• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kongedømmet Bjørgvin?

Started by erikdale, March 02, 2008, 12:39:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

erikdale

http://www.bt.no/meninger/kommentar/kristoffersen/article518875.ece

Dette handler om Bergen og jeg føler det er viktig at Brann som en sentral del av den kulturelle identiteten i regionen tar del i debatten. Derfor velger jeg å poste dette.

Hva synes vi? Er det riktig med en sentralisering østenfor fjellet? Skal vi godta at alle verdiene vi skaper forsvinner ut av regionen mens veier som Os-Bergen og Helse Vest sliter med underskudd?

Dette er muligheten til å vise et politisk egasjement og talent om du har et.
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

pidre

West is best - fuck the rest!
Saludar a los monos!

Stoffi

Republikken Bjørgvin! Det nærmeste vi kommer en kongefamilie her, er vel Friele.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Snublefot

Quote from: "Stoffi"Republikken Bjørgvin! Det nærmeste vi kommer en kongefamilie her, er vel Friele.


Fyrstedømme er vel mer korrekt i denne sammenheng en monarki.. hvis vi først skal ha noe slikt=), og der er nok mr friele en god kandidat.

erikdale

Ser for meg et fystedømme jeg da. Noen forslag til regjeringsmedlemmer:

Mons Ivar Mjelde - Fyrste og landslagstrener - Fyren har et opplagt talent for å begynne på bunnen å ta det til toppen.

Hermann Friele - Propagandaminister - "Ja, jeg har alltid elsket Black Metal", "Brann er virkelig en lidenskap for meg", "Nei, dette sier jeg ikke for å øke min egen popularitet".

Anne Grethe Strøm-Erichssen - Forsvarsminister - Er overbevist om at damen kan få Azar tilbake i form. Dessuten har hun relevant erfaring.

Trond Mohn - Finansminister - Fyren er flink til å bygge fotballbaner samtidig som budsjettet går kraftig i plus. Bare forestill dere hva han kunne gjort med oljemilliarder.

Hans-Wilhelm Steinfeldt - Innvandringsminister - Her blir det nok strengt regime.

Thorstein Helstad - Moteminister - Undertøy er jammen på moten i år også.

Krøvel - Utdanningsminister - Med all den statistikken i hodet er jeg overbevist om du har en fremtid her.

Erik Dale - Utenriksminister - Jeg har vært på mange borteturer. Dessuten er jeg trådstarter, så det så.

Lommemannen - Barneombud - Var den for drøy?
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

monzilla

Petter Puddefjord - Informasjonsminister

Tifo

Ser ingen som helst grunn til at denne tråden skal få leve. Slike nyheter kan legges i "linker"-tråden.

Mvh
Stian
.:Tifo-gruppen:.

Go Up