• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fuck off Chelsea - Liverpool sang Noe for oss?

Started by colomb, March 16, 2008, 11:44:33 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

colomb

Var ute med en komis i går som er Liverpool-fan. Han lærte meg denne sangen: http://youtube.com/watch?v=WRzjc2N-rIU
Kan godt hende den er blitt lagt inn før, men jeg gidder rett og slett ikke sjekke alle postene på en søndags formiddag :D

Sangen går som følger:
Fuck off Chelsea FC
You aint got no history
5 european cups, 18 legs
Thats what we call history

Jeg er helt ubrukelig på å finne på nye tekster, men kanskje det er noe smarte folk her som kan klare det. Jeg syntes i alle fall at det kan bli bra trykk med denne sanger

Hausberg

denne sangen er grisefet og jeg håper vi får til noe lignende her i bergen. Har hørt denne for lenge siden og den er bare sinnsykt rå.:)
itt hjerte står i Brann......

tovatle

Den sangen er helt utrolig rå! sinnsyk stemning!

Sopp

Quote from: "colomb"Var ute med en komis i går som er Liverpool-fan. Han lærte meg denne sangen: http://youtube.com/watch?v=WRzjc2N-rIU
Kan godt hende den er blitt lagt inn før, men jeg gidder rett og slett ikke sjekke alle postene på en søndags formiddag :D

Sangen går som følger:
Fuck off Chelsea FC
You aint got no history
5 european cups, 18 leagues
Thats what we call history

Jeg er helt ubrukelig på å finne på nye tekster, men kanskje det er noe smarte folk her som kan klare det. Jeg syntes i alle fall at det kan bli bra trykk med denne sanger


Måtte bare
K Brann


anders_flanderz

rite Drite Drite Drite på Oslo By

smaalanda

KMO!!!


olpi

Sk - Brann fra Bergen by
Vi tar seriegull på ny
Martin Andresen bety`kje en dritt
Med Bakke går det knirkefritt

tippetuppen

Quote from: "olpi"Sk - Brann fra Bergen by
Vi tar seriegull på ny
Martin Andresen bety`kje en dritt
Med Bakke går det knirkefritt


For guds skyld hold det navnet vekke fra alt som heter sanger... fysj.. ja dere vet nok hvilket navn
E det så nøye då

Exim

Syntes forslaget som kom i tråden som er nevt over er bra...

Sk, Sk Brann,
Vi er best i dette land
Når vi tar gull
ska dåkkar se
kordan vi ska feire det

Passer bra over med teksten forøvrig..

Brann4

sangen har blitt forsøkt startet flere ganger i fjorsesongen men folk hang seg aldri på, håper det blir bedre denne sesongen!

BBB-Tony

Quote from: "Brann4"sangen har blitt forsøkt startet flere ganger i fjorsesongen men folk hang seg aldri på, håper det blir bedre denne sesongen!


Det kan ikke ha vært mange som sang på den! Jeg har hvertfall ikke hørt den en eneste gang på stadion!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Brann4

ja alt for få hang seg på, jeg kunne ikke fulle teksten på denne sangen før den kom ut på forumet nå, så jeg henger meg hvertfall på fra nå av;)

lillelam

Når vi leder mot Vålerengen dagen før dagen og de ligger midt på tabellen:

Andreesen, ka faen har du gjort?
Det e ingen tvil om at du har gått deg bort.
Fra gull og europa te lokten av fis,
ja sånn kan det gå din grådige gris.

Er egentlig mer passende til denne måten å synge den på: http://youtube.com/watch?v=3v3Tdef_yhw

abe78

Quote from: "lillelam"Når vi leder mot Vålerengen dagen før dagen og de ligger midt på tabellen:

Andreesen, ka faen har du gjort?
Det e ingen tvil om at du har gått deg bort.
Fra gull og europa te lokten av fis,
ja sånn kan det gå din grådige gris.

Er egentlig mer passende til denne måten å synge den på: http://youtube.com/watch?v=3v3Tdef_yhw


Rim på gris og fis er ikke veldig kult...
.og husk!

kabelmann

Quote from: "lillelam"Når vi leder mot Vålerengen dagen før dagen og de ligger midt på tabellen:

Andreesen, ka faen har du gjort?
Det e ingen tvil om at du har gått deg bort.
Fra gull og europa te lokten av fis,
ja sånn kan det gå din grådige gris.

Er egentlig mer passende til denne måten å synge den på: http://youtube.com/watch?v=3v3Tdef_yhw

Selv om jeg ikke er noe videre for sang til verken Andresen eller andre motspillere, så kunne det i det minste vært litt mer "sofistikert" enn promp og bæsj.

