• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Vil ha slutt på euro-fylla

Started by 1908, February 17, 2008, 11:57:36 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BL

Quote from: "atlascopo"


Newsflash... Du må være medlem for å få goder:)

Og bare en "liten" ting bataljonen har gjort er jo å fylle halve Hansa med syngende og stående supportere. Uten Bataljonen ville nok den vært en ganske så livløs fam-tribune.

Sammenligner du Bataljonen med andre supporterklubber i Norge så vil du nok innse at de gjør en veldig bra jobb.

Men klart det er lett å slenge drit og være negativ om noe du egentlig ikke vet noe om.
Hansa-
Felt Z

klysa

Quote from: "BL"
Quote from: "atlascopo"




Og bare en "liten" ting bataljonen har gjort er jo å fylle halve Hansa med syngende og stående supportere. Uten Bataljonen ville nok den vært en ganske så livløs fam-tribune.
.


Akkurat dette tviler jeg sterkt på.

Klaus_Brann

Quote from: "naitsirk"
QuoteHåpløst!
Dette har gått altfor langt. Er vi virkelig blitt BBB nå?

Jeg gleder meg til den gjøken av en "vert" som på slump skal bestemme at folk ikke skal få se kampen. Jeg har i alle fall ikke brukt pokker så mye penger på reise og opphold, for ikke å se kampen.

Terskelen for fjerning av supportere bør være rimelig høy.


om som eg nevner i posten overfor så er nok terskelen lågare hjå evertonvaktane.

er folk virkelig redde for å verta kasta ut eller?


Jeg er egentlig ikke det nei. Men synes det er dratt litt langt når vi ska ha med oss barnevakter.
Forøvrig flott at det blir oppfordret om å roe litt ned på drikkinga før kamp, men barnevakter klarer vi oss uten.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Tom C

Syns folk er i overkant paranoid her... Tror dere virkelig at disse vaktene er små-sadister som bare higer etter å utøve makten sin mot uskyldige, overivrige supportere?  Tror dere kan slappe helt av. De kommer helt sikkert ikke til å foreta seg en drit, med mindre det skjer noe som er langt over grensen for anstendig oppførsel. De vil helt sikkert få klare retningslinjer å forholde seg til... Regner jeg med da... Kan jo heller slakte opplegget dersom det faktisk viser seg at de griper inn der det kanskje ikke hadde vært nødvendig. Inntil det motsatte er bevist, synes jeg at dette er et veldig bra tiltak...
Aldri mer Obos....

Klaus_Brann

Hvis barnevaktene griper inn uten at det er nødvendig, kan du banne på at jeg skal mer enn å slakte det i etterkant...Men no worries, er vel bare litt paranoid.

Det blir sikkert knæll. Gleder meg stort nå.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

KEO

Da tar jeg på vei for å bidra litt med god Europafyll:-))   Skål og snx i liverpool
Nu kør vi!

svobo

Synes å huske at Humburger SV hadde med seg egne politifolk.
Dette er ikke noe å lage noe styr over. Det er vel avisene som har valgt å kalle de "edru-vakter", de er vel med av andre årsaker enn kun å passe på at "fullemenn" klarer å oppføre seg, feks passe på at billiardkulene blir igjen utenfor stadion,hehe:-)
portsklubben Brann
Postboks 8, Minde
5821 Bergen

Nixon

Hvordan gikk det egentlig med denne eurofylla? Jeg kan ikke si annet enn at jeg ble litt smittet selv. Opptil flere ganger... Men jeg syntes også at det var færre fullemenn på selve kampen enn det man kunne frykte. Og stemningen var jo som alle vet veldig bra. Så kanskje den litt moraliserende pekefingeren funket?
Rød makt på Hansa

paf

Quote from: "svobo"Synes å huske at Humburger SV hadde med seg egne politifolk.
Dette er ikke noe å lage noe styr over. Det er vel avisene som har valgt å kalle de "edru-vakter", de er vel med av andre årsaker enn kun å passe på at "fullemenn" klarer å oppføre seg, feks passe på at billiardkulene blir igjen utenfor stadion,hehe:-)

Fra og med i år er Brann pliktig til å ha med "tilstrekkelig antall egne vakter" på alle bortekamper, så det er neppe siste gang vi møter tirsdagsgjengen og jentene i Brannbutikken som vakter på bortekamp...

Northside

Var faktisk ikke så mye "euro-fylla" på denne turen nei.

Virket som det var langt flere i Basel som var dritings enn i Liverpool, og det sier sitt når det nesten var 2000 flere i Liverpool.

Eneste var vel Tippetuppen som prøvde seg på euro-fylla en dag eller to før kampen:
http://uk.youtube.com/watch?v=ijkhzcJlkKs

Han klarte det...

