• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Casuals

Started by Felt Ã?, April 20, 2008, 15:04:34 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

vebo

Disse her er jo et like sorte får som det casualsene er. Bekjempe vold med vold er jo storartet...
Tiocfaidh ár lá

skuteviken

Like dum som tskjorten med andre ord.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

stig

Problemer etter kampen i går?

Har slåssing/dytting på byn en fredagskveld egentlig noe nå gjøre på dette forumet uansett om de går i kjente casuals-klær eller røde t-skjorter?
Nettsideansvarlig

Yngve

Apropops casuals.

NRK P3 sitt (til tider) strålande program P3 dokumentar prøvde å laga noko på casuals, og fulgte VIF sine gutar på tur til Bergen.

Vittig å høyra på, og verdt å bruka 30 min på om du har tid.

http://p3.no/dokumentar/blo-for-drakta/

Kararay

Selvfølgelig har det det Stig, nÃ¥r en Brannsupporter klabber til en som han ikkje har peiling pÃ¥ kem  e, uten grunn.  Og slenger med kjeften om bl.a "Din jævla caasuals". For da blir det sÃ¥ mye bedre da i kampen om at samma faen ka du har pÃ¥ deg sÃ¥ er det Brann som teller pÃ¥ kampdager. :P

Og et spm, kem går på byn i "E du dom ellar" T-skjorte?
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Spelaren

Nokon som kan forklare "E du dom, ellar"-skjorten for meg?
GÃ¥ av.

Klaus_Brann

Piddi og Gest hadde en sang hvor en del av refrenget var 'E du dom ellar?' og noen (Bataljonen?) trykket opp en haug slike t-skjorter og solgte.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

kabelmann

Regner med den er laget av noen overivrige Gest og Piddi og Muffe og Gækki-fans.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

branngirl85

"E du DOM t shirten" blir solgt i brann butikken..

Wingfoot

Står på Frydenbø og synger av full hals!

Doffen85

Tok litt av på tribunen etter kampen?

Ricky

Skulle for så vidt bare mangle

Doffen85

Quote from: Ricky on September 27, 2012, 17:23:28 PM
Skulle for så vidt bare mangle


Enig i det. Håper bare ikke Brann ryker på bøter pga dette. Var visstnok ting som skjedde etter sending også.

stigh

Quote from: Doffen85 on September 27, 2012, 17:24:37 PM
Quote from: Ricky on September 27, 2012, 17:23:28 PM
Skulle for så vidt bare mangle



Enig i det. Håper bare ikke Brann ryker på bøter pga dette. Var visstnok ting som skjedde etter sending også.


Ja ble satt fyr på et skur så røyk mye

Henki

Quote from: Doffen85 on September 27, 2012, 17:24:37 PM
Quote from: Ricky on September 27, 2012, 17:23:28 PM
Skulle for så vidt bare mangle


Enig i det. Håper bare ikke Brann ryker på bøter pga dette. Var visstnok ting som skjedde etter sending også.


Det er sjelden jeg håper Brann skal få seg en smekk, men at noen har overreagert litt i dag, etter å ha overvært det som må ha vært en av de dårligste Brannkampene på lenge, synes jeg er helt i orden. Brann burde betale bøtene til dem som ble arrestert i tillegg.
Ballen skal fremover!

Torvanger

Der er vel litt storm i vannglass går jeg ut fra. Politi og vaktmannskaper som overreagerer.

Spelaren

Tipper dei pent kledte hadde gjort seg bedre på midten enn den fiaskogjengen me stilte med.
GÃ¥ av.

Torvanger

Etter å endelig å ha sett klippet med Fakiri og supporterne i reprise (har vært på ferie) er min konklusjon at Hassan legger opp til konfrontasjonen selv. Han er klink edru, supportere kan ofte ha noe innabords, han bør vite bedre.

Nixon

Quote from: Torvanger on September 30, 2012, 09:08:33 AM
Etter å endelig å ha sett klippet med Fakiri og supporterne i reprise (har vært på ferie) er min konklusjon at Hassan legger opp til konfrontasjonen selv. Han er klink edru, supportere kan ofte ha noe innabords, han bør vite bedre.


