• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

inngangsproblemer

Started by tippetuppen, March 31, 2008, 19:13:27 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tippetuppen

E det så nøye då

Rasmus_brann

Er helt tullete at vi ikke kan bruke de andre inngangene til hansa(frydenbø). Eg står på felt B, og det er nærmere inngang 11 og tolv. Men fikk beskjed om å gå inn ingang ti, der køen var betydelig lengre enn på 11 og 12 der det var nærmest ingen kø. Helt tullete spør du meg.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Nixon

Dårlig av Brann å ikke opplyse om at man i første kamp måtte bruke den inngangen som står på kortet. I følge vakten hadde ikke Brann fått på plass ordningen at man kunne bruke alle inngangene. Det skal visstnok komme.

Så da måtte man traske i regnet fra inngang 10 til 12 der det var billettkontroll, men absolutt ingen sikkerhetskontroll. De to vaktene var mer opptatt av å snakke med hverandre. Hvis de da ikke hadde fått telefon fra inngang 10 om at vi allerede hadde blitt sjekket der...:)
Rød makt på Hansa

Markmus

Quote from: Nixon on March 31, 2008, 19:31:45 PMSå da måtte man traske i regnet fra inngang 10 til 12 der det var billettkontroll, men absolutt ingen sikkerhetskontroll. De to vaktene var mer opptatt av å snakke med hverandre. Hvis de da ikke hadde fått telefon fra inngang 10 om at vi allerede hadde blitt sjekket der...:)

Var vel ikke noe regn å klage over før kampen startet? Jeg stod utenfor en god stund og ventet på noen og det regnet i alle fall aldri på meg.
Ka du ve?

weirus

Gjaldt dette bare førte kampen eller må vi traske fra inngang 10 resten av sesongen også?
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

HansaInferno

Intet mindre enn idiotisk av Brann
Breiflabben, baby!

kabelmann

Fikk ikke komme inn på inngang 11 grunnet at maskinen var ødelagt. Fikk beskjed om å gå på inngang 10 (som er den som står oppført på kortet mitt). Står i 15-20 minutter der, og når jeg omsider kommer frem til døren så gir vaktene beskjed om at KUN de som har inngang 10 oppført på kortet får komme inn der. Gikk heldigvis ikke ut over meg, men man kan vel trygt si det var en del småirriterte mennesker der da.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

chris_henrik

Hadde samme opplevelse som tippetuppen. Inngangsnr på kortet er 10, men vi har for det meste benyttet oss av inngang 12 da denne er næmere våre plasser. Ble søndag avvist i nr 12, går mot nr 10, ser køen og forsøker oss på en spansk en i nr 11. Her var det bare sikkerhetskontroll og ingen billettkontroll.

Fantastisk!

<BRANN> ..... DKFM

Wood

Jeg gikk inn inngang 10, der var det verken sikkerthetskontroll eller billettsjekk..  Dårlig av Brann hvis de skal holde pøbler ute.



- Wood
Utvikler på Bataljonen.no. Har du forslag eller andre ting du vil ta opp. Send en PM her på forumet!

Brannfrelst

Synes også de kan åpne fler porter enn 1.
Det var flere porter og billettlesere tilgjengelig,men disse ble ikke åpnet før 10 min før kampstart. Endå det var lang kø..
2.10.07-Gullet kom hem!


tippetuppen

problemet e jo at det ikkje e kø andre plasser enn ved inngang 10. uansett om man er 5 min før eller 30 min før...  så det e Brann som laget kaoset her.. Så ikkje kom å si at vi som kommer like før kampstart som e problemet.
Eg har ikkje problem å stå i kø, men når det kun e 1 kø og 2 andre ledige innganger så sier det seg selv at noe e riv ruskende galt
E det så nøye då

Branncess

Jeg gikk inn ingang 10, ca 40 min før kampen. Da var det ingen kø, men både sikkertskontroll og billettsjekk.
alskap!

gitarbroiler

Quote from: Branncess on April 02, 2008, 17:20:26 PM
Jeg gikk inn ingang 10, ca 40 min før kampen. Da var det ingen kø, men både sikkertskontroll og billettsjekk.


