• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Biljardkulen

Started by abe78, February 14, 2008, 10:57:34 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Quote from: "Stoffi"
Quote- Han hevder det ikke var bevisst, at han kastet kulen som et utslag av frustrasjon under kampen. Han sa også at han kastet kulen mot et område der det ikke var spillere, forklarer Guntveit.





Kastet kulen mot et område der det ikke var spillere. Da var den diskusjonen ferdig.


He he, joda, man skal alltid tro på en som er tatt med buksene nede. Klart han prøver å fremstå best mulig.

Når det er sagt har jeg egentlig aldri trodd at han prøvde å treffe noen. Uten at det spiller så stor rolle. Det er uansett meget alvorlig.
Rød makt på Hansa

Xminator

Quote from: "Stoffi"
Quote- Han hevder det ikke var bevisst, at han kastet kulen som et utslag av frustrasjon under kampen. Han sa også at han kastet kulen mot et område der det ikke var spillere, forklarer Guntveit.





Kastet kulen mot et område der det ikke var spillere. Da var den diskusjonen ferdig.

krøvel vellevold

Quote from: "Stoffi"
Quote- Han hevder det ikke var bevisst, at han kastet kulen som et utslag av frustrasjon under kampen. Han sa også at han kastet kulen mot et område der det ikke var spillere, forklarer Guntveit.





Kastet kulen mot et område der det ikke var spillere. Da var den diskusjonen ferdig.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"


http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3388638.ece

Brann har prøvd, men har ikke fått kontakt.
Tipper han ikke har svart på telefonen den siste uken!;)
Rød makt på Hansa

Straffe!!!

Korsfest! Korsfest!

La rettsapparatet ta seg av avgjørelsen, så kan vi her inne ta oss av synsingen. Tror ikke retten legger betydelig vekt på at Stoffi mener saken er avgjort på bakgrunn av en BA-artikkel...

Jeg synes fremdeles dette er særdeles grovt, og egnet til å idømmes fengselsstraff.

Mener også Brann må være konsekvent når de kaster han ut - ikke på livstid, for i Norge har vi ikke "livstids-straff", men for flere år.

Og håper at Brann er konsekvent i å bruke tyttebærene og de overtidsbetalte onklene til å kaste ut pakket som kaster noe som helst på banen.

Det kan bli tøft til å begynne med, men etterhvert vil folk lære seg riset bak speilet og konsekvensen:

Det er ikke meningen å kaste noe på banen!

ostraume

Quote from: "Stoffi"
Quote- Han hevder det ikke var bevisst, at han kastet kulen som et utslag av frustrasjon under kampen. Han sa også at han kastet kulen mot et område der det ikke var spillere, forklarer Guntveit.





Kastet kulen mot et område der det ikke var spillere. Da var den diskusjonen ferdig.


At han sier dette burde ikke komme som noen overraskelse. Jeg tipper han ikke siktet verken eller og bare pælmet mot gresset. Da skal man ha uflaks for å treffe noen, uten at det gjør saken mindre alvorlig. Hva mener egentlig du (Stoffi) er passende straff for denne mannen?

Og har UEFA sagt noe i det siste?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Yngve

Haha, ingen overraskelse at du ville sei det. Faktisk, min fyrste tanke når eg las det på nettet i dag var "aha, var det "Stoffi" som kasta den".

Du er jo verre enn evertonsupporteren Cahill i den engelskspråklege tråden.

Stoffi

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Stoffi"
Quote- Han hevder det ikke var bevisst, at han kastet kulen som et utslag av frustrasjon under kampen. Han sa også at han kastet kulen mot et område der det ikke var spillere, forklarer Guntveit.





Kastet kulen mot et område der det ikke var spillere. Da var den diskusjonen ferdig.



Hvordan i alle dager er det likt? Jeg skal hjelpe deg litt:
En person blir drept, og mannen står frem og sier han gjorde det, men at det var et uhell.


