• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Biljardkulen

Started by abe78, February 14, 2008, 10:57:34 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

BBB-Tony

Quote from: "Jay Tee"har du ikke partour kort  e du ikkje skikkelig brann fan.


Er du seriøs nå?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Brannesen

PÃ¥ tv2 sporten sa de at vi kanskje kunne miste plassen i champions league kvaliken...herregud som jeg hater den mannen som kastet den biljardkulen!! HÃ¥per vi bare slipper med boten...
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

Rob3rt

Vi blir nok ikke kastet ut. Men får en stor bot sikkert.

Tankeløst av idioten som kastet ja. Dette er skikkelig dårlig reklame for Brann og Brann Stadion utad

best uten ball

det burde vært satt igang en kronerulling til dusør for å ta en jævelen

Alexåsane

Quote from: "Jay Tee"har du ikke partour kort  e du ikkje skikkelig brann fan.


må være noe av det dummeste eg har hørt.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

esskåbrann1

Hva med everton supporteren pÃ¥ rad 20, felt b?  :wink:

HeiaBrann!

Quote from: "esskÃ¥brann1"Hva med everton supporteren pÃ¥ rad 20, felt b?  :wink:

Han som ble dyttet overende? Sorry folks, men det var tåpligt av han brann-fanen! Han satt der, sang ikke, men feiret ørlite når everton scorte. Han hadde riktig nok en Everton-drakt under jakken, men fysj for en behandling! Dytter han så han faller ned på andre folk? Er det slik vi vill bli behandlet i Liverpool? Ikke sa han unskyld til han engang!

SKBMiller

Når du vet at du er på Branns supportertribune er ørlite feiring ørlite for mye. Han burde latt som ingenting da Everton scoret. Eller holdt seg vekk fra Hansa

esskåbrann1

Quote from: "HeiaBrann!"Han som ble dyttet overende? Sorry folks, men det var tåpligt av han brann-fanen! Han satt der, sang ikke, men feiret ørlite når everton scorte. Han hadde riktig nok en Everton-drakt under jakken, men fysj for en behandling! Dytter han så han faller ned på andre folk? Er det slik vi vill bli behandlet i Liverpool? Ikke sa han unskyld til han engang!


Fikk ikke med meg at han ble dyttet... bare registrerte at han satt uten jakke i 1 omgang, men med i andre! såg ganske fredelig ut, men han hadde vel ingenting her å gjøre uansett...?

HeiaBrann!

Men folkens.. Alikavell, everton-fan eller ikke; å dytte han med strake armer (nokke som e gult kort!) nedover på en allerede trang tribune er ikke behagelig, og feiringen var armene raskt opp og ned iværet og et lite Yes!
Han kunne seff. funnet seg en annen tribune, men man må jo tåle såpass?

Brann_ruler86

Har de ikke videoovervåkning på stadion??
GÃ¥ ta banen!

HeiaBrann!

Quote from: "Brann_ruler86"Har de ikke videoovervåkning på stadion??

Jo..

1908

Quote from: "HeiaBrann!"Men folkens.. Alikavell, everton-fan eller ikke; å dytte han med strake armer (nokke som e gult kort!) nedover på en allerede trang tribune er ikke behagelig, og feiringen var armene raskt opp og ned iværet og et lite Yes!
Han kunne seff. funnet seg en annen tribune, men man må jo tåle såpass?


Viser vell bare at enkelte Brannsupportere er noen dårlige tapere..

BBB-Tony

Quote from: "HeiaBrann!"
Quote from: "Brann_ruler86"Har de ikke videoovervåkning på stadion??

Jo..


Og Brann jobber med saken...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

HansaInferno

Quote from: "HeiaBrann!"
Quote from: "esskÃ¥brann1"Hva med everton supporteren pÃ¥ rad 20, felt b?  :wink:

Han som ble dyttet overende? Sorry folks, men det var tåpligt av han brann-fanen! Han satt der, sang ikke, men feiret ørlite når everton scorte. Han hadde riktig nok en Everton-drakt under jakken, men fysj for en behandling! Dytter han så han faller ned på andre folk? Er det slik vi vill bli behandlet i Liverpool? Ikke sa han unskyld til han engang!


