• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treneren etter Mjelde

Started by Fabregas, April 20, 2008, 00:14:32 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

LJS

Hvorfor kommer all denne gode omtalen om Bech fra da ? Han er sikkert en fin fyr osv. Men vi ska ansette en dyktig trener ikke en god venn eller lignende !!

Det er bare å hente Steinar Nilsen med engang. Jeg har personlig stor tro på at han kan gjøre det meget bra her i Bergen ! Selv om Nanne eller Backe er mine 2 favoritter, Nilsen er det beste vi kan få nå.

Det som irreterer meg er at ikke Brann kunne vært litt på forskudd her og snakket med Backe/Hareide og fått vite hvor aktuelt det var å ta over Brann om når Hareide innser at Norge ikke tar seg til VM eller når Backe får fyken fra Mexico. Da kunne de latt Mjelde trent Brann et par mnd til for så å la Hareide eller Backe ta over. Nå får vi ta til takke med det nest beste fra '' øverste '' hyllen til Roald.

Hareide eller Backe er noe ledig på nyåret engang, men da sitter vi vel med trollet ( Troels )  i esken !


Og det at Roald får unødvendig mye kritikk om dagen syns jeg er helt på sin plass !!  Han holder alle supportere for narr med disse latterlige utsagnene sine. At Troels har en imponerende CV er helt horribelt å påstå. Den er så langt i fra imponerende som det går ann å bli. Og hvorfor sa Troels at han skulle til stadion for å snakke om Demba ? Var det Roald som ba han si det ?

Nei Roald går litt for mye undercover for min del, det virker som han prøver å holde det meste skjult fordi han vet han famler rundt i mørket nå. Få inn en klasse trener og en ordntlig sportssjef !!

Xminator

Backe regner vel med at Svennis får en ny godjobb og kan følge med på lasset en gang til.


CH

Hej Brann fans,

Jeg syntes i lige skal have en vurdering af Troels Beck herfra Danmark (og jeg er Brøndby fan, så jeg vel så objektiv som muligt).

1.: selv om aviserne i de sidste 3 måneder har jagtet T.B. er det ikke lykkedes at finde noget som helst negativt om i Esbjerg. Alle i og omkring klubben mener har har udført et topprofessionelt arbejde.

2.: det er helt urimeligt at gøre trænerne ansvarlig for elendig indkøbspolitik, og spillernes manglende evner. Det er meget tydeligt at taktikken i kampene er at Esbjerg altid forsøger at dominere kampene og vinde dem.

3.: selv efter han er fyret har aviserne ikke kunnet finde noget dårligt om ham, tværtimod ville spillerne hellere have beholdt ham fremfor den nye træner!!!

4.: det korte af det lange er: materialet i Esbjerg er for ringe, de har solgt og solgt og solgt, uden at købe kvalifiseret erstatning. (og ledelsen siger ærligt at den nye træner "skal finde billige spillere", og indkøb af spillere har ikke været T.B. ansvarsområde).

5.: at der er nogen der her på siden surfer rundt på nettet og finde nogle gamle negative artikler, helt ærligt, det kan i da ikke tage seriøst. og iøvrigt syntes jeg der er helt vildt mange indlæg som helt tydeligt bæger præg af at man overhovedet ikke ved hvad man udtaler sig om.

Hvis Brann er på jagt efter en træner der vil spille: defensivt, 100% på kontra eller med laaaange bolde frem til den forreste angriber  -  ja så skal ikke vælge T.B.

Hvis Brann er på jagt efter en træner der vil spille: boldbesidende, langs jorden, offensivt med højt pres   -  ja så skal i vælge T.B.

Personligt håber jeg ikke han rejser til Norsk fodbold, han er så dygtig en træner at han skal blive i Danmark. (også selv han havner i AAB og derved får materiale der kan udfordre Brøndby).

Håber mit danske er til at forstå, og god jagt på ny træner (hvis T.B. kommer til Brann har i en ny fan, mig)














vidar59

Quote from: FrankH on November 18, 2008, 09:47:38 AM
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-ligaen/steinar-nielsen-taet-paa-aab-job - I får nok Bech....


Jippi, sier nå jeg da om dette skulle bli tilfelle. Og klart, Steinar Nilsen skulle jo til en storklubb. Og da går du ikke fra tredjeplasserte TIL til en klubb som havnet på åttendeplass. For det er jo bare resultatene som forteller den hele og fulle sannhet.
Dersom valget hadde stått mellom å score mot Liverpool fra 40 meter på Anfield eller ligge med Miss World, ville det vært vanskelig å velge. Heldigvis har jeg gjort begge deler.
George Best

tintin

Quote from: CH on November 18, 2008, 09:54:46 AM
Hej Brann fans,

Jeg syntes i lige skal have en vurdering af Troels Beck herfra Danmark (og jeg er Brøndby fan, så jeg vel så objektiv som muligt).

1.: selv om aviserne i de sidste 3 måneder har jagtet T.B. er det ikke lykkedes at finde noget som helst negativt om i Esbjerg. Alle i og omkring klubben mener har har udført et topprofessionelt arbejde.

2.: det er helt urimeligt at gøre trænerne ansvarlig for elendig indkøbspolitik, og spillernes manglende evner. Det er meget tydeligt at taktikken i kampene er at Esbjerg altid forsøger at dominere kampene og vinde dem.

3.: selv efter han er fyret har aviserne ikke kunnet finde noget dårligt om ham, tværtimod ville spillerne hellere have beholdt ham fremfor den nye træner!!!

4.: det korte af det lange er: materialet i Esbjerg er for ringe, de har solgt og solgt og solgt, uden at købe kvalifiseret erstatning. (og ledelsen siger ærligt at den nye træner "skal finde billige spillere", og indkøb af spillere har ikke været T.B. ansvarsområde).

5.: at der er nogen der her på siden surfer rundt på nettet og finde nogle gamle negative artikler, helt ærligt, det kan i da ikke tage seriøst. og iøvrigt syntes jeg der er helt vildt mange indlæg som helt tydeligt bæger præg af at man overhovedet ikke ved hvad man udtaler sig om.

Hvis Brann er på jagt efter en træner der vil spille: defensivt, 100% på kontra eller med laaaange bolde frem til den forreste angriber  -  ja så skal ikke vælge T.B.

Hvis Brann er på jagt efter en træner der vil spille: boldbesidende, langs jorden, offensivt med højt pres   -  ja så skal i vælge T.B.

