• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billetter Aalesund - Brann

Started by Xminator, March 12, 2008, 12:21:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Salget åpnet på Aalesunds sider nå nettopp (12. mars 12:00). Dette er ikke supporterbilletter, så diskresjon med tanke på supporterutstyr er på sin plass.

Det er ett par hundre ledige billetter på feltene rundt der Branns offisielle supportere blir sittende.

Med tanke på at dette er årets første bortetur kan vi nok regne med at billettene som Brann får tildelt forsvinner raskt, så om du ikke er så nøye med hvor du får plass, eller bor litt ufordelaktig i forhold til å sikre billett i Brannbutikken så er muligheten der noen timer nå.

BBB-Tony

Quote from: "Xminator"Salget åpnet på Aalesunds sider nå nettopp (12. mars 12:00). Dette er ikke supporterbilletter, så diskresjon med tanke på supporterutstyr er på sin plass.

Det er ett par hundre ledige billetter på feltene rundt der Branns offisielle supportere blir sittende.

Med tanke på at dette er årets første bortetur kan vi nok regne med at billettene som Brann får tildelt forsvinner raskt, så om du ikke er så nøye med hvor du får plass, eller bor litt ufordelaktig i forhold til å sikre billett i Brannbutikken så er muligheten der noen timer nå.


Er det utsolgt der Branns offisielle supportere skal sitte da? Kan bare se at Bataljonen melder at de ikke har flere billetter, men står ingenting om at det er utsolgt på brann.no. Brann har jo også en del billetter?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Tomas

Jeg fikk nettopp kjøpt billett via Brann.no... Kjøpte hvertfall en i tilfelle jeg får anledning å ordne alternativ transport, da jeg ikke fikk tur via Bataljonen.

Dog ser det ut til at jeg ikke kan gi den videre til noen dersom det skulle vise seg at jeg ikke får anledning til å dra:

Viktig informasjon når du skal kjøpe billett :
- Det er ikke lov å kjøpe billett i ditt navn for så å selge den videre.
- En person kan ikke ha flere billetter stående i sitt navn selv om man har flere partoutkort. Evt flere kjøp på samme kunde vil bli annullert.
- Dersom du ikke har anledning til å hente billetten selv så kan du få noen andre til å gjøre det. Den som henter billetten må vise gyldig legitimasjon og signere for å ha mottatt billett


Det synes jeg i utgangspunktet er teit, men jeg forstår også at de vil ha en kontroll på hvem som kjøper billett o.s.v.

BBB-Tony

Quote from: "Tomas"Jeg fikk nettopp kjøpt billett via Brann.no... Kjøpte hvertfall en i tilfelle jeg får anledning å ordne alternativ transport, da jeg ikke fikk tur via Bataljonen.

Dog ser det ut til at jeg ikke kan gi den videre til noen dersom det skulle vise seg at jeg ikke får anledning til å dra:

Viktig informasjon når du skal kjøpe billett :
- Det er ikke lov å kjøpe billett i ditt navn for så å selge den videre.
- En person kan ikke ha flere billetter stående i sitt navn selv om man har flere partoutkort. Evt flere kjøp på samme kunde vil bli annullert.
- Dersom du ikke har anledning til å hente billetten selv så kan du få noen andre til å gjøre det. Den som henter billetten må vise gyldig legitimasjon og signere for å ha mottatt billett


Det synes jeg i utgangspunktet er teit, men jeg forstår også at de vil ha en kontroll på hvem som kjøper billett o.s.v.


Om du selger billetten din til samme pris til en kompis som reiser i steden for deg, så er det ingen som kommer til å stoppe han... Tenker også på å kjøpe en eller to billetter i tilfelle jeg finner alternativ transport. Var for sent ute til å få igjennom Bataljonen og økonomien setter grenser for hvor mye jeg kan betale for transporten oppover. Er ikke alltid like lett å være student i byn! :-)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Tomas

Da var tur og hotell bestilt også, *sukk*. Og jeg har vel strengt talt ikke ordnet meg fri ennå. Blir verre å selge denne pakken videre tenker jeg meg!