Te pass for han. De fleste er nok enig i at Everton supportere ikke hører hjemme på HAnsa.
Breiflabben, baby!

Ewen

Quote from: "HansaInferno"
Quote from: "HeiaBrann!"
Quote from: "esskÃ¥brann1"Hva med everton supporteren pÃ¥ rad 20, felt b?  :wink:

Han som ble dyttet overende? Sorry folks, men det var tåpligt av han brann-fanen! Han satt der, sang ikke, men feiret ørlite når everton scorte. Han hadde riktig nok en Everton-drakt under jakken, men fysj for en behandling! Dytter han så han faller ned på andre folk? Er det slik vi vill bli behandlet i Liverpool? Ikke sa han unskyld til han engang!


Te pass for han. De fleste er nok enig i at Everton supportere ikke hører hjemme på HAnsa.


Jo, enig. Ingen andre lag sin supportere skal inn på Hansa! Men dersom de først er komt inn der uten å gjøre for mye av seg kan de vell strengt tatt bare sitte der å se donmme ut?
Nei, uff. Nok en grunn til at eg ALDRI vill assosiere meg med dere som sitter på Hansa. Vet at dere er flotte mennesker flesteparten av dere. Men når eg risikerer å få billijardkuler og bli dyttet overende (rikti nok holder eg ikje med andre lag..) mm, så koser eg meg på BT!

anders_flanderz

rite Drite Drite Drite på Oslo By

ole3000

Den nettingen bør ikke skade for utsikten.
i går for en til!

Nixon

Joda, en manns sinnsykdom og vi er 20 år tilbake i tid da det var høyt gjerde og piggtråd foran Store Stå. Forhåpentligvis finner de mannen og utestenger og straffer han slik at det blir preventivt nok. Slik at vi slipper nettingen.
Rød makt på Hansa

Northside

Dumt å dytte han Everton fyren ja. Skulle heller spent han ned og dradd han vekk fra Hansa. Han burde jo forstå at han hadde ingenting på den tribunen å gjøre?

Og så dette med nett. Fantastisk! Vi har 1-2 episoder hvert år hvor noe "alvorlig" blir kastet fra Hansa. Dvs vi er blant de snilleste i europa. Men Gntveiten har vært på tur og fant plutselig ut at det av og til henger nett foran hjemmefansen også (visste han virkelig ikke det fra før??), derfor må jo vi også ha nett, vi er jo tross alt like klin hakka galen som Banden Basel og gjengen der....

Felt Ã?

Nett forran tribunen blir bra.................

Nixon

Quote from: "Northside"Og så dette med nett. Fantastisk! Vi har 1-2 episoder hvert år hvor noe "alvorlig" blir kastet fra Hansa. Dvs vi er blant de snilleste i europa. Men Gntveiten har vært på tur og fant plutselig ut at det av og til henger nett foran hjemmefansen også (visste han virkelig ikke det fra før??), derfor må jo vi også ha nett, vi er jo tross alt like klin hakka galen som Banden Basel og gjengen der....


Greit nok at vi er blant de snille i europeisk sammenheng. Men 1-2 episoder hvert år er 1-2 episoder for mye. Bare se på hvor mye negativ oppmerksomhet denne episoden har fått. Og det er før boten har tikket inn.

Og det er kanskje på mange måter en slik innstilling som gjør at slike ting skjer. Hvis holdningen er at "er det så nøye da, det skjer jo ikke så ofte," kan du være sikker på at det skjer igjen.
Rød makt på Hansa

KEO

Quote from: "Northside"Dumt å dytte han Everton fyren ja. Skulle heller spent han ned og dradd han vekk fra Hansa. Han burde jo forstå at han hadde ingenting på den tribunen å gjøre?

Og så dette med nett. Fantastisk! Vi har 1-2 episoder hvert år hvor noe "alvorlig" blir kastet fra Hansa. Dvs vi er blant de snilleste i europa. Men Gntveiten har vært på tur og fant plutselig ut at det av og til henger nett foran hjemmefansen også (visste han virkelig ikke det fra før??), derfor må jo vi også ha nett, vi er jo tross alt like klin hakka galen som Banden Basel og gjengen der....


