• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

PFO blir i BRANN!

Started by paperboy, August 12, 2003, 17:32:47 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

paperboy

Pfo blir etter alt å dømme i brann ut sesongen!
tror dette var en bra løsning etter at robbie og petter har funnet tonen sammen!


:P   :P   :P   :P   :P
Har du en fotball, så har du alt!

Sotraanda

ater, heter, hater NFF!

Xminator

Det betyr vel kanskje at Brann tar seg litt bedre tid med å finne en litt bedre spiss enn Nannskog?

Erik

Typisk brann, tar ikke tilbudet og latsabben blir ut sesongen og brann får ikke en krone...


Kruxleiven

Så lenge vi har 1 1/2 spiss (Winters og semiskadet, sliten Lund) hvis han skulle forsvinne så er det egentlig bra. Han må og bør bli. Alle lag med respekt for seg selv bør ha 4 oppegående spisser. Til neste sesong derimot stiller det seg annerledes. Da kan vi finne en spiss som er like bra eller bedre tror jeg. For Petters egen utvikling tror jeg kan har godt av å dra.

BrannMann

Ser at PFO kanskje skriver ny kontrakt... jeg har lenge ønsket at han skal reise dit peppern gror men synes faktisk at han har bedret seg i det siste... begynner nesten å håpe på at han forlenger med klubben... Jeg er uansett veldig fornøyd med at han blir ut sesongen.. det er ikke akkurat mange spisser å velge mellom og pr dags dato er PFO et førstevalg sammen med Robbie...

Jeg er også fornøyd med at Mons fikk den nødvendige tid og tillit til å få brann skuten på rett kjøl igjen.. tipper det blir topp 5 neste sesong og medalje i sesongene etterpå.. forhåpentligvis GULL!!!
jokomelk og brød og seriegull!!!

thomas007

Hadde vært bedre å solgt PFO og hentet inn en mer hodesterk erstatter..

Stoffi

Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

smurfeslayer

snakk om at de skal forlenge kontrakten i følge lokalavisene... synes gutten burde få litt ro nå. han må konsentrere seg om å spille fotball i branntrøya en stund til.

Xminator

Synest egentlig PFO har jobbet bra i år. For å si det slik, det er IKKE alle spisser som jobber like mye som PFO. Egentlig ganske imponerende så lenge han har overgangsmaset hengende over seg.

Når det er sagt, noen ganger kunne kanskje unge PFO jobbet litt hardere...

Christian


sigg

Det må da være lov å stille spørsmålstegn ved enkelte spillere likevel om de er i første 11'eren. PFO er en egoist av de skjeldne, som ikke har utrettet mye denne sesongen. Målet mot Odd er igrunn det eneste positive jeg husker fra han denne sesongen. Mot Lyn på hjemmebane var han dårlig og egoistisk, likevel om han scoret et mål. Mot RBK i kampen etter var han håpløs! Vi trenger ikkje sånne spillere som bevisst setter seg selv før enn laget. Vi har Knarvik og Lund som har mye av de samme kvalitetene, men som definitivt klarer å ta et blikk opp av og til, for så å sentre ballen!

Gina

Men vi trenger ikke supportere som systematisk hetser
ina

sigg

Denne tråden har vel ingenting å gjøre med piping på egne spillere. Er enig med deg at det definitivt er en uting, men vennligst hold deg til topic'en!

Pulekenn

Eg syns PFO jobber like hardt som andre på laget eg.
Han e like god og dårlig som de fleste andre på laget.

Folk glemmer tydligvis ikke den kampen ifjor der han ble byttet ut mens Brann lå under, og han gikk demonstrativt istedet for å løpe, av banen.

Det som eg syns e problemet hans e at han e egoistisk når han burde sentre ballen, og sentrer ballen i de situasjonene han burde gå sjøl. Det syns eg skjer hele tiden.

Men Petter vil jo gå. La han gjøre det. Kommer ikke til å savne han noe særlig alikavel. Kanskje han tilogmed putter noen mål?
Han reddet jo oss i fjor....

Og de kronene vi kunne fått for han nå, ordner vi når vi trenger de.
Med Auto23-metoden.  8)
Den som har begge beina i bakken, står stille

Stoffi

Jeg har aldri pepet på egne spillere, og kommer heller ikke til å gjøre det, basert på prestasjoner. Men jeg kommer til å pipe i siste kampen til PFO når speaker annonserer at dette er siste kampen hans for brann osv, selvfølgelig bare hvis han blir bosman spiller.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

KennethS

stoffi: koffor pipe da? e jo Brann som ikkje ville selge han til vif eller lyn, han har vært fair og sagt han ville vekk fra Brann på ett tidlig tidspunkt, som nettopp gjorde at Brann kunne få sjangsen til og selge han og tjene litt penger på han samtidig, men Brann ville tydligvis ikkje benytte seg av den sjangsen. Dessuten ser det ut som han kommer til og bli i klubben 1 år til nå.
tå på Brann

Go Up