• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sikkerhetsproblemer på forumet!

Started by bbbmartin, April 01, 2008, 07:23:10 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BBB-Tony

April 01, 2008, 08:03:43 AM #1 Last Edit: April 01, 2008, 08:13:00 AM by tonynord
Quote from: bbbmartin on April 01, 2008, 07:23:10 AM


Dere er søren meg den mest håpløse itavdeling en kan finne! At slikt kan skje på dette forumet, hvor alt skal være nytt og "sikkerheten" skulle bli bedre!! Dere er totalt udugelige hele gjengen! Til og med bestemor kunne holdt bedre orden på dette forumet! Når jeg mottok den første mailen fra klanen trodde jeg det var en spøk, men det toppet seg når den mailen fra Martin "judas" Andresen kom! Jeg har seriøst aldri følt meg så liten! Jeg blir kvalm bare å tenke på det! Svarten heller! Den mannen er utrolig, og dere er ikke noe bedre som lar dette skje! Legg ned hele dritten!!!! Takk for at dere ødelegger dagen for folk! Amatører!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

bbbmartin

Som sagt, her er det bare å ligge seg helt flat. Vi har drite oss skikkelig ut, og gjør selvsagt vårt ytterste for at våre debatanter skal oppleve Bataljonsforumet som en "sikker" plass i fremtiden.

For å få ordnet helt opp i saken er vi imidlertid nødt å ha "tillatelse" til å gjøre dette. Denne tillatelsen får vi ved at dere sender en mail med kodeord "stopp" til talhaug@bataljonen.no . Vår dataekspert kan da kjøre et renseprogram på mailen din slik at du ikke vil motta flere slike Vålerengen mails i fremtiden...

Vi beklager nok engang...

martin@bataljonen.no

som privatperson

Nixon

Rød makt på Hansa

chris_henrik

Jeg har noen gamle Commodore 64 kassetter som også trenger rensing, kan dataeksperten deres ordne dette også?
<BRANN> ..... DKFM

Shine

Gidder dere rense de andre mailene mine også eller??!?!
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

Jay Tee

eg e dritt lei hele Bataljonen og Brann.. Har bestemt meg for og begynne og heie på VIF nå.. sendte en mail til lederen i klanen og de sa at de gjerne vil ha meg på deres side..
Adios.. ses 16 mai.. i blått

GO BERRE
eia brann

bbbmartin

Da har vel vår lille aprilspøk utspilt sin rolle.

Takk til tonynord som frivillig lot seg overtale til å spille lurt:)

Hvor mange som har gått på, om eventuelt noen vites ikke i skrivende stund. Mulig vi redigerer inn et tall her etterhvert, men uansett så stenges nå tråden for debatt.
martin@bataljonen.no

som privatperson

Go Up