Når det blir kastet en Biljardkule fra tribunen.. ja så er brann supporterene like klin hakka galen som Banden Basel og gjengen.
Etter en sÃ¥nn episode sÃ¥ kommer boten fra UEFA og sÃ¥ fÃ¥r Brann en oppgave med Ã¥ lage en handlingsplan som hindrer i at dette vil forekomme igjen. SÃ¥ at Brann vil bruke netting ser jeg pÃ¥ som ett tiltak som UEFA vil sette stor pris pÃ¥ og gir Brann litt kreditt for den slags sikring. Vist Brann ikke viser noen form for handlingskraft nÃ¥ sÃ¥ er vi nok bare en episode i fra Ã¥ bli utestengt ett par Ã¥r i fra Europacup spill. SÃ¥ det er pÃ¥ tide at dere som stÃ¥r pÃ¥ Hansa viser litt mot nÃ¥ og utøver den selvjustisen som dere pÃ¥stÃ¥r dere har. For en ting som er sikkert er at det er minst (10-20) personer som sÃ¥ hvem det var eller sÃ¥ ca hvor den kom fra og da mener jeg 3-4 seter det stÃ¥r mellom. Luringen som kastet kaffe koppen fra SPV tribunen ble ganske  fort utpekt fra oss som satt der, og han trakker vell ikke sÃ¥ mye pÃ¥ stadion lenger.
Så om Brann velger å henge opp nett så er det faktisk for deres eget beste, vist dere liker å se Europacup spill.

Ellers sÃ¥ vil jeg si til den geniale personen som finner pÃ¥ Ã¥ ta med seg en biljardkule pÃ¥ fotballkamp! HÃ¥per du melder deg inn for Brann/politiet før det gÃ¥r sÃ¥ lang at du plutselig havner i avisen med bilde og navn... det vil føre deg ut pÃ¥ en utrygg grunn skulle Brann miste Europacup spill.  Dette er ikke noe trussel fra meg men jeg vet om en del andre som potensielt kunne blitt.
Nu kør vi!

Christian

Nett er nok en billig løsning fremfor skikkelig sjekk ved inngangen. Kom inn på Hansa gjennom inngang 12 på onsdag og der bestod kroppsvisitteringen av de sedvanlige klapsene på skuldre og hofter.

Personen som tok med og kastet biljardkulen er utvilsomt den med mest skyld og den som fortjener køllebank her, men Brann og Guntveit er et stykke fra plettfrie selv. Lite selvkritikk å spore fra den kanten, spør du meg.

martincb

Selv om fyren utestenges vil han nok klare å komme seg inn igjen. Derfor synes jeg han burde bli brennmerket i pannen :P Det er jo preventivt i tillegg
Arguing on the internett is just like running in the special olympics. Even if you win, you're still a retard.

hansfr

Går ut fra at folk husker hvordan klanen nesten skambanket fyren som kastet en ølboks på Toni "I am a lion" Nhleko. Hvorfor ble ikke fyren som kastet biljardkulen utsatt for samme behandling av oss? Vi må rett og slett skjerpe oss kraftig. Nå er det for sent både å ta fyren eller bikkja hans.

Boten er det imidlertid null problem å saksøke ham for - han er erstatningsansvarlig så det synger. Håper boten blir STOR...

Snublefot

Det mÃ¥ jo være noen som stod ved siden av denne skitstøvelen... som vet hvem han/hun er..  som enten kjenner navn, eller kjenner igjen ansikt eller noe sÃ¥nt.

Jeg mener personen bør bli politianmeldt..  boten brann eventuelt for pga biljardkula skal betales av den som kastet det, han bør bli politianmeld, og nektet inngang pÃ¥ stadion resten av livet.

Dinho

Quote from: "hansfr"Boten er det imidlertid null problem å saksøke ham for - han er erstatningsansvarlig så det synger. Håper boten blir STOR...


Boten skal faktisk inndrives også. DET skjer jo ikke så altfor ofte.

hansfr

Quote from: "Dinho"
Quote from: "hansfr"Boten er det imidlertid null problem å saksøke ham for - han er erstatningsansvarlig så det synger. Håper boten blir STOR...


