• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Everton - Brann: Kamptråd

Started by Nixon, February 05, 2008, 11:16:50 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

HansaInferno

Har kjøpt inn et sett med biljardkuler, noen bowlingballer,litt snacks som kastanjenøtter og kokkosnøtter, og så sitter jeg her og vurderer noen golfballer og kanskje et sett med dartpiler. Er ihvertfall dødsklar for tur til Liverpool nå. Drar tirsdag til London, og oppover til Liverpool på torsdag. Heftig fett.
Breiflabben, baby!

Markmus

Hmm... hvilke kanaler sender denne kampen egentlig? Sjekket nettopp, men fant ingen norske kanaler som sender den :-(
Ka du ve?

HansaInferno

Bortekampen skulle vel sendes på TV2 Sport?
Breiflabben, baby!

KNUDSEN

noen som har billetter på block Uv2/Uv1 som vil bytte billett mot LV 1,2,3 eller 4? bytter gjerne motsatt vei også
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

BBB-Tony

Quote from: "Markmus"Hmm... hvilke kanaler sender denne kampen egentlig? Sjekket nettopp, men fant ingen norske kanaler som sender den :-(


Kampen sendes på TV2 sport.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Markmus

Quote from: "tonynord"
Quote from: "Markmus"Hmm... hvilke kanaler sender denne kampen egentlig? Sjekket nettopp, men fant ingen norske kanaler som sender den :-(


Kampen sendes på TV2 sport.

Hehe, ja, fant ut at jeg hadde sett på feil dag på VGs TV-Guide :)
Ka du ve?

SKBMiller

Noen som kan bekrefte det med 2000 solgte billetter? Og hvor de har det fra

BBB-Tony

Er det kommet noen pub som skal være samlingsstedet til Brann?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Klaus_Brann

Quote from: "SKBMiller"Noen som kan bekrefte det med 2000 solgte billetter? Og hvor de har det fra


Jeg har i alle fall fått det fra Jan Tore Guntveit, så han burde ha kontroll, og han sa at han trodde de kom til å selge opp mot 2500..

Det har vel ikke kommet et samlingssted enda, da burde det vel vært annonsert.

Ikke for å sutre eller klage, men nå er det kun noen få dager igjen. Det hadde ikke skadet om Bataljonen kunne kommet opp med et samlingssted snart.
Det må da finnes puber i Liverpool som er villige til å tjene fett et par kvelder...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Quote from: "Klaus_Brann"Det hadde ikke skadet om Bataljonen kunne kommet opp med et samlingssted snart.


http://www.bataljonen.no/?page=26&news=159

Nå er det kommet informasjon.

Ikke dumt at det er et steinkast fra hotellet...;)
Rød makt på Hansa

Tore Larsen

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Klaus_Brann"Det hadde ikke skadet om Bataljonen kunne kommet opp med et samlingssted snart.


http://www.bataljonen.no/?page=26&news=159

Nå er det kommet informasjon.

Ikke dumt at det er et steinkast fra hotellet...;)


Jeg syntes Flanagans er en bra pub som har flere etasjer, den er stor og rommer mange folk, i tillegg spiller de mye kul irsk musikk :)
Mvh

Tore

BBB-Tony

Quote from: "Tore Larsen"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Klaus_Brann"Det hadde ikke skadet om Bataljonen kunne kommet opp med et samlingssted snart.


http://www.bataljonen.no/?page=26&news=159

Nå er det kommet informasjon.

Ikke dumt at det er et steinkast fra hotellet...;)


Jeg syntes Flanagans er en bra pub som har flere etasjer, den er stor og rommer mange folk, i tillegg spiller de mye kul irsk musikk :)


Satser på at vi kan overrekke de en skive med den nyeste plata til 12 mann!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

BBB-Tony

Forretsen noen som vet om disse samlingstedene ligger langt fra Holiday Inn hotellet som ligger ved Albert dock?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

dex1974

Quote from: "Tore Larsen"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Klaus_Brann"Det hadde ikke skadet om Bataljonen kunne kommet opp med et samlingssted snart.


http://www.bataljonen.no/?page=26&news=159

Nå er det kommet informasjon.

Ikke dumt at det er et steinkast fra hotellet...;)


Jeg syntes Flanagans er en bra pub som har flere etasjer, den er stor og rommer mange folk, i tillegg spiller de mye kul irsk musikk :)


Enig der men ble ganske imponert da jeg var der for to år siden og hørte et fantastisk coverband nede.
Spillte Pink Floyd,Dire Straits,Tom Petty etc. med slik innlevelse at det ville kostet et par hundrelapper å sett de her oppe i nord.