BBB-Tony

Quote from: "Tomas"Da var tur og hotell bestilt også, *sukk*. Og jeg har vel strengt talt ikke ordnet meg fri ennå. Blir verre å selge denne pakken videre tenker jeg meg!


hehe...hva betalte du? hvordan er reiseruten din?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Tomas


BBB-Tony

Har sjekket litt rundt om kring nå... Blir nok for drøyt å betale rundt 2000 kr for reise, opphold og kampbillett. Så kommer alt det andre som hører til utenom! Har ikke råd til det nå. Så den første borteturen min i år blir nok stabæk-kampen.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Tomas

Var egentlig det jeg også tenkte, men så fant jeg ut at; helvete heller, om jeg kommer meg unna jobben så kjører man på... Gikk en liten faen i meg... :) Brann-basillen. Er jo snart seriestart og alt, kribler sånn i magen at det gjorde vel utslaget. Det sier jo seg selv at man ikke kan betale rundt 2000,- pluss det som hører til for hver bortekamp. Hvertfall ikke når mine hjemmekamper innbefatter litt reising slik jeg jobber nå...

Bruiser

Fins det ei muligheit for ein som er busatt på sunnmøre og ikkje har medlemskap i Bataljonen, å få billett på borteseksjonen? Ein gong kom eg inn på bortesekjonen med vanleg billett, men då var det mange ledige seter. Eg veit ikkje kva som blir situasjonen dinne gongen, men eg har mine tvil.

Lurer på å bestille sete på H-feltet, men forhåpentligvis er det fleire Brann-supportera som vil bestille der. 30 ledige seter igjen.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Nixon

Quote from: "Bruiser"Fins det ei muligheit for ein som er busatt på sunnmøre og ikkje har medlemskap i Bataljonen, å få billett på borteseksjonen?


Du kan kjøpe gjennom Brann.
http://www.brann.no/index.php?mapping=245
Rød makt på Hansa

Bruiser

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Bruiser"Fins det ei muligheit for ein som er busatt på sunnmøre og ikkje har medlemskap i Bataljonen, å få billett på borteseksjonen?


Du kan kjøpe gjennom Brann.
http://www.brann.no/index.php?mapping=245

Der står det at den må hentast på "Stadion". Vil det sei Brann Stadion eller går det også ann å hente den på CLS? Difus info!
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

1908

Funker jo fint å reise med hurtigruten, de har jo enkelte weekendpriser osv.. verd å skjekke...

BBB-Tony

Quote from: "Bruiser"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Bruiser"Fins det ei muligheit for ein som er busatt på sunnmøre og ikkje har medlemskap i Bataljonen, å få billett på borteseksjonen?


Du kan kjøpe gjennom Brann.
http://www.brann.no/index.php?mapping=245

Der står det at den må hentast på "Stadion". Vil det sei Brann Stadion eller går det også ann å hente den på CLS? Difus info!


brann.no er stadion selvsagt Brann stadion. Det sier seg selv...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

BrannSupporter

Quote from: "tonynord"
Quote from: "Bruiser"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Bruiser"Fins det ei muligheit for ein som er busatt på sunnmøre og ikkje har medlemskap i Bataljonen, å få billett på borteseksjonen?


Du kan kjøpe gjennom Brann.
http://www.brann.no/index.php?mapping=245

Der står det at den må hentast på "Stadion". Vil det sei Brann Stadion eller går det også ann å hente den på CLS? Difus info!


brann.no er stadion selvsagt Brann stadion. Det sier seg selv...



Har de sluttet med slik det var i fjor? At man kunne bestille borte-billetter via brann.no, for så og hente de på den respektive bortearena?