Personligt håber jeg ikke han rejser til Norsk fodbold, han er så dygtig en træner at han skal blive i Danmark. (også selv han havner i AAB og derved får materiale der kan udfordre Brøndby).

Håber mit danske er til at forstå, og god jagt på ny træner (hvis T.B. kommer til Brann har i en ny fan, mig)
















bech er sikkert flink til å få lag/hold til å spille fin fotball, men hvis du har for dårlig mannskap kan du ikkje for enhver pris spille fin fotball, poengene er uansett viktigst. eg vil selvfølgelig at brann skal spille nydelig fotball langs bakken, begeistre publikum osv, men ikkje på bekostning av poengene. vil ikkje rykke ned pga fint spill. derfor må et for dårlig mannskap spille litt dårlig fotball for å få poeng:)

vidar59

Quote from: CH on November 18, 2008, 09:54:46 AM
Hej Brann fans,

Jeg syntes i lige skal have en vurdering af Troels Beck herfra Danmark (og jeg er Brøndby fan, så jeg vel så objektiv som muligt).

1.: selv om aviserne i de sidste 3 måneder har jagtet T.B. er det ikke lykkedes at finde noget som helst negativt om i Esbjerg. Alle i og omkring klubben mener har har udført et topprofessionelt arbejde.

2.: det er helt urimeligt at gøre trænerne ansvarlig for elendig indkøbspolitik, og spillernes manglende evner. Det er meget tydeligt at taktikken i kampene er at Esbjerg altid forsøger at dominere kampene og vinde dem.

3.: selv efter han er fyret har aviserne ikke kunnet finde noget dårligt om ham, tværtimod ville spillerne hellere have beholdt ham fremfor den nye træner!!!

4.: det korte af det lange er: materialet i Esbjerg er for ringe, de har solgt og solgt og solgt, uden at købe kvalifiseret erstatning. (og ledelsen siger ærligt at den nye træner "skal finde billige spillere", og indkøb af spillere har ikke været T.B. ansvarsområde).

5.: at der er nogen der her på siden surfer rundt på nettet og finde nogle gamle negative artikler, helt ærligt, det kan i da ikke tage seriøst. og iøvrigt syntes jeg der er helt vildt mange indlæg som helt tydeligt bæger præg af at man overhovedet ikke ved hvad man udtaler sig om.

Hvis Brann er på jagt efter en træner der vil spille: defensivt, 100% på kontra eller med laaaange bolde frem til den forreste angriber  -  ja så skal ikke vælge T.B.

Hvis Brann er på jagt efter en træner der vil spille: boldbesidende, langs jorden, offensivt med højt pres   -  ja så skal i vælge T.B.

Personligt håber jeg ikke han rejser til Norsk fodbold, han er så dygtig en træner at han skal blive i Danmark. (også selv han havner i AAB og derved får materiale der kan udfordre Brøndby).

Håber mit danske er til at forstå, og god jagt på ny træner (hvis T.B. kommer til Brann har i en ny fan, mig)



























Ja, dette er jo bare litt av det jeg har forsøkt å få frem her inne. Men det synes som om flesteparten ønsker seg en trener med defensive fibre i kroppen og en spillestil som ikke er forenelig med den danske(kontinentale) måten å spille fotball på. Det synes jeg personlig er leit og ikke er veien å gå skal en komme seg videre mot "toppen" i Europa. Takker for gode innspill og bidrag fra våre danske venner på trenerspørsmålet!!

Dersom valget hadde stått mellom å score mot Liverpool fra 40 meter på Anfield eller ligge med Miss World, ville det vært vanskelig å velge. Heldigvis har jeg gjort begge deler.
George Best

tintin

flott at danskene kommer og gir sine bidrag, men eg er ikkje mer overbevist om bech av den grunn. det hjelper som sagt lite å spille fin fotball om det ikkje blir poeng. esbjerg ligger an til nedrykk pr idag, då nytter det ikkje å messe om fin fotball

krøvel vellevold

Til CH:

Det kan jo tænkes at I ikke forlanger så meget af Esbjerg der vi forlanger af Brann. Brann er en meget større klubb når der kommer til interæsse og tilskueropslutning. Og det er et til dels meget kritisk fodboldspublikum i Bergen. Og mer kritiske enn fansen, er de lokale medias. Vi har to lokale og fræke avise der slos om at finde de mest negative opslag om det lokale fodboldshold.    
Legg ned hele klubben!

Belfort

Quote from: vidar59 on November 18, 2008, 10:05:05 AM
Quote from: CH on November 18, 2008, 09:54:46 AM
Hej Brann fans,

Jeg syntes i lige skal have en vurdering af Troels Beck herfra Danmark (og jeg er Brøndby fan, så jeg vel så objektiv som muligt).

1.: selv om aviserne i de sidste 3 måneder har jagtet T.B. er det ikke lykkedes at finde noget som helst negativt om i Esbjerg. Alle i og omkring klubben mener har har udført et topprofessionelt arbejde.

2.: det er helt urimeligt at gøre trænerne ansvarlig for elendig indkøbspolitik, og spillernes manglende evner. Det er meget tydeligt at taktikken i kampene er at Esbjerg altid forsøger at dominere kampene og vinde dem.

3.: selv efter han er fyret har aviserne ikke kunnet finde noget dårligt om ham, tværtimod ville spillerne hellere have beholdt ham fremfor den nye træner!!!

4.: det korte af det lange er: materialet i Esbjerg er for ringe, de har solgt og solgt og solgt, uden at købe kvalifiseret erstatning. (og ledelsen siger ærligt at den nye træner "skal finde billige spillere", og indkøb af spillere har ikke været T.B. ansvarsområde).

5.: at der er nogen der her på siden surfer rundt på nettet og finde nogle gamle negative artikler, helt ærligt, det kan i da ikke tage seriøst. og iøvrigt syntes jeg der er helt vildt mange indlæg som helt tydeligt bæger præg af at man overhovedet ikke ved hvad man udtaler sig om.

Hvis Brann er på jagt efter en træner der vil spille: defensivt, 100% på kontra eller med laaaange bolde frem til den forreste angriber  -  ja så skal ikke vælge T.B.

Hvis Brann er på jagt efter en træner der vil spille: boldbesidende, langs jorden, offensivt med højt pres   -  ja så skal i vælge T.B.

