• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bryne - Brann

Started by Gud, March 03, 2008, 22:45:05 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gud


TheRock

Her har du glemt en viktig nøkkelspiller på midtbanen vår. Bryne frykter han så mye at de har brukt han i banneret på framsiden sin: http://www.brynefk.no

BBB-Tony

Quote from: "TheRock"Her har du glemt en viktig nøkkelspiller på midtbanen vår. Bryne frykter han så mye at de har brukt han i banneret på framsiden sin: http://www.brynefk.no


Hehe...Ikke helt oppdatert? :)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Fabregas

Godt å se at kampen vises, det var på tide for en si!
Antar at de og viser den på en av fem TV2-Sportkanaler. Blir spennende å se hvem Mjelde sender utpå. På generellt grunnlag skal vel Bryne slås uten videre problemer men det er jo bare en treningskamp. Ville uansett blitt deilig med en (skikkelig) seier her.

Brannmann10

Viser den ikke på noen sportkanal nei, men på Sumo (web-tv). Dette har vi sjekket før. Kamper som blir filmet med ett kamera blir aldri vist på tv. Men Sumo holder det, bare ikke serveren går ned ...

naitsirk

http://fotball.bt.no/eliteserien/article101738.ece

skulle ikkje azar spele midtstopper likevel. sett huseklepp på topp mjelde!

BBB-Tony

Kampen er utsatt på ubestemt tid. Spilles forhåpentligvis på torsdag. Spørs om TV2 viser den da :(

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3389565.ece
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Kjell249

Kampen går nå på torsdag, og ikke på onsdag som først planlagt

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=6203

Er bare 1 mnd til seriestart, så er helt enig i at vi ikke eksperimenterer med laget, men starter med det laget som hadde startet hvis det var seriestart i morgen. Altså Azar på topp, og ikke noe Huseklepp. Skal Huseklepp prøve seg som spiss så får han gjøre det på 2. laget. Kan ikke ha en spiller på topp, som er vaksinert mot å score.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

naitsirk

QuoteEr bare 1 mnd til seriestart, så er helt enig i at vi ikke eksperimenterer med laget, men starter med det laget som hadde startet hvis det var seriestart i morgen. Altså Azar på topp, og ikke noe Huseklepp. Skal Huseklepp prøve seg som spiss så får han gjøre det på 2. laget. Kan ikke ha en spiller på topp, som er vaksinert mot å score.


azar skal ikkje spele spiss, men midtstoppar. spissane er helstad,demba og winters. skal han kome inn i ny rolle, nytter det ikkje med sånn vingling frå mjelde.

BBB-Tony

Quote from: "naitsirk"
QuoteEr bare 1 mnd til seriestart, så er helt enig i at vi ikke eksperimenterer med laget, men starter med det laget som hadde startet hvis det var seriestart i morgen. Altså Azar på topp, og ikke noe Huseklepp. Skal Huseklepp prøve seg som spiss så får han gjøre det på 2. laget. Kan ikke ha en spiller på topp, som er vaksinert mot å score.


azar skal ikkje spele spiss, men midtstoppar. spissane er helstad,demba og winters. skal han kome inn i ny rolle, nytter det ikkje med sånn vingling frå mjelde.


Syns også at Azar skal spille stopper i denne kampen uansett hvor stor mangel det er på spisser. Sett Møvik inn på laget!! Gutten kan få prøve seg og det er kun en treningskamp! Nå skal Azar rendyrkes som stopper og disse kampene skal brukes til å kartlegge han som stopper. Dette går nå i vasken. Skal de da vente til neste sesongoppkjøring å dyrke han som stopper eller skal de bruke TL kamper for å dyrke han som stopper. Det bør de ikke gjøre om de skal ta gull! Da skal laget være satt og alle spillerne skal være bevisst på hva rolle de har på laget! Det får ikke Azar nå...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Gepard

Komplett idioti av Mjelde om han setter Azar opp som spiss i morgen. Nå må Azar få enhver mulighet til å få skikkelig øving i stopperrollen, som spiss vet man hva han leverer, det er mye mer avgjørende at han har fått trening i stopperposisjonen dersom vi får skade på Bjarnason eller Siggi.

Bruk Møvik, Ludde eller for den sags skyld Bjørnsson, men Azar som spiss i treningskamp mot Bryne blir rett og slett for dumt.

Innlandsmax

Syns også dette virker sært. Må være et signal om at Azar ikke skal være så rendyrka og hundreprosentig midtstopper likevel. Spiss-backup så snart det kniper kan fort bety mye spiss-spilling. Foresten: Når var det jeg falt av lasset: Hvorfor spiller ikke Helstad? Ikke skada vel?

Gud

Sliter med en sår akilles. Mjelde tar ingen sjangser med han og det gjør han også rett i.

