• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Biljardkulen

Started by abe78, February 14, 2008, 10:57:34 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

monzilla

Slutt denne lynsjemobben. Plutselig er det en idiot som setter ut rykte om at feil person kastet, så er det hele igang. La Brann og rette vedkommende ta seg av denne saken, og slutt å oppfør dere som en gjeng med idioter.

Det er forskjell på internjustis og tystermentalitet.

Brann_copper

We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

Northside

Quote from: "Nixon"

Greit nok at vi er blant de snille i europeisk sammenheng. Men 1-2 episoder hvert år er 1-2 episoder for mye. Bare se på hvor mye negativ oppmerksomhet denne episoden har fått. Og det er før boten har tikket inn.


Selvsagt er det negativt. Men Guntveit sier i artikkelen at de vurderer gjerder for spillernes sikkerhet.
Utenom det harmløse egget som kun kan gjøre litt skade dersom det er kokt så har vel ikke spillerne vært utsatt for noe som helst de siste årene?
Blusset tidligere i år eller mot RBK i fjor var aldri kastet etter noen spillere, og slike ting kan lett kastes over et gjerde med mindre Guntveit planlegger noe enorme greier.
Etter alt jeg vet (så ikke episoden) så var aldri denne biljardballen ment å treffe noen spillere. Etter hva folk sier så landet ballen langt unna banen, og ball nummer 2 var det ingen som la merke til før banemannskapet gikk over banen lenge etter kampen. Så da er spørsmålet:
Prøvde han som kastet ballene å treffe spillerne/keeperen eller kastet han den bare utpå banen for å være kul? Det er relativt stor forskjell der, og en relativt viktig forskjell med tanke på boten!

Samtidig så kan vi jo bure inn VIPen også? De har bare hatt 1 mindre episode i år...


QuoteOg det er kanskje på mange måter en slik innstilling som gjør at slike ting skjer. Hvis holdningen er at "er det så nøye da, det skjer jo ikke ofte," kan du være sikker på at det skjer igjen.


Innstillingen min er ikke at "det ikke er så nøye for det skjer jo ikke så ofte", den konklusjonen kommer du med helt uten grunn.
Det jeg mener er at å sette opp et nett basert på to episoder er en syltynn grunn, spesielt når det argumenteres med at det er for spillernes sikkerhet, når spillerne muligens aldri har vært i fare!

Denne saken er så til de grader blåst opp med mindre det kommer frem at det faktisk var keeperen det ble siktet på (noe jeg ikke tror pga ballen tydeligvis landet så pass langt unna han). Og media gjør det ikke verre med å overdrive og si at vi kan bli utestengt fra UEFA.
Ja, vi kan bli utestengt rent teoretisk, men tror det ville vært laaaaaangt flere klubber som hadde røket før oss! Det skjer nesten like alvorlige ting hver eneste UEFA eller Champions League runde hvor bluss og andre ting blir kastet på banen, bomber fyres av foran tribunen og supportere sloss.

Og til krøvel:
Nok vås fra deg. Jeg hater ikke Guntveit som person, men han har hatt en del uttalelser i media i det siste som jeg ikke er enig i. Slikt må man få diskutere på et forum uten at folk kommer med patetiske påstander om at jeg hater han og han...

kabelmann

Quote from: "Northside"Etter hva folk sier så landet ballen langt unna banen ...

Dette er feil. Neville plukket opp ballen mellom femmeteren og straffemerket  (litt på siden) et eller annet sted. Jeg husker ikke nøyaktig hvor, men jeg så selv når han plukket den opp.

Ifølge Nettavisen ble det også kastet mynter og en kebab (!). Har ikke prøvd stadionbabben, men om den holder Ali Baba-kvalitet så skal den selvsagt spises, ikke kastes.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Gubrask

Quote from: "kabelmann"
Quote from: "Northside"Etter hva folk sier så landet ballen langt unna banen ...