Boten skal faktisk inndrives også. DET skjer jo ikke så altfor ofte.
alle pengene tilbake er vel ikke det viktigste vel?

krøvel vellevold

Quote from: "Northside"Dumt å dytte han Everton fyren ja. Skulle heller spent han ned og dradd han vekk fra Hansa. Han burde jo forstå at han hadde ingenting på den tribunen å gjøre?

Og så dette med nett. Fantastisk! Vi har 1-2 episoder hvert år hvor noe "alvorlig" blir kastet fra Hansa. Dvs vi er blant de snilleste i europa. Men Gntveiten har vært på tur og fant plutselig ut at det av og til henger nett foran hjemmefansen også (visste han virkelig ikke det fra før??), derfor må jo vi også ha nett, vi er jo tross alt like klin hakka galen som Banden Basel og gjengen der....
Legg ned hele klubben!

Brannmann10

Helt enig med en taler her. Se på Klanen, de tok umiddelbar handling. Noen har sett dette og holder helt kjeft. Det er ynkelig og patetisk. Hvis man er redd for represalier er det bare å sende et anonymt brev om hvem dette er. Hvis vedkommende ikke blir identifisert har vi tapt hele gjengen. For det er sikkert som bare f... at noen har sett hvem dette var.

osoerli

Quote from: "tj00m"eg står omtrent midt på felt C, og eg mener bestemt at den kom flygende fra min høgre side, litt nedenfor, eg har rad 8..

Quote from: "weirus"kulen kom fra felt B!
kom flygende rett over hodet på oss fremme, var ikke til å unngå

Quote from: "HeiaBrann!"Står helt øverst på felt b og mener også bestemt at den kom litt lengre nedenfor, ca rett over midten av tribunen!

Quote from: "ElskerBrann"
Stod på felt B rad 8, kom ihvertfall ett par rader lengre bak fra meg...

Om fleire som som stod på felt B rad 9 og bakover kunne posta i tråden om kor dei sto, og om kula kom bakfrå, framfor, høgre, eller venstre så burde det gå kjapt å snevra idioten inn.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Xminator

Jeg håper i det lengste vi slipper ett slikt nett. Det vil fort senke terskelen for å kaste "ting" og det er noe som vil forplante seg til bortekampene.

Det er såpass få som gjør dette og livsvarig utestengelse bør være en sterk nok bøtemiddel til at det blir langt mellom slike episoder.

steinbygger

Det som har slått meg er hvem i alle dager er det som tar med en billjard kule på kamp? Magefølelsen min er at dette kan være en person som kanskje hadde håpet å havne i slosskamp med noen engelskmenn før kampen og muligens ville bruke den der....

mads1..

Først og fremst fÃ¥ tak i driten som gjorde.  
Men tenk situasjonen vist vi blir kastet ut av europa pga en idiotisk person..

Men vist en person som kanskje hater Rbk og ønsker de alt vondt(som vi alle gjør) reiser på Lerkendal og kaster noe med vilje ut på banen for å m vilje ødelegge for Rbk,og de blir utestengt og får kjempe bot.....
Blir ikke d litt for enkelt å ødelegge alt for en klubb!!!!!!

SÃ¥nn som kan skje m oss.
Ser lyst på året..

Breiflabben

Hvis vi hadde fått offentlig avstraffelse av kulekasteren på Festplassen så tror jeg det hadde vert like godt oppmøte som da gullet kom hem.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of sigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!.

YadaYada

Her mener jeg det er personen som bør bli straffet og ikke alle sammen med et sikkerhetsnett. Slike tilfeller tilhører sjeldenhetene. Det er uansett umulig å gardere seg mot ustabile mennesker når vi er så mange.

Kasting av gjenstander har også gått betraktelig ned siden tiden på SS. Husker linjedommerne tidvis ble pepret med diverse lommerusk hver gang det var "feildømt" en offside.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

YadaYada

Quote from: "Breiflabben"Hvis vi hadde fått offentlig avstraffelse av kulekasteren på Festplassen så tror jeg det hadde vert like godt oppmøte som da gullet kom hem.