Så man har ikke lov til å reagere når det er fulle folk involvert? I utgangspunktet en merkelig innstilling, og i denne saken var heller ikke de involverte så fulle heller etter det jeg kan se.

Og selv om Hassan var edru kom han ikke akkurat frisk og opplagt fra ettermiddagsluren sin. Han var sannsynligvis i utgangspunktet i et meget dårlig humør, og han må ta støyten fordi han gadd å ta turen bort for å takke supporterne mens resten av laget stort sett gikk rett i garderoben. Så jeg skjønner at han reagerer. Han også.
Rød makt på Hansa

roaldinho

Han med blå jakke burde vært eksludert fra Bataljonen, om han er medlem såklart. Makan til idiot skal man lete lenge etter. Fyren bor i Lillestrøm og henger med casuals fra LSK! Faen meg noe av det dummeste man gjør. Henge med fans fra en rival. Epic fail!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

VVB

Quote from: roaldinho on September 30, 2012, 15:26:10 PM
Han med blå jakke burde vært eksludert fra Bataljonen, om han er medlem såklart. Makan til idiot skal man lete lenge etter. Fyren bor i Lillestrøm og henger med casuals fra LSK! Faen meg noe av det dummeste man gjør. Henge med fans fra en rival. Epic fail!


Hvorfor skal han ekskluderes? SÃ¥nn jeg ser det har han vel ikke gjort noe ulovlig?
En utskjelling av spillerene var da helt på sin plass. Godt å ha supportere som kan si ifra, og ikke bare sitte å være likegyldig.

Northside

Quote from: roaldinho on September 30, 2012, 15:26:10 PM
Han med blå jakke burde vært eksludert fra Bataljonen, om han er medlem såklart. Makan til idiot skal man lete lenge etter. Fyren bor i Lillestrøm og henger med casuals fra LSK! Faen meg noe av det dummeste man gjør. Henge med fans fra en rival. Epic fail!


Skal man ekskludere alle som henger med motstanderen kan vi starte med de på fotikken som har "kosepils" før og etter hver kamp ;)

Burde heller vært hedret for å gi laget en skikkelig skyllebøtte etter den flausen i Ulsteinvik!

tippetuppen

September 30, 2012, 16:06:48 PM #822 Last Edit: September 30, 2012, 16:14:48 PM by tippetuppen
Quote from: roaldinho on September 30, 2012, 15:26:10 PM
Han med blå jakke burde vært eksludert fra Bataljonen, om han er medlem såklart. Makan til idiot skal man lete lenge etter. Fyren bor i Lillestrøm og henger med casuals fra LSK! Faen meg noe av det dummeste man gjør. Henge med fans fra en rival. Epic fail!


Deler av bataljonstyret burde vel i dine øyne vært ekskludert. For de henger ilag med ca 40 talls andre klubbers supportere 1 til  flere ganger i Ã¥ret..
Eller er ikke det en epic feil? Ta deg en bolle


E det så nøye då

Henrik8

Quote from: Nixon on September 30, 2012, 13:07:19 PM
Quote from: Torvanger on September 30, 2012, 09:08:33 AM
Etter å endelig å ha sett klippet med Fakiri og supporterne i reprise (har vært på ferie) er min konklusjon at Hassan legger opp til konfrontasjonen selv. Han er klink edru, supportere kan ofte ha noe innabords, han bør vite bedre.


Så man har ikke lov til å reagere når det er fulle folk involvert? I utgangspunktet en merkelig innstilling, og i denne saken var heller ikke de involverte så fulle heller etter det jeg kan se.

Og selv om Hassan var edru kom han ikke akkurat frisk og opplagt fra ettermiddagsluren sin. Han var sannsynligvis i utgangspunktet i et meget dårlig humør, og han må ta støyten fordi han gadd å ta turen bort for å takke supporterne mens resten av laget stort sett gikk rett i garderoben. Så jeg skjønner at han reagerer. Han også.