Personligt håber jeg ikke han rejser til Norsk fodbold, han er så dygtig en træner at han skal blive i Danmark. (også selv han havner i AAB og derved får materiale der kan udfordre Brøndby).

Håber mit danske er til at forstå, og god jagt på ny træner (hvis T.B. kommer til Brann har i en ny fan, mig)



























Ja, dette er jo bare litt av det jeg har forsøkt å få frem her inne. Men det synes som om flesteparten ønsker seg en trener med defensive fibre i kroppen og en spillestil som ikke er forenelig med den danske(kontinentale) måten å spille fotball på. Det synes jeg personlig er leit og ikke er veien å gå skal en komme seg videre mot "toppen" i Europa. Takker for gode innspill og bidrag fra våre danske venner på trenerspørsmålet!!




Du skjønner visst ikke dette du! Ingen som har noe imot fin spillestil men hjelper fint lite når poengene ikke kommer. Hadde du giddet og lese gjennom tråden så ville du sett at flere her har gått gjennom cv til Bech og tatt for seg resultatene hans før og etter han har trent de respektive klubber. Skal det være så vanskelig!

monzilla

Jeg skjønner ikke hvorfor Brøndby-supportere tar så stor interesse i dette ?

Belfort

Quote from: monzilla on November 18, 2008, 10:15:01 AM
Jeg skjønner ikke hvorfor Brøndby-supportere tar så stor interesse i dette ?


De tenker vel at det er bedre og få han ut av landet enn at trenernomaden Bech kan bli aktuell for dem en gang.

CH

Hej igen,

jeg er helt enig, der skal point på kontoen

Her tror jeg vi rammer en af forskellene på fodbold filosofi mellem Danmark og Norge.

I Danmark tror vi ikke nødvendigvis på at resultat fodbold er lig med defensivt fodbold, men det kan vel lige så vel være resultat fodbold at være boldbesidende.?

vi har faktisk ikke nogen hold i den danske superliga som spiller ud fra et defensivt udgangspunkt.

måske naivt, men i hvertfald mere interessant set fra mit synspunkt

CH

hej igen igen,

svar til de 2 seneste

1.: jeg interesserer mig sådan set bare for fodbold

2.: jeg håber virkelig at T.B. kommer til Brøndby

Belfort

Quote from: CH on November 18, 2008, 10:20:05 AM
Hej igen,

jeg er helt enig, der skal point på kontoen

Her tror jeg vi rammer en af forskellene på fodbold filosofi mellem Danmark og Norge.

I Danmark tror vi ikke nødvendigvis på at resultat fodbold er lig med defensivt fodbold, men det kan vel lige så vel være resultat fodbold at være boldbesidende.?

vi har faktisk ikke nogen hold i den danske superliga som spiller ud fra et defensivt udgangspunkt.

måske naivt, men i hvertfald mere interessant set fra mit synspunkt



Du kan gi meg så mye ballbesittelse som du vil, bare vi tar poeng samtidig.

CH


tintin

spillestil kan alltids diskuteres, er ikkje en kjeft i norge som ønsker at sitt lag skal spille defensivt, men om det skal gå på bekostning av en tippeliga plass, ja da er det naivt å spille et type spill uansett... alle ønsker at brann skal spille fin fotball, og det har vi lag til å gjøre også, vi er bedre enn esbjerg. men vi vil ha en trener som legger opp spillet slik at vi får mest mulig poeng. det kan bety at vi er offensive i mange kamper, men også at vi kan endre stil når det er behov for det.
når det gjelder offensiv fotball så er vel nils arne eggen et bevis på at en kan lykkes med offensiv stil uansett omtrent, men han har også resultater i ryggen, noe en ikkje kan si om bech... desverre

vidar59

Quote from: Belfort on November 18, 2008, 10:13:57 AM
Quote from: vidar59 on November 18, 2008, 10:05:05 AM
Quote from: CH on November 18, 2008, 09:54:46 AM
Hej Brann fans,

Jeg syntes i lige skal have en vurdering af Troels Beck herfra Danmark (og jeg er Brøndby fan, så jeg vel så objektiv som muligt).

1.: selv om aviserne i de sidste 3 måneder har jagtet T.B. er det ikke lykkedes at finde noget som helst negativt om i Esbjerg. Alle i og omkring klubben mener har har udført et topprofessionelt arbejde.

2.: det er helt urimeligt at gøre trænerne ansvarlig for elendig indkøbspolitik, og spillernes manglende evner. Det er meget tydeligt at taktikken i kampene er at Esbjerg altid forsøger at dominere kampene og vinde dem.

3.: selv efter han er fyret har aviserne ikke kunnet finde noget dårligt om ham, tværtimod ville spillerne hellere have beholdt ham fremfor den nye træner!!!

4.: det korte af det lange er: materialet i Esbjerg er for ringe, de har solgt og solgt og solgt, uden at købe kvalifiseret erstatning. (og ledelsen siger ærligt at den nye træner "skal finde billige spillere", og indkøb af spillere har ikke været T.B. ansvarsområde).

5.: at der er nogen der her på siden surfer rundt på nettet og finde nogle gamle negative artikler, helt ærligt, det kan i da ikke tage seriøst. og iøvrigt syntes jeg der er helt vildt mange indlæg som helt tydeligt bæger præg af at man overhovedet ikke ved hvad man udtaler sig om.

Hvis Brann er på jagt efter en træner der vil spille: defensivt, 100% på kontra eller med laaaange bolde frem til den forreste angriber  -  ja så skal ikke vælge T.B.

Hvis Brann er på jagt efter en træner der vil spille: boldbesidende, langs jorden, offensivt med højt pres   -  ja så skal i vælge T.B.

Personligt håber jeg ikke han rejser til Norsk fodbold, han er så dygtig en træner at han skal blive i Danmark. (også selv han havner i AAB og derved får materiale der kan udfordre Brøndby).

Håber mit danske er til at forstå, og god jagt på ny træner (hvis T.B. kommer til Brann har i en ny fan, mig)


























Ja, dette er jo bare litt av det jeg har forsøkt å få frem her inne. Men det synes som om flesteparten ønsker seg en trener med defensive fibre i kroppen og en spillestil som ikke er forenelig med den danske(kontinentale) måten å spille fotball på. Det synes jeg personlig er leit og ikke er veien å gå skal en komme seg videre mot "toppen" i Europa. Takker for gode innspill og bidrag fra våre danske venner på trenerspørsmålet!!




