• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger 2011

Started by BBB-Tony, May 07, 2008, 14:10:56 PM

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Go Down

dudo

Det er vel bare å innse at vi nå må konsentrere oss om å forsterke innenfor neste vindu.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

RødeRoger

Diouf...Diouf...Diouf!!!

Bossmann


Doffen85

Jeg har en kjempegod følelse av at Brann stiller med det mannskapet som er tilgjengelig i skrivende stund i kampene mot Marseille...

sekto

Jaja.. Tar vel max et kvarter å skrive saken om en spiller signerte 23:59, så da rekker jeg fint å hente meg et glass vann, pusse tennene og sjekke nettet en siste gang før det blir natta..

Doffen85

Vinduet er ikke stengt, bare fristen for å melde på spillere til champ league kvalikk. Brann må uansett forsterke med tanke på tippeligaspill!!!

Chrisstah

2 min igjen folkens tar og litt tid å skrive nyheten! men må ærlig innrømme at eg har mistet troen no. isåfall krever eg hodet til bruun på fat med pilen penetrert gjennom skallen med eple i kjeften.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Spelaren

Okay, spissparet mot Marseille blir forhåpentlegvis Karadas og Demba. Måtte dei lytte til Bjarnason og få ein til å utfordre bakrom konsekvent og med livet som innsats. Kjære Gud, la oss få oppleve CL ihvertfall EIN sesong her. Trondheim fekk ørten og det er ikkje ein gond i bibelbeltet... plis.
GÃ¥ av.

Doffen


osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Spelaren

GÃ¥ av.

Red Rabitt

Venter bare på en bekreftelse om at det ikke kom noen, bør komme raskt.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Baunebob

Olympique Marseille, here we come!!

Spisspar blir vel målfarlige Demba og Karadas, med supersub Winters på benk.

steinbygger

Det er en link på Brann.no som vistnok skal vise til at Prica er klar for Brann, men jeg får den ikke opp. Noen andre som har sett det?

KEO

Da tar jeg natt og "gleder" meg til å se Prica på forsiden av alle aviser i morgen.
Nu kør vi!

Ricky

Er jo euro-Bjørnsson som er subersub nå

dudo

Helt sikkert bare piss, og en henvisning til den som er nevnt tidligere. Uansett ikke bakromsspissen vi trenger.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

28966mustang

Quote from: steinbygger on August 07, 2008, 23:01:54 PM
Det er en link på Brann.no som vistnok skal vise til at Prica er klar for Brann, men jeg får den ikke opp. Noen andre som har sett det?

du kødder?
Hvil i fred- 1963!

Belfort

Quote from: steinbygger on August 07, 2008, 23:01:54 PM
Det er en link på Brann.no som vistnok skal vise til at Prica er klar for Brann, men jeg får den ikke opp. Noen andre som har sett det?

Kødder du nå?

RødeRoger

Mammm..Birammm..bam-bam..padam-dam-bam. Mam-Mam Biram, bam-bam-di-dam, Mam-mam..mam-Mame Biram Diouf!
Han hadde vært noe...    :'(

Seriemesteren

Nyhet ikke tilgjengelig
Denne nyheten blir tilgjengelig for allmennheten om 7 timer.

Bare så det er sagt.

kabelmann

Noe sier meg at det eneste stedet på brann.no man finner noe om Prica vil være på http://www.brann.no/forum/
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

dex1974

Linken stenbygger refererer til er den samme som kabelmann la ut om nyheten som offentliggjøres om 8 timer :P
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Baunebob

Sant.. Glemte selvfølgelig Smari

Red Rabitt

prica må jo ha gått til en av klubbene, kommer vel noe snart.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

thesevs

Selvsagt kødder han. Folk er helt på styr i kveld.

I tillegg mange nye nick som alle skal si sin mening om alt. Plutselig.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Chrisstah

Quote from: steinbygger on August 07, 2008, 23:01:54 PM
Det er en link på Brann.no som vistnok skal vise til at Prica er klar for Brann, men jeg får den ikke opp. Noen andre som har sett det?


noe som kommer om 10  minutters tid eller?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

kabelmann

Quote from: Seriemesteren on August 07, 2008, 23:03:43 PM
Denne nyheten blir tilgjengelig for allmennheten om 7 timer.

Akkurat nå skulle jeg nesten ønske jeg kunne hacke webserveren til brann.no og stille klokken frem 7 timer. Jeg lurer fryktelig på hva som står på den siden ;)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Doffen

Kan noen skaffe meg en endelig bekreftelse? Det er vel bare for noen som bor i nærheten å stikke innom å be om å få snakke med Hansen og det brennkvikt.

Belfort

Quote from: RødeRoger on August 07, 2008, 23:03:10 PM
Mammm..Birammm..bam-bam..padam-dam-bam. Mam-Mam Biram, bam-bam-di-dam, Mam-mam..mam-Mame Biram Diouf!
Han hadde vært noe...    :'(


Kom deg til helvete ut herfra din femtekolonist.

Erlend

Vel, da ender det altså med en siste kamp på FM og nok en gang skuffet i seng

KEO

Les tv2 nyhetene kl 07.00 i morgen så får dere alle svar på hva som har skjedd å ikke skjedd:-)))
Nu kør vi!

apop

Den derre mystisk "ikke tilgjengelig for allmenheten før om 7 timer" siden hos brann.no er nok ikke noe annet en et bilde av en smilende Bruuuuuuuuuun Hansen som sier at vi desverre ikkke fik tak i noen spiss. Men det er ikke så nøye for vi har rutine i laget."

Gud så irriterende den mannen er når han smiler uansett hva saken gjelder.