Dette er feil. Neville plukket opp ballen mellom femmeteren og straffemerket  (litt på siden) et eller annet sted. Jeg husker ikke nøyaktig hvor, men jeg så selv når han plukket den opp.

Ifølge Nettavisen ble det også kastet mynter og en kebab (!). Har ikke prøvd stadionbabben, men om den holder Ali Baba-kvalitet så skal den selvsagt spises, ikke kastes.


Mynter ble kastet fra rad 7 på felt C..

esp123

Helt riktig med nett foran Frydenbø. Når folk ikke kan oppføre seg så blir det sånn.

SKBMiller

er redd kastingen av mynter vil øke med nett =(

kabelmann

Jeg tror det skal godt gjøres å bli kvitt problemet med enda grundigere kroppsvisitasjon. Vil man ha noe med seg inn så får man det inn.
Nett vil hjelpe mot ting som kastes men vil gå ut over veldig mange.
Løsningen tror jeg er å få på plass flere kamera. Når man oppdager at noe kastes så går man umiddelbart gjennom film for å finne ut hvem det var før man sender noen inn for å hente de ut.

Innbiller meg at å vite at man blir kastet ut innen ti minutter om man gjør noe dumt vil ha en større preventiv effekt enn et nett.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

HeiaBrann!

Quote from: "kabelmann"
Quote from: "Northside"Etter hva folk sier så landet ballen langt unna banen ...

Dette er feil. Neville plukket opp ballen mellom femmeteren og straffemerket  (litt på siden) et eller annet sted. Jeg husker ikke nøyaktig hvor, men jeg så selv når han plukket den opp.

Ifølge Nettavisen ble det også kastet mynter og en kebab (!). Har ikke prøvd stadionbabben, men om den holder Ali Baba-kvalitet så skal den selvsagt spises, ikke kastes.

Var det ikke en meter utenfor 16. meteren da?
Kebab er like helligt for meg som for alle irakere(?), så det er for meg helt fjærnt kordan nokken kan kaste det! Sleges det bab på stadion btw? Litt off-topic, men dalia er for min del den beste!

BBB-Tony

Quote from: "HeiaBrann!"
Quote from: "kabelmann"
Quote from: "Northside"Etter hva folk sier så landet ballen langt unna banen ...

Dette er feil. Neville plukket opp ballen mellom femmeteren og straffemerket  (litt på siden) et eller annet sted. Jeg husker ikke nøyaktig hvor, men jeg så selv når han plukket den opp.

Ifølge Nettavisen ble det også kastet mynter og en kebab (!). Har ikke prøvd stadionbabben, men om den holder Ali Baba-kvalitet så skal den selvsagt spises, ikke kastes.

Var det ikke en meter utenfor 16. meteren da?
Kebab er like helligt for meg som for alle irakere(?), så det er for meg helt fjærnt kordan nokken kan kaste det! Sleges det bab på stadion btw? Litt off-topic, men dalia er for min del den beste!


Trodde og at kulen landet der ute... Er nesten helt sikker på det. Hadde "orkesterplass" når det skjedde..
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Innlandsmax


tintin

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=502278

enig m wathne her, pluss at brann sitter på bilder av mannen som de vurderer å offentliggjøre...

Red Rabitt

Om noen har sett dette og det er det garantert noen som har gjort, så bør dere gi beskjed til Brann eller politiet med en gang. Denne mannen kunne drept en annen mann med handlingen sin på Onsdag, dvs at han er en trussel for samfunnet generellt sett. Her er det ikke snakk om å tyste, det er snakk om å spare andre for potensiell skade i fremtiden. Det eneste Brann trenger er et navn, de har bilde av mannen og vil være veldig nærmt løsning ved hjelp av navnet. Det bør selvfølgelig ikke oppgis her inne!
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

BBB-Tony

I følge TV2 Nyhetskanalen, sitter Brann på gode videoopptak av personen som kastet kulen. Personen skal ha kastet kulen og så gått mot søndre tribune. Spekuleres i at det er mulig for at det ikke var en Brann-supporter som kastet kulen. Høres naturlig ut at personen som kastet kulen ikke hører til på Hansa siden ingen kjenner til fyren eller har info ang. hendelsen Tror det er en stor sjanse for at personen som kastet kulen blir tatt.