Dere er på vidden med sammenligningene. Er det ikke på tide og legge ballen død? Mannen prøvde ikke å treffe noen, akkurat slik jeg har messet opp om og om igjen i denne tråden. Klart det er idiotisk å kaste en biljardkule på stadion, men han kastet ikke etter noen.
Dermed gjorde han ikke noe kriminelt, hvis da ikke politiet sier noe annet og mannen blir dømt.

Takk for diskusjonen, kjekt å vite at man ikke skal forhåndsdømme folk.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Breiflabben

Klart tusseladden angrer nå når han er fakket. Hadde han troppet opp å stadion dagen etter så hadde det kanskje vert formildende omstendigheter, men når han ikke kommer før han er blitt identifisert så bør det være "no mercy".
Det er jo soleklart at det ikke er ugjerningen i seg selv som han har mistet nattesøvnen på, det er vel heller konsekvensene som han nå ser, og her må Brann nå statuere eksempelet på at her tolereres ikke noe slinger i valsen.
Stryker de han på håret og kjøper en hot dog til han i stedet så har de spillt falitt.

Han får nok belage seg på TV 2 sport de neste årene.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of sigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!.

naitsirk

QuoteHvordan i alle dager er det likt? Jeg skal hjelpe deg litt:
En person blir drept, og mannen står frem og sier han gjorde det, men at det var et uhell.


Dere er på vidden med sammenligningene. Er det ikke på tide og legge ballen død? Mannen prøvde ikke å treffe noen, akkurat slik jeg har messet opp om og om igjen i denne tråden. Klart det er idiotisk å kaste en biljardkule på stadion, men han kastet ikke etter noen.
Dermed gjorde han ikke noe kriminelt, hvis da ikke politiet sier noe annet og mannen blir dømt.

Takk for diskusjonen, kjekt å vite at man ikke skal forhåndsdømme folk.


så å vifte med eit våpen i sentrum uten å fyre av eit skudd er liksom greit?
makan til tulling. worst case er at brann ikkje får delta i cl og då trur eg vedkommande hadde fått eit problem.

skulle likt å sett kva som skjedde om brann vart utestengt av cl.

Stoffi

Quote from: "naitsirk"
QuoteHvordan i alle dager er det likt? Jeg skal hjelpe deg litt:
En person blir drept, og mannen står frem og sier han gjorde det, men at det var et uhell.


Dere er på vidden med sammenligningene. Er det ikke på tide og legge ballen død? Mannen prøvde ikke å treffe noen, akkurat slik jeg har messet opp om og om igjen i denne tråden. Klart det er idiotisk å kaste en biljardkule på stadion, men han kastet ikke etter noen.
Dermed gjorde han ikke noe kriminelt, hvis da ikke politiet sier noe annet og mannen blir dømt.

Takk for diskusjonen, kjekt å vite at man ikke skal forhåndsdømme folk.


så å vifte med eit våpen i sentrum uten å fyre av eit skudd er liksom greit?
makan til tulling. worst case er at brann ikkje får delta i cl og då trur eg vedkommande hadde fått eit problem.

skulle likt å sett kva som skjedde om brann vart utestengt av cl.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Breiflabben

Om Brann vil kjøre sak mot han er det ikke opp til Politiet, men opp til retten å avgjøre dette.
Vi lever ikke i en Politistat.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of sigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!.

Snublefot


Kjell249

Det mest skjerpende i denne saken er ikke at han kastet noe inn på banen (for å treffe, eller ikke treffe), men hvor planlagt det hele var. Var ikke akkurat gjort i affeksjon.

Stjele billiardkuler, smugle de inn på stadioen og finne riktig tidspunkt å hive de inn på banen. Hadde ikke blitt samme reaksjon hvis noen hadde kastet mobiltelefonen sin inn på banen.

Hvis en person hadde blitt drept, så skal du ikke se bort i fra at det hadde blitt dømt overlagt drap, med en strafferamme på 21 år.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

BBB-Tony

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

naitsirk

stoffi skreiv:

QuoteNaitsirk, pek på en eneste person som syns det er greit å kaste biljardkuler, siden du så tydelig mener at jeg syns det er greit. Vær vennlig å les innlegg før du slenger ut beskyldninger.


er for meg revnande likegyldig om han kasta mot nokon eller ikkje. det er legitimeringa di eg reagerer på. å kaste ei biljardkule på ein fotballbane er uakseptabelt, ferdig med det.

krøvel vellevold

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Stoffi"
Quote- Han hevder det ikke var bevisst, at han kastet kulen som et utslag av frustrasjon under kampen. Han sa også at han kastet kulen mot et område der det ikke var spillere, forklarer Guntveit.