Innlandsmax


Xminator

Quote from: "Gepard"Komplett idioti av Mjelde om han setter Azar opp som spiss i morgen. Nå må Azar få enhver mulighet til å få skikkelig øving i stopperrollen, som spiss vet man hva han leverer, det er mye mer avgjørende at han har fått trening i stopperposisjonen dersom vi får skade på Bjarnason eller Siggi.

Bruk Møvik, Ludde eller for den sags skyld Bjørnsson, men Azar som spiss i treningskamp mot Bryne blir rett og slett for dumt.


Man bruker Azar der han ville spilt om det var seriekamp. Han er 3. valg som stopper og 3. valg som spiss. Enhver logisk tanke tilsier at han ikke spiller stopper i serieåpningen, men er ekstremt nærme en plass som spiss. Både Helstad og Demba er mye mer skadeutsatt enn Sigurdsson og Bjarnason.

Og for ordens skyld, Bjørnsson er skadet.

BBB-Tony

Quote from: "Xminator"
Quote from: "Gepard"Komplett idioti av Mjelde om han setter Azar opp som spiss i morgen. Nå må Azar få enhver mulighet til å få skikkelig øving i stopperrollen, som spiss vet man hva han leverer, det er mye mer avgjørende at han har fått trening i stopperposisjonen dersom vi får skade på Bjarnason eller Siggi.

Bruk Møvik, Ludde eller for den sags skyld Bjørnsson, men Azar som spiss i treningskamp mot Bryne blir rett og slett for dumt.


Man bruker Azar der han ville spilt om det var seriekamp. Han er 3. valg som stopper og 3. valg som spiss. Enhver logisk tanke tilsier at han ikke spiller stopper i serieåpningen, men er ekstremt nærme en plass som spiss. Både Helstad og Demba er mye mer skadeutsatt enn Sigurdsson og Bjarnason.

Og for ordens skyld, Bjørnsson er skadet.


Etter min mening, så bør ikke Azar være 3 valget på topp. Skal han satses 100% på som stopper, så bør han strykes fra listen over potensielle spisser i klubben. Hadde Azar sluttet vinglingen mellom stopper og spiss for 7 år siden, så hadde ikke han spilt i Brann i dag! Rendyrkes en spiller i en posisjon, så er det mye mer sannsynlighet for at han hadde vært både 2 og 3 og kanskje 4 hakk bedre i en av delene i år 2008! Det går ikke an i vingle mellom 2 sånne posisjoner visst en har ambisjoner om å spille fast på ett så høy nivå som TL er.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Gepard

Er ikke Ludde fremdeles i Branntroppen ? Hvorfor i all verden er han der når det tydeligvis uaktuelt å bruke han, Brann er da ikke noe sosialkontor ? Samme opplegget med Sjøhage.

Ludde er vel definert som bakromspiss i Brannstallen ikke ?

Tydelig at Azar kommer til å få mange kamper\innhop som spiss i år. Dermed fikk vi aldri vite hvor bra midtstopper Azar kunne blitt, det sier vel seg selv at denne stadige skiftingen av posisjon går ut over prestasjonen både som stopper og spiss, er jo ikke akkurat det samme bevegelsesmønsteret..

dette blir for dumt Mjelde,

dudo

Ludde har fått beskjed om at han kan få finne seg en ny klubb, men får være med i opplegget så lenge han er under kontrakt - som seg hør og bør. Men han er også tydeligvis så jævlig mye dårligere enn Azar på topp at han ikke er aktuell.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BBB-Tony

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

anders_flanderz

Møvik på topp! !!

Tør å satse litt no då MIM... hadde vært drøm for Møvik om han hadde fått sjanse fra start!
rite Drite Drite Drite på Oslo By

Fabregas

Vil ikke si at det er så tullete med Karadas som enkelte hevder, må innrømme jeg synes det er rart men det er Mjelde som står på feltet og snakker med spillerne og sine assistenter. Hadde jeg hett Bakke eller Solli og vært på feltet hver dag hadde jeg kanskje uttalt meg litt mer krasst om det.

Cluet er jo det at Karadas gjerne er nærmere spilletid(I denne sammenhengen: I det hele tatt) på topp enn som stopper selv om han der normalt sett er et hakk lengre bak i køen(Tenker da 3. som stopper og 4. som spiss). Grunner til dette er: Spissene er mer skadeutsatte. Mer naturlig og vanlig å bytte spiss enn stopper. Færre spillere som meget vel kan omskoleres til spisser enn til stoppere.

Hadde det vært seriestart i morgen-argumentet synes jeg ikke holder mål, det er ikke seriestart i morgen, det er nesten en måned til.