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3352749.ece
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Klaus_Brann

Quote from: "Ewen"
Quote from: "HansaInferno"
Quote from: "HeiaBrann!"
Quote from: "esskåbrann1"Hva med everton supporteren på rad 20, felt b?  :wink:

Han som ble dyttet overende? Sorry folks, men det var tåpligt av han brann-fanen! Han satt der, sang ikke, men feiret ørlite når everton scorte. Han hadde riktig nok en Everton-drakt under jakken, men fysj for en behandling! Dytter han så han faller ned på andre folk? Er det slik vi vill bli behandlet i Liverpool? Ikke sa han unskyld til han engang!


Te pass for han. De fleste er nok enig i at Everton supportere ikke hører hjemme på HAnsa.


Jo, enig. Ingen andre lag sin supportere skal inn på Hansa! Men dersom de først er komt inn der uten å gjøre for mye av seg kan de vell strengt tatt bare sitte der å se donmme ut?
Nei, uff. Nok en grunn til at eg ALDRI vill assosiere meg med dere som sitter på Hansa. Vet at dere er flotte mennesker flesteparten av dere. Men når eg risikerer å få billijardkuler og bli dyttet overende (rikti nok holder eg ikje med andre lag..) mm, så koser eg meg på BT!


Dytt ut pakket..Hva gjorde han på Hansa i det hele tatt?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BBB-Tony

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Ewen"
Quote from: "HansaInferno"
Quote from: "HeiaBrann!"
Quote from: "esskåbrann1"Hva med everton supporteren på rad 20, felt b?  :wink:

Han som ble dyttet overende? Sorry folks, men det var tåpligt av han brann-fanen! Han satt der, sang ikke, men feiret ørlite når everton scorte. Han hadde riktig nok en Everton-drakt under jakken, men fysj for en behandling! Dytter han så han faller ned på andre folk? Er det slik vi vill bli behandlet i Liverpool? Ikke sa han unskyld til han engang!


Te pass for han. De fleste er nok enig i at Everton supportere ikke hører hjemme på HAnsa.


Jo, enig. Ingen andre lag sin supportere skal inn på Hansa! Men dersom de først er komt inn der uten å gjøre for mye av seg kan de vell strengt tatt bare sitte der å se donmme ut?
Nei, uff. Nok en grunn til at eg ALDRI vill assosiere meg med dere som sitter på Hansa. Vet at dere er flotte mennesker flesteparten av dere. Men når eg risikerer å få billijardkuler og bli dyttet overende (rikti nok holder eg ikje med andre lag..) mm, så koser eg meg på BT!


Dytt ut pakket..Hva gjorde han på Hansa i det hele tatt?


Hva han gjorde på Hansa er ikke godt å si, men på Evertonforumet skrøyt han hvertfall av stemningen vi lagde :)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Klaus_Brann

Quote from: "hansfr"Vi må rett og slett skjerpe oss kraftig. Nå er det for sent både å ta fyren eller bikkja hans.


Hva er dette med bikkja hans?Hva har jeg gått glipp av?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: "krøvel vellevold"


Jeg er verken fjorten eller liker å tøffe meg, men jeg må fortsatt innrømme at jeg har hevet snusen min et par ganger i frustrasjon..Men jeg er jo så tøff at jeg driter en lang marsj i snusforbudet, så det ligger vel der...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gladrød

Bare sånn at det e sagt. Nestemann eg ser kaste ting på stadion, kommer til å få seg en ørefik og en pannepakking han sent vil glemme. Casual, hardhaus eller ei.