Du skjønner visst ikke dette du! Ingen som har noe imot fin spillestil men hjelper fint lite når poengene ikke kommer. Hadde du giddet og lese gjennom tråden så ville du sett at flere her har gått gjennom cv til Bech og tatt for seg resultatene hans før og etter han har trent de respektive klubber. Skal det være så vanskelig!


Skjønner? Jeg skjønner meget godt at dere ikke evner i se utover og i videre perspektiv. Dere er så fanatisk opptatt av "idag", at det som ligger frem i tid blir uvesentlig. Jeg snakker ikke om det som skjer til neste år, jeg snakker forhåpentlig om det som skal skje inn i nær fremtid(3-5år) I mitt hode er eneste måten å komme seg ut i Europa på, en omlegging av spillestil, og ferdigheter på annet en O2 opptak. Teknikk, ballbehandling og pasningferdigheter er det jeg etterlyser. Norsk fotball er avslørt for lengst, en trenger ikke en doktorgrad for å se det. Men du skjønner vist ikke dette du!!
Dersom valget hadde stått mellom å score mot Liverpool fra 40 meter på Anfield eller ligge med Miss World, ville det vært vanskelig å velge. Heldigvis har jeg gjort begge deler.
George Best

Xminator

November 18, 2008, 10:46:04 AM #1968 Last Edit: November 18, 2008, 10:51:49 AM by Xminator
Quote from: CH on November 18, 2008, 10:22:49 AM
hej igen igen,

svar til de 2 seneste

1.: jeg interesserer mig sådan set bare for fodbold

2.: jeg håber virkelig at T.B. kommer til Brøndby


T.B. er ett eksperiment jeg gjerne overlater til Brøndby... Og Stadionpublikummet driter en loddrett i spillestil så lenge Brann vinner. Vi hadde jo pen spillestil mot Molde, mye mål ble det også. Likevel lite kult å tape 3-4 og 2-3.

Nå har folk sutret om taktikk og defensivt slurv i to tiår, så da er det på tide å gjøre noe med akkurat det.

FCK turte å ansette Solbakken til tross for at han kun hadde trent Hamkam. Til tross for rævvafotball. Steinar Nilsen står nå ved en tilsvarende korsvei. At han ikke har fått tid til å få sparken i 3-4 klubber er ikke noe godt argument for å ansette en trener som I SAMTLIGE klubber har fått dem til å prestere dårligere enn sesongen før, og I SAMTLIGE klubber har klubben fått ett løft etter at han er blitt sparket.

Det blir som å kjøpe Morten Berre for å løse spisskrisen.

Belfort

Quote from: vidar59 on November 18, 2008, 10:43:05 AM
Quote from: Belfort on November 18, 2008, 10:13:57 AM
Quote from: vidar59 on November 18, 2008, 10:05:05 AM
Quote from: CH on November 18, 2008, 09:54:46 AM
Hej Brann fans,

Jeg syntes i lige skal have en vurdering af Troels Beck herfra Danmark (og jeg er Brøndby fan, så jeg vel så objektiv som muligt).

1.: selv om aviserne i de sidste 3 måneder har jagtet T.B. er det ikke lykkedes at finde noget som helst negativt om i Esbjerg. Alle i og omkring klubben mener har har udført et topprofessionelt arbejde.

2.: det er helt urimeligt at gøre trænerne ansvarlig for elendig indkøbspolitik, og spillernes manglende evner. Det er meget tydeligt at taktikken i kampene er at Esbjerg altid forsøger at dominere kampene og vinde dem.

3.: selv efter han er fyret har aviserne ikke kunnet finde noget dårligt om ham, tværtimod ville spillerne hellere have beholdt ham fremfor den nye træner!!!

4.: det korte af det lange er: materialet i Esbjerg er for ringe, de har solgt og solgt og solgt, uden at købe kvalifiseret erstatning. (og ledelsen siger ærligt at den nye træner "skal finde billige spillere", og indkøb af spillere har ikke været T.B. ansvarsområde).

5.: at der er nogen der her på siden surfer rundt på nettet og finde nogle gamle negative artikler, helt ærligt, det kan i da ikke tage seriøst. og iøvrigt syntes jeg der er helt vildt mange indlæg som helt tydeligt bæger præg af at man overhovedet ikke ved hvad man udtaler sig om.

Hvis Brann er på jagt efter en træner der vil spille: defensivt, 100% på kontra eller med laaaange bolde frem til den forreste angriber  -  ja så skal ikke vælge T.B.

Hvis Brann er på jagt efter en træner der vil spille: boldbesidende, langs jorden, offensivt med højt pres   -  ja så skal i vælge T.B.

Personligt håber jeg ikke han rejser til Norsk fodbold, han er så dygtig en træner at han skal blive i Danmark. (også selv han havner i AAB og derved får materiale der kan udfordre Brøndby).

Håber mit danske er til at forstå, og god jagt på ny træner (hvis T.B. kommer til Brann har i en ny fan, mig)


























Ja, dette er jo bare litt av det jeg har forsøkt å få frem her inne. Men det synes som om flesteparten ønsker seg en trener med defensive fibre i kroppen og en spillestil som ikke er forenelig med den danske(kontinentale) måten å spille fotball på. Det synes jeg personlig er leit og ikke er veien å gå skal en komme seg videre mot "toppen" i Europa. Takker for gode innspill og bidrag fra våre danske venner på trenerspørsmålet!!




Du skjønner visst ikke dette du! Ingen som har noe imot fin spillestil men hjelper fint lite når poengene ikke kommer. Hadde du giddet og lese gjennom tråden så ville du sett at flere her har gått gjennom cv til Bech og tatt for seg resultatene hans før og etter han har trent de respektive klubber. Skal det være så vanskelig!


Skjønner? Jeg skjønner meget godt at dere ikke evner i se utover og i videre perspektiv. Dere er så fanatisk opptatt av "idag", at det som ligger frem i tid blir uvesentlig. Jeg snakker ikke om det som skjer til neste år, jeg snakker forhåpentlig om det som skal skje inn i nær fremtid(3-5år) I mitt hode er eneste måten å komme seg ut i Europa på, en omlegging av spillestil, og ferdigheter på annet en O2 opptak. Teknikk, ballbehandling og pasningferdigheter er det jeg etterlyser. Norsk fotball er avslørt for lengst, en trenger ikke en doktorgrad for å se det. Men du skjønner vist ikke dette du!!