Jeg syns det er uprofesjonelt av El Fakiri la seg dra inn i munnhuggerig med supportere som er sinte rett etter kamp. Rasende supportere kommer selvfølgelig ikke til å ta en seriøs dialog, men vil kjefte og være både usaklige og useriøse. Fakiri bør bare gå vekk når han merker stemningen. Uprofesjonelt å la seg provosere til å inngå i et munnhuggeri som åpenbart ikke vil være fruktbart på noen måte.
Kjør over pakket 09`

Nixon

September 30, 2012, 17:02:16 PM #824 Last Edit: September 30, 2012, 17:06:44 PM by Nixon
Nå gikk Fakiri vekk fra situasjonen frivillig to ganger, men ble provosert til å komme tilbake. Blant annet fikk han et skjerf kastet etter seg og ble bedt om å dra til helvete. Er vel bare menneskelig å bli provosert av det. Og hadde han fremstått bedre om han hadde gått vekk fra supporteren? Skal vedde på noen hadde kalt han arrogant da.
Rød makt på Hansa

roaldinho

Quote from: tippetuppen on September 30, 2012, 16:06:48 PM
Quote from: roaldinho on September 30, 2012, 15:26:10 PM
Han med blå jakke burde vært eksludert fra Bataljonen, om han er medlem såklart. Makan til idiot skal man lete lenge etter. Fyren bor i Lillestrøm og henger med casuals fra LSK! Faen meg noe av det dummeste man gjør. Henge med fans fra en rival. Epic fail!


Deler av bataljonstyret burde vel i dine øyne vært ekskludert. For de henger ilag med ca 40 talls andre klubbers supportere 1 til  flere ganger i Ã¥ret..
Eller er ikke det en epic feil? Ta deg en bolle





Det er noe HELT annet. Det er snakk om casuals her. Han i blå jakke er casual, noe som sier seg selv. Og når han attpåtil henger med rivaliserende casual fans så blir det for dumt. De er jo i "krig".
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Markmus

Tror ikke Fakiri reagerte noe annerledes enn jeg selv ville reagert, så jeg skal ikke si noe på det.
Ka du ve?

Torvanger

Er det virkelig et enormt tap om man blir ekskludert fra Bataljonen? Hvilke privilegier mister man? Det er heller ikke alle Brannfans som drar på bortematch som er medlem. Man må ikke gjøre det med å være medlem eller ei til en større deal enn det er. Bataljonen har også uansett nytte av at flest mulig betaler kontignent. Ellers mener jeg at det er helt greit at noen gir beskjed etter cupflausen. Og som jeg tenkte var det som vanlig en storm i vannglass dette bråkmaset. Journalister som ønsker å se skikkelig fotballbråk bør heller ta seg en tur til en hvilken som helst polsk fotballkamp, i Norge er det stort sett sivilisert.

bernu

Quote from: roaldinho on September 30, 2012, 17:04:05 PM
Quote from: tippetuppen on September 30, 2012, 16:06:48 PM
Quote from: roaldinho on September 30, 2012, 15:26:10 PM
Han med blå jakke burde vært eksludert fra Bataljonen, om han er medlem såklart. Makan til idiot skal man lete lenge etter. Fyren bor i Lillestrøm og henger med casuals fra LSK! Faen meg noe av det dummeste man gjør. Henge med fans fra en rival. Epic fail!


Deler av bataljonstyret burde vel i dine øyne vært ekskludert. For de henger ilag med ca 40 talls andre klubbers supportere 1 til  flere ganger i Ã¥ret..
Eller er ikke det en epic feil? Ta deg en bolle

Quote from: roaldinho on September 30, 2012, 17:04:05 PM
Quote from: tippetuppen on September 30, 2012, 16:06:48 PM
Quote from: roaldinho on September 30, 2012, 15:26:10 PM
Han med blå jakke burde vært eksludert fra Bataljonen, om han er medlem såklart. Makan til idiot skal man lete lenge etter. Fyren bor i Lillestrøm og henger med casuals fra LSK! Faen meg noe av det dummeste man gjør. Henge med fans fra en rival. Epic fail!


Deler av bataljonstyret burde vel i dine øyne vært ekskludert. For de henger ilag med ca 40 talls andre klubbers supportere 1 til  flere ganger i Ã¥ret..
Eller er ikke det en epic feil? Ta deg en bolle





Det er noe HELT annet. Det er snakk om casuals her. Han i blå jakke er casual, noe som sier seg selv. Og når han attpåtil henger med rivaliserende casual fans så blir det for dumt. De er jo i "krig".