Samme kan sies om Beatlestributen jeg så og hørte på The Cavern for snart ti år siden:)

Tviler på vi får spillt våre cd`er på noen av stedene!
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

pathel

Quote from: "tonynord"Forretsen noen som vet om disse samlingstedene ligger langt fra Holiday Inn hotellet som ligger ved Albert dock?


På holiday inn har jeg bodd selv. nei du krysser bare hovedveien mellom albert dock og selve sentrum, det sku ikke ta mer enn 6-7 minutter å spasere bort til matthew street. Det blir knall dette. skal selv bo på dolby, dritbillig greit sted like ved albert dock det og

Chris*

Quote from: "pathel"
Quote from: "tonynord"Forretsen noen som vet om disse samlingstedene ligger langt fra Holiday Inn hotellet som ligger ved Albert dock?


På holiday inn har jeg bodd selv. nei du krysser bare hovedveien mellom albert dock og selve sentrum, det sku ikke ta mer enn 6-7 minutter å spasere bort til matthew street. Det blir knall dette. skal selv bo på dolby, dritbillig greit sted like ved albert dock det og


Vi er 3 til som skal bo på dolby!
Håper kvaliteten er ok, og at det ikke er langt til denne pubruten :)
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Klaus_Brann

Quote from: "Tore Larsen"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Klaus_Brann"Det hadde ikke skadet om Bataljonen kunne kommet opp med et samlingssted snart.


http://www.bataljonen.no/?page=26&news=159

Nå er det kommet informasjon.

Ikke dumt at det er et steinkast fra hotellet...;)


Jeg syntes Flanagans er en bra pub som har flere etasjer, den er stor og rommer mange folk, i tillegg spiller de mye kul irsk musikk :)


Det er bra, men jeg driter om de spiller kul irsk musikk. På tur for å se Brann vil jeg høre og ikke minst synge Brann sanger...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Quote from: "dex1974"Tviler på vi får spillt våre cd`er på noen av stedene!


Quote from: "Klaus_Brann"Det er bra, men jeg driter om de spiller kul irsk musikk. På tur for å se Brann vil jeg høre og ikke minst synge Brann sanger...


Vi er jo vant til å gjøre pubene om til våre egne med Brannmusikk og bannere og flagg både ute og inne. Så vi får satse på at det går seg til der borte!
Rød makt på Hansa

Tifo

oppdatering: Brann har solgt ca 1700 billetter så langt.

Brann skal i tillegg ha trening på goodison 18:00 onsdag. Var fortsatt usikkert om treningen ville være lukket eller åpen.

Og til Nixon: Vi skal nok få pyntet opp puben i England. Håper flere begynner å ta med seg flagg og bannere, viktig å vise hvem vi er :wink:

mvh
Thomas
.:Tifo-gruppen:.

Klaus_Brann

Quote from: "Tifo"oppdatering: Brann har solgt ca 1700 billetter så langt.

Brann skal i tillegg ha trening på goodison 18:00 onsdag. Var fortsatt usikkert om treningen ville være lukket eller åpen.

Og til Nixon: Vi skal nok få pyntet opp puben i England. Håper flere begynner å ta med seg flagg og bannere, viktig å vise hvem vi er :wink:

mvh
Thomas


For de som har ja:-)

Btw. får man med seg et flagg som håndbagasje?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BBB-Tony

Quote from: "Nixon"
Quote from: "dex1974"Tviler på vi får spillt våre cd`er på noen av stedene!


Quote from: "Klaus_Brann"Det er bra, men jeg driter om de spiller kul irsk musikk. På tur for å se Brann vil jeg høre og ikke minst synge Brann sanger...


Vi er jo vant til å gjøre pubene om til våre egne med Brannmusikk og bannere og flagg både ute og inne. Så vi får satse på at det går seg til der borte!


Blir helt feil om vi skal hyle ut brannsang etter brannsang, mens det dunker ut irsk folkemusikk fra høytalerene. Ikke det at det dunker så mye da men...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

BBB-Tony

Noen som vet om stangen på flagget blir akseptert som håndbagasje eller noe slikt? Eller er det ett potensielt drapsvåpen??
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Brannmann10

STOR kred til Bataljonen for samlingsted i Liverpool. Her snakker vi midt i smørøyet av byen i en herlig historisk del av byen. Og det skal invaderes av 2000 bergensere. Gud kor herlig! Dette er yppelig Bataljonen!!

