• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Geddi legger opp, Walltin får nytt tilbud

Started by razor, August 13, 2003, 13:45:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

razor

Da er en lang fotballkarriere over for Geddi. Han legger opp etter endt sesong. Vel kansje like greit for det har ikke vært no særlig sprut over mannen inneværende sesong.

Walltin er blitt tilbydt ny kontrakt men han har ikke svart enda. Om han viser like stor guts og spiller like bra som han gjorde sist kamp er han nok verdt en plass i troppen men om han er en klart valg istedenfor Haugen er nok diskutabelt.

Thomas Lund vil Brann også ha med videre og greit nok det. Tror han vil etter denne sesongen være bedre rustet til neste sesong. Han vil i denne sesongen få erfaringer og ser hva som krevs i Tippeligaen. Jeg tror og mener han kan være en verdifull spiller neste sesong.

Petter Dass tar nok en liten "bosmann" etter endt sesong. Brann kunne fått en halv mill for han nå og tviler egentlig på om han vil signere en ny avtale med Brann. Vel, like greit etter det han har bevist. i tillegg er han vel ikke en så veldig populær spiller etter den innsatsen han har vist og med enkelte utsagn.


Vel folkens vi får håpe Brann kan få kjøpt en god spiss til neste sesong.
For min del kunne jeg tenkt meg en norsk spiss som kjenner Tippeligaen og vet hva som gjelder. Det å kjøpe utenlandsk kan fort bli "gambling".

Vi venter i spenning :)

Sotraanda

ater, heter, hater NFF!

smurfeslayer

din stril... joachim jobber hardt i kampene han spiller for brann. selv om han ikke har silkefot eller noe serlig målteft så er han en terrier som brann trenger når de møter sterke lag som spiller veldig mye fysisk fotball. at han ikke får spille på midtbanen viser jo bare at brann har gode spillere på midten. brann begynner nesten å få et luksusproblem no som storviken blir frisk.

Kruxleiven

Quote from: "razor"

Vel folkens vi får håpe Brann kan få kjøpt en god spiss til neste sesong.
For min del kunne jeg tenkt meg en norsk spiss som kjenner Tippeligaen og vet hva som gjelder. Det å kjøpe utenlandsk kan fort bli "gambling".

Vi venter i spenning :)


Mulig det kan bli gambling, men hvem faen skulle det være? Vi har jo ikke flere gode norske spisser igjen. Og han som kunne vært brukt er jo i Viking. Schei Lindbæk altså. Og ikke kom trekkende med at VIF, LSK, Stabæk eller Lyn har gode spisser. Morten Berre? Finnes det mer gjennomrævva drittspiller i hele ligaen? LSK har vel ikke spisser i det hele tatt. Det måtte bli Molde, men hva er oddsen på at vi skal få kjøpe Hoset eller Hulsker. Og Hulsker har jo tapt seg katastrofalt mye. Og Hellesund i Bryne? Opp som en hjort, ned som en lort. Odd har kanskje en spiss vi kunne brukt. Han Martin Wiig er vel en bra spiss. I hvert fall bra talent. Og av spisser i utalndet er jeg mer eller mindre blank. Ingen av dem som scorer noe særlig. Og for eksempel Sæternes kan vi bare glemme å hente tilbake. I 1. divisjon er han på Fredrikstad bra, men han er vel svensk. Ringberg er det det han heter?


Sotraanda

Quote from: "smurfeslayer"din stril... joachim jobber hardt i kampene han spiller for brann. selv om han ikke har silkefot eller noe serlig målteft så er han en terrier som brann trenger når de møter sterke lag som spiller veldig mye fysisk fotball. at han ikke får spille på midtbanen viser jo bare at brann har gode spillere på midten. brann begynner nesten å få et luksusproblem no som storviken blir frisk.


At eg e stril skjønner eg ikke ka har med skaen å gjøre da men...

Herregud, Joachim må være den dårligste midtbane spilleren som spiller noenlunde på et lag i hele tippeligane.

Det han gjør:

- Treffer på 1 av 10 pasninger
- Løper
- Slenger seg og takler men blir fintet vekk så lett som ingenting og jokke
 ligger og kaver nede på banen

Det var det.
Og viss det holder å bare løpe rundt i 90 minutter for et lag som folk vil ha på medaljeplass, ja då kunne like godt eg spilt der!!  :evil:  :evil:  :evil:
ater, heter, hater NFF!

smurfeslayer

du var tydligvis ikke på ålesundkampen.... da jobbet jocke som en god arbeidshest. jocke har kanskje ikke silkefot men det har da heller ikke olofinjana (ikke misforstå.. eg er kjempefornøyd mede olofinjana) jocke er en veldig bra spiller defensivt. han gir seg skjelden selv om han kanskje taper igjen. da hopper han opp og er med og jobbe bakover.. med andre ord han sliter for brann..

Candyman

Quote from: "smurfeslayer"med andre ord han sliter for brann..


og Brann sliter med han...
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

smurfeslayer

jeg mener ikke at han er god nok for a-laget, men som en veldig god innbytter i kamper som vi sliter defensivt

Go Up