For det første. Denne tråden handler om hvem som skal overta etter Mjelde,da er det ikke så interessant hvordan du ser for deg fotballen om 5 år. Hadde Bech dokumentert at han fikk resultater med sin ballbesittende stil så hadde det ikke vært noe problem,velkommen til Bergen. Det har han imidlertid ikke.

Når det gjelder spillestil og fremgang kan jeg kort si at når Norge og ikke minst rbk hadde sine definerte gjennombruddshissige spillestiler på 90 tallet så husker du også hvilke resultater de hadde. Nå har de utvannet stilen sin,litt besittende og litt gjennombruddshissig som gjør at det har blitt en lapskaus ut av det. Jeg har ingen tro på at vi kan bli like gode på det som Brasil eller andre gode tekniske nasjoner er,da er det bedre og komme med en gjennomført alternativ stil som på 90 tallet. Dette var en avsporing.

Spelaren

Quote from: vidar59 on November 18, 2008, 10:43:05 AM
Skjønner? Jeg skjønner meget godt at dere ikke evner i se utover og i videre perspektiv. Dere er så fanatisk opptatt av "idag", at det som ligger frem i tid blir uvesentlig. Jeg snakker ikke om det som skjer til neste år, jeg snakker forhåpentlig om det som skal skje inn i nær fremtid(3-5år) I mitt hode er eneste måten å komme seg ut i Europa på, en omlegging av spillestil, og ferdigheter på annet en O2 opptak. Teknikk, ballbehandling og pasningferdigheter er det jeg etterlyser. Norsk fotball er avslørt for lengst, en trenger ikke en doktorgrad for å se det. Men du skjønner vist ikke dette du!!


Vær så snill å redigere quotene dine, det blir jo scrollfest ut av det her og det er det ingen som liker...
Fram i tid, 3-5 år, skal Brann ha gjenoppretta sin status som medaljekandidat. Frå 2004 til 2007 var Brann med i teten lenge(jo, også i 2005), og der er det realistisk å tru at me kan komme uten store mirakler i nær framtid. Men Brann må jobbe vidare på det som var suksessoppskrifta ifjor, kjappe angrep, gode kontringer, dobling på kant og angrepsfotball av den gjennombruddshissige metoden. Det er ingen som er uenige i dine faktorer som "teknikk, ballbehandling og pasningferdigheter", men disse trengs ikkje legges til ein meir omstendeleg kontinental fotballfilosofi slik du tidlegare har gitt uttrykk for. Me vil sjå eit Brannlag som ihvertfall heime på Stadion angriper med teknikk, ballbehandling og pasningferdigheter, hurtig og dødelig effektivt.

Norsk fotball, dersom det betyr kjapp ballvinning, angrep når motstanderen er i ubalanse, kontringer og dobling på kant, er kanskje avslørt slik du seier. Men når ballen er på banen, og går grisekjapt frå eigen banehalvdel og i motstanderens mål, kan ein gjerne briske seg med at "jammen det visste eg jo kom til å skje"... Men forsvare seg mot det, DET er ein annan sak...
Gå av.

vidar59

http://www.nordjyske.dk/sport/forside.aspx?ctrl=10&data=5%2c2996462%2c2815%2c3

Nå kan det se ut som om Aalborg seiler opp som en reell kandidat for Steinar Nilsen, og på det personlige plan er vel denne utfordringen større enn det Brann har å tilby? Aalborg har etter det jeg forstår ett betydelig overskudd økonomisk og skal etter sigende forsterke stallen med nye spillere. I Brann er det vel nesten stikk motsatt, så dette blir nå uansett utfall, en spennende uke videre.
Dersom valget hadde stått mellom å score mot Liverpool fra 40 meter på Anfield eller ligge med Miss World, ville det vært vanskelig å velge. Heldigvis har jeg gjort begge deler.
George Best

LJS

Det eneste positivet jeg finner om Bech er hva andre fotball fan`s fra Danmark sier om han. At han foretrekker en underholdene spillestil er veldig positivt, men når man ser på hva han har oppnådd i trener karrieren sin så er det ikke mye å heise flagget for !

Skulle vi ikke hente en trener fra øverste hylle ? Hvorfor sparker man da Mjelde for så å ansette en som har en mye dårligere CV å vise til ? Jeg føler vi hopper ned et hakk på denne hyllen vi nå skal finne vår neste trener på.

Det at Steinar Nilsen har valgt en spillestil med HARDT arbeid,kontring og lange baller tror jeg er mest på grunn av spillermatrialet han har hatt. Det er ikke for mangen teknikere der til at man kunne spillt så veldig mye annerledes. Han har virkelig imponert med det han har utført i Tromsø, og jeg tror han kunne gjort det i Brann også. Men det ser ut til flytter til Danmark nå.

Da får vi bare håpe C.H og de andre fra Danmark har rett. Ingen ting hadde gledet meg mer om det blir Samba fotball på Stadion til neste år.

Joggi Bogga

Quote from: vidar59 on November 18, 2008, 10:43:05 AM
Skjønner? Jeg skjønner meget godt at dere ikke evner i se utover og i videre perspektiv. Dere er så fanatisk opptatt av "idag", at det som ligger frem i tid blir uvesentlig. Jeg snakker ikke om det som skjer til neste år, jeg snakker forhåpentlig om det som skal skje inn i nær fremtid(3-5år) I mitt hode er eneste måten å komme seg ut i Europa på, en omlegging av spillestil, og ferdigheter på annet en O2 opptak. Teknikk, ballbehandling og pasningferdigheter er det jeg etterlyser. Norsk fotball er avslørt for lengst, en trenger ikke en doktorgrad for å se det. Men du skjønner vist ikke dette du!!


Jeg er enig med deg på et punkt og det er at de aller fleste her er alt for opptatt av nuet. Det gjelder "dagens trener" "dagens spiller" "dagens tabellposisjon" osv. Men fotballfans flest har det med å bygge og rive ned helter i omtrent likt tempo.

Jeg synes du bommer noe helt sinnsykt på den siste teorien. Ingenting tyder på at en omlegging av spillestil vil føre oss "ut i Europa" enten du mener lenger i Europa eller at vi kvalifiserer oss.

