• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Everton - Brann: Kamptråd

Started by Nixon, February 05