• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Biljardkulen

Started by abe78, February 14, 2008, 10:57:34 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Breiflabben

It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of sigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!.

Belfort

Quote from: "Shine"Jeg var sarkastisk.


Skjønner det:)

Shine

Quote from: "Belfort"
Quote from: "Shine"Jeg var sarkastisk.


Skjønner det:)


Den skrev jeg egentlig til denne karen ;)

http://bataljonen.no/forum/viewtopic.php?p=201002#201002

Bare synes det gikk litt over stokk og stein her...for alt vi vet er jo det en 80år senil gammel dame som har gjort dette her, greit å ha fakta på plass før vi skal henge opp repet over tverrleggeren.
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

slang

Det siste nå skal være at Brann har funnet enda en biljardkule ute på banen...
ansa 08

DarkDog

..greit nok at tystere er misslikt overalt, men her er det ABSOLUTT på sin plass å "sladre" dersom det var fyren vedsiden av deg, eller på raden foran deg, som kastet... Uansett om man er kompis, eller bare vet kem han e.
Fyren fortjener ALDRI å få vise trynet sitt på Brann Stadion igjen, når han presterer å gjøre noe så hinsides idiotisk som dette...

Lynsjestemning er helt på sin plass, mot en sånn løkrull som prøver (og klarer) å ødelegge så utrolig mye for laget vårt.

Trodde faen ikkje at det fantes sånne sløkke folk "blant oss".


Hilsen en skremt og sjokkert DarkDog
..vi ser oss rundt, og nikker lett,
for dette ska bli jæla fett..!"

*BT-08*

"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."

dudo

Dette er ikke tysting, det er varsling. ;-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

stlastla

Forbanna tulling!

Vedkommende bør få en j.... streng reaksjon.. Han bør få bildet sitt på førstesiden til Bt med fullt navn.. slik som han dansken som stormet kampen mot Sveirge.. for en premieløk...

Manx

Quote from: "slang"Det siste nå skal være at Brann har funnet enda en biljardkule ute på banen...


Hvor har du hørt dette?
n by, ett lag, ett mål: Gull!!

Kjell249

Quote from: "slang"Det siste nå skal være at Brann har funnet enda en biljardkule ute på banen...

Word on the striiiiit er at Brann har funnet 15 billiardkuler på filten, 7 halve og 7 hele, i tillegg til den som har blitt nevnt tidligere. Brann risikerer degradering til 7nde divisjon, og obligatorisk innmelding i Bergen Snooker Klubb for alle spillerne.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

mads1..

Noen her inne må ha sett sånn ca hvor kulen ble kastet ifra..
Gi beskjed til Brann eller politiet så de får tips.
Denne tullingen må ut av stadioen.
Tenk konsekvensen hadde den truffet!!!!!!!!!!!!!
Tenk vist vi blir utestengt fra CL...................
Ser lyst på året..

GBA

Jeg tror jeg vet hvem som gjorde det!. Må ha vært en av disse casuals guttene, de som ikke går i Branndrakt fordi de ikke er ekte supportere. De er jo kunne ute etter dancing som det står i Ba. Håper de blir utestengt fra Bergen og må flytte til Os. Jeg tør ikke gå på stadion lengre etter 50 år i Bataljonen.
ataljonen er best, Ingen protest.

III

Synes vi kan roe ned personkarakteristikkene noe, men utvilsomt en utrolig unødvendig sak for Brann som kan få kosekvenser mange engang ikke kan se rekkevidden av! Og til alt overmål en biljardkule - hvem tar med seg slikt inn på stadion? Forresten burde det vært klart forhindret at Everton-supporterne maktet å "storme" banen - her burde vaktmannskapet og security-vaktene grepet inn - i ordets rette forstand.

tintin

det kan jo virke som det skjedde på felt b, en som skriver her at han stod på rad 8 og det måtte komme fra noen rader bak han, står vanligvis på c sjøl, men igår på bt, hvor mange rader er det egentlig på nedre? 20?
15? bør jo være mulig å snevre inn radene sånn at vi kan finne ut av det.
feks hvis den er kastet fra rad 12, så bør jo noen på både den og 13 rad ha sett dette....