1908

Folk som kaster ting på banen er noen forbanna tapere!!! Bruk de få iqsellene og TENK før du gjør noe dumt.

Klaus_Brann

Quote from: "1908"Folk som kaster ting på banen er noen forbanna tapere!!! Bruk de få iqsellene og TENK før du gjør noe dumt.


Det er jo akkurat det som er problemet..Ting skjer i kampens hete..

Brann har fått mange konkrete tips, så det virker som om dette blir løst:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=502292
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

kabelmann

Quote from: "HeiaBrann!"Var det ikke en meter utenfor 16. meteren da?

Ok, det er godt mulig du har rett i det, skal slett ikke være bastant på det punktet, men at den landet på banen er det ihvertfall ingen tvil om.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Northside

Quote from: "Red Rabitt"Om noen har sett dette og det er det garantert noen som har gjort, så bør dere gi beskjed til Brann eller politiet med en gang. Denne mannen kunne drept en annen mann med handlingen sin på Onsdag, dvs at han er en trussel for samfunnet generellt sett. Her er det ikke snakk om å tyste, det er snakk om å spare andre for potensiell skade i fremtiden. Det eneste Brann trenger er et navn, de har bilde av mannen og vil være veldig nærmt løsning ved hjelp av navnet. Det bør selvfølgelig ikke oppgis her inne!


Alle som har fyrt opp bluss, kastet bluss, kastet lightere, kastet røykbomber osv. Kunne jo også drept noen. Men kanskje de ikke ønsket det, derfor kom heller ingen til skade eller ble drept.

Helt seriøst: Enkelt her tar jo helt av! Så langt så er det visst ingen som vet utenom "kasteren" om han prøvde å treffe keeperen eller om han rett og slett bare kastet det på banen for å være tøff.
Når folk kaster begere, kroner og alt mulig på banen. Hvor mange av de tror du egentlig gjør det for å treffe spillerne? Hvor mange ganger har det ikke blitt kastet et beger på banen selv om det som frustrerer skjer på andre siden av banen?

Tror de aller fleste er enige om at det ikke er særlig smart å kaste biljardkuler på banen og de fleste vet nok hva som kan skje dersom noen prøver å kaste en biljardkule på en person.

Er vi uheldig så dramatiserer UEFA dette like mye som vi og media også har klart. Da kan jeg love deg vi får en mye større bot enn dersom UEFA tolker det som at det ble kastet på banen uten å ha som hensikt i å treffe noen...


Chris*

Det er STOR forskjell på å kaste pappbeger på banen, enn å fysisk ta med seg en biljardkule, og smelle den mot banen.

Faen så latterlig det er å sitte å unnskylde personen som gjorde dette med at "man ikke vet om han mente å treffe noen"! Tok han med en biljardkule på stadion for å trille den utpå stadionmatten liksom?

Det personen gjorde var faktisk livsfarlig, og er totalt uakseptabelt.
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

BL

Det er jo ikke mulig å unnskylde dette. Fyren (eller kvinnfolket?) hadde med seg en biljardkule og kastet den ut på banen. Resultatet blir utestengelse for vedkommende og en saftig bot. Og sånn må det være.

Men nå de siste sesongene har det kommet litt av hvert fra tribunene; Bluss, røykbomber, egg, pappkrus, mynter, lightere, snusbokser, biljardkule ++ Hvor går grensen? Hvis en biljardkule ikke er noen "big deal", som noen her mener, hva er da en "big deal"?
Hansa-
Felt Z

1908

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "1908"Folk som kaster ting på banen er noen forbanna tapere!!! Bruk de få iqsellene og TENK før du gjør noe dumt.


Det er jo akkurat det som er problemet..Ting skjer i kampens hete..

Brann har fått mange konkrete tips, så det virker som om dette blir løst:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=502292


Klarer mann ikke beherske seg i kampens hete, så kan de holde seg langt unna stadion..