Belfort

Quote from: thesevs on August 07, 2008, 23:04:58 PM
Selvsagt kødder han. Folk er helt på styr i kveld.

I tillegg mange nye nick som alle skal si sin mening om alt. Plutselig.


Steinbygger pleier ikke og kødde

krakra

Quote from: Red Rabitt on August 07, 2008, 23:04:52 PM
prica må jo ha gått til en av klubbene, kommer vel noe snart.
Det må han ikke. FCK har ingen frist som går ut i dag.

Chrisstah

irriterer meg at Brann.no ikke kunne sagt om det ble noe eller ikke. har hatt 10 min på seg. rabler gal her.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

thesevs

Quote from: Belfort on August 07, 2008, 23:07:25 PM
Steinbygger pleier ikke og kødde


Nei, du misforstår. Det det er snakk om er at det ikke finnes en brann.no-side som om 7 timer skal sprette opp med nyheten om at Prica har signert. Det skjer ikke. Garantert noe om CL og hva som skjer videre, evt. problemer med billettluken eller annet dritt.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Ricky

Steinbygger har bare sett linken til den "mystiske" nyhets-ID'en som det har blitt pratet mye om her i dag.

Henki

Quote from: apop on August 07, 2008, 23:07:20 PM
Den derre mystisk "ikke tilgjengelig for allmenheten før om 7 timer" siden hos brann.no er nok ikke noe annet en et bilde av en smilende Bruuuuuuuuuun Hansen som sier at vi desverre ikkke fik tak i noen spiss. Men det er ikke så nøye for vi har rutine i laget."

Gud så irriterende den mannen er når han smiler uansett hva saken gjelder.


Jeg setter en hundrings på at den saken er billettinfo til kampen mot RBK 24.august.
Ballen skal fremover!

steinbygger

Quote from: Belfort on August 07, 2008, 23:07:25 PM
Quote from: thesevs on August 07, 2008, 23:04:58 PM
Selvsagt kødder han. Folk er helt på styr i kveld.

I tillegg mange nye nick som alle skal si sin mening om alt. Plutselig.


Steinbygger pleier ikke og kødde


Jeg har ikke hørt noe fra kilden min, så jeg antar at det ikke har skjedd noe og det jeg refererte til er det som tydeligvis var linket her som vistnok skal offentliggjøres i morgen tidlig

Chrisstah

faen no gir eg opp god natt føler med alle her .
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

sekto

Billettinfo er alltid fint å legge ut på morgenkvisten, så vedder på at det er det det er..

Hadde det vært en spiss på gang, så hadde BT eller BA snappet det opp nå tror jeg.. Om de ikke henger med lang tid i forveien, så pleier de alltid å snuse opp noe i minuttene rett før det skjer.. Hadde det vært en spiss på gang, så tipper jeg vi hadde sett et navn på BT eller BA sine sider 23:45 eller noe sånn..

Doffen

OK da begynner vi ny nedtelling: 7 timer

Heia hansen, heia hansen

Yngve

Quote from: Henki on August 07, 2008, 23:11:05 PM
Quote from: apop on August 07, 2008, 23:07:20 PM
Den derre mystisk "ikke tilgjengelig for allmenheten før om 7 timer" siden hos brann.no er nok ikke noe annet en et bilde av en smilende Bruuuuuuuuuun Hansen som sier at vi desverre ikkke fik tak i noen spiss. Men det er ikke så nøye for vi har rutine i laget."

Gud så irriterende den mannen er når han smiler uansett hva saken gjelder.


Jeg setter en hundrings på at den saken er billettinfo til kampen mot RBK 24.august.


Du skal ikkje sjå vekk i frå at det er noko slik. Det er jo ikkje akkurat uvanleg at mediekanalar skriv nyheita i arbeidstida, for så å setje tidsstyring på den, slik at den vert sluppe neste morgon.

Ei nyheit er ikkje ei nyheit før den er publisert, sjølv om det alt er fleire som kjenner til den (dvs journalisten, redaksjonen o.l.) Så ein bør ikkje få opp forhåpningane noko særlig.

Men RBH har skuffa oss. Igjen.

Men samstundes rart at me ikkje høyrer noko om nokon av dei som var aktuelle. Kor har dei evt gått?

kabelmann

Det er nok bare noe uinteressant vissvass, ja. Jeg tar kvelden. Får stole på Demba og Karadas.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Nightfox

Tipper Bruun har en gentlemans agreement med Prica..

Yngve

Det verkar som om klubben heilt har gjedd opp CL.

Mitt neste halmstrå er at det er lenge til neste seriekamp (utanom godset), samt at fristen for å melda på nye spelarar til UEFA kvalik ikkje går ut før fyrste september, det vil seie at me har fortsatt tid til å redda sesongen på eit vis.

Men jaggu er eg skuffa.

osoerli

Det er viktig å understreke at vi har full tillit til de spissene vi allerede har i klubben.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krøvel vellevold

Dette må være historiens raskest skrevne tråd. Det er jo nytt innlegg flere ganger i minuttet, og det til tross for at alle burde skjønne at det ikke ville skje noe - og at man ikke har pressekonferanse klokken ett sekund over tolv hvis de mot formodning hadde en ny spiller klar klokken ett sekund på tolv. Minuttene før midnatt ser jo ut til å ha vært "årets kamp" og "årets gyser" her på forumet. "16 sekunder igjen nå. Rekker de pressekonferanse før tolv?" "puh! dette er spennende, bare 12 sekunder igjen nå, er nesten sikker på at det vil skje noe om fem sekunder"...
Legg ned hele klubben!

krakra

Og den mystiske artikkelen var bare Solli som er på vei tilbake fra skade..

Go Up