Ihvertfall hvis synderen var Friele..
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Charmless Man

Vi blir selvfølgelig ikke kastet(!) ut av Europa. Selv om denne kulen er litt drøy, så er ikke dette noe stort problem. Et nett vil bare føre til mer hiving av ting.
Ladish on the Foot

tintin

tror heller ikkje vi får mer pes fra uefa enn en bot, men den kan bli stor. Håper noen som har vært i nærheten av denne fjotten har meldt fra, ellers bør de gå i seg sjøl de også! Hvis noen beskytter denne tullingen bør de også utestenges, i mine øyne... Synst og det er rart at ingen her inne som har en viss peiling på hvem det er... eller i hvertfall kan fortelle noenlunde eksakt kor kulen kom fra. Tipper noen her vet det, men det kan en jo ikkje slå bombastisk fast. MELD FRA NO!!

tsf

Den personen som gjort får heller får sikkerhetnett runde seg og utestengt livstid!
Hater NøFF -Bergen ut av Norge -Bergen = Egen stat og Republikk vært godt

kabelmann

Eventuelt en hvit jakke med lange armer og beltespenner på ryggen.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Ryde

Full danske angriper dommer i em kvalikk mot sverige.

Full stril kaster billjard kule på everton keeper.

Jeg ser likheten, men dette er bare så mye værre. Er liksom bare sånt som skjer på bygdefest på Osterøy

Det er vel bare å landsforvise idioten og sende han Indre Alta fotballkrets. Boten kan finaniseres ved å offentliggjøre han ved et ekslusivt intervju på TV2.

Nemon

Quote from: "Nixon"Joda, en manns sinnsykdom og vi er 20 år tilbake i tid da det var høyt gjerde og piggtråd foran Store Stå. Forhåpentligvis finner de mannen og utestenger og straffer han slik at det blir preventivt nok. Slik at vi slipper nettingen.


Høyt gjerde + piggtråd =! nett

martincb

Det ender vel med at vi blir utestengt fra norsk fotball også, og får det som vi vil: Bergen UT av Norge :P
Arguing on the internett is just like running in the special olympics. Even if you win, you're still a retard.

steinbygger

Jeg hørte i lunchen i dag, at Iversen (sikkerhetsansvarlig i Brann) hadde sagt at han følte seg sikker på at de ville finne vedkommende på filmene som de har tatt. De skal ha ett overvåkingssystem som er av en annen verden når det gjelder kvalitet på å zoome inn.

thesevs

Quote from: "steinbygger"Jeg hørte i lunchen i dag, at Iversen (sikkerhetsansvarlig i Brann) hadde sagt at han følte seg sikker på at de ville finne vedkommende på filmene som de har tatt. De skal ha ett overvåkingssystem som er av en annen verden når det gjelder kvalitet på å zoome inn.


Ingenting er bedre! En slik handling skal man ikke slippe ustraffet fra.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

JanBanan

Quote from: "Nemon"
Quote from: "Nixon"Joda, en manns sinnsykdom og vi er 20 år tilbake i tid da det var høyt gjerde og piggtråd foran Store Stå. Forhåpentligvis finner de mannen og utestenger og straffer han slik at det blir preventivt nok. Slik at vi slipper nettingen.


Høyt gjerde + piggtråd =! nett


eg vil gjerne ha både nett og gjerde og piggtråd eg! ser tøft ut!

Rune felt F

biljardkulen er heldigvis ikke med i rapporten.. iflg ibergen

Snublefot

Quote from: "JanBanan"
Quote from: "Nemon"
Quote from: "Nixon"Joda, en manns sinnsykdom og vi er 20 år tilbake i tid da det var høyt gjerde og piggtråd foran Store Stå. Forhåpentligvis finner de mannen og utestenger og straffer han slik at det blir preventivt nok. Slik at vi slipper nettingen.


Høyt gjerde + piggtråd =! nett


eg vil gjerne ha både nett og gjerde og piggtråd eg! ser tøft ut!


Et stort jævla gjerde som vi kan klatre vilt pÃ¥ nÃ¥r brann scorer..  det er saker det=)

Go Up