• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bakke

Started by millermania, March 27, 2008, 12:46:17 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Endre

Har forandret det slik at ord som inneholder "e-n-g-a" ikke blir forandret.
Engen
Engang

Markmus

Bra du Engensjerte deg ;)

Edit: ha ha ha, funket ikke så bra det du :p
Ka du ve?

klysa


crm

"Quantify your love for me!"
K. Jæger

vebo

Tiocfaidh ár lá

Skumling

De to siste her var fantastisk herlige, folder hendene for at den blir innført.

dudo

Quote from: crm on June 01, 2008, 19:12:11 PM


Enten er jeg blind, eller bare dum, men hvilken melodi snakker vi om her?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Roald

Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

fotballsko

Denne sangen er jo rett og slett bare helt konge!

crm

Den er helt enorm, men snart påpeker vel noen at det er en "jævla kanarisang".
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

tr0Ndemann

What a waste of council tax, we paid for your hats!

crm

Se der, ja. Hva i all verden er problemet med at en sang synges over en stund? Det er ikke noe gøy med denne sangen dersom det skal være nok en tisekundersvise.
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

tr0Ndemann

Eirik Bakke er en meget viktig spiller for Brann, og det er på høy tid han får en sang, men mener du at vi skal synge i flere minutter kun for å støtte Eirik, og ikke resten av laget? Jeg er forøvrig enig i at sangen bør kunne synges litt lenger, men både du og jeg vet at denne sangen sansynligvis kommer til å synges to ganger, kanskje 3.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

crm

Det kan hende du har rett i at folk ikke gidder mer etter noen runder, men akkurat hvem som støttes i løpet av en kort periode i kampen er jeg like likegyldig til som jeg regner med spillerne er.
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

dudo

Teksten er uansett så grisefet at den må synges, nesten uavhengig av melodi!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Charmless Man

QuoteEirik Bakke er en meget viktig spiller for Brann, og det er på høy tid han får en sang, men mener du at vi skal synge i flere minutter kun for å støtte Eirik, og ikke resten av laget? Jeg er forøvrig enig i at sangen bør kunne synges litt lenger, men både du og jeg vet at denne sangen sansynligvis kommer til å synges to ganger, kanskje 3.


Tror du de andre spillerne blir lei seg? Poenget er at det er en herlig sang.
Ladish on the Foot

tr0Ndemann

For all del, kjør på. Jeg skal synge med. :)
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Nixon

Flott sang med en litt annerledes tekst enn det vi er vant til.

Og vi kan vel allerede nå utrope "republikken" til årets moteord!:)
Rød makt på Hansa

smaalanda

Helt enig Nixon! Og jeg ser ingen grunn til å ikke henge med på motene!
KMO!!!

crm

Viktig med litt merkevarebygging fra grasroten før den forestående seperatistrevolusjonen.
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

Herr Smed

Alle må gå.

Herr Smed

August 24, 2008, 22:52:28 PM #71 Last Edit: August 24, 2008, 22:58:19 PM by Herr Smed
QuoteSom følge av Branns skuffende spill og resultat ble spillerene møtt med piping fra publikum da de forsøkte å takke for støtten. Under kampen ble det også tidvis sunget sarkastiske sanger, og Bakke innrømmer at det legges merke til av spillerene.

- Vi sliter for tiden og kommer oss ikke helt opp der vi vil være. Det er jo ikke sånn at vi prøver å gjøre feil eller å spille dårlig. Da trenger vi publikums støtte som mest. Jeg er skuffet over publikum at de ikke støtter oss i motgang når vi allerede er i kjelleren. Vi vant gullet for dem i fjor, minner kapteinen om.

- Det går ikke inn på meg personlig. Men vi har også unge spillere på banen som ikke liker det når publikum piper. Vi trenger den 12. mann mer enn noe annet, oppfordrer Eirik Bakke til slutt.

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=6775&gad=CNPbmKYFEgjfPn-1VP1DPhjxj6D8AyDrgLc1

Skal den såkalte kapteinen ta litt tak i laget sitt? Er det for mye for langt? Hets fra tribunen skulle bare mangle!

Alle må gå.

krøvel vellevold

Ja, dyrkingen av Eirik Bakke (som folk måtte synge om i en hel kamp for et par mnd siden) varte ikke lenge... Bortkastet sang altså...
Legg ned hele klubben!

thesevs

Quote from: krøvel vellevold on August 25, 2008, 00:15:56 AM
Ja, dyrkingen av Eirik Bakke (som folk måtte synge om i en hel kamp for et par mnd siden) varte ikke lenge... Bortkastet sang altså...


Hehehe.. let it go, dawg! Den sangen er innført. Den forsvinner ikke. Neste kamp storspiller kanskje Bakke (mest sannsynlig ikke), og da kommer sangen til å runge. Point taken though!
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

vebo

Bakke er skadet, og blir gang på gang benyttet alikevel.
Tiocfaidh ár lá


thesevs

"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

evis

På Tv kunne man tydelig se det uten at det ble kommentert av noen

monzilla

Så nesten ut som det var filmet med mobilkamera?

evis

Så det da jeg så kampen i reprise etter jeg kom fra stadion.

Go Up