Men skal Karadas få en skikkelig sjanse til å spille seg inn i laget som midtstopper, og ikke minst gjøre seg vandt med den rollen han helt klart ønsker så er dette ikke smart. Hva er problemet med å bruke Ludde?  Foreløpig er han i stallen og kan bli aktuell for spill skulle det knipe ved en anledning i en hektisk sesong med serie, cup, CL-kvalik og et europeisk gruppespill. Hva er en redd for!? Beskjeden om at han ikke er med i fremtidsplanene er vel temmelig klar! Hva er det verste som kan skje?

krøvel vellevold

De har no sjølironi der nede i hvert fall: http://www.brynefk.no/brynefk/index.nsf

For de som ikke vet det, så hadde Bryne et bilde av Helge Haugen (tror jeg det var) på kampannonsen...
Legg ned hele klubben!

Xminator

Karadas er ikke 3. valg på topp i dag. Han er førstevalg så lenge Helstad er skadet. Da spiller han fra start. Sannsynligvis stille Hanstveit før Karadas i køen som midtstopper også.

dudo

Tror nok Winters foretrekkes foran Azar når han er frisk.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BBB-Tony

Får Azar trene og kun konsentrere seg om stopperplassen, så vil jeg nok tro at han er foretrukket forran Hanstveit...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Kjell249

Vi har 3 treningskamper igjen før seriestart, inkludert den mot Bryne. Så det er klart vi ikke kan drive å loke, men må prøve å spille inn det beste laget som er tilgjengelig og som ville startet hvis det var seriestart i dag.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Fabregas

Blir spennende dette, første spenningsmoment er jo om en får se kampen i det hele tatt. Noen som har TV2-Sport abonnemang på tv som også har fått account på Tv2-Sumo med på kjøpet(Med tv2-Sport på internett altså)? Når jeg ringte så påsto de det men de som sa det vet vel neppe hva de snakker om og vil selvsagt heller ikke ta skylden.

En annen morsom forklaring er at Canal Digital ikke lar TV2 sende denne kampen. Dette var jo enkelt å argumentere mot så de ga seg heldigvis med den forklaringen.

Noen som har en link de har lyst å dele?

super_brann

vi venter på signal......
noen andre som har d samme?
eia Brann!

BBB-Tony

Noen som har fått signal?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Bolsen

yep..og eg ska snart te oslo..hadde håpet å få me meg 30 min av kampen

men start kongsvinger tok 1 sec å få fram

Mobben

venter på signal eg også, bt skrver at kampen er i gang.. herlige tv2 :S

Gulløl

Inne no, kampen er i gang.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Bolsen

Oj eg har fått lyd...! og bilde no

BBB-Tony

Nå har jeg lyd og bilde... Forresten noen Brannsupportere som står meget nærme mikken og synger. Hehe Ser ut til å være fint underlag...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Gubrask

1-0 Bryne.
Hvordan var målet?

nummer9

Kontring, bryneangripeeren blir spillt litt vel lett igjennom i bakrom og kommer alene med keeperen. Merker at vi har to stoppere som ikke har fart og/eller posisjonerer seg rett på den. Litt vel enkelt mål, føler også det var imot spillets gang.

Daffi


revert

Den skulle Demab satt!

BBB-Tony

Klart det blir seriegull! :D
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

anders_flanderz

dårlig kvalitet på filmen..selv om eg har ganske så bra linje...
rite Drite Drite Drite på Oslo By

anders_flanderz

frispark 23 meter for brann.. litte te høgre for keeper
rite Drite Drite Drite på Oslo By

anders_flanderz

mååål
bjørn dahl skårer!!!
rite Drite Drite Drite på Oslo By

Gulløl

Kongemål av Dahl !
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

anders_flanderz

frisparket blir halvklarert til bakerste,,der tar bjørn på halv volley å skyter opp i nettaket.
rite Drite Drite Drite på Oslo By

Janki

Quote from: "Gulløl"Kongemål av Dahl !


De sier det var Twaite???

anders_flanderz

er vist Twaith som skårte
rite Drite Drite Drite på Oslo By

Snublefot

i all verden.. hørte jeg noen synge "Nå er det stille i fjøset" ???

hvis det var noen brannsupportere så håper jeg noen får dem til å holde kjeft..

Janki

Quote from: "anders_flanderz"er vist Twaith som skårte

På Bt står det Twaite og på Brann står det Dahl men ihvertfall en av Branns backer har scoret...

tr0Ndemann

"En liten gruppe Brann-fans er på plass på Bryne stadion, og har begynt å hetse jærbuene. "Nå blir det stille i fjøset" runger blant Brann-fansen."

Herregud.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

BBB-Tony

Quote from: "Snublefot"i all verden.. hørte jeg noen synge "Nå er det stille i fjøset" ???

hvis det var noen brannsupportere så håper jeg noen får dem til å holde kjeft..


Den ble sunget i Liverpool også... Er de som synger det klar over at det er en sang som tilhører enga og ikke bare en reklamesang??? Skjerpings!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Go Up