Norsk fotball er ikke mer avslørt enn Italiensk og Argentinsk. Påstanden er fjas og så lenge du ikke begrunner dette så har jeg vanskelig for å ta deg seriøst. Det er dokumentert at det scores flere mål mot lag i ubalanse og at de fleste scoringer kommer etter få trekk med ballen i laget. Flere norske trenere har levert oppgaver om dette temaet og hvis du er interesert i ekstra læring utover doktorgraden din, så oppfordrer jeg deg til å ta en titt :)
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

CH

Hej,

Lad nu være med at lave den samme fejl som på blogs i Danmark, at begynde at fejlcitere med det samme.

Jeg ved ikke noget om det bliver underholdende, samba fodbold eller med masser af point.

Jeg fortæller jer bare at med T.B. får i: boldbesidende fodbold langs jorden  -  jeg skal ikke gøre mig til dommer over om det er underholdende og samba fodbold (men jeg mener personligt at det er mere interessant).  ::)

Og så vil til hver en tid fastholde at med matriale T.B. har haft at arbejde med, så har han lavet gode resultater  -  jeg beklager, men dårlige spillere kan altså ikke blive ved med at spille over evne

PS.: og så kan jeg på denne hjemmesideside se at Brann er en rigtigt fodboldklub med masser af meninger og passion, og det er rigtig fedt, men hold jer til fakta.

PS2.: der var en der skrev noget om Ståle i FCK (Fuck, som vi kalder dem), han har jo netop haft succes med at ændre fck stillen fra lange bolde til shortpassing langs jorden.

Jeg logger ud herfra, men rigtig meget held og lykke.


pidre

Virker som disse danskene ønsker å prakke på oss Bech.....
Saludar a los monos!

Xminator

Det er da knekkende likegyldig hvilken stil som kommer om de middelmådige resultatene følger med på kjøpet. Om han hadde stått for underholdende fotball OG hatt resultater å vise til, som kjent avgjøres en fotballkamp ved hjelp av scoringer og ikke stilpoeng, så hadde selvsagt alle vært positivt innstilt.

Det virker det strengt tatt som Aab har fått med seg også. At de går for Nilsen av de to bør ikke være noen stor sensasjon. Om Nilsen stikker til Danmark så bør det faen ikke være automatikk i å velge Bech. Jeg vil heller være uten trener enn måned til enn å få inn en trener uten evner til å levere resultater. Da er det bedre med ett årsvikariat for Nordli mens RBH finner riktige hyllen å lete på...

Andrés

Personlig er eg totalt imot Troels Bech som vår nye trener.

Heilt sidan Mjelde tok til vettet og sa opp har eg håpa på å få Steinar Nilsen til Bergen.

Nilsen har ein nord-norsk tøffheit i stilen som gjer at han kan takla både oss supportarar, media i Bergen, "stjernespelarar" som ikkje får nok spillestil og han seier rett ut kva han meiner om tingenes tilstand uavhengig om det er spelar eller sportsjef han snakkar til.

Slikt liker eg.

Men å forvente samba-fotball av Nilsen er vel kanskje å drage til litt vél långt. Han har utan tvil eit enormt potensiale som ein topptrenar. Han kan ta Brann skuta mot nye høgder, han kan utrette store ting med klubben om han får to ting:

* Like mykje ro og tillit frå klubben som det Mons Ivar fekk. Eg trur vi skal forvente ein mykje betre sesong enn det vi fekk uttelling for i år, noko anna hadde vore unevnelig. Men å forvente et nytt gull etter ein slik nedtur av ein sesong og attpåtil med ein flett ny trenar er vel kanskje å drage ting litt for langt. Eg hadde dog ikkje hatt noko imot å fått overgått forventningane mine :)

* Beholde sentrale spelarar og kanskje også gjere eit kupp på overgangsmarkedet til tross for lite cash å rutte med (Ingen kan seie noko om at Haugen, Knarvik, Reginiussen, Moldskred etc. har tatt store steg under Nilsens ledelse. Og alle dei fekk han relativt billig på overgangsmarknaden).

Eg håper RBH og Bjørn Dahl gjer det einaste rette og ansett Steinar Nilsen så sant mannen vil vere ein del av S.K. Brann.

Om han i tillegg klarar å lokke med seg Kongen på Haugen tilbake til byen blant dei sju fjell, hadde eg nær sagt teke til tårene.

Steinar Nilsen for Brann og framtida!!
niagara fossen, london og paris -  ka e det mot bergen, nordens paradis?

pidre

Får den RBH-Ighalo-følelsen....at Nilsen velger Aab.
Saludar a los monos!

Xminator

Det verste med den følelsen er ikke om Nilsen velger Aab. Det vil selvsagt være synd, for jeg tror han har omtrent samme potensiale som Solbakken/Berg.

Det verste ved den følelsen vil være at RBH velger Bech. Det går direkte ut over resultatene til Brann de neste par årene. Noen vil si at selv Stoffis bestemor hadde tatt gull i fjor. Kanskje, men jeg tror ikke Bech hadde klart det...

Belfort

Som X sier så er det skandale hvis Bruun på direkten slår til på Bech hvis Nilsen går til Aab. Brann må ha et bredere utvalg og får i såfall kjøre igang prosesser igjen. Det er nok av gode trenere der ute,synd bare at Bruun sliter med og få snakke med dem.

vidar59

Dette her blir mer og mer fornøyelig lesning. Det som blir brukt som et hovedpoeng i Steinar Nilsens evner som trener, blir brukt i mot Troels Bechs evner som trener. Jeg tenker på spillemateriell, administrasjon og økonomi. Steinar Nilsen har levert "strålende" resultater med dårlige spillere(Rushfeldt, Knarvik, Moldskred, Strand, i fjord, og med en keeper og to midtstoppere i landslagsklasse). Spillere som klubber lå langflate etter!! At spillermateriellet blir vurdert og funnet for lett for VG og Dagbladet er ikke ensbetydende med sannheten. TIL hadde en sterk spillerstall og resultatet nesten som forventet. Problemet sies det, er at Brann, og flere andre "topplag" har underprestert. Rart at alle andre har underprestert samtidig, eller er det slik at norske spillere og spillere i Norge, i stor grad er av samme format? En putter jo innpå den ene etter den andre spilleren fra ulike lag på landslaget og resultatet er det samme. Elendig!!
Styrken til Steinar Nilsen var å få mye ut av sitt "elendige" spillermateriell, som førte laget til en "sensasjonell" tredjeplass.
Styrken til Troels Bech har vært å utvikle et spillermateriell som han i utgangspunktet ikke var/er herre over. Spillerkjøp og salg var en prosess som han ikke fikk ta del i. De solgte etablerte spillere og kjøpte ikke inn erstattere. Dette var Troels sin hverdag. Tross det, har han etter det jeg har fått med meg, utviklet flere spillere til de forskjellige landslag i Danmark. Og lå ikke Brann i sin tid langflate etter Rushfeldt, Moldeskred, Reginiussen, Strand og en stund Koppinen? Vrakgods og elendige spillere? Tja, ikke i følge VG og Dagbladet. Og der er jeg enig med de, rart at de samme avisene klarer å tippe så dårlig når det gjelder tabellplasseringen til TIL.
Troels for Brann :D
Dersom valget hadde stått mellom å score mot Liverpool fra 40 meter på Anfield eller ligge med Miss World, ville det vært vanskelig å velge. Heldigvis har jeg gjort begge deler.
George Best

pidre

Saludar a los monos!

