• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billetter til Brann-Fredrikstad

Started by Branncess, March 07, 2008, 12:23:37 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Branncess

Hvordan er det mulig å få billetter til denne kampen i Bataljonen sitt felt ? Bor ikke i Bergen, så blir vanskelig å møte opp på fotballpubben og kjøpe der.. Fins det noen annen mulighet ?
alskap!

SLV-Gabby

Bataljonen sine felt går vel på sesongkort.. noe jeg har :D  :D  :D

Blir nok BT eller noe hvor du må prøve å få billett.

Tifo

Bataljonen har også endel løsslagbilletter til hver kamp. På grunn av det store trykket etter billetter i fjor kommer vi til å legge om billettsalget i år. Så snart dette er klart vil det komme info på www.bataljonen.no

Mvh
Stian
.:Tifo-gruppen:.

BBB-Tony

Quote from: "Tifo"Bataljonen har også endel løsslagbilletter til hver kamp. På grunn av det store trykket etter billetter i fjor kommer vi til å legge om billettsalget i år. Så snart dette er klart vil det komme info på www.bataljonen.no

Mvh
Stian


Er disse billettene på Hansa eller andre plasser på stadion? Trodde det var kun partoutkortinnehavere som hadde anledning å stå på bataljonen sine felt på hansa...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Tifo

Disse skal være på felt A på Hansa.

Mvh
Stian
.:Tifo-gruppen:.

Kai-Olai

Det kan vel også være at folk med sesongkort ikke kan, og velger å selge Brann plassen.. Men jeg tviler på at det er det som er mest aktuelt..
Men kan skje...

Branncess

Quote from: "Tifo"Bataljonen har også endel løsslagbilletter til hver kamp. På grunn av det store trykket etter billetter i fjor kommer vi til å legge om billettsalget i år. Så snart dette er klart vil det komme info på www.bataljonen.no

Mvh
Stian


Vil det da kunne være mulighet for å kjøpe disse over nett ?
alskap!

Njaastad

Jeg har en kompis som ikke har partoutkort, men jeg har. Vil det bli noe problem å flytte på seg under kampen, eller står alle akkurat på sin partoutkort-plass?

HansaInferno

skal ikke være noe problem. kameraten din stiller seg bare ved siden av deg, så skal det nok gå fint.
Breiflabben, baby!

tippetuppen

bare ikkje kom ved siden av meg så går det fint, for eg ber deg dra en viss plass.. ble litt lei av å lempe vekk folk forrige sesong. Folk  som skulle stå ilag med kompis. Eller tøs som absolutt må stå med typen.. utrolig plagsomt...
E det så nøye då

Luke Skywalker

Quote from: "tippetuppen"bare ikkje kom ved siden av meg så går det fint, for eg ber deg dra en viss plass.. ble litt lei av å lempe vekk folk forrige sesong. Folk  som skulle stå ilag med kompis. Eller tøs som absolutt må stå med typen.. utrolig plagsomt...


For en flott innstilling vi har til andre mennesker da. Selfølgelig flytter vi på oss og hjelper hverandre når det er behov.
Skal jeg fortelle deg en hemmelighet, hvis du gjør noe for andre som de ønsker, så kan det være at noen en gang gjør noe for deg som du ønsker.

Men skal man alltid ha spisse albuer og se ned på andre blir det ikke særlig trivelig...
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

Branncess

en tøs som må stå sammen med typen? FOR EN INNSTILLING.
alskap!

tskb

Blir det mulig å kjøpe billett på nettet ? På Hansa altså.

BBB-Tony

Quote from: "tippetuppen"bare ikkje kom ved siden av meg så går det fint, for eg ber deg dra en viss plass.. ble litt lei av å lempe vekk folk forrige sesong. Folk  som skulle stå ilag med kompis. Eller tøs som absolutt må stå med typen.. utrolig plagsomt...


Ble trangt i ganske mange kamper ja! Var også folk fra T-feltet som bare hoppa over gjerde, for så å tyne seg inn blant oss.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.


Nixon

Quote from: "Stian"http://www.bataljonen.no/?page=26&news=167


Når kan man bestille disse billettene? Følger dere når Brann legger ut sine?
Rød makt på Hansa

Stian

I første omgang kan man bestille billetter til de to første hjemmekampene mot Fredrikstad og Strømsgodset. Utover sesongen vil det bli mulig å bestille billetter når kamptidspunktet er bekreftet av TV2/NFF. Alle bestillinger som mottaes før dette vil bli slettet.

Nixon

Quote from: "Stian"I første omgang kan man bestille billetter til de to første hjemmekampene mot Fredrikstad og Strømsgodset. Utover sesongen vil det bli mulig å bestille billetter når kamptidspunktet er bekreftet av TV2/NFF. Alle bestillinger som mottaes før dette vil bli slettet.


Ok. Men for at det skal bli mest mulig rettferdig og forutsigbart bør dere vurdere å sette et klokkeslett, gjerne dagen etter at kamptidspunktet er bekreftet.
Rød makt på Hansa

Branncess

blir man informert om man har fått billett før brann starter salget kl 16 i morgen ? det hadde vært veldig fint, sånn at man ikke ender med dobbelt opp..
alskap!

Brannfrelst

Synes det er urimelig at det blir solgt opptil 4 billetter pr kunde. Spør du meg burde det vert maks 2.
2.10.07-Gullet kom hem!