Northside


dudo

Hvem hadde sikkerhetsansvaret (firma) i går? Og hvem bruker f eks RBK?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

paf

Quote from: "tintin"
15? bør jo være mulig å snevre inn radene sånn at vi kan finne ut av det.
feks hvis den er kastet fra rad 12, så bør jo noen på både den og 13 rad ha sett dette....

Det er 14 rader på nedre Hansa.

tintin

så då kan en anta at den er kastet en plass mellom 8-14 rad på felt b, om man skal tro det som er skrevet, 6 rader,  bør kunne snevre det ytterligere inn uten problem....

kan ikkje noen på de aktuelle radene uttale seg om hvor den kan ha blitt kastet fra?

Breiflabben

En kan jo begynne å lure på hva de IKKE gjør på stadion som de gjør på Lerkendal. Nå har det vert et eller annet tull på stort sett alle e-cup kampene vi har spilt hjemme.
På Lerkendal kan jeg ikke huske å ha sett eller hørt om at det har forekommet i nærheten så mye tull på kampene, hverken fra hjemme eller (som oftest) bortesupporterne.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of sigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!.

Harry Klein

Hvis Lerkendal skal legge listen, så kan jo Brann like gjerne relokalisere til sørsiden av Møllendalsveien med en gang.

weirus

Virker rimelg klart at den kom fra felt B et sted mellom midten og toppen, kan da umulig være så vanskelig å fange vedkommende opp på kamera..

Kroppsvisitering er jo også en ting, og kan vel bare bli beskrevet som LATTERLIG!
Blei knappt knadd litt på leggen og det var det...noen damer som gikk inn før meg blei ikke visitert, istedenfor kom det så fint fra vakten "med så trange bukser og små lommer har dere nok ikke noe gjemt"
Nå er ikke jeg vekter men sku da mene at heller ikke de har røntgensyn..
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Innlandsmax

Støtter alle ovenstående avsky-erklæringer. Dette er så åpenbar idioti at enhver supporter skulle ha ryggmargsreflekser til å la være, og ikke minst la være å planlegge/bringe med - selv i eventuell tung ruspåvirket tilstand. Nei, her må det være en sabotør/provokatør fra den andre leiren. Skal vel ikke mere til enn å by litt ekstra for en billett, og slik (gjerne planlagt) havne opp blant Brann-supporterne...

Tar selvfølgelig selvkritikk for konspirasjonsteorier, men det er liksom så soleklart åpenbart at dette rammer Brann. Hvilken Brannsupporter vil ramme Brann?

BBB-Tony

Mente jeg leste en artikkel om at Brann har funnet ut at kulen ble kastet fra øvre del av hansa. Ikke nedre del. Men jeg er ikke helt sikker...

Men som sagt tidligere: dette er ren IDIOTI!! Hva som får en person til å kaste en biljardkule etter noen andre? Og hva i huleste skal du med en slik kule på en fotballbane? Helt sløkket! UT MED PAKKET!!!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Gepard

Sikkerhetskontroll er noe man har for syns skyld (det har en mer preventiv effekt enn reell) , samt at man kan finne enkelte enkelte ting selvsagt. Men folk som feks tar med seg en biljardkule -har en plan. Da får de med seg inn det de klarer å gjemme, man blir ikke akkurat klappet i skrittet under sjekken, og det er vel heller ingen som ønsker at man skal begynne med det ?

Det det må gjøres noe med er - Fyre seg på Ræv før kamp- holdningen hos endel. Man må da virkelig være nokså fulltanket når man finner ut at det er en god ide å ta med seg en biljardkule for å pælme på Everton eller dommer ? Vaktene må så klare å sile ut de som ikke klarer å begrense seg. Det fungerer på byn så hvorfor ikke på Stadda ?

krøvel vellevold

Tror neppe vi blir kastet ut av noen turnering. Ingen ble skadet, og det har ikke vært problemer med oss før. I hvert fall ikke i kamper arrangert av UEFA. Dessuten må man jo tenke på alt pisset Bad Blue Boys har stelt i stand, f.eks. å hive 30 bluss ut på banen mot Rennes. Men Dinamo er vel ikke kastet ut?
Legg ned hele klubben!

BBB-Tony

Quote from: "krøvel vellevold"Tror neppe vi blir kastet ut av noen turnering. Ingen ble skadet, og det har ikke vært problemer med oss før. I hvert fall ikke i kamper arrangert av UEFA. Dessuten må man jo tenke på alt pisset Bad Blue Boys har stelt i stand, f.eks. å hive 30 bluss ut på banen mot Rennes. Men Dinamo er vel ikke kastet ut?