Kastet kulen mot et område der det ikke var spillere. Da var den diskusjonen ferdig.



Hvordan i alle dager er det likt? Jeg skal hjelpe deg litt:
En person blir drept, og mannen står frem og sier han gjorde det, men at det var et uhell.


Dere er på vidden med sammenligningene. Er det ikke på tide og legge ballen død? Mannen prøvde ikke å treffe noen, akkurat slik jeg har messet opp om og om igjen i denne tråden. Klart det er idiotisk å kaste en biljardkule på stadion, men han kastet ikke etter noen.
Dermed gjorde han ikke noe kriminelt, hvis da ikke politiet sier noe annet og mannen blir dømt.

Takk for diskusjonen, kjekt å vite at man ikke skal forhåndsdømme folk.


Saken er at du tar for gitt det kulekasteren sier om at han ikke siktet pånoen. Selvfølgelig sier han det!
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"
Quote from: "krøvel vellevold"


http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3388638.ece

Brann har prøvd, men har ikke fått kontakt.
Tipper han ikke har svart på telefonen den siste uken!;)


Jada, jeg slettet akkurat det der med en gang jeg hadde skrevet det, og før du svarte.
Legg ned hele klubben!

thesevs

Quote from: "Stoffi"
Quote- Han hevder det ikke var bevisst, at han kastet kulen som et utslag av frustrasjon under kampen. Han sa også at han kastet kulen mot et område der det ikke var spillere, forklarer Guntveit.

Kastet kulen mot et område der det ikke var spillere. Da var den diskusjonen ferdig.


Hevder, Stoffi... smak på det ordet. Tror neppe fyren ville ha kommet opp der for å fortelle om de konkrete planene han hadde for biljardkulen.

Dessuten hjelper det ikke Brann i forhold til evt. sanksjoner fra UEFA. Kastet er kastet. Motivet spiller fint lite rolle.

For min del kan godt denne tråden stenges. Vi har vel diskutert emnet ferdig, og saken ser ut til å ha løst seg mellom kulekasteren og Brann.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

BBB-Tony

Motivet vil nok ha noe å si en evt. straffesak... Men at den skyldige kommer og sier at han ikke hadde noe motiv for hendelsen etter så mange uker det blir nok lagt vekt på. Han kommer ikke langt med den uttalelsen så sent. Og alt tilsier jo at dette overhode ikke var en spontan reaksjon. Han hadde jo en biljardkule med seg inn på stadion for svarte! Hvorfor ha det med seg? Var kulen så dyrebar for han kanskje? Litt sånn ringenes herre assosiasjoner.  Hehe... Men igjen... Hvorfor kaste den visst den var for dyrebar for han? :P Uansett hva han kommer til å si, så klarer han ikke å snakke seg bort fra han faktisk har gjort...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Stoffi

Quote from: "Snublefot"



Nei, du er på viddene. Jeg sier hele veien at det IKKE er greit at han kastet kulen på banen, selv om han ikke siktet på noen. Er det ikke på tide at folk begynner å lese innleggene her før de tillegger andre meninger.

Sakens kjerne for min del, er at mange sier han kastet etter spillere. Hittil har jeg bare sett bevis for det motsatte, det var INGEN spillere i nærheten, og han hevder selv han ikke kastet mot noen. Det er ingen motstridende opplysninger her, og politiet har ikke tatt ut tiltale mot mannen.


Og krøvel, alt tyder på at han ikke kastet mot noen. Hvordan kan du da hevde han lyger?


Det er ingen her som syns det er greit at mannen kastet en biljardkule. Det som heller ikke er greit, er at saueflokken her inne beskylder mannen for å kaste en biljardkule etter noen, når INGENTING tyder på dette. Bæ bæ.


