• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Fredrikstad, seriestart

Started by Klaus_Brann, March 19, 2008, 12:42:24 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

kabelmann

Kanskje Tarik kan bli den første Websteren? ;)
Nei, tror nok den gutten forsvinner utenlands ved første anledning, og det blir vel ikke så lenge til anledningen byr seg.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Ikognoti

http://www.tv2.no/sporten/fotball/tippeligaen/article1721608.ece


Interessant sak. Skulle sigurdsson vært utvist? Dommeren sto et par meter unna og var vitne til det hele.

Klaus_Brann

Quote from: Brann_ruler86 on March 31, 2008, 15:54:51 PM
Quote from: Langhår on March 31, 2008, 15:36:06 PMSå var det selvfølgelig det pinlige øyeblikket når Kvisvik, svikeren fra 2005 kom joggende inn på banen i FFK-drakt. Og flere tusen bergensere jubler av glede. Ynkelig og flaut.

Heldigvis slapp vi å høre "super - ray" sangen slik som ifjor. Det var da enda noe.



Var litt tendenser til den sangen, men det ble heldigvis aldri noe trykk på den. Det som kanskje gjorde det ekstra pinlig var den slappe applausen Cato Guntveit fikk når han kom innpå rett etter.


Ja, den var på gang, men Brann sitt bytte hindret at det utviklet seg. Dessverre.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

anki86

Quote from: Ikognoti on March 31, 2008, 17:22:56 PM
http://www.tv2.no/sporten/fotball/tippeligaen/article1721608.ece


Interessant sak. Skulle sigurdsson vært utvist? Dommeren sto et par meter unna og var vitne til det hele.


Nei, Sigurdsson skulle absolutt ikke vært utvist! For min del ser det ut som om det er Tarik som slår det første slaget!!!
No ska vi ut å holde jævel på ny!

Exim

Quote from: tonynord on March 31, 2008, 09:28:41 AM
Quote from: anders_flanderz on March 31, 2008, 09:25:00 AM
Jeg står på rad 7 felt C på hansa... og alle dei som stod under oss måtte nesten piskes igang av meg å min tjommi,,, va jo faen helt stilt ( sikter ikke til dei som står på rad 1-2 litt te høgre,, di e en klasse for seg sjøl)

og som sagt over, er litt for masse "fjortisser" der...

og folkens! kor e flagghavet da? er det bare 10 % av dei som er på hansa som har flagg??+

dårlig....


men helstad e rene guden:)


Enig med deg at det er elendig stemning neders på felt C. Jeg står på enden av rad 6, og jeg var alene om å gaule gjennom hele kampen. De dro på litt når målene kom! Dette må bli bedre! La også merke til at det var en god del nye ansikter rundt meg på felt C. Kanskje det er grunnen?

Exim

Quote from: anki86 on March 31, 2008, 18:46:13 PM
Quote from: Ikognoti on March 31, 2008, 17:22:56 PM
http://www.tv2.no/sporten/fotball/tippeligaen/article1721608.ece


Interessant sak. Skulle sigurdsson vært utvist? Dommeren sto et par meter unna og var vitne til det hele.


Nei, Sigurdsson skulle absolutt ikke vært utvist! For min del ser det ut som om det er Tarik som slår det første slaget!!!


Sorry dobbelpost :) Ser ikke noe sånn klart slag egentlig, lage sak for ingenting.

Tifo

Vil takke alle som hjalp oss på tifo-dugnadene denne helgen og sørger for et godt oppmøte til tross for det dårlige været.

Bilder av kampen og tifoen kommer en av dagene, men om noen har knipset noen bilder kan det legges ut her så alle får se.

Litt om tifoen:
på Hansa delte vi ut ark på alle seten hvor vi skrev GULL med gull-bokstaver. Grunnet stiv kuling og sidelengs regn hele helgen ble ikke mosaikken akkurat perfekt, det hjalp heller ikke at speaker droppet å opplyse folk om tifoen og hva som skulle skje rett før kampstart.

På BT tribunen ønsket vi også å lage liv. Vi dro ut rundt 15 stor-flagg og byvåpenet.

