• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Siste versjon av d12m

Started by Markmus, April 08, 2008, 11:47:06 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

Quote from: Læreren on December 03, 2009, 08:17:12 AM
Og Ostereide er selvsagt ikke en øy ;)


Alt er en øy, hav på alle kanter. Og når kjem det der bladet hit til Kristiansand??
GÃ¥ av.

thesevs

Ostereidet eller Bømlo. Same shit new wrapping.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

vebo

Quote from: Spelaren on December 03, 2009, 08:29:18 AM
Quote from: Læreren on December 03, 2009, 08:17:12 AM
Og Ostereide er selvsagt ikke en øy ;)


Alt er en øy, hav på alle kanter. Og når kjem det der bladet hit til Kristiansand??


Før meg som bor et stenkast fra Stadda vil jeg tro... :(
Tiocfaidh ár lá

BBB-Tony

March 13, 2010, 21:47:40 PM #53 Last Edit: March 14, 2010, 15:13:52 PM by BBB-Tony
Redaksjonen er dessverre blitt enda mindre. Og vi søker derfor etter flere bidragsytere. Du kan velge om du vil være med i redaksjonen, eller levere på "frilansbasis".

Du kan skrive om akkurat det du vil så lenge det er Brann- og fotballrelatert. F.eks. intervju med spillere eller andre i Brann, kommentater om det sportslige, om stemningen på tribunen, om andre lags supportere, spillere du vil at Brann skal kjøpe, hvordan RBH har det på hytten osv osv. Kort sagt det du brenner for.

Interessert? Send en mail til den12.mann@hotmail.com.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

BBB-mod

Det har sneket seg inn en liten feil i e-postadressen. Det skal være den12.mann@hotmail.com.
Altså punktum etter 12.

Nixon



Nytt nummer til trykkeriet i morgen tidlig. BBB-medlemmene vil ha det i postkassen en gang før 16. mai.
Rød makt på Hansa

Nixon



Nytt nummer ferdig i kveld. Og BBB-medlemmene kan som vanlig begynne å sjekke postkassen i slutten av neste uke.
Rød makt på Hansa

BrannSupporter

Quote from: Nixon on September 06, 2010, 21:45:47 PM


Nytt nummer ferdig i kveld. Og BBB-medlemmene kan som vanlig begynne å sjekke postkassen i slutten av neste uke.



"Den som gir seg nå er feig", med bilde av Knut Walde iført hodebandasje, er det første som slår meg når jeg ser den forsiden.

Situasjonen vi er i nå er jo lik 2002. Da som nå, er det en ung lokal spiller som pryder forsiden.

Nixon

November 29, 2010, 22:28:31 PM #58 Last Edit: November 29, 2010, 23:38:29 PM by Nixon


Nytt nummer til trykkeriet i morgen. Det tar vel som vanlig halvannen uke før BBB-medlemmene har det i postkassen
Rød makt på Hansa

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Quote from: dudo on November 29, 2010, 22:35:05 PM
Jeg liker forsiden.


HÃ¥per innholdet gjenspeiler sesongen 2010 bedre enn omslaget. G16-gull eller ei.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on November 29, 2010, 23:37:43 PM
Quote from: dudo on November 29, 2010, 22:35:05 PM
Jeg liker forsiden.


HÃ¥per innholdet gjenspeiler sesongen 2010 bedre enn omslaget. G16-gull eller ei.


Tror det skal gjenspeile sesongen ganske bra.
I den grad det er morsomheter går det ut over noen i Brann...:)
Rød makt på Hansa

dudo

Har dere forresten sluttet å publisere det på nettet?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on November 29, 2010, 23:48:12 PM
Quote from: krøvel vellevold on November 29, 2010, 23:37:43 PM
Quote from: dudo on November 29, 2010, 22:35:05 PM
Jeg liker forsiden.


HÃ¥per innholdet gjenspeiler sesongen 2010 bedre enn omslaget. G16-gull eller ei.


Tror det skal gjenspeile sesongen ganske bra.
I den grad det er morsomheter går det ut over noen i Brann...:)


Synes forsiden var bra jeg, i en så begredelig sesong er det godt å kunne ha noen andre å juble for.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Quote from: dudo on November 29, 2010, 23:57:22 PM
Har dere forresten sluttet å publisere det på nettet?