Enda ett bra eksempel er i en Spurs-kamp tidligere i årets turnering. Da ble det kastet en jernstang inn ved siden av keeperen. Der var straffen kun bot. Slike ting blir alltid opphauset i media i dagene etter episoden. Tar det med ro, med tanke på utestengelse og lignende.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Ricky

Quote from: "Gepard"Sikkerhetskontroll er noe man har for syns skyld (det har en mer preventiv effekt enn reell) , samt at man kan finne enkelte enkelte ting selvsagt. Men folk som feks tar med seg en biljardkule -har en plan. Da får de med seg inn det de klarer å gjemme, man blir ikke akkurat klappet i skrittet under sjekken, og det er vel heller ingen som ønsker at man skal begynne med det ?



Jeg kan ikke med min beste velvilje skjønne hvor man kan gjemme en biljardkule uten at vaktene skal klare å finne den gjennom basic kroppsvisitering. Er ikke akkurat noe du kan ha nede i skoen, for å si det sånn..

Stolpeinn

Synes dette er utrolig trist. Synd for Brann, sund for supporterne. Håper så inderlig synderen blir tatt.

Er også litt forbannet på sikkerheten. I går brydde de seg knapt om hva folk hadde med seg i vesker og lommer, mens på Hamburg-kampen sto vakten med iPoden min i hånden og vurderte om han skulle ta den. Jeg måtte overbevise han om at jeg ikke hadde noen intensjoner om å kaste den ut på banen før jeg fikk den tilbake!

HeiaBrann!


BBB-Tony

Ble faktisk ganske grundig visitert før jeg fikk gå inn i går... Ser jeg skummel ut? :P Knadde meg fra topp til tå og ville til og med se inni flagget og flaggstangen... Det er første gang de har gjort på stadion for min del.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

HeiaBrann!

Quote from: "tonynord"Ble faktisk ganske grundig visitert før jeg fikk gå inn i går... Ser jeg skummel ut? :P Knadde meg fra topp til tå og ville til og med se inni flagget og flaggstangen... Det er første gang de har gjort på stadion for min del.

Hvor gikk du inn? Skryt til de/den vakten/e

BBB-Tony

Quote from: "HeiaBrann!"
Quote from: "tonynord"Ble faktisk ganske grundig visitert før jeg fikk gå inn i går... Ser jeg skummel ut? :P Knadde meg fra topp til tå og ville til og med se inni flagget og flaggstangen... Det er første gang de har gjort på stadion for min del.

Hvor gikk du inn? Skryt til de/den vakten/e


Inngang 10.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Xminator

Quote from: "krøvel vellevold"Tror neppe vi blir kastet ut av noen turnering. Ingen ble skadet, og det har ikke vært problemer med oss før. I hvert fall ikke i kamper arrangert av UEFA. Dessuten må man jo tenke på alt pisset Bad Blue Boys har stelt i stand, f.eks. å hive 30 bluss ut på banen mot Rennes. Men Dinamo er vel ikke kastet ut?


Vi har vel forholdsvis rent rulleblad i europa. Enda. Men med denne saken i boken så ligger listen betydelig lavere neste gang. Og det blir en neste gang, for det er jo tydelig at det har gått sport i å smugle inn sære objekter for deretter å få publisitet på det. Hva blir det neste? Bowlingkule? Håper en inteligent sjel får det for seg å kaste badmintonhøner...

Synest det er mye rensligere å gjøre som i gamle dager - springe naken over banen.

BBB-Tony

Quote from: "Xminator"
Quote from: "krøvel vellevold"Tror neppe vi blir kastet ut av noen turnering. Ingen ble skadet, og det har ikke vært problemer med oss før. I hvert fall ikke i kamper arrangert av UEFA. Dessuten må man jo tenke på alt pisset Bad Blue Boys har stelt i stand, f.eks. å hive 30 bluss ut på banen mot Rennes. Men Dinamo er vel ikke kastet ut?