KNUDSEN

blir det mulig å kjøpe billetter til bt-tribunen på bt.no?
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Gubrask

Quote from: "KNUDSEN"blir det mulig å kjøpe billetter til bt-tribunen på bt.no?


jepp

KNUDSEN

då står vi kø allarede, bringer tilbake "gode" minner fra i fjor
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Gulløl

Da står vi i kø på billettluka, ikke første gang det nei. Noen som har kommet igjennom og fått sine billetter ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Yngve

Var ikkje noko problem for meg. Tippar det tok 14 sekund etter at salet opna klokka fire før eg var igjennom.

KNUDSEN

då har eg fått kjøpt 2x2 billetter på bt.no
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Gulløl

Billettene mine er i boks også, etter 25 min. i kø.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Bossmann

Ikke det helt store trøkket nei. Jeg var innom for å sjekke nå kl 16.52. Noen hundre billetter igjen og jeg kom lett igjenom. De største medgangsfansene våre er vel kanskje ikke klar over at serien starter snart?

Tomas

Jeg er hvertfall sjeleglad for at det ikke var så spesielt stort trykk... Har ikke partoutkort selv, og støtter like gjerne laget mot FFK som mot RBK (selv om det ville vært greit og kommet seg på de matchene også i blant, utenom på bortebane hvor det stort sett går greit)...

Markmus

Kom igjennom med en gang jeg. Ikke noe kø i det hele tatt. Er skeptisk til at Billettluka fortsatt er i bruk, så jeg antar det blir mange frustrasjonstimer utover sesongen når medgangsen også vil på Stadion.
Ka du ve?

Ingo

Hallo! det har gått 52 minutter siden det åpne salget startet, og det er et par hundre billiletter igjen.
men vil vel si at etterspørselen er rimelig stor for det!

Tomas

Joda, men slik det var store deler av fjoråret (spesielt på slutten når alle ville få med seg happeningene) var det jo klin umulig...

Men for mitt sitt vedkommende kan jeg vel i bunn og grunn takke meg selv for at jeg ikke har partoutkort... Men ikke min feil at de var utsolgt, men burde strengt talt hatt for flere år siden...

Uansett, la oss håpe på fullt hus og full trøkk på staddaen til seriestart!!!

tippetuppen

Quote from: "Luke Skywalker"
Quote from: "tippetuppen"bare ikkje kom ved siden av meg så går det fint, for eg ber deg dra en viss plass.. ble litt lei av å lempe vekk folk forrige sesong. Folk  som skulle stå ilag med kompis. Eller tøs som absolutt må stå med typen.. utrolig plagsomt...


For en flott innstilling vi har til andre mennesker da. Selfølgelig flytter vi på oss og hjelper hverandre når det er behov.
Skal jeg fortelle deg en hemmelighet, hvis du gjør noe for andre som de ønsker, så kan det være at noen en gang gjør noe for deg som du ønsker.

Men skal man alltid ha spisse albuer og se ned på andre blir det ikke særlig trivelig...


så noen her syns det er koselig at det 5personer som skal dele på 3plasser.. joda veldig koselig det...la oss alle være venner å ta imot med åpne hender.. kan jo bare gi vekk plassen min hvis det kommer noen å syns det så koselig ut der jeg står...
E det så nøye då

BBB-Tony

Det går så vidt greit at det skjer noen ganger at det er ekstra trangt, men når de yngre som ofte kan gå under kategorien "medgangssupportere" som ikke en gang har billett på hansa, men andre plasser på stadion skal presse seg lengst inn på hansa blant de som faktisk har plass på hansa for å ikke bli oppdaget, så syns jeg det går for langt...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Markmus

Quote from: "Ingo"Hallo! det har gått 52 minutter siden det åpne salget startet, og det er et par hundre billiletter igjen.
men vil vel si at etterspørselen er rimelig stor for det!

Med tanke på trengselen om billettene i siste halvdel av fjorårets sesong skulle man jo tro det ville bli store køer i dag også. Men det finnes vel folk som kun gidder følge med fra etter sommerpausen...
Ka du ve?

krøvel vellevold

Bare tull at det var klin umulig å få billett til store deler av fjorårssesongen. Det var vel tre kamper det var et ekstra trøkk: 16.mai, mot RBK, og da gullet skulle deles ut mot Viking. Til de andre ti kampene tok det flere dager før det ble utsolgt.
Legg ned hele klubben!

tr0Ndemann

Quote from: "krøvel vellevold"Bare tull at det var klin umulig å få billett til store deler av fjorårssesongen. Det var vel tre kamper det var et ekstra trøkk: 16.mai, mot RBK, og da gullet skulle deles ut mot Viking. Til de andre ti kampene tok det flere dager før det ble utsolgt.


Lyn kampen ble vel også solgt ut rimelig kjapt.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

BBB-Tony

Quote from: "tr0Ndemann"
Quote from: "krøvel vellevold"Bare tull at det var klin umulig å få billett til store deler av fjorårssesongen. Det var vel tre kamper det var et ekstra trøkk: 16.mai, mot RBK, og da gullet skulle deles ut mot Viking. Til de andre ti kampene tok det flere dager før det ble utsolgt.


Lyn kampen ble vel også solgt ut rimelig kjapt.


Stemmer
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Branncess

Noen som har fått bekeftet at de har fått billetter gjennom bataljonen? Jeg fikk bekreftet dette, men siden da har det vært veldig stille med info om hvordan man skal betale og hente billettene. Nå er det jo ikke mange dager igjen.. Har prøvd å sende en mail til Lene@bataljonen.no , men det begynner å bli en stund siden, og enda ikke fått svar.
alskap!

Stian

På grunn av litt trøbbel med billettkontoen blir ikke billettene til Brann-FFK sendt i posten. Disse kan hentes på fotballpuben på fredag mellom klokken 20.00 og 22.00.

Go Up