Vi er alle enig i at mannen fortjener straff, og at det var idiotisk gjort. Men det er på tide at dere som hevder mannen kastet etter noen, fremlegger noe som helst bevis på at han prøvde på nettopp dette. Dere vet kanskje noe politiet ikke vet? Noe Brann ikke vet?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

naitsirk

men for 1000 gong stoffi:

det betyr ingenting om det var tilsikta eller ikkje!!!!!!!

monzilla


Stoffi

Quote from: "naitsirk"men for 1000 gong stoffi:

det betyr ingenting om det var tilsikta eller ikkje!!!!!!!


Selvfølgelig gjør det det. Det betyr straffbar handling eller ikke. Hadde han siktet på noen, hadde det vært mye være, også moralsk.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

thesevs

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "naitsirk"men for 1000 gong stoffi:

det betyr ingenting om det var tilsikta eller ikkje!!!!!!!


Selvfølgelig gjør det det. Det betyr straffbar handling eller ikke. Hadde han siktet på noen, hadde det vært mye være, også moralsk.


Viktig å skille ting her:

1) For påtalemyndighetene er det viktig å skille mellom tilsiktet handling eller ikke. De må bevise at kulekasteren gjorde dette bevisst. Spør du meg så har vedkommende vært bevisst nok til å dra med seg kulen inn i første omgang. Men dette er en sak mellom påtalemyndighetene og fyren.

2) For Brann spiller det ingen rolle. De kjører nulltoleranse ovenfor kulekasteren. Brann får ikke mindre straff fra UEFA selv om kulekasteren hevder at han ikke hadde planlagt det.

Det er det siste punktet som er relevant for vår del.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Kararay

et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Stoffi

Quote from: "thesevs"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "naitsirk"men for 1000 gong stoffi:

det betyr ingenting om det var tilsikta eller ikkje!!!!!!!


Selvfølgelig gjør det det. Det betyr straffbar handling eller ikke. Hadde han siktet på noen, hadde det vært mye være, også moralsk.


Viktig å skille ting her:

1) For påtalemyndighetene er det viktig å skille mellom tilsiktet handling eller ikke. De må bevise at kulekasteren gjorde dette bevisst. Spør du meg så har vedkommende vært bevisst nok til å dra med seg kulen inn i første omgang. Men dette er en sak mellom påtalemyndighetene og fyren.

2) For Brann spiller det ingen rolle. De kjører nulltoleranse ovenfor kulekasteren. Brann får ikke mindre straff fra UEFA selv om kulekasteren hevder at han ikke hadde planlagt det.

Det er det siste punktet som er relevant for vår del.



Riktig. For Brann spiller det ingen rolle. for politiet spiller det stor rolle.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

KEO

Quote from: "Kararay"


Kan jo være at han går med biljardkuler i buksen for å kompensere mot ting han overhode ikke har.
Nu kør vi!

Innlandsmax

Quote from: "Kararay"Og hvis han hadde kulene, kem hadde med seg bordet da?
Dette er kjernespørsmålet.

fettnok

kan det hende at han stjal kulen fordi han synes en 8'er kule er tøft?
kan det hende at han stjal denne rett før han dro på stadion å derfor hadde med seg kulen på stadion?
kan det hende han kastet kulen i affekt?
kan det hende han angret på det i ettertid å faktisk skjønner han dret seg ut?
kan det hende folk her inne mangler liv å derfor diskuterer saker til det usaklige for å kompensere for deres eller kjedelige å betydningsløse liv?
ette går aaaaaldri bra!