Og en siste ting.
Når folk har kjøpt billetter i midten av Hansa så SKAL man synge. Skal du stå der med munnen lukket i 2x45minutter uansett resultat på banen så bør en ny plass på et annet felt vurderes så snart det er ledig!

mvh
Thomas
.:Tifo-gruppen:.

BBB-Tony

Quote from: Tifo on March 31, 2008, 19:49:37 PM

Og en siste ting.
Når folk har kjøpt billetter i midten av Hansa så SKAL man synge. Skal du stå der med munnen lukket i 2x45minutter uansett resultat på banen så bør en ny plass på et annet felt vurderes så snart det er ledig!



I tillegg til de 2 midterste feltene, så bør felt D bli tatt under samme kniv! Det er bataljonen sitt felt det også, og de bør bidra minst like mye som B og C! Det skjedde ikke i går...

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

HeiaBrann!

Quote from: tonynord on March 31, 2008, 20:06:35 PM
Quote from: Tifo on March 31, 2008, 19:49:37 PM

Og en siste ting.
Når folk har kjøpt billetter i midten av Hansa så SKAL man synge. Skal du stå der med munnen lukket i 2x45minutter uansett resultat på banen så bør en ny plass på et annet felt vurderes så snart det er ledig!



I tillegg til de 2 midterste feltene, så bør felt D bli tatt under samme kniv! Det er bataljonen sitt felt det også, og de bør bidra minst like mye som B og C! Det skjedde ikke i går...



BBB-Tony

Quote from: HeiaBrann! on March 31, 2008, 21:10:01 PM
Quote from: tonynord on March 31, 2008, 20:06:35 PM
Quote from: Tifo on March 31, 2008, 19:49:37 PM

Og en siste ting.
Når folk har kjøpt billetter i midten av Hansa så SKAL man synge. Skal du stå der med munnen lukket i 2x45minutter uansett resultat på banen så bør en ny plass på et annet felt vurderes så snart det er ledig!



I tillegg til de 2 midterste feltene, så bør felt D bli tatt under samme kniv! Det er bataljonen sitt felt det også, og de bør bidra minst like mye som B og C! Det skjedde ikke i går...




Bedre samspill er det absolutt rom for. For min del hørte jeg kun 2 sanger samtidig. Felt Z kjørte på med en, mens felt D og noen på C fulgte opp sangen fra Z, mens resten av Bataljonen sang en annen.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Dr. Nansen

Når vi e inne på stemning og synging syns eg absolutt vi  bør klare å få til å rope navnet på Bjørn Dahl.. Han hadde en god kamp i går og hadde flere viktige inngripener i 1. foran hansa som burde kvalifisere til mer enn rolig klapping.. Kansje ikkje rett tråd for en diskusjon om dette men siden vi var inne på stemningen..

kabelmann

Quote from: Brann_ruler86 on March 31, 2008, 15:54:51 PM
Det som kanskje gjorde det ekstra pinlig var den slappe applausen Cato Guntveit fikk når han kom innpå rett etter.

Her synes jeg Hanøy skal ta litt av skylden. Han surret med byttet og leste opp Guntveits navn før El Fakiri. Da ble det hele litt halvslapt.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Brannesen

Quote from: Brannesen on March 25, 2008, 11:20:02 AM
I avisen idag står det om Demba som desverre har karantene i første kamp, siden han aldri sonet for sitt åttende (!) kort i danmark. Det blir vel winters da? Og azar inn etter en time?


Hah! Er visst en sånn nærsynt jeg :)
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

brann:)

Quote from: Tifo on March 31, 2008, 19:49:37 PM

Og en siste ting.
Når folk har kjøpt billetter i midten av Hansa så SKAL man synge. Skal du stå der med munnen lukket i 2x45minutter uansett resultat på banen så bør en ny plass på et annet felt vurderes så snart det er ledig!

mvh
Thomas
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Kristoffer M

Quote from: anki86 on March 31, 2008, 18:46:13 PM
Quote from: Ikognoti on March 31, 2008, 17:22:56 PM
http://www.tv2.no/sporten/fotball/tippeligaen/article1721608.ece


Interessant sak. Skulle sigurdsson vært utvist? Dommeren sto et par meter unna og var vitne til det hele.


Nei, Sigurdsson skulle absolutt ikke vært utvist! For min del ser det ut som om det er Tarik som slår det første slaget!!!