Egentlig ikke, det går bare litt i rykk og napp. Vi får finne frem de rette filene og sende til internettmannen vår!:)

Ellers typisk at denne stadionsaken kommer under et døgn etter at bladet er levert trykkeriet...
Rød makt på Hansa

Nixon



Nytt nummer til trykkeriet i morgen. Ute i postkassene før 16. mai.
Rød makt på Hansa

Nixon

September 05, 2011, 21:37:05 PM #66 Last Edit: September 05, 2011, 21:41:59 PM by Nixon


Ny utgave til trykkeriet i morgen.
Rød makt på Hansa

brann89

Gleder meg til å se den i posten :) Skal bli deilig med nytt lesestoff
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on September 05, 2011, 21:37:05 PM


Ny utgave til trykkeriet i morgen.


Er det meg, eller er bildet villedende tatt i Fredrikstad?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dex1974

Er da sannelig foran Hansa eller "Frydenbø" om du vil!

Husk at vi spilte i de sorte bortedraktene der borte  :)
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Nixon

Ja, det er på Stadion. Vår utmerkede fotograf tar stort sett bare bilder på hjemmebane.
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Jeg stusset på at det så ut som det sto "FK" der, men ser nå at det er starten på Frydenbø.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

November 04, 2011, 12:15:48 PM #72 Last Edit: November 05, 2011, 07:45:46 AM by Nixon
http://www.brann.no/nyheter/send-oss-cupfinalebildene/

Brann etterlyser bilder fra cupfesten. Det gjør d12m også. Vi ønsker å få tilsendt festbilder fra hele helgen, både fra Oslo og Bergen, som vi skal trykke i årets siste utgave av d12m.

Bildene kan sendes til: leif5@mac.com
Rød makt på Hansa

Nixon



Ny utgave i trykken i morgen.
Rød makt på Hansa

Yngve

Er det bat al jonen som har vore språkrøktarar?

Lister

STOP PRESSEN!

Klarer ikke bestemme meg om det er ironisk eller passende at gruppen med særskriving i navnet bruker orddeling på forsiden av bladet sitt...
Guinness - Makes you drunk

Larsi Ã?en

Hva skjer med hetsingen av "denne gruppen av supportere"? Nevner ikke noe om det positive de har tatt med seg? At det faktisk er de som er tifo-gruppa, fordi ingen andre vil ta noe ansvar? I Mine øye er denne gruppen med supportere et stort +.

"er de egentlig ekte supportere?" har sett dem nesten hver gang det har vært "østlandskamp", de har dratt opp stemningen når alle andre står og klager..

Blir litt irritert når jeg ser det innlegget.
Opp med det flagget!

handlevogn

Quote from: Larsi Ã?en on December 17, 2011, 14:20:51 PM
Hva skjer med hetsingen av "denne gruppen av supportere"? Nevner ikke noe om det positive de har tatt med seg? At det faktisk er de som er tifo-gruppa, fordi ingen andre vil ta noe ansvar? I Mine øye er denne gruppen med supportere et stort +.

"er de egentlig ekte supportere?" har sett dem nesten hver gang det har vært "østlandskamp", de har dratt opp stemningen når alle andre står og klager..

Blir litt irritert når jeg ser det innlegget.

alekdg

Dette e en trÃ¥d om Siste-versjon av d12mann  sa la oss ikkje ta en lang debatt i denne trÃ¥den. Da kan vi lage en egentrÃ¥d. Men dette innleget velger eg Ã¥ skrive her som et svar pÃ¥ leserbrevet i d12mann.

Quote

psv-hasund

Jeg er sikker på at dette leserinnlegget er kødd. BGG har gjort en god jobb i år. Jeg håper de klarer å dra med seg litt flere neste år med free seating.

Uansett et nytt bra blad.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: psv-hasund on December 17, 2011, 19:23:02 PM
Jeg er sikker på at dette leserinnlegget er kødd. BGG har gjort en god jobb i år. Jeg håper de klarer å dra med seg litt flere neste år med free seating.

Uansett et nytt bra blad.