Vi har vel forholdsvis rent rulleblad i europa. Enda. Men med denne saken i boken så ligger listen betydelig lavere neste gang. Og det blir en neste gang, for det er jo tydelig at det har gått sport i å smugle inn sære objekter for deretter å få publisitet på det. Hva blir det neste? Bowlingkule? Håper en inteligent sjel får det for seg å kaste badmintonhøner...

Synest det er mye rensligere å gjøre som i gamle dager - springe naken over banen.


Skal ikke forundre meg om noen klarer å få inn en bowlingkule på stadion, men om de skulle klare å kaste en bowlingkule med samme fart og like langt som biljardkulen, så blir jeg imponert! :)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

dex1974

Quote from: "tonynord"
Quote from: "HeiaBrann!"
Quote from: "tonynord"Ble faktisk ganske grundig visitert før jeg fikk gå inn i går... Ser jeg skummel ut? :P Knadde meg fra topp til tå og ville til og med se inni flagget og flaggstangen... Det er første gang de har gjort på stadion for min del.

Hvor gikk du inn? Skryt til de/den vakten/e


Inngang 10.
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!


el-diego

Quote from: "paf"
Quote from: "Manx"http://fotball.bt.no/uefa/article100345.ece

Kan bli kastet ut av UEFA cupen..

Er en sak som er like relevant som "Brann kan vinne UEFA-cupen". Mulig, men lite sannsynlig.


Hvorfor er det så usannsynlig?     Feyenoord ble kastet ut av uefa cuppen i fjord. Isolert sett er kasting av biljardkule mye værre enn ett plastikk glass med øl.  Vet at supporterene til feyenoord laget bråk i en annen kamp også.   Men tror vi skal være glad hvis vi for bli i cuppen.
http://fotball.bt.no/uefa/article73059.ece


Håper han blir tatt og  ALDRI ALDRI mer for sette sine ben på stadion.

Dessverre tror jeg at selv om tullingen blir tatt klarer han alltid og komme seg inn på Stadoin igjen
udere est facere

BBB-Tony

Quote from: "el-diego"
Quote from: "paf"
Quote from: "Manx"http://fotball.bt.no/uefa/article100345.ece

Kan bli kastet ut av UEFA cupen..

Er en sak som er like relevant som "Brann kan vinne UEFA-cupen". Mulig, men lite sannsynlig.


Hvorfor er det så usannsynlig?     Feyenoord ble kastet ut av uefa cuppen i fjord. Isolert sett er kasting av biljardkule mye værre enn ett plastikk glass med øl.  Vet at supporterene til feyenoord laget bråk i en annen kamp også.   Men tror vi skal være glad hvis vi for bli i cuppen.
http://fotball.bt.no/uefa/article73059.ece


Håper han blir tatt og  ALDRI ALDRI mer for sette sine ben på stadion.

Dessverre tror jeg at selv om tullingen blir tatt klarer han alltid og komme seg inn på Stadoin igjen


Feyenoord ble kastet ut pga gjenntatte regelbrudd på flere kampen. I en spurskamp i fjor, ble det kastet en jernstang etter keeper. Dette medførte kun bot og jeg også tror dete r utenkelig at Brann utestenges. Som sagt før: Brann har ett rent rulleblad i europeisk fotball. Det har ikke Feyenoord!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Klaus_Brann

Quote from: "Brannesen"
Men hvordan kan dette gjøres noe med? Bedre kroppsvisittering ved inngangen? Holdningsfremmende arbeid i bataljonen?


Dette var bare sykt ja. Egget på Ivers var humor, men dette er altfor drøyt. Dessverre finnes det sjuke folk selv på Brann stadion. Tror vi får sette det på den kontoen, for du kan ikke være helt god når du gjør noe sånt.

Og nei, det kan nok ikke gjøres noe med. Da må man strippe 17.000 personer hver kamp, og jeg tror det blir en smule vanskelig å få til..Men jeg ska sende en mail te Guntveit, for å høre om det kan la seg gjøre...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: "Ricky"
Jeg kan ikke med min beste velvilje skjønne hvor man kan gjemme en biljardkule uten at vaktene skal klare å finne den gjennom basic kroppsvisitering. Er ikke akkurat noe du kan ha nede i skoen, for å si det sånn..


Da har du dårlig fantasi...Hvordan tror du folk får inn maaasse bluss da?
Jeg kan i alle fall komme opp med et spesielt sted, vaktene aldri rører, av åpenbare årsaker...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

peteE

Neville er jo fet han da, alltid hat smaken for gutten, selv om jeg hater ManU verre enn Mokkabønner.