Manager i Enga
tap og nedrykksstrid
Ka e det mot serie-
gull og Champions League

(gjett melodien selv)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

JanBanan


lillelam

din er bra (nordens paradis melodien). men er jævla misfornøyd med tilbakemeldingen på min sang, dere likte ikke fis og gris aright, men hva med sangen i bunn og grunn, budskapet osv. Det er det som teller, for teksten kan reguleres på uansett.

Gubrask

Quote from: "lillelam"din er bra (nordens paradis melodien). men er jævla misfornøyd med tilbakemeldingen på min sang, dere likte ikke fis og gris aright, men hva med sangen i bunn og grunn, budskapet osv. Det er det som teller, for teksten kan reguleres på uansett.


Drit nå i andresen. Hvorfor lage en hatsang til han i stedet for å støtte laget?

thomas007

Quote from: "Gubrask"

Drit nå i andresen. Hvorfor lage en hatsang til han i stedet for å støtte laget?


Er det enten eller ? Kan ha både hatsanger og sanger som støtter Brann, vet du

Gubrask

Quote from: "thomas007"
Quote from: "Gubrask"

Drit nå i andresen. Hvorfor lage en hatsang til han i stedet for å støtte laget?


Er det enten eller ? Kan ha både hatsanger og sanger som støtter Brann, vet du


å? hmm, den var ny.

Greit at vi skal disse andresen, men å lage en sang til han 2 måneder før han kommer til stadion får oss til å virke såret og deprimert over at han stakk. For min del, er jeg faktisk glad han er vekke og gleder meg til han kommer til stadion der vi knuser de, og gjerne hoverer med mer spontane sanger mot han, enn en som ble laget før seriestart.
Nå mener jeg fokus bør være å få innført sanger som støtter laget!

todh

Har gått rundt å nynnet på denne siden jeg hørte den her første gangen. Etter hvert har det gått opp for meg at Gylfi Einarsson sitt navn passer fint inn i første linjen, så jeg skrapet sammen noe tekst på det, jeg er ikke veldig god på den tekstbiten så det går jo ann å rette opp i om noen andre har noen mer sans for det.


Gyyylfiii Einasson
På midbanen til SK Brann
Der trår han til, å "knekkar" bein
For vårt kjære SK Brann

farzn

Trist at denne melodien ikke er innført enda. Mitt forslag:

Syng med, syng med for SKB
Vi e best det kan du se
Komigjen Brann, vi ska vinne på ny
Ta gullet hem te Bergen by

thesevs

Ser på du "godkjente sangforslag" så ligger Krøvels forslag der.
Men det ser greit ut det du kom med. Eneste var selvsagt dette med "gullet"...  ::)
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

macbear7

Sportsklubben Brann er som et bryllup; Der brugdommen glemte ringene.

Kararay

Quote from: thesevs on July 27, 2008, 14:31:15 PM
Ser på du "godkjente sangforslag" så ligger Krøvels forslag der.
Men det ser greit ut det du kom med. Eneste var selvsagt dette med "gullet"...  ::)


Det var da vel ikkje krøvel som hadde denne da... ;)
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

thesevs

Quote from: Kararay on July 31, 2008, 23:55:59 PM
Quote from: thesevs on July 27, 2008, 14:31:15 PM
Ser på du "godkjente sangforslag" så ligger Krøvels forslag der.
Men det ser greit ut det du kom med. Eneste var selvsagt dette med "gullet"...  ::)


Det var da vel ikkje krøvel som hadde denne da... ;)


Copyright og trademark Krøvel Vellevold, fra Velle i Volle.
I hvertfall teksten...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Kararay

August 11, 2008, 22:26:56 PM #28 Last Edit: August 11, 2008, 22:59:01 PM by Kararay
Quote from: thesevs on August 01, 2008, 00:10:43 AM
Quote from: Kararay on July 31, 2008, 23:55:59 PM
Quote from: thesevs on July 27, 2008, 14:31:15 PM
Ser på du "godkjente sangforslag" så ligger Krøvels forslag der.
Men det ser greit ut det du kom med. Eneste var selvsagt dette med "gullet"...  ::)



Copyright og trademark Krøvel Vellevold, fra Velle i Volle.
I hvertfall teksten...


hvis vi snakker om sang forslag nr 9 så tar du feil. det er faktisk min tekst.
Det var da vel ikkje krøvel som hadde denne da... ;)

https://www.bataljonen.no/forum/index.php/topic,7774.msg175420.html#msg175420
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Go Up