Bruiser

Quote from: "tonynord"
Quote from: "Bruiser"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Bruiser"Fins det ei muligheit for ein som er busatt på sunnmøre og ikkje har medlemskap i Bataljonen, å få billett på borteseksjonen?


Du kan kjøpe gjennom Brann.
http://www.brann.no/index.php?mapping=245

Der står det at den må hentast på "Stadion". Vil det sei Brann Stadion eller går det også ann å hente den på CLS? Difus info!


brann.no er stadion selvsagt Brann stadion. Det sier seg selv...

Leser du før du svarer, nokensinne, du?
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

BBB-Tony

Quote from: "Bruiser"
Quote from: "tonynord"
Quote from: "Bruiser"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Bruiser"Fins det ei muligheit for ein som er busatt på sunnmøre og ikkje har medlemskap i Bataljonen, å få billett på borteseksjonen?


Du kan kjøpe gjennom Brann.
http://www.brann.no/index.php?mapping=245

Der står det at den må hentast på "Stadion". Vil det sei Brann Stadion eller går det også ann å hente den på CLS? Difus info!


brann.no er stadion selvsagt Brann stadion. Det sier seg selv...

Leser du før du svarer, nokensinne, du?


Lese? Hva er det?? Joda...leser som regel.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Bruiser

Seter reservert på nedre J. Andre i nærheita?
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Klaus_Brann

Quote from: "Bruiser"Seter reservert på nedre J. Andre i nærheita?


Nei, du har fått reservert fetl j alene. Dette er ikke noe sjekkeforum.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Bruiser"Seter reservert på nedre J. Andre i nærheita?


Nei, du har fått reservert fetl j alene. Dette er ikke noe sjekkeforum.


Haha, var du her før Everton-kampen?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Bruiser

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Bruiser"Seter reservert på nedre J. Andre i nærheita?


Nei, du har fått reservert fetl j alene. Dette er ikke noe sjekkeforum.

Frekkas. Kom inn på Nedre J så skal eg kaste deg ned på bana.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Mick

Nå har jeg endlig fått bestilt meg billetter, men er allerede på sunnmøre pga Påskeferie og lurer på om noen andre kan hente de billettene for meg? Jeg merket at de var ganske nøye på navn og personinfo på Brann.no men jeg håper det går bra at feks faren min plukker opp billettene.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

Klaus_Brann

Quote from: "dudo"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Bruiser"Seter reservert på nedre J. Andre i nærheita?


Nei, du har fått reservert fetl j alene. Dette er ikke noe sjekkeforum.


Haha, var du her før Everton-kampen?


Hehe, joda. Det må vel være tidenes tråd her på forumet!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

oslo øst

er det noen som har fått billetter til ålesund kampen i posten ????????
betalte for nesten 1 måned siden men ingen billett
eller har ikke bataljonen fått billettene ennå noen som kan fortelle

Stian

Har du spørsmål angående billetter til denne kampen? Ta kontakt med Frode Hellebø på frode@ etterfulgt av bataljonen.no

Stormen_supporterklubb

tormen supporterklubb evig oransj alltid stolt

lok1

Hvor mange er ventet oppover? Hvilken pub brukes? Skal sitte på Felt E, blir det bråk om jeg tar med meg flagg inn der?

Vebjørn

Har fått med meg at turen oppøve med Bataljonen er utsolgt, men av og til må det vel vere mulig at nokon ikkje kan reise alikavel og eg kan få ein plass?
Ta kontakt ivertfall ;-)

HansaInferno

Blir vel utsolgt, hva er det vi får, 500 billetter?
Breiflabben, baby!

BBB-Tony

Quote from: HansaInferno on April 02, 2008, 07:12:11 AM
Blir vel utsolgt, hva er det vi får, 500 billetter?


Var rundt 500 billetter ja. Som nevnt i kamptråden, så er jeg interessert i å overta plassen visst det er noen som ikke skal reise med bussen oppover... Hadde litt bestemmingsvegring i starten og ble til slutt for sein til å få plass på bussen.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Go Up