Lurkin

Den aktuelle idioten kan umulig være klar over skadene et så tungt og konsentrert objekt kan gjøre med den farten den oppnår over en såpass stor distanse.

Håper han blir tatt. For hans egen skyld og respekt for menneskerettighetene håper jeg ikke bildene blir publisert. Da kan de like godt gi ut bildene av lommemannen også, så begge to får litt avlastning.
Berømte Brann fra Bergen

Markmus

Quote from: "Charmless Man"Vi blir selvfølgelig ikke kastet(!) ut av Europa. Selv om denne kulen er litt drøy, så er ikke dette noe stort problem.

Er ikke en biljardkule et stort problem? Det hadde vært spikern i kista for Howards om han hadde fått den i skallen.

Vi blir selvsagt ikke kastet ut av Europacupene. Vi må ha noen år med slike "kulestøt" før vi blir kastet ut...
Ka du ve?

HansaInferno

Folk elsker slikt. Elsker å lynsje og dramatisere og styre på, sånn er det i vår verden. La Brann ta seg av dette, og ikke prøv å oppmuntre til å publisere bilder av en antatt gjerningsmann, sånn skal vi ikke ha det. Jeg er drit lei hele biljardkulen og alt styret rundt. Jeg er fullstendig imot å bruke våpen til å sloss eller kaste på folk eller hva det måtte være, men det betyr ikke at jeg skal leke politi eller skrike etter at folk skal settes i gapestokken.
Breiflabben, baby!

domrot

Quote from: "Northside"
Alle som har fyrt opp bluss, kastet bluss, kastet lightere, kastet røykbomber osv. Kunne jo også drept noen. Men kanskje de ikke ønsket det, derfor kom heller ingen til skade eller ble drept.


Latterlig av deg å prøve å bagatellisere kasting av en biljardkule. Det er 100 ganger farligere enn å kaste noen av de andre tingene du nevner,

Vedkommende må også være jævlig god til å sikte hvis han skal være 100% sikker på ikke å bomme med noen meter.

Belfort

Quote from: "HansaInferno"Folk elsker slikt. Elsker å lynsje og dramatisere og styre på, sånn er det i vår verden. La Brann ta seg av dette, og ikke prøv å oppmuntre til å publisere bilder av en antatt gjerningsmann, sånn skal vi ikke ha det. Jeg er drit lei hele biljardkulen og alt styret rundt. Jeg er fullstendig imot å bruke våpen til å sloss eller kaste på folk eller hva det måtte være, men det betyr ikke at jeg skal leke politi eller skrike etter at folk skal settes i gapestokken.


I nettopp denne saken tror jeg at en publisering  av denne løken vil ha en voldsomt allment preventiv virkning. Tror neppe det vil skje lignende på stadion da.

HansaInferno

Quote from: "Belfort"
Quote from: "HansaInferno"Folk elsker slikt. Elsker å lynsje og dramatisere og styre på, sånn er det i vår verden. La Brann ta seg av dette, og ikke prøv å oppmuntre til å publisere bilder av en antatt gjerningsmann, sånn skal vi ikke ha det. Jeg er drit lei hele biljardkulen og alt styret rundt. Jeg er fullstendig imot å bruke våpen til å sloss eller kaste på folk eller hva det måtte være, men det betyr ikke at jeg skal leke politi eller skrike etter at folk skal settes i gapestokken.


I nettopp denne saken tror jeg at en publisering  av denne løken vil ha en voldsomt allment preventiv virkning. Tror neppe det vil skje lignende på stadion da.


Jeg tror neppe det vil skje noe lignende uansett for å være helt ærlig.
Breiflabben, baby!

kabelmann

Quote from: "HeiaBrann!"Var det ikke en meter utenfor 16. meteren da?