Superjack

Quote from: "naitsirk"og kva er reglane for å koma inn på eit fotballstadion?


Vanligvis så har jeg kommet unna med å vise gyldig billett.[/quote]
Brannsupporter.

BL

Nå har vel egentlig ikke dette vært noe stort problem. Er jo snakk om de samme 8-10 som drikker seg dritings på hver eneste bortetur, europa eller ikke. Hopper rundt i bokseren i Sandefjord eller viser frem junior på storskjerm i europa. Kanskje de skjønte at de gikk for langt mot Basel...?

Gikk fint for seg denne gangen hvertfall.
Hansa-
Felt Z

Klaus_Brann

Noen som vet hva som ble kastet mot en Everton spiller fra det øvre nivået i 1. omgang?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BBB-Tony

Quote from: "Klaus_Brann"Noen som vet hva som ble kastet mot en Everton spiller fra det øvre nivået i 1. omgang?


Hørte en engelskmann snakke om mynter, men jeg tror det var større saker det som ble kastet i første omg. Jeg såg det...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Nixon

Quote from: "tonynord"
Quote from: "Klaus_Brann"Noen som vet hva som ble kastet mot en Everton spiller fra det øvre nivået i 1. omgang?


Hørte en engelskmann snakke om mynter, men jeg tror det var større saker det som ble kastet i første omg. Jeg såg det...


Jeg fikk bare med meg én gjenstand. Og den hadde form som en liten miniatyrflaske.
Rød makt på Hansa

crm

Quote from: "Nixon"Jeg fikk bare med meg én gjenstand. Og den hadde form som en liten miniatyrflaske.


Så de store flaskene ble tatt fra deg ved inngangen altså?
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

BL

Quote from: "crm"
Quote from: "Nixon"Jeg fikk bare med meg én gjenstand. Og den hadde form som en liten miniatyrflaske.


Så de store flaskene ble tatt fra deg ved inngangen altså?


Nei, det lå tomflasker overalt(!!).
Hansa-
Felt Z

Tobey

Det var en flaske som ble kastet, og vedkomne måtte forlate stadion i 1. omgang. Forøvrig syns jeg en selv skal velge hvor mye en skal drikke når en betaler tusenvis av kroner for å dra på bortetur
"Snart vet hele Europa kem vi é" Rennes 07.

naitsirk

QuoteDet var en flaske som ble kastet, og vedkomne måtte forlate stadion i 1. omgang. Forøvrig syns jeg en selv skal velge hvor mye en skal drikke når en betaler tusenvis av kroner for å dra på bortetur


så om ein hadde fått seg ein billigtur frå torp med gratis overnatting hos ein slektning, så burde vedkommande begrensa seg?

Northside

Quote from: "naitsirk"
QuoteDet var en flaske som ble kastet, og vedkomne måtte forlate stadion i 1. omgang. Forøvrig syns jeg en selv skal velge hvor mye en skal drikke når en betaler tusenvis av kroner for å dra på bortetur


så om ein hadde fått seg ein billigtur frå torp med gratis overnatting hos ein slektning, så burde vedkommande begrensa seg?


Herlig med folk som skal kverulere her inne.

Håper virkelig du skjønte hva han mente...

The Boss

Quote from: "naitsirk"
QuoteDet var en flaske som ble kastet, og vedkomne måtte forlate stadion i 1. omgang. Forøvrig syns jeg en selv skal velge hvor mye en skal drikke når en betaler tusenvis av kroner for å dra på bortetur


så om ein hadde fått seg ein billigtur frå torp med gratis overnatting hos ein slektning, så burde vedkommande begrensa seg?


Glimrende og konstruktivt svar!

millermania

Quote from: "The Boss"
Quote from: "naitsirk"
QuoteDet var en flaske som ble kastet, og vedkomne måtte forlate stadion i 1. omgang. Forøvrig syns jeg en selv skal velge hvor mye en skal drikke når en betaler tusenvis av kroner for å dra på bortetur


så om ein hadde fått seg ein billigtur frå torp med gratis overnatting hos ein slektning, så burde vedkommande begrensa seg?


Glimrende og konstruktivt svar!


Det var ein liten Underberg. Forøvrig veldig fine å ha med seg på kamp. Varmer godt:)

Men alltid noen idioter som må kaste. Kan ikke dere som er så jævlig kåt på å kaste forsvinne inn der hvor solen sjelden skinner. Stemmer for et kollektivt løft for vår indre justis.

Big fat Sam

Eg dro over på poeng, så billigere får man ikke flybilletten. Bodde gratis hos en kompis. Drakk meg full og gikk i pausen. Så 2.omg på puben bak Goodison og fikk meg samtidig en laang prat med "gode gamle" John Bailey. Ingen tok vel skade av det?
kjokk og feit og full var eg.

Go Up