Hansi72

Quote from: "Kararay"


HAHAHA, flirer meg halvt fordervet:)
Om vedkommende som kastet kulen til alt overmaal skulle foraarsake at det IKKE blir cl-kvalifisering paa skb i aar, saa kommer jeg til aa kaste biljardkuler i "naerheten" av han. Skulle det bli noe "problemer", som i evt politianmeldelser og rettsak, kjorer jeg ogsaa samme forsvaret. "Men aerede dommer, jeg mente ikke aa treffe han, jeg ville bare faa utloep for litt frustrasjon"...
Train hard, fight easy!
Up the reds!

fettnok

det betyr altså at du er like ille som kasteren og bør derfor kastes ut fra stadion pga dine voldelige tendenser. du snakker om legemsbeskadigelse her. faktisk trusler om det. det er ikke lov i norge sånn btw.
ette går aaaaaldri bra!

krøvel vellevold

Quote from: "Stoffi"[ Og krøvel, alt tyder på at han ikke kastet mot noen. Hvordan kan du da hevde han lyger?

?


Du skrev at kasteren hadde sagt at han ikke kastet den mot noen, og sa at da var ikke det noe å diskutere mer. Som om det skulle bevise noe som helst. Tror du han hadde innrømmet at han hadde tenkt å treffe noen i hodet, hvis det var det som var planen?
Legg ned hele klubben!

Stoffi

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Stoffi"[ Og krøvel, alt tyder på at han ikke kastet mot noen. Hvordan kan du da hevde han lyger?

?


Du skrev at kasteren hadde sagt at han ikke kastet den mot noen, og sa at da var ikke det noe å diskutere mer. Som om det skulle bevise noe som helst. Tror du han hadde innrømmet at han hadde tenkt å treffe noen i hodet, hvis det var det som var planen?


Nei, det tror jeg ikke, og kanskje jeg misforsto deg, siden du kanskje uttalte deg på et mer generelt grunnlag?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Innlandsmax

Blir du ikke veldig sliten, Stoffi?

Hansi72

Quote from: "fettnok"det betyr altså at du er like ille som kasteren og bør derfor kastes ut fra stadion pga dine voldelige tendenser. du snakker om legemsbeskadigelse her. faktisk trusler om det. det er ikke lov i norge sånn btw.


He he, eier ikke voldelige tendenser. Hvorvidt jeg snakker om legemsbeskadigelse, eller trusler om det kan diskuteres til krampen tar oss;) Jeg skrev da vitterlig ikke at jeg skulle kaste PAA han, gjorde jeg vel?
Train hard, fight easy!
Up the reds!

naitsirk

fettnok skreiv:

Quotedet betyr altså at du er like ille som kasteren og bør derfor kastes ut fra stadion pga dine voldelige tendenser. du snakker om legemsbeskadigelse her. faktisk trusler om det. det er ikke lov i norge sånn btw.


så det betyr at alle lovbrudd begått i Bergen medfører utestengelse frå stadion?

BBB-Tony

UEFA har satt opp sak mot Brann for stormingen av banen og kastingen av gjennstander.

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3390709.ece
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Ricky

Quote from: "naitsirk"fettnok skreiv:

Quotedet betyr altså at du er like ille som kasteren og bør derfor kastes ut fra stadion pga dine voldelige tendenser. du snakker om legemsbeskadigelse her. faktisk trusler om det. det er ikke lov i norge sånn btw.


så det betyr at alle lovbrudd begått i Bergen medfører utestengelse frå stadion?



Konge, da slipper vi Martin Andresen på 16.mai!

fettnok

ja, alle med voldsdom eller voldelige tendenser bør utestenges fra stadion. jeg føler meg iallefall utrygg hver gang jeg går forbi casualsene. så det beste hadde jo vært å utestenge alle som er farlig sånn at alle kan føle seg trygg.
ette går aaaaaldri bra!

Innlandsmax

http://fotball.bt.no/tv/article101785.ece

Ordensforstyrrelse kan bli konklusjonen. Fra 4000 og oppover. Klar for ny runde, Stoffi?

Hva slags orden forstyrret han egentlig? Og visste han at han forstyrret noen? Forstyrret han med forsett? Kanskje han mente bare å rydde tribuneområdene? Mye rusk og rask som ligger og slenger, greit å få det ut på den store matta der ute, lettere å bruke rake og koster der.

