• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Drikking i Europa

Started by bjarte40, February 18, 2008, 21:43:03 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

bjarte40

Ser Frode går ut i avisen om at folk bør roe seg med drikking når de er i Europa, jeg lurer egentlig på hva f han har med det å gjøre? Dette er folk som betaler masse penger på reise til bortekampene med Brann. Hvis de ønsker å drikke seg drita så må de vell få gjøre det, og det er opp til helt andre myndigheter enn folk med litt fartstid i bataljonen som skal slå ned på dette. Så j typisk sosialdemokratisk å gnåle på folk som ikke oppfører seg slik enkelte vil at de skal. Hvis Frode eller andre speidergutter på tur føler seg flau eller støtt så kan de enten kle seg nøytralt eller holde seg hjemme å se kampen på tv. Der kan dere være med likesinnede å drikke en pils og så gå over til lettøl før dere blir svimmel og sovner.

Maktsyke folk er noe dritt

Rød makt heia Brann

naitsirk

veit ikkje kven som burde holde seg heime!

steng tråden, det finst ein liknande.

bjarte40

nå kan ikke jeg saumfare forumet vær gang jeg får lyst til å skrive noe i tilfelle noen har gjort det før meg, eller hva? Eller er du en slik som ønsker å bestemme hva og hvor mangen ganger folk ønsker å belyse en sak her inne.

revert

Problemet her ligger i at de som drar strikken alt for langt setter resten av Brann-fansen i et dårlig lys. Ikke nok med at de driter seg selv ut, de driter også resten av Brann-fansen ut. At Bataljonene vil ha bukt med probelmet når det er slik det er, er vel fullt forståelig?
En annen ting er jo at det virker som disse kun drar for festen sin skyld. Enkelte er faktisk så ute at de sovner under kampen de har dratt for å se. Men hva er egentlig vitsen med å dra til Alfheim, Brugge, Basel osv hvis det ikke er for å følge Brann? For all del folk skal få ta seg øl både før og etter kamp, men det går an å ta det i litt mer moderate mengder enn hva enkelte kanskje tror. Men hvis disse på død og liv må ha mange "fester" kan de ikke da finne seg en annen sport, hockey eller håndball. Der trenger de jo flere folk som er med som tilskuere, passive eller ei...

Tifo-gruppen

denne tråden stenges da det finnes en helt identisk tråd allerede.

Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Go Up