksen nok til og trekke seg. Oppfordrer andre til og gjøre det samme siden gutteklubben grei der oppe ikke sparker dem som virkelig sitter med ansvar. rbh@brann.no




Du oppfordrer RBH til å være VOKSEN NOK til å trekke seg. Mens du selv har vært voksen nok til sende ham en mail der du lister opp hvilken fiasko han har vært?


Mener du det er usaklig gjennom og liste opp fakta som alle går i retning av at han har mislykkes som sportsjef og derav ta konsekvensen av sin handlinger?


Helt enig!

Henki

Quote from: DangerousDan on August 08, 2008, 14:58:45 PM
Quote from: Henki on August 08, 2008, 14:49:18 PM
Quote from: macbear7 on August 08, 2008, 12:33:47 PM
Det som skjer nå ødelegger lagånden ganske mye. Alt for mye i media om en ny spiss osv.. er ikke bra for Demba og Winters.


Tull og tøys. Alle ser at Brann trenger forsterkninger, også Robbie og Demba. Og for Robbie har det jo fint lite å si for han skal jo vekk etter at sesongen er slutt. Og det skal vel også godt gjøres å prestere dårligere enn han har gjort til nå i år, uansett hvor mye spekulasjoner det er.


Du ser ikke at det maset og kjøret som pågår kan være negativt for selvtilliten til dagens Brann-spisser?
Ser ikke at vi skulle gjort ting så voldsomt anderledes, selv om Bruun kan være i overkant løsmunnet iblant - men at dette neppe er oppbyggende for dagens angripere bør være åpenbart.
At spekulasjonene "neppe gjør dem dårligere" er nå så, men motivet må da være å gjøre dem bedre.


Så dermed skal Brann altså bare slutte å se etter nye spisser? Hvis ikke Demba er sterk nok mentalt til å takle konkuranse om spissplassen har han strengt tatt ikke noe på Brann å gjøre. Robbie skal jo gi seg etter sesongen så der må det jo inn en erstatter. Brann er ikke noe sosialdemokratisk utopistat der alle skal være like og alle skal få være med. Brann skal vinne fotballkamper og dermed er man avhengig av å til enhver tid ha spisser som kan være med å bidra til dette. Og det mangler laget nå.
Ballen skal fremover!

DangerousDan

Det blir så mye kjekkere hvis du leser hva jeg faktisk skriver og spør om, istedetfor å skulle være sånn knallhard kar.
Jeg sier jo at vi ikke kunne eller for den del burde gjort ting anderledes,- jeg spurte bare om du ikke så poenget vedr dette.
Rbk er på jakt etter en spiss, men det er ikke like mye ståhei hos dem.
Da vil det heller ikke bli like mye mas når/hvis de ikke får inn noen.
Hos oss blir det det, og det er ugunstig.


Henki

Quote from: DangerousDan on August 08, 2008, 15:57:58 PM
Det blir så mye kjekkere hvis du leser hva jeg faktisk skriver og spør om, istedetfor å skulle være sånn knallhard kar.
Jeg sier jo at vi ikke kunne eller for den del burde gjort ting anderledes,- jeg spurte bare om du ikke så poenget vedr dette.
Rbk er på jakt etter en spiss, men det er ikke like mye ståhei hos dem.
Da vil det heller ikke bli like mye mas når/hvis de ikke får inn noen.
Hos oss blir det det, og det er ugunstig.




Hehe, jepp, jeg er en knallhard kar :D
Vel, akkurat at det blir ståhei og slik rundt spissjakten tror jeg ikke det er så veldig mye å gjøre noe med, situasjonen tatt i betraktning. Det er jo også en av konsekvensene av å være en stor og populær klubb som Brann. Når toppscoreren forsvinner er det naturlig at vi supportere ønsker å få inn en erstatter så fort som mulig. Når dette ikke skjer er det også naturlig at vi sier fra om hva vi mener om det. Det burde jo også være naturlig for Brann å se etter en erstatter, og jeg tror ikke det er så veldig mange av spillerne som er uenig i at Helstad må erstattes. Unødvendig ståk og ståhei er selvfølgelig ikke ønskelig, men jeg synes man må kunne kreve av toppidrettsutøvere at de takler dette. Nå tror jeg heller ikke at verken Demba eller Robbie mister nattesøvnen av dette her, og jeg tror de er minst like interessert som alle andre i Brann i at situasjonen skal snus.

At en klubb er interessert i å styrke stallen sin er en del av fotballen. At supportere og presse lager ståhei om det ene og det andre ligeså. Og det må man forholde seg til hvis man skal klare seg som fotballspiller på Tippeliganivå.

Når det gjelder dette med RBK synes jeg det er kjekt at det ser ut til at media har glemt det gamle "flaggskipet" og at klubben ser ut til å befinne seg i et, satt på spissen, sportslig såvel som interessemessig vakuum :D
Ballen skal fremover!

Xminator

Morten Nordstrands statistikk er imponerende.

Go Up