Kan jo også være at han mente det motsatte av å forstyrre, altså roe ned noen. Roe han heeeeelt ned, helt til han ble veeeeeldig stille altså...

monzilla

Hva med å plassere benkpress ved alle innganger, så kan de utestenge alle som løfter mer enn 60 kilo? De er jo potensielt dødelig!

fettnok

denne tråden bør bli stengt. folk har jo bestemt at kasteren kom på stadion med mord i tankene.
ette går aaaaaldri bra!

Klinkekulen

Angrip. Ta di. Få di vækk.    Heng biliardmannen opp i et tre. Han har jo begått en sinnsyk alvorlig handling. Nokas ranet er jo barnemat i forrhold.

Klinkekulen

ja de var ironi for de som isje sjønte det.

Kai-Olai

Quote from: "monzilla"Hva med å plassere benkpress ved alle innganger, så kan de utestenge alle som løfter mer enn 60 kilo? De er jo potensielt dødelig!


Woho! Da kommer jeg inn! =D

Men spøk til side.. Vet ikke om dette er tatt opp før i tråden, men var mange sider, og klokken er over leggetid..
Men det jeg tenkte på var at det er veeeeeeldig stor forskjell i hvordan hver enkelt vakt/vekter tar jobben sin seriøst... Enkelte av dem står der bare, og så vidt rører deg.. Andre sjekker jo nesten samtlige kroppsåpninger..
Syns hver enkelt vekter burde se på seg selv, og tenke over om de faktisk gjør den jobben de skal godt nok.. Evt for godt..
Men det er vel ikke mange av dem som er registrert her, så er kanskje feil sted å ta det opp..

Stoffi

Quote from: "Innlandsmax"http://fotball.bt.no/tv/article101785.ece

Ordensforstyrrelse kan bli konklusjonen. Fra 4000 og oppover. Klar for ny runde, Stoffi?

Hva slags orden forstyrret han egentlig? Og visste han at han forstyrret noen? Forstyrret han med forsett? Kanskje han mente bare å rydde tribuneområdene? Mye rusk og rask som ligger og slenger, greit å få det ut på den store matta der ute, lettere å bruke rake og koster der.

Kan jo også være at han mente det motsatte av å forstyrre, altså roe ned noen. Roe han heeeeelt ned, helt til han ble veeeeeldig stille altså...



Gjerne! Politiet finner ingen grunn til å anmelde karen for mordforsøk som enkelte her inne mener, og dermed kastet han kulen kun mot gresset, slik jeg har sagt hele tiden.

Han kastet en biljardkule på en plen, ser ikke den helt store krisen her. Selv om jeg fortsatt syns det er idiotisk, men i alvorlighetsgrad mener jeg det er mye farligere å blusse, eller flagge.
Forskjellen er at det flagging og blussing hører hjemme på Stadion, biljardkuler gjør ikke det... Og nei, jeg er ikke for å kaste biljardkuler på stadion, og syns ikke det er greit.
Brann får nok en bot på noen titusen, kanskje hundretusen til og med, siden Brann sin E L E N D I G E sikkerhet gjorde at Evertonfansen stormet banen flere ganger.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

BBB-Tony

Han kastet da ikke BARE kulen på en plen! Du får det til å høres ut som om han har kastet kulen ut på treningsfeltet til Brann uten noen til stede eller hvilken som helst plen hvor det ikke oppholdt seg noen. Dette var ikke bare å kaste kulen inn på en plen! På den plenen ble det holdt ett arrangement og de som deltok på arrangementet kunne fått store skader. Og det kunne tilskuerne som såg på dette arrangementet også! Visst du tror det er lett og treffe nøyaktig der du tenker hver eneste gang, så syns jeg du skal gå ut i vedskjulet og finne deg en klosse og prøve å treffe det samme området 10 ganger på rad. Ring inn ett område med en radius på rundt 7 meter og stå 30-40 meter borte fra området og kast. Treffer du inni feltet 10 av 10 ganger, så skal jeg bøye meg i støvet for deg! Men først må du selvsagt bygge deg opp nok agresjon, frustrasjon og adrenalin (som bidrar til meget dårligere konsentrasjon) sånn at situasjonen blir litt realistisk. Helst skulle du hatt i tankene at ett par tusen mennesker faktisk lett kan få øye på hva du gjør og at dette er streng ulovlig og du kan møte sterke reaksjoner like i etterkant som igjen kan føre til fysisk vold mot deg. Lykke til!!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Utmedsnolken