MEN: HUSK ALT VI HAR AV CD'er! Det er litt viktig ...

Gulløl

Er dokker klar folkens, nå blir det fest   :-)
__________________________

Samlingssted i Liverpool
17. februar 2008

For de som reiser til Liverpool så informerer vi litt om samlingssted i byen.
Treffsteder for Brann fansen er Matthew street i Liverpool hele uken igjennom fra man 18 feb til lør 23 feb. Dette er en av de mest berømte gatene i byen hvor puber og diskoteker ligger tett i tett.
Pubene Flanagans og Cavern club ligger i denne gaten som er populære puber. Flanagans spilles det irsk musikk live hver dag. Sistnevnte pub er den som Beatles debuterte på.

På kampdag samles vi på pubene The Albert og The Park. Disse pubene ligger i gaten bak Anfield og legendariske "The kop". The Sandon og Sam Dodds er andre puber som ligger like i nærheten av disse. Fra disse pubene er det 10 minutters gange ned til Goodison Park. Man går da igjennom Stanley Park, og kommer ut like ved borteseksjonen. På disse pubene vil det bli spilt "Brann-musikk", og kjørt vanlig oppladning til kamp.  

Representant fra Bataljonen er i Liverpool hele uken hvis det skulle være noe, bla annet Frode.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Tobey

"Snart vet hele Europa kem vi é" Rennes 07.

BBB-Tony

Quote from: "Tobey"


Det skal ikke være så vanskelig å få til tror jeg :)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nille

Var kjempestemning og kjempefolk fra Everton på Fotballpuben dagen før/kampdagen. Har fått div. tlf. numre og emailer. MEN ser at vi skal samles på Liverpool-puber på kampdagen. Er det ingen som vil gå på Everton-puber?? http://www.fansfc.com/evertonfootballclub/guide.asp
Er det noen som vet om noen av disse pubene ikke liker bortefans?
I would not be bothered if we lost every game as long as we won the league.' - Mark Viduka

osoerli

Mathew Street ser ut som eit godt val.  Plenty pubar der:
The Cavern Pub, 5 Mathew Street
The Cavern, 8 - 10 Mathew Street
Flanagan's Apple, 18 Mathew Street
Hardys, 22 Mathew Street
Lennon's Bar, 23 Mathew Street
The Grapes, 25 Mathew Street
Rubber Soul, Mathew Street
Flares, Mathew Street
Abbey Road Public House, Mathew Street
Ser at iallefall the Grapes har real ale, kjem nok til å enda opp der.  Også Albert ved Anfield.  Om eg har forstått bussruta rett går buss nr 26 og 27 (kvar sin retning) gjennom North John Street (tverrgate i vestre ende av Mathew Street) direkte til Anfield og Goodison.
Satsar på Demba frå start.  Dette blir stort!
Nokon som veit om block Lv1 er øvre eller nedre plan?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Nixon

Quote from: "osoerli"Nokon som veit om block Lv1 er øvre eller nedre plan?


LV1 er det miderste feltet. Og det dårligste skal vi tro de som har vært der.
Jeg har også billett der.

Rød makt på Hansa

BBB-Tony

Har vi fått tildelt UV1, UV2, LV1, LV2, LV3 og LV4? Selv har jeg billett på UV1. Noen som har en formening om dette er en bra eller dårlig plass å stå?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

KEO

Quote from: "tonynord"Har vi fått tildelt UV1, UV2, LV1, LV2, LV3 og LV4? Selv har jeg billett på UV1. Noen som har en formening om dette er en bra eller dårlig plass å stå?


Har selv ikke vært på Goodison men jeg fikk beskjed om å kjøpe biletter til upper dekk, for der var de beste plassene
Nu kør vi!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Christoball

da var eg reist! vi snakkes i liverpool, på øvre nedre dekk, eller noe i den dur!!

Kristoffer M

Har en billett paa LV1, som jeg gjerne skulle ha byttet med en paa UV1 eller UV2, da hele reisegjengen min har billetter der. Noen som kan hjelpe?

BBB-Tony

Quote from: "krøvel vellevold"


Selv satser jeg på hengedekket...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Klaus_Brann

Quote from: "Nille"Er det ingen som vil gå på Everton-puber?? http://www.fansfc.com/evertonfootballclub/guide.asp


Hvorfor skal vi det?
Nå har jo Bataljonen funnet to fine puber, det er jo gøyest å samlest flest mulig på disse to.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

KNUDSEN

noen som vet om det er mulig å se treningen til brann på goodison park onsdagen?
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

klysa

Quote from: "krøvel vellevold"


Nei. Men Premier league dårligste stadion pr dags dato.

