• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Flaggdag - Oppfordring

Started by HansaInferno, March 25, 2008, 19:26:05 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

HansaInferno

Kan ikke Bataljonen slenge opp en oppfordring til å ta med flagg mot FFK. Aner ikke hva tifo-gruppen har planlagt, men storflaggene (om det finnes folk som ønkser å være flaggmenn) kan vel slenges opp på noen andre tribunene, gjerne BT, siden de som holder hus der har vært meget flinke den siste tiden med sang og leven.

Flagg mot FFK, og gjerne i resten av kampene gjennom året.
Breiflabben, baby!

Nuen

jepp! enig her, utrolig gøyt mot lyn ifjor hvertfall, da det krydde av flagg på alle tribunene. bra start på sesongen!
2.10.2007

Tifo

Info om dugnad til denne kampen kommer på forsiden i dag.

Jeg kan alltid oppfordre folk til å ta med flagg.

Forøvrig så er det greit om folk sender sine ønsker eller forslag til tifo-gruppen, gjerne over mail eller pm. Vårt mål er å lage show folk flest liker, derfor er det alltid greit å høre hva dere andre ønsker :wink:
http://www.bataljonen.no/?page=77&show=79

Er det ønske om flaggdag så kan det hende vi prøver å organisere en flaggdag om ikke så alt for lenge.

mvh
Thomas
.:Tifo-gruppen:.

HansaInferno

Quote from: "Tifo"

Er det ønske om flaggdag så kan det hende vi prøver å organisere en flaggdag om ikke så alt for lenge.

mvh
Thomas


Tenker du da på dugnad, eller sånn verksted for folk som vil lage flagg?

Jeg så igjennom noen gamle sider her inne på forumet og kom over en hel del forslag til flagg som kan lages. Tviler på at noe mer enn 5% av disse forslagene har blitt gjort noe med, så det er ihvertfall mye å ta av om folk ønsker å lage sine egne flagg.
Breiflabben, baby!

Tifo

Tenkte på dugnad. Vil bli på stadion fredag og muligens søndag.

Problemet med flagglaging er at tifo-gruppen per dags dato ikke har noen steder å være.
.:Tifo-gruppen:.

Klaus_Brann

Quote from: "HansaInferno"
Quote from: "Tifo"

Er det ønske om flaggdag så kan det hende vi prøver å organisere en flaggdag om ikke så alt for lenge.

mvh
Thomas


Tenker du da på dugnad, eller sånn verksted for folk som vil lage flagg?

Jeg så igjennom noen gamle sider her inne på forumet og kom over en hel del forslag til flagg som kan lages. Tviler på at noe mer enn 5% av disse forslagene har blitt gjort noe med, så det er ihvertfall mye å ta av om folk ønsker å lage sine egne flagg.


Har du link te den??
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Seriemesteren

Flere hjemmelagde flagg hadde vært veldig stilig.

steinbygger

Mitt ønske for 2008 sesongen er at det blir flere tribuners tifo. Tror at man kunne fått kampsponsorene med på ett slikt opplegg.

crm

Quote from: "Seriemesteren"Flere hjemmelagde flagg hadde vært veldig stilig.


Bare så utrolig kjedelig når de forsvinner hele tiden  :shock:
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

tr0Ndemann

Skal i alle fall ta med meg mitt flagg!
What a waste of council tax, we paid for your hats!

BBB-Tony

Synd mitt ikke overlevde Englandsturen! Får se om jeg ikke kan mekke ett nytt ett...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Seriemesteren

Gi meg en lur oppskrift da:-)

Myterious dr X

Quote from: "Seriemesteren"Gi meg en lur oppskrift da


http://oddrane.no/vis/?ID=1118&handling=Meny&type=1&x=vis

Klikk på de røde kryssene om ikke bildene kommer opp.
Dr X

lillelam

Liker dere hvirkelig alle disse flaggene? Syns det minner om OL-lekene når tribunene er fulle av disse. Dessuten trodde jeg at vi holdt ved den britiske tribunekulturen.

Speedy

March 29, 2008, 23:59:00 PM #14 Last Edit: March 30, 2008, 00:09:08 AM by Speedy
Quote from: lillelam on March 29, 2008, 23:16:36 PM
Liker dere hvirkelig alle disse flaggene? Syns det minner om OL-lekene når tribunene er fulle av disse. Dessuten trodde jeg at vi holdt ved den britiske tribunekulturen.

Jeg trodde flagg og banner var en del av den engelske kulturen jeg.




Grunnen til at det ikke er flagg og lignende på tribunene i england er fordi det er forbudt.
Hvorfor skal vi forresten fortsette å klamre oss til engelsk kultur når vi kan skape noe eget?
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Brann_ruler86

March 30, 2008, 00:02:30 AM #15 Last Edit: March 30, 2008, 00:15:16 AM by Brann_ruler86
Slike to-stangs flagg er jeg ikke noe veldig stor tilhenger av. Men store flagg og bannere som henges opp rundt omkring er drittøft (og veldig britisk). Var mye av det når Everton var på stadion....

EDIT: Der funket bildene i innlegget over ja. Skikkelig flotte greier. Det var noe litt annet enn to-stangs med maskerte ansikter og 'Ultras' på som man ser mer og mer av her i landet.
Gå ta banen!

HansaInferno

Quote from: Brann_ruler86 on March 30, 2008, 00:02:30 AM
Slike to-stangs flagg er jeg ikke noe veldig stor tilhenger av. Men store flagg og bannere som henges opp rundt omkring er drittøft (og veldig britisk). Var mye av det når Everton var på stadion....

EDIT: Der funket bildene i innlegget over ja. Skikkelig flotte greier. Det var noe litt annet enn to-stangs med maskerte ansikter og 'Ultras' på som man ser mer og mer av her i landet.


sant det. det er jo bare harry. Men flagg som har litt stil og som faktisk sier noe er jeg mer enn for.
Breiflabben, baby!

Myterious dr X

Det dere sier om 2 stangs-flagg er jeg veldig enig i.
Om det var rettet mot linken jeg kom med litt lengre oppe,
er saken så enkel at man bare setter en stang inn i stedet for to!
Og skal flagget brukes som banner, trenger man ikke stenger i det hele tatt.
Dr X

Klaus_Brann

2- stangs flagg er tøft, digger det med "Vi ekkje fra Norge, vi e fra Bergen" som en eller annen tar med i ny og ne.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BBB-Tony

Har vi de 2-stangs flaggene med spillernes ansikter på enda? Kunne fått opp de på søndag..
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

smaalanda

Husk å la Martin ligge igjen hjemme da ;)
KMO!!!

Brann&Bergen<3

Quote from: smaalanda on April 26, 2008, 09:54:07 AM
Husk å la Martin ligge igjen hjemme da ;)


eller tar det med 16. mai og brenner det ? :p

Go Up