Quote from: "tonynord"Han kastet da ikke BARE kulen på en plen! Du får det til å høres ut som om han har kastet kulen ut på treningsfeltet til Brann uten noen til stede eller hvilken som helst plen hvor det ikke oppholdt seg noen. Dette var ikke bare å kaste kulen inn på en plen! På den plenen ble det holdt ett arrangement og de som deltok på arrangementet kunne fått store skader. Og det kunne tilskuerne som såg på dette arrangementet også! Visst du tror det er lett og treffe nøyaktig der du tenker hver eneste gang, så syns jeg du skal gå ut i vedskjulet og finne deg en klosse og prøve å treffe det samme området 10 ganger på rad. Ring inn ett område med en radius på rundt 7 meter og stå 30-40 meter borte fra området og kast. Treffer du inni feltet 10 av 10 ganger, så skal jeg bøye meg i støvet for deg! Men først må du selvsagt bygge deg opp nok agresjon, frustrasjon og adrenalin (som bidrar til meget dårligere konsentrasjon) sånn at situasjonen blir litt realistisk. Helst skulle du hatt i tankene at ett par tusen mennesker faktisk lett kan få øye på hva du gjør og at dette er streng ulovlig og du kan møte sterke reaksjoner like i etterkant som igjen kan føre til fysisk vold mot deg. Lykke til!!


Det er bare å starte å bøye seg i støvet. De kastene skulle jeg fått til i blinde. 7 meter radius er et enormt stort område (153 kvadratmeter.) En biljardkule er har i tillegg ganske mye vekt og er helt kuleformet, så kastene blir enda lettere å få til iforhold til om man kaster en mynt eller pappkrus med brus.
"og der snubler Sæternes igjen"

BBB-Tony

Quote from: "Utmedsnolken"
Quote from: "tonynord"Han kastet da ikke BARE kulen på en plen! Du får det til å høres ut som om han har kastet kulen ut på treningsfeltet til Brann uten noen til stede eller hvilken som helst plen hvor det ikke oppholdt seg noen. Dette var ikke bare å kaste kulen inn på en plen! På den plenen ble det holdt ett arrangement og de som deltok på arrangementet kunne fått store skader. Og det kunne tilskuerne som såg på dette arrangementet også! Visst du tror det er lett og treffe nøyaktig der du tenker hver eneste gang, så syns jeg du skal gå ut i vedskjulet og finne deg en klosse og prøve å treffe det samme området 10 ganger på rad. Ring inn ett område med en radius på rundt 7 meter og stå 30-40 meter borte fra området og kast. Treffer du inni feltet 10 av 10 ganger, så skal jeg bøye meg i støvet for deg! Men først må du selvsagt bygge deg opp nok agresjon, frustrasjon og adrenalin (som bidrar til meget dårligere konsentrasjon) sånn at situasjonen blir litt realistisk. Helst skulle du hatt i tankene at ett par tusen mennesker faktisk lett kan få øye på hva du gjør og at dette er streng ulovlig og du kan møte sterke reaksjoner like i etterkant som igjen kan føre til fysisk vold mot deg. Lykke til!!


Det er bare å starte å bøye seg i støvet. De kastene skulle jeg fått til i blinde. 7 meter radius er et enormt stort område (153 kvadratmeter.) En biljardkule er har i tillegg ganske mye vekt og er helt kuleformet, så kastene blir enda lettere å få til iforhold til om man kaster en mynt eller pappkrus med brus.


Nå er ikke jeg noe mattegeni av noe slag, men det var overhode ikke 153 kvm jeg mente! Jeg trodde 7 meter i radius, vil si en sirkel som er 7 meter fra midtpunktet sitt? Det er da overhode ikke 153 kvm! Var det 7 meter i radius jeg skulle si da? hmm... Jeg mente hvertfall ikke ett så stort område :)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Go Up