Det er noe HELT annet. Det er snakk om casuals her. Han i blå jakke er casual, noe som sier seg selv. Og når han attpåtil henger med rivaliserende casual fans så blir det for dumt. De er jo i "krig".


Dette er kanskje det dummeste jeg har lest på lenge. Hva baserer du casualstemplingen på ? At han ikke har drakt, men blå jakke og pent kledd ? At han skrev og kjeftet ? Det er rimelig mange pent kledde på stadion og gamle felt z som ikke har noe med casuals å gjøre. Det er forskjell på BGG og TGB.
HANSA - Z

Nixon

Jakken var da ikke sååå fin!:)
Rød makt på Hansa

paf

Quote from: Nixon on September 30, 2012, 18:17:30 PM
Jakken var da ikke sååå fin!:)

Synes egentlig den er så stygg at en eventuell eksklusjon fra TGB bør være tema. Tror også det er en stund siden vedkommende var medlem i Bataljonen eller BST, så den tar nok han også med knusende ro.

roaldinho

Quote from: bernu on September 30, 2012, 18:16:08 PM
Quote from: roaldinho on September 30, 2012, 17:04:05 PM
Quote from: tippetuppen on September 30, 2012, 16:06:48 PM
Quote from: roaldinho on September 30, 2012, 15:26:10 PM
Han med blå jakke burde vært eksludert fra Bataljonen, om han er medlem såklart. Makan til idiot skal man lete lenge etter. Fyren bor i Lillestrøm og henger med casuals fra LSK! Faen meg noe av det dummeste man gjør. Henge med fans fra en rival. Epic fail!


Deler av bataljonstyret burde vel i dine øyne vært ekskludert. For de henger ilag med ca 40 talls andre klubbers supportere 1 til  flere ganger i Ã¥ret..
Eller er ikke det en epic feil? Ta deg en bolle

Quote from: roaldinho on September 30, 2012, 17:04:05 PM
Quote from: tippetuppen on September 30, 2012, 16:06:48 PM
Quote from: roaldinho on September 30, 2012, 15:26:10 PM
Han med blå jakke burde vært eksludert fra Bataljonen, om han er medlem såklart. Makan til idiot skal man lete lenge etter. Fyren bor i Lillestrøm og henger med casuals fra LSK! Faen meg noe av det dummeste man gjør. Henge med fans fra en rival. Epic fail!


Deler av bataljonstyret burde vel i dine øyne vært ekskludert. For de henger ilag med ca 40 talls andre klubbers supportere 1 til  flere ganger i Ã¥ret..
Eller er ikke det en epic feil? Ta deg en bolle





Det er noe HELT annet. Det er snakk om casuals her. Han i blå jakke er casual, noe som sier seg selv. Og når han attpåtil henger med rivaliserende casual fans så blir det for dumt. De er jo i "krig".




Det er noe HELT annet. Det er snakk om casuals her. Han i blå jakke er casual, noe som sier seg selv. Og når han attpåtil henger med rivaliserende casual fans så blir det for dumt. De er jo i "krig".


Dette er kanskje det dummeste jeg har lest på lenge. Hva baserer du casualstemplingen på ? At han ikke har drakt, men blå jakke og pent kledd ? At han skrev og kjeftet ? Det er rimelig mange pent kledde på stadion og gamle felt z som ikke har noe med casuals å gjøre. Det er forskjell på BGG og TGB.


Av en casual i LSK som vet godt hvem han er. Fyren bor jo i Lillestrøm. Er det jeg baserer det på. At han ikke har drakt, skjerf eller andre ting gir jeg blanke i, der er vi enig.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Nixon

Men flott at du kjenner en LSK-supporter godt nok til å sitte og sladre som en kjerring om en medsupporter...
Rød makt på Hansa

Northside

Så folk som bor i Lillestrøm bør automatisk bli utestengt? Kan bli forvirret her.