Her er et klipp hvor man etter 22 sekunder kan se Neville plukke opp ballen. Vanskelig å se om det er ved straffemerket eller utenfor 16-meteren, men i og med at du mener det var en meter utenfor så antar jeg det må være riktig.

http://www.youtube.com/watch?v=e31E5NZK1s4
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Nixon

Quote from: "HansaInferno"
Quote from: "Belfort"
Quote from: "HansaInferno"Folk elsker slikt. Elsker å lynsje og dramatisere og styre på, sånn er det i vår verden. La Brann ta seg av dette, og ikke prøv å oppmuntre til å publisere bilder av en antatt gjerningsmann, sånn skal vi ikke ha det. Jeg er drit lei hele biljardkulen og alt styret rundt. Jeg er fullstendig imot å bruke våpen til å sloss eller kaste på folk eller hva det måtte være, men det betyr ikke at jeg skal leke politi eller skrike etter at folk skal settes i gapestokken.


I nettopp denne saken tror jeg at en publisering  av denne løken vil ha en voldsomt allment preventiv virkning. Tror neppe det vil skje lignende på stadion da.


Jeg tror neppe det vil skje noe lignende uansett for å være helt ærlig.


Hvis Brann utestenger fyren i en anseelig periode og han får en pengebot eller noe fra myndighetene tror jeg det vil være preventivt nok.

Ellers tåpelig å nok en gang bagatelisere dette fra Northside. Jeg tror neppe det var meningen å skade noen utpå banen. Men det spiller faktisk veldig liten rolle her.
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: "kabelmann"Her er et klipp hvor man etter 22 sekunder kan se Neville plukke opp ballen. Vanskelig å se om det er ved straffemerket eller utenfor 16-meteren, men i og med at du mener det var en meter utenfor så antar jeg det må være riktig.

http://www.youtube.com/watch?v=e31E5NZK1s4


I starten av klippet ser man tydelig at Neville kommer innenfra 16-meteren og leverer kulen til dommeren. Han har neppe plukket den opp utenfor og så tatt en runde innenfor 16-meteren all den tid dommeren befinner seg utenfor.
Rød makt på Hansa

kabelmann

Quote from: "Nixon"I starten av klippet ser man tydelig at Neville kommer innenfra 16-meteren og leverer kulen til dommeren. Han har neppe plukket den opp utenfor og så tatt en runde innenfor 16-meteren all den tid dommeren befinner seg utenfor.

Herlighet, snakk om ikke å se skogen for bare trær. Av en eller annen merkelig grunn så har jeg helt prestert å overse begynnelsen av filmen. Hvorfor i all verden drev jeg og rotet rundt 22 sek.? Men men, da var jeg ikke så langt unna når det gjaldt hvor ballen landet ihvertfall.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Nixon

Når jeg ser den snutten er det absolutt kritikkmessig hvordan Neville, dommeren og linjedommeren behandler Bevisgjenstad A. Alle vet jo at den skal plukkes opp med et lommetørkle og legges i en dertil egnet plastpose!:)
Rød makt på Hansa

Ricky

Noe sier meg at det står en pool fan bak dette  :wink:

FredrikOslo

Jeg har lyst på biletten din northside, Hvordan kan jeg kontakte deg?
RANN!

smaalanda

Quote from: "SKBMiller"Når du vet at du er på Branns supportertribune er ørlite feiring ørlite for mye. Han burde latt som ingenting da Everton scoret. Eller holdt seg vekk fra Hansa


Faen meg helt enig ang. han som ble skubbet over ende når han feiret. Han ble på forhånd advart mot Hansatribunen, trosser dette likevel, tar på seg Evertondrakt og feirer. Han fikk seg en liten lærepenge og holder kjeft neste gang, tror ikke everton supporterne hadde vært så snille med deg heller vist du hadde jublet om Brann hadde gått opp med 0-2 bare då det er sagt. Han fikk advarselen, men dreit i det.