Nixon

Jeg vet ikke hvordan det er med dere. Men jeg gidder ikke å vente lenger og reiser!:) Skal se Liverpool-Inter i morgen og selvsagt hovedkampen på torsdag. Regner med to tap og en kongetur!:)
Rød makt på Hansa

Gubrask

Quote from: "Nixon"Jeg vet ikke hvordan det er med dere. Men jeg gidder ikke å vente lenger og reiser!:) Skal se Liverpool-Inter i morgen og selvsagt hovedkampen på torsdag. Regner med to tap og en kongetur!:)


Gjett om jeg misunner dere da? arh, skulle gjerne reist, men slikt går det ikke:(
Uansett, god tur alle sammen og lag et helsikkens liv på Goodison! Og husk, ingenting er umulig;D

naitsirk

søker på Mathew Street på Google Earth og får opp ei gate på andre sida av elva.
nokon som har ein nærare beskrivelse.

KNUDSEN

Quote from: "Klaus_Brann"Her er litt info om gata vår i Liverpool:

http://www.mathew.st/
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

pathel

Håper det blir mest på sandons vi samles før kampen. det er den desidert største av de pubene utenfor the kop, den ligger 100 meter nedi gaten fra the kop. Knallsted, med svært god gulvplass og det hele.!

Ellers skal folk være ops på at det ikke er sikkert hotellet deres har samme stikk-kontakt som vi kan bruke. England bruker en variant med 3 hull, og da får du ikke ladet mobilen. Noen hoteller har vel vår variant og. Jeg har heldigvis en sånn turnover, eg putter i støpselet og vips så har eg vår variant med 2 hull.

KEO

Quote from: "pathel"Håper det blir mest på sandons vi samles før kampen. det er den desidert største av de pubene utenfor the kop, den ligger 100 meter nedi gaten fra the kop. Knallsted, med svært god gulvplass og det hele.!

Ellers skal folk være ops på at det ikke er sikkert hotellet deres har samme stikk-kontakt som vi kan bruke. England bruker en variant med 3 hull, og da får du ikke ladet mobilen. Noen hoteller har vel vår variant og. Jeg har heldigvis en sånn turnover, eg putter i støpselet og vips så har eg vår variant med 2 hull.


De fleste resepsjoner med litt fornuft har omformere til leige:-)
Nu kør vi!

BBB-Tony

Quote from: "KEO"
Quote from: "pathel"Håper det blir mest på sandons vi samles før kampen. det er den desidert største av de pubene utenfor the kop, den ligger 100 meter nedi gaten fra the kop. Knallsted, med svært god gulvplass og det hele.!

Ellers skal folk være ops på at det ikke er sikkert hotellet deres har samme stikk-kontakt som vi kan bruke. England bruker en variant med 3 hull, og da får du ikke ladet mobilen. Noen hoteller har vel vår variant og. Jeg har heldigvis en sånn turnover, eg putter i støpselet og vips så har eg vår variant med 2 hull.


De fleste resepsjoner med litt fornuft har omformere til leige:-)


Har vært å handlet meg en adapter som slår over fra engelsk til norsk stikkontakt i dag! ;)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Klaus_Brann

Quote from: "pathel"Håper det blir mest på sandons vi samles før kampen. det er den desidert største av de pubene utenfor the kop, den ligger 100 meter nedi gaten fra the kop. Knallsted, med svært god gulvplass og det hele.!


Skjønner ikke dette med at folk skal komme opp med alle mulige egne puber??Er poenget at vi skal sitte 2000 folk på 100 forskjellige puber???Hver sin smak..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Tomas

La oss uansett håpe på en knall match, til tross for at hvertfall jeg er litt misfornøyd med plasseringen (LV1), men faen heller... TUR ER TUR :) Dessuten så blir det sikkert ikke verre enn mot Stabæk ;)

Reiser om ikke mange timene, men skal en svipptur innom London før man inntar Liverpool onsdag ettermiddag blir det vel.

God tur folkens!

anders_flanderz

Quote from: "tonynord"Noen som vet om stangen på flagget blir akseptert som håndbagasje eller noe slikt? Eller er det ett potensielt drapsvåpen??


Når eg sku te tromsø i høst så ble det tatt av "lekepolitiet".... det står faktisk på flesland enno! Henger på personalrommet har jeg fått hørt!
rite Drite Drite Drite på Oslo By

Go Up