Kan ikke samtidig legge ut litt info om deg og din vennekrets?

roaldinho

Quote from: Northside on October 01, 2012, 07:36:25 AM
Så folk som bor i Lillestrøm bør automatisk bli utestengt? Kan bli forvirret her.

Kan ikke samtidig legge ut litt info om deg og din vennekrets?


Poenget er at det blir for dumt. Ser du ikke det? At man henger med rivaliserende casual-gjeng?

Det er ikke snakk om vanlige supportere her. Dette er noe helt annet.

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

roaldinho

Quote from: Nixon on October 01, 2012, 07:13:21 AM
Men flott at du kjenner en LSK-supporter godt nok til å sitte og sladre som en kjerring om en medsupporter...


Medsupporter? En casual blir aldri i mine øyne en medsupporter. De skaper bare bråk uansett. Jeg har ingenting til overs for casuals.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Utmedsnolken

Quote from: roaldinho on October 01, 2012, 13:20:56 PM
Quote from: Northside on October 01, 2012, 07:36:25 AM
Så folk som bor i Lillestrøm bør automatisk bli utestengt? Kan bli forvirret her.

Kan ikke samtidig legge ut litt info om deg og din vennekrets?


Poenget er at det blir for dumt. Ser du ikke det? At man henger med rivaliserende casual-gjeng?

Det er ikke snakk om vanlige supportere her. Dette er noe helt annet.




Jeg er iallefall med på at det er for dumt. Hvem man henger med er ikke bataljonens (eller dette forumets) problem
"og der snubler Sæternes igjen"

roaldinho

Quote from: Utmedsnolken on October 01, 2012, 13:24:51 PM
Quote from: roaldinho on October 01, 2012, 13:20:56 PM
Quote from: Northside on October 01, 2012, 07:36:25 AM
Så folk som bor i Lillestrøm bør automatisk bli utestengt? Kan bli forvirret her.

Kan ikke samtidig legge ut litt info om deg og din vennekrets?


Poenget er at det blir for dumt. Ser du ikke det? At man henger med rivaliserende casual-gjeng?

Det er ikke snakk om vanlige supportere her. Dette er noe helt annet.




Jeg er iallefall med på at det er for dumt. Hvem man henger med er ikke bataljonens (eller dette forumets) problem


Joda, men dette er da veldig spesielt. Hadde en River Plate casual hengt med en Boca casual så hadde det blitt ramaskrik. Men jeg er enig i at man velger hvem man henger med. Jeg syntes bare det blir utrolig spesielt. Utkasting var i så måte overdrevet.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Torvanger

Det er nå uansett ganske tydelig at det er engasjerte Brannfans det er snakk om, de er vel primært fotballsupportere de som gidder å dra helt til Ulsteinvik for å se Brann spille semifinale. Jeg tror neppe de dro avgårde for å bråke.

Speedy

Roaldinho, du overdriver ikke!  fÃ¥ han ut av Bataljonen,  det er helt sinnsykt at en mann stÃ¥r og skriker til EGNE spillere UTEN drakt,   og i tillegg drikker øl med andre casuals!   Jeg har ikke ord altsÃ¥! Han snuste vel ikke løssnus ogsÃ¥? Nei, dette er faen meg ikke en ekte supporter.

Hvorfor kjenner du en casual fra et motstanderlag forresten?   Ikke si at..... du... ikke er en bataljonen-supporter?! :S
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

bubba

For meg virker saken helt klar! Roaldinho innrømmer jo at han kjenner en casual fra LSK som har fortalt han dette, og bør dermed eksluderes. Her har man jo håndfaste bevis og innrømmelser, imotsetning til karen i den pene blå jakken, der man bare har tvilsome kilder å vise til.

Ut med pakket!

Kai-Olai

Innlegget til Petter Sødermann i dagens BT (papir) bør leses!

roaldinho

Quote from: bubba on October 03, 2012, 13:19:11 PM
For meg virker saken helt klar! Roaldinho innrømmer jo at han kjenner en casual fra LSK som har fortalt han dette, og bør dermed eksluderes. Her har man jo håndfaste bevis og innrømmelser, imotsetning til karen i den pene blå jakken, der man bare har tvilsome kilder å vise til.

Ut med pakket!