Akkurat, og mitt poeng er herved understreket!

abe78

Quote from: tippetuppen on April 02, 2008, 16:53:29 PM
problemet e jo at det ikkje e kø andre plasser enn ved inngang 10. uansett om man er 5 min før eller 30 min før...  så det e Brann som laget kaoset her.. Så ikkje kom å si at vi som kommer like før kampstart som e problemet.
Eg har ikkje problem å stå i kø, men når det kun e 1 kø og 2 andre ledige innganger så sier det seg selv at noe e riv ruskende galt


Helt enig her. Dette var så idiotisk at det ødela nesten første omgangen for min del. Bedret seg etter Helstad scoret :-)

De andre inngangen hadde INGEN kø. Likevel blir vi jaget bort til inngang 10 hvor det var 30 meter kø og nesten ingen bevegelse. Resultatet var at vi kom inn 5 minutter etter kampstart...Til orientering var jeg på stadionområdet 30 minutter før kampstart. Det bør faen ta holde!
.og husk!

steinbygger

Vil skryte til Brann for det de har gjort i BT svingen. I hele fjor var det kjempekøer, i år var det ingen kø. De har funnet ut at det går an å gjøre endringer til det bedre.

Speedy

Quote from: gitarbroiler on April 02, 2008, 17:33:41 PM
Quote from: Branncess on April 02, 2008, 17:20:26 PM
Jeg gikk inn ingang 10, ca 40 min før kampen. Da var det ingen kø, men både sikkertskontroll og billettsjekk.


Akkurat, og mitt poeng er herved understreket!


For å understreke det enda mer; det var to portaler ved inngang 10 som var åpen når jeg spaserte inn 40-50 min før kamp. Men stiller meg helt uforståelig til hvorfor de ikke løser floken på samme måte som i fjor ved å tilate folk å gå på enten inngang eller 11. Lite proffesjonelt..
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

krøvel vellevold

Jeg gikk inn der mellom Hansa og SpV ca halvtimen før kampstart. Ingen kø.
Legg ned hele klubben!

tippetuppen

April 02, 2008, 20:32:13 PM #18 Last Edit: April 02, 2008, 20:33:58 PM by tippetuppen
Quote from: gitarbroiler on April 02, 2008, 17:33:41 PM
Quote from: Branncess on April 02, 2008, 17:20:26 PM
Jeg gikk inn ingang 10, ca 40 min før kampen. Da var det ingen kø, men både sikkertskontroll og billettsjekk.


Akkurat, og mitt poeng er herved understreket!


så du syns vel at dagens ordning med kun 1 inngang fremfor de 3 inngangsmuligheter som vi hadde i fjor er helt ok?? Er det som e poenget her..

Dessuten e det ikkje alle som liker å fryse ræven av seg time før kampstart..

E det så nøye då

thesevs

Quote from: steinbygger on April 02, 2008, 17:59:23 PM
Vil skryte til Brann for det de har gjort i BT svingen. I hele fjor var det kjempekøer, i år var det ingen kø. De har funnet ut at det går an å gjøre endringer til det bedre.


Enig! Inngang 7 har vært en verkebyll gjennom hele 2007 og i UEFA-cup kampene, men denne gangen var det faktisk ingen kø. De hadde delt opp i to køer; én kø til partoutkort-innehavere og én til dem som har BT-kort eller har kjøpt papirbillett. Herlig!
Krysser fingrene for at dette blir normen heretter....
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

olebrann3

Er dere redd for køen så kom et kvarter før da, da går dere rett inn og da kan man forbedre stemningen før kampen

BBB-Tony

Quote from: thesevs on April 02, 2008, 22:46:15 PM
Quote from: steinbygger on April 02, 2008, 17:59:23 PM
Vil skryte til Brann for det de har gjort i BT svingen. I hele fjor var det kjempekøer, i år var det ingen kø. De har funnet ut at det går an å gjøre endringer til det bedre.


Enig! Inngang 7 har vært en verkebyll gjennom hele 2007 og i UEFA-cup kampene, men denne gangen var det faktisk ingen kø. De hadde delt opp i to køer; én kø til partoutkort-innehavere og én til dem som har BT-kort eller har kjøpt papirbillett. Herlig!
Krysser fingrene for at dette blir normen heretter....


Er planen at dette skal vedvare. Brann såg selv at det ble ett stort problem i fjor.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

minibussen

Jeg stod også i inngang 10 og ble henvist til 12. I tillegg til den irritasjonen så var vakten lite hjelpsom, mens politiet som stod der var rett og slett nesevis, " står det BRANN på brystet mitt? Nei da kan jeg ikke hjelpe deg"

Har sendt mail om problemet til Brann og har fått svar også. Der fikk jeg beklagelse og Brann skal gjøre dette om slik at vi kan bruke inngang 12 istedet for 10 og omvendt slik som i fjor. Dette skal gjelde hele sesongen fra nå og de vil annonsere det før neste hjemmekamp.


Så med en høflig og grei mail til Brann så klarte de å ordne opp i ett problem som ikke burde vært noe i det hele tatt.
e beste tipsene til langoddsen:

http://www.nettips.no

Go Up