I tillegg feller faktisk Elyounussi Sigurdsson i forkant av FFK's stolpeskudd, noe som virker som årsaken til at lilleørn gir han et lite skubb.

BBB-Tony

April 01, 2008, 14:12:50 PM #165 Last Edit: April 01, 2008, 14:16:21 PM by tonynord
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.


anki86

Quote from: tonynord on April 01, 2008, 14:12:50 PM


4 kamper var vel å ta litt hard i!!! Hadde du skrevet at han måtte stå over en kamp hadde du kanskje fått noen lettlurte til å tro på den lille spøken din ;)
No ska vi ut å holde jævel på ny!

BBB-Tony

Quote from: anki86 on April 01, 2008, 22:57:59 PM
Quote from: tonynord on April 01, 2008, 14:12:50 PM


4 kamper var vel å ta litt hard i!!! Hadde du skrevet at han måtte stå over en kamp hadde du kanskje fått noen lettlurte til å tro på den lille spøken din ;)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

anki86

Quote from: tonynord on April 01, 2008, 23:00:10 PM
Quote from: anki86 on April 01, 2008, 22:57:59 PM
Quote from: tonynord on April 01, 2008, 14:12:50 PM


4 kamper var vel å ta litt hard i!!! Hadde du skrevet at han måtte stå over en kamp hadde du kanskje fått noen lettlurte til å tro på den lille spøken din ;)


Nei, det har du rett i. NøFF er ikke helt beregnelige for tiden!
No ska vi ut å holde jævel på ny!

kapteinen

Ja til aldersgrense på Hansa for å få vekk fjortissene
Z

brann:)

Quote from: kapteinen on April 03, 2008, 10:28:12 AM
Ja til aldersgrense på Hansa for å få vekk fjortissene


jepp, me på den
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

HansaInferno

Quote from: brann:) on April 03, 2008, 11:30:10 AM
Quote from: kapteinen on April 03, 2008, 10:28:12 AM
Ja til aldersgrense på Hansa for å få vekk fjortissene


jepp, me på den


Selv om jeg ikke liker fortisser så er jeg ikke enig med dere. Vi er nødt til å ha en viss rekrutering på Stadda også. Nå som det nesten er umulig å få tak i billetter kommer det ikke mange nye til hvert år, så vi må ta vare på de vi allerede har. Men jeg mener jo selvfølgelig at de skal oppdras og dresseres av oss litt ledre, slik at de får den samme galskapen inn i blodårene når de er på vår alder. Og ikke si at jeg tar feil, for jeg har et viktig poeng.
Breiflabben, baby!

dudo

Quote from: HansaInferno link=topic=quote author=HansaInferno link=topic=8489.msg206361#msg206361 date=1207239791]Og ikke si at jeg tar feil, for jeg har et viktig poeng.


Heheh, pent!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BBB-Tony

Quote from: HansaInferno on April 03, 2008, 17:23:11 PM
Quote from: brann:) on April 03, 2008, 11:30:10 AM
Quote from: kapteinen on April 03, 2008, 10:28:12 AM
Ja til aldersgrense på Hansa for å få vekk fjortissene


jepp, me på den


Selv om jeg ikke liker fortisser så er jeg ikke enig med dere. Vi er nødt til å ha en viss rekrutering på Stadda også. Nå som det nesten er umulig å få tak i billetter kommer det ikke mange nye til hvert år, så vi må ta vare på de vi allerede har. Men jeg mener jo selvfølgelig at de skal oppdras og dresseres av oss litt ledre, slik at de får den samme galskapen inn i blodårene når de er på vår alder. Og ikke si at jeg tar feil, for jeg har et viktig poeng.


Skal ikke si noe på den! ;) Hehe
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Professoren

Synes det er merkelig at ingen har kommentert det latterlige hater Nøff-banneret. Det holdt faktisk barneskole-nivå. Hater nff hadde vært en grei ytring, men nøff...? Herlighet...

BBB-Tony

Quote from: Professoren on April 10, 2008, 20:12:06 PM
Synes det er merkelig at ingen har kommentert det latterlige hater Nøff-banneret. Det holdt faktisk barneskole-nivå. Hater nff hadde vært en grei ytring, men nøff...? Herlighet...


Det har blitt diskutert i TIFO 2008 tråden.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Go Up