Jeg kjenner en i styret i Fugla, ikke casual. Jeg vet hvem denne casual-fyren er, men ikke noe mer enn det.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Gulløl

October 03, 2012, 23:51:51 PM #843 Last Edit: October 04, 2012, 00:28:59 AM by Gulløl
Quote from: Kai-Olai on October 03, 2012, 17:51:13 PM
Innlegget til Petter Sødermann i dagens BT (papir) bør leses!


Enig. kan leses her:
http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/--Supporterne-har-ikke-alltid-skylda-7005805.html

Ser at han som meg og mange andre reagerer sterkt på den behandlingen "fullemannen" før kampen fikk. Personlig tror jeg at om det samme hadde skjedd på Brann Stadion hadde et par av vaktene tatt han rolig i armene, pratet rolig med han og leiet han ut. På Høddevold ble han av fire-fem politimenn behandlet som han skulle vært en terrorist. Ble som en "slaktet hjort" båret ut med buksen på knærne, totalt ydmyket og flaks om armer og bein var hele og i orden dagen etter.

Sødermann sitt avsnitt om den saken:

En «drita full» Brann-supporter klatrer over gjerde. Han løper retning spillerinngangen.
En helt klar ordensforstyrrelse, men hvorfor setter fire polititjenestemenn seg på personen? Og hvorfor blir han fjernet ved at fire polititjenestemenn løftet personen med hodet ned, på en slik måte at armene er vridd hele veien? Man trenger ikke å være lege for å forstå at dette er et skadelig grep.
Det ligner også på grepet som førte til dødsfall i Obiora-saken. Personen var ikke en trussel for noen andre enn seg selv. Da han ble løftet så han bevistløs ut, og grepet som ble brukt ville hindre frie luftveier. Bilder av grepet ligger på de fleste nettavisene, kikk på det og vurder selv. Det er en episode som viste hva vi kan forvente som fotballsupportere fra politiet.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Vel, han viste overhodet ingen tegn på å samarbeide med politiet. Han la seg ned som en potetsekk og ble liggende. Tungt. Man kan sikkert diskutere grepet, men politiet hadde ikke noe annet valg enn å løfte på idioten.
Rød makt på Hansa

Nixon

http://fotball.bt.no/eliteserien/article257864.ece

Foreslår at denne gjengen tar seg en tur på Cubus og begynner å reise i sivil til kampene. Så får de heller bytte til uniform når de kommer frem...
Rød makt på Hansa

Torvanger

Quote from: Nixon on November 18, 2012, 19:12:12 PM
http://fotball.bt.no/eliteserien/article257864.ece

Foreslår at denne gjengen tar seg en tur på Cubus og begynner å reise i sivil til kampene. Så får de heller bytte til uniform når de kommer frem...

Lasaron

Ufyselig av politiet. Så lenge det ikke foreligger en rettskraftig dom som forbyr dem å dra til Sogndal, så kan de dra til Sogndal pokker så mye de vil.

Det kan vel sammenlignes med såkalt prevantiv krigføring. Som at Israel kommer til å bombe Iran før Iran
a-bomber Israel.
Tren på langskudd

Nixon

Quote from: Torvanger on November 19, 2012, 12:22:47 PMde har ingen likesinnede hverken i Sogndal eller Hønefoss, så risikoen for at det skal skje noe voldelig er jo lik null,


http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6349400.ece

Det er ikke alltid de er så opptatt av om det er likesinnede eller ikke. De prøvde i alle fall å yppe til bråk oppe i Sogndal i fjor skal vi tro BA. Det kan jo være at bortvisningen er et resultat av det.

Men når politiet vet hvilken ferge man kommer med, så hadde jeg lett kunnet blitt litt paranoid dersom jeg hadde vært i disse pent kledde sine finsko...:)
Rød makt på Hansa

osoerli

Quote from: Nixon on November 18, 2012, 19:12:12 PM
http://fotball.bt.no/eliteserien/article257864.ece

Foreslår at denne gjengen tar seg en tur på Cubus og begynner å reise i sivil til kampene. Så får de heller bytte til uniform når de kommer frem...


Eller Brannbutikken.....
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Go Up