Tilbake til den populære biljardkula. Altså egg var gøy (ja har aldri ledd av noe annet enn det egget). Jeg driter i om Ola Nordmann fra Rjukan tror om Brann og Brannsupportere. Rykte vårt i dette ganske land gir jeg så komplett faen i at jeg har ikke ord. De får tro og mene hva de vil, lager vi stemning og slår alle andre på det kan de bare ha det så godt. Men biljardkule? For det første har jeg aldri skjønt, hvorfor han hev denne vist det ikke var for å skade. Vist han ville være tøff kunne han ha hevet en bluss  (ja faktisk tøff selv om det fins folk som synes dette er direkte teit og umodent, f.eks de tre middelaldrende damene bak med på staddaen, men nok om det). Var det for å skade er han komplett idiot som burde vært hevet på bunnen av byfjorden. Igjen kommer diskusjonen om sikkerhetsnett. 2 episoder, det er ikke så veldig mye. Har ikke sett at Enga har sikkerhets nett etter at den klanskallen hev en øl på Sandefjord spilleren en stund tilbake, for meg blir dette i meste laget. Vi er ikke Bad Blue Boys heller, det tror eg alle kan være enige om.

Alt i alt: Det var idiotisk, jeg synes ikke 2 episoder er så jævli mye, sikkerhetsnett er altfor drastisk det er ikke fare for spillerne for Brann eller ander klubber å spille på stadion, og den fyren som heier på everton i Hansa kan ha det så godt.
KMO!!!

Gubrask

På den linken Kabelmann linker til, ser man at Kulen ligger ganske nærmt 5 meteren siden vi ser at det er "et stykke" før linjemannen løper forbi 16 meteren og deretter ut til sidelinjen..

benny

Blir det noe sikkerhetsnett er min tid på Hansa forbi. Jeg betaler ikke 3000 kr i året for å se fotball gjennom et jævla nett.

Klaus_Brann

Quote from: "1908"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "1908"Folk som kaster ting på banen er noen forbanna tapere!!! Bruk de få iqsellene og TENK før du gjør noe dumt.


Det er jo akkurat det som er problemet..Ting skjer i kampens hete..

Brann har fått mange konkrete tips, så det virker som om dette blir løst:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=502292


Klarer mann ikke beherske seg i kampens hete, så kan de holde seg langt unna stadion..


Nå snakker jeg ikke om biljardkula, men om langt mer ufarlige ting...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

1908

Samme f... hva det er.. Ting skal ikke kastes på banen uansett!!!

erik1

jeg står på Felt B  rad 11, å jeg så ikke noe som komm fra luften, men så reaksjoen til F.  Neville ,emner den landet litt utenfor 16 metren så!
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

smaalanda

Quote from: "1908"Samme f... hva det er.. Ting skal ikke kastes på banen uansett!!!


Greit nok det, men dro du virkelig ikke på smilebåndet når Iversen fikk et egg på brystet?
KMO!!!

Klaus_Brann

Quote from: "1908"Samme f... hva det er.. Ting skal ikke kastes på banen uansett!!!


Det er stor forskjell på en biljardkule og en snus...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: "benny"Blir det noe sikkerhetsnett er min tid på Hansa forbi. Jeg betaler ikke 3000 kr i året for å se fotball gjennom et jævla nett.


Har du fokus på det som skjer på gresset, legger du i grunn ikke merke til nettet.
Legg ned hele klubben!

Tom C

Quote from: "smaalanda"
Quote from: "1908"Samme f... hva det er.. Ting skal ikke kastes på banen uansett!!!


Greit nok det, men dro du virkelig ikke på smilebåndet når Iversen fikk et egg på brystet?


Nei, og jeg tror ikke noen andre over 14 eller med en noenlunde normal iq gjorde det heller... Patetisk å høre folk bagatellisere sånne talentløse handlinger... Ta deg heller en tur på sirkus dersom det er sånne ting som gir deg et kick...
Aldri mer Obos....

Go Up