Jeg var skeptisk fra start av, men når han begynte å snakke om at flytting til Drammen avslørte han seg, men godt forsøk-
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on December 17, 2011, 19:39:14 PM


Det virker som det er om å gjøre å komme seg ned på Klanens nivå, de tenner jo på både pissing, driting og slikt i sangene sine.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

psv-hasund

Endel av supporter kulturen er å slenge drit til motstander og også hate rivaliserende klubber. Hatet varierer i dybde fra land til land, og klubb til klubb. Det er endel sanger og konflikter som kanskje ikke er så intelligente, men som er med å skille kulturen fra håndball og golf f.eks som har en mer folkelig stil. For min del kan vi godt slutte å synge om negerhorer og driting, men hatet og drittslengingen må vi fortsette med. Det er ikke uten grunn at det er mer temperatur på tribunen i en kamp mot engen enn mot Sarpsborg 08.

Klaus_Brann

Ganske enig med deg, akkurat drite på Oslo by er ok, ikke veldig intelligent, men det er nå en fotballsang vi har hatt en stund. Negerhorer og heroin er det få som synger med på, med god grunn.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

brann89

Kor tid kommer neste utgave av Den. 12 Man i posten? Får man den før jul?
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

stig

Nettsideansvarlig

Yngve

For fyrste gong i historia har eg fått eit nummer av dette bladet til mi adresse.

Men eg skjønar godt at posten slit.

Adressa mi var legendarisk. Gateadressa var frå der eg er fødd og oppvaksen, medan gatenummeret var det eg bur på no i Bergen.

Poststaden var min opphavlege frå barndomen, medan postnummeret var mitt her i Bergen.

Rett og slett legendarisk.

paf

Quote from: Yngve on February 09, 2012, 19:08:12 PM
For fyrste gong i historia har eg fått eit nummer av dette bladet til mi adresse.

Men eg skjønar godt at posten slit.

Adressa mi var legendarisk. Gateadressa var frå der eg er fødd og oppvaksen, medan gatenummeret var det eg bur på no i Bergen.

Poststaden var min opphavlege frå barndomen, medan postnummeret var mitt her i Bergen.

Rett og slett legendarisk.

Er adressen en annen enn det som er registrert på din medlemsweb? I så fall godt gjort av Bataljonen eller pakkerne. Er adressen den samme som er registrert på medlemsweben? I så fall sløvt av deg men fortsatt legendarisk...

vebo

Tiocfaidh ár lá

Lister

Integrering mellom forumet og resten av siden består desverre utelukkende av banneret øverst.

Bataljonen burde nok tatt en titt på CMS med community builders osv.
Guinness - Makes you drunk


Nixon



Ny utgaven i trykken i kveld.

En utgave som forøvrig kanskje er litt lite kritisk og utdatert når den kommer i Posten. Men sånn går det når artiklene stort sett er skrevet før de to siste kampene. For ikke å snakke om de to kampene vi har før bladet når medlemmene...
Rød makt på Hansa

Nixon



Ny utgave ferdig og klar til trykk.
Rød makt på Hansa

Nixon



Ny utgave til trykken i morgen.

Inneholder mye om forlengingsskandalen.

Og et ganske interessant intervju med selveste RBH.
Rød makt på Hansa

Nixon



Ny utgave til trykk i morgen. Bladet ble utsatt i en uke for å få med at Brann har fått ny trener. Forhåpentligvis får folk det før jul likevel.
Rød makt på Hansa

Spelaren

En rimelig herlig kontrast til det forrige nummeret.
GÃ¥ av.

Nixon

Quote from: Nixon on December 08, 2013, 21:32:41 PM


Ny utgave til trykk i morgen. Bladet ble utsatt i en uke for å få med at Brann har fått ny trener. Forhåpentligvis får folk det før jul likevel.


Det var tider da dette coveret ble laget. Vi var alle fulle av forventninger om en ny æra for klubben.

Og jaggu fikk vi en ny æra...
Rød makt på Hansa

Nixon



Ryktene sier at en ny utgave av d12m snart blir levert Posten!
Rød makt på Hansa

Nixon



Ny utgave er snart på vei til en håndfull postkasser.
Rød makt på Hansa

Go Up