Xminator

QuoteDet som blir brukt som et hovedpoeng i Steinar Nilsens evner som trener, blir brukt i mot Troels Bechs evner som trener.


Det er overhode ingen av hovedpoengene med Steinar Nilsen som blir brukt MOT Bech. Det er en ting og bare en ting som blir brukt mot Bech og det er manglende resultater med flere klubber og over ett langt tidsrom. Det er allerede justert for at man ikke har all verdens resurser i klubbene det gjelder.

For å banke det inn med TeSkje, HVORFOR underpresterer alltid lagene til Bech? Dvs, de gjør det bedre sesongen før og sesongen etterpå. Når det gjentar seg med 3 klubber over 4 trenerperioder er det noe hakkende galt.

For å banke det enda dypere inn, Bech burde ikke vert på listen over potensielle trenere, han burde ALDRI vert på stadion for noe jobbintervju, og han burde ihvertfall ikke være noe RBH i det hele tatt burde vurdere. Skulle Nilsen si nei burde det være ensbetydende med en ny runde trenerjakt.

Bech kommer til å være en ren katastrofe for Brann.

Christian


Xminator

Da kan vi like godt ansette Sandstø, Ivar Morten Nordmark, Nordli eller Stoffis bestemor. Alle er bedre alternativer enn Bech.

Og hvorfor i helvete skulle ikke Brann kunne velge og vrake? Selv Aalesund klarte å lokke til seg ett førstevalg. Midt i sesong. Til tross for at Rekdal var under kontrakt.

vidar59

Quote from: Xminator on November 18, 2008, 15:23:18 PM
QuoteDet som blir brukt som et hovedpoeng i Steinar Nilsens evner som trener, blir brukt i mot Troels Bechs evner som trener.


Det er overhode ingen av hovedpoengene med Steinar Nilsen som blir brukt MOT Bech. Det er en ting og bare en ting som blir brukt mot Bech og det er manglende resultater med flere klubber og over ett langt tidsrom. Det er allerede justert for at man ikke har all verdens resurser i klubbene det gjelder.

For å banke det inn med TeSkje, HVORFOR underpresterer alltid lagene til Bech? Dvs, de gjør det bedre sesongen før og sesongen etterpå. Når det gjentar seg med 3 klubber over 4 trenerperioder er det noe hakkende galt.

For å banke det enda dypere inn, Bech burde ikke vert på listen over potensielle trenere, han burde ALDRI vert på stadion for noe jobbintervju, og han burde ihvertfall ikke være noe RBH i det hele tatt burde vurdere. Skulle Nilsen si nei burde det være ensbetydende med en ny runde trenerjakt.

Bech kommer til å være en ren katastrofe for Brann.


Hvor står det i mine innlegg at verden svever rundt dine meninger? Hva du mener kommer klart frem, du sitter jo tydelig med fasiten i din hånd. Som du så fint påpeker litt tidligere. Les de forskjellige trådene, før du uttaler deg på generelt grunnlag. Hvor er resultatene til Steinar Nilsen? Hva har han prestert? Vant han noe? Har han hatt så dårlige spillere til rådighet som du tydeligvis mener han har hatt? For å banke det enda tydeligere inn i deg!! Nilsen vil være en katastrofe for Brann, destruktiv fotball og 0-0 som drømmeresultat, hjemme som borte. Og med ca 8000 tilskuere på Stadion. Jippi!!
Men du vil sannsynligvis ikke se skogen, fordi alle trærne står i veien.  
Dersom valget hadde stått mellom å score mot Liverpool fra 40 meter på Anfield eller ligge med Miss World, ville det vært vanskelig å velge. Heldigvis har jeg gjort begge deler.
George Best

Ferguson

Quote from: vidar59 on November 18, 2008, 15:44:41 PM
Hvor er resultatene til Steinar Nilsen? Hva har han prestert? Vant han noe? Har han hatt så dårlige spillere til rådighet som du tydeligvis mener han har hatt? For å banke det enda tydeligere inn i deg!! Nilsen vil være en katastrofe for Brann, destruktiv fotball og 0-0 som drømmeresultat, hjemme som borte. Og med ca 8000 tilskuere på Stadion. Jippi!!
Men du vil sannsynligvis ikke se skogen, fordi alle trærne står i veien.  


Nilsen har reddet TIL fra 2 nedrykk(han kom inn midt i sesongen begge gangene) og under sin første hele sesong tok han TIL til en 3 plass. Han har også vært sportsskjef i TIL. Først vil jeg bare si at jeg syns dette er en tynn CV og ville heller godt for Hareide, Backe eller Nanne men de er dessverre uaktuell.

Nilsen står for en kynisk fotball som jeg iallefall er tilhenger av. Jeg driter 100-0 i hvordan Brann spiller, iallefall på bortebane(her vil Nilsen sin fotball bedre Brann betraktlig), så lenge Brann vinner. Det nytter ikkje å spille offensiv fin fotball så lenge man ikkje vinner!

Så vil jeg spørre deg Vidar59 hvor er resultatene til Beck? Og hvorfor overgår de Nilsen sine? Er du villig til å tape 3-2 bare for å spille underholdene fotball? Ifølge mitt inntrykk så er det det Beck gjør.
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

CH

Hej igen,

jeg bliver lige nødt til at komme med en enkelt kommentar mere. Der er mange her på sitet som bliver ved med at fastholde at Esbjerg har underpræsteret under T.B.

Fakta:
i perioden fra 2002 - 2008 har Esbjerg med to forskellige trænere placeret sig mellem nr 5 og 7, med et point antal på mellem 45 og 49.
Undtagelsen er i 2004 hvor de blev nr. 3 med et meget stærkt hold, hvis der er nogen der har underpræsteret med Esbjerg er det træneren i 2003 og 2005, hvor holdet var meget stærkt og træneren hed Ove Pedersen (og ham har de gud hjælpeme mig ansat igen). Fra 2004 og frem har Esbjerg solgt en lang række af virkeligt gode spillere.


fetfisk

Det er svært interessant med danske innspill, noe fra de innvidde. Som det ble spurt om over, lurer også jeg på hvem det er Esbjerg har solgt av gode spillere samt hvem TB har vært med å utvikle til landslagsspillere.

Kanskje du har en kommentar, CH?

Joggi Bogga

Quote from: Christian on November 18, 2008, 15:29:17 PM


Et av de bedre innleggene jeg har lest her inne.
Er selvsagt dundrende enig.

Det jeg synes ødelegger debatten mest er flere av debattantenes enkle virkelighetsoppfatning. Kun et fåtall virker å være klar over at flere forhold som ikke nødvendigvis treneren rår over, kan være avgjørende for en prestasjonsgruppe.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Xminator

Var det noe som var gjeldende for Mjelde denne sesongen også?

laksevåg

Bech har aldri prestert og ser ingen grunn til at han skal prestere i Brann heller.. Virker jo som noen her inne vil ha han kun for at han e svensk og for at en brøndby supporter skryter av spillestilen hannes her inne.
Noen tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikkje den innstillingen. Det er langt mer alvorlig enn som så. 

-Bill Shankly

Ferguson

Quote from: laksevåg on November 18, 2008, 17:33:56 PM
Bech har aldri prestert og ser ingen grunn til at han skal prestere i Brann heller.. Virker jo som noen her inne vil ha han kun for at han e svensk og for at en brøndby supporter skryter av spillestilen hannes her inne.


Han e dansk ;)
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

Langhår

Jeg er selvsagt enig i at forhold som ikke treneren er herre over kan spille inn på hvilken resultater han oppnår. Brann anno 2005, samt 2008 er eksempler på det. Skader var sterkt medvirkende til at det gikk som det gikk.

Problemet med Bech er at han aldri leverer. Ihvertfall om man skal tro på CVèn hans. Resultatene er og blir middelmådig. Mjelde har solide prestasjoner innimellom de dårlige, Bech har særdeles lite å vise til. Hvorfor i all verden skal Bech få lov å bruke Brann i som et nytt sted å prøve seg på?

Dersom vi ender opp med Bech er det rett og slett tjenesteforsømmelse fra BruunH sin side. Det vil være en falitterklæring. Om han er mann strekker han hendene i været og sier; dette får jeg ikke til, om Bech
er den eneste han får napp hos. Men det skjer nok neppe.
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

laksevåg

Quote from: Ferguson on November 18, 2008, 17:41:05 PM
Quote from: laksevåg on November 18, 2008, 17:33:56 PM
Bech har aldri prestert og ser ingen grunn til at han skal prestere i Brann heller.. Virker jo som noen her inne vil ha han kun for at han e svensk og for at en brøndby supporter skryter av spillestilen hannes her inne.


Han e dansk ;)
mente såklart dansk, aner ikkje koffor eg skrev svensk.. :P
Noen tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikkje den innstillingen. Det er langt mer alvorlig enn som så. 

-Bill Shankly

posemedsnopi

Quote from: Xminator on November 18, 2008, 12:26:24 PM

Det virker det strengt tatt som Aab har fått med seg også. At de går for Nilsen av de to bør ikke være noen stor sensasjon. Om Nilsen stikker til Danmark så bør det faen ikke være automatikk i å velge Bech. Jeg vil heller være uten trener enn måned til enn å få inn en trener uten evner til å levere resultater. Da er det bedre med ett årsvikariat for Nordli mens RBH finner riktige hyllen å lete på...


Interessant at du rangerer Nordli fremfor en trener du mest sannsynlig har like lite peiling på som det eg har.

Synes Bech virker som ett spennende alternativ utfra de referansene han får fra Danmark. Selvagt ønsker eg at Brann skal oppnå bedre resultater enn det han har oppnådd, men eg sitter ikkje med nok kjennskap til dansk fotball til å kunne si at Bechs svake resultater kommer av hans evner som trener.

Som eg har nevnt tidligere, har eg klokketro på at Brann har gjort jobben sin og funnet de kandidatene som de mener er best for Brann. Om det er Nilsen eller Bech er ikkje for meg å avgjøre. Men eg er redd for at Brann kan bli påvirket av supporterenes negative holdning til Bech selv om han, for alt eg vet, er det bese alternativet.



Langhår

Quote from: posemedsnopi on November 18, 2008, 17:53:48 PM
Som eg har nevnt tidligere, har eg klokketro på at Brann har gjort jobben sin og funnet de kandidatene som de mener er best for Brann. Om det er Nilsen eller Bech er ikkje for meg å avgjøre. Men eg er redd for at Brann kan bli påvirket av supporterenes negative holdning til Bech selv om han, for alt eg vet, er det bese alternativet.


Jeg begriper ikke hvordan noen kan ha klokketro på at en komitè ledet av BruunH vil komme opp med de kandidatene som er best for Brann, men det er nå bare meg da.
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

posemedsnopi

Quote from: Andrés on November 18, 2008, 12:30:43 PM

* Like mykje ro og tillit frå klubben som det Mons Ivar fekk. Eg trur vi skal forvente ein mykje betre sesong enn det vi fekk uttelling for i år, noko anna hadde vore unevnelig. Men å forvente et nytt gull etter ein slik nedtur av ein sesong og attpåtil med ein flett ny trenar er vel kanskje å drage ting litt for langt. Eg hadde dog ikkje hatt noko imot å fått overgått forventningane mine :)


Den nye treneren kommer til Brann som er i en helt annen sportslig og økonomisk situasjon enn det Brann var da Mjelde tok over. I tillegg henter vi en trener vi har lov til å forvente gode resultat fra siden klubben har sagt de skal ansette en trener med erfaring..
Det er klart vi skal ha forventninger!

Joggi Bogga

Quote from: Xminator on November 18, 2008, 17:26:45 PM
Var det noe som var gjeldende for Mjelde denne sesongen også?


Ja, det er jeg helt overbevist om.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Go Up