BBB-Tony

Kan ikke akkurat si at han er favorittspilleren min, men jeg ville da aldri ha kastet en biljardkule på fyren... Hvertfall ikke på en fotballbane!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

BBB-Tony

Quote from: "HeiaBrann!"
Quote from: "SKBMiller"For å tolke Pissepåengen: Han ønsker Brann utestengt fra Europa i tillegg til å skade andre. OK han om det.

Ble denne kulen kastet etter noen? Eller var det bare for å være kul og kaste den inn på banen? Landet den langt fra en spiller?

Nææ... Den var vell en 1-2-3 meter ifra nermeste spiller..


Kula var langt fra å treffe en spiller på banen!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

HeiaBrann!

Quote from: "tonynord"
Quote from: "HeiaBrann!"
Quote from: "SKBMiller"For å tolke Pissepåengen: Han ønsker Brann utestengt fra Europa i tillegg til å skade andre. OK han om det.

Ble denne kulen kastet etter noen? Eller var det bare for å være kul og kaste den inn på banen? Landet den langt fra en spiller?

Nææ... Den var vell en 1-2-3 meter ifra nermeste spiller..


Kula var langt fra å treffe en spiller på banen!

Greit.. Da vet vi ivertfall at denne personen er jævlig dorlig til å treffe folk, dermed et "egg-kasteren" utelukket.

BBB-Tony

Quote from: "HeiaBrann!"
Quote from: "tonynord"
Quote from: "HeiaBrann!"
Quote from: "SKBMiller"For å tolke Pissepåengen: Han ønsker Brann utestengt fra Europa i tillegg til å skade andre. OK han om det.

Ble denne kulen kastet etter noen? Eller var det bare for å være kul og kaste den inn på banen? Landet den langt fra en spiller?

Nææ... Den var vell en 1-2-3 meter ifra nermeste spiller..


Kula var langt fra å treffe en spiller på banen!

Greit.. Da vet vi ivertfall at denne personen er jævlig dorlig til å treffe folk, dermed et "egg-kasteren" utelukket.


Om ikke egg-kasteren hadde både vinden og lykken med seg da! ;)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Markmus

Quote from: "Belfort"
Quote from: "Shine"Shit, vi dreper fyren da, og hunden hans. Dette går ikke gutter! shit CL kampen! Vi drar han naken gjennom byn!11.




Synes du kan holde hunden hans utenfor.

Han har ikke hund. Enhver hund ville bitt en slik eier i stykker ved første anledning :p

Håper dette er straffen:
a) Utestengelse på livstid på alle norske stadioner (gjerne utenlandske også, men litt vanskligere å håndheve tror jeg).
b) Brann saksøker mannen.
c) Fengsel for overlagt drapsforsøk.

Regner med Brann skal kunne tynne ut mulige gjerningsmenn om alle her inne sender opplysningene videre til Brann. F.eks., noen sier ballen kom fra Felt B, men ovenfor rad 8. En annen sier den kom fra Felt B, men til venstre for kolonne 14 osv. Da vet man i alle fall hvor man skal lete på eventuelle videoer.
Ka du ve?

Lurkin

Utestengelse og gi partoutkortet til meg.
Berømte Brann fra Bergen

SKBMiller

Herregud! Er det mulig. Her er det virkelig en som vil sko seg på Branns lidelser. Du er vel bare glad for denne situasjonen du Lurkin? Fordi det øker dine sjanser for partoutkort. Jeg blir kvalm....

*Ironi

Jay Tee

har du ikke partour kort  e du ikkje skikkelig brann fan.
eia brann

steinbygger

I mine øyne er dette like idiotisk som å kaste egg. ser at en del av de som syntes det var "kult" at man kastet egg på ivers fordømmer biljardkulen. I mine øyne er det dobbeltmoral. Hvor går grensen for hva man kan kaste? ser også at en del som kritiserer kroppsvisiteringen tidligere har vært og kritisert at det var for mye visitering tidligere (var vel mot Viking det var mange som klaget over visiteringen)

HeiaBrann!

Quote from: "Jay Tee"har du ikke partour kort  e du ikkje skikkelig brann fan.

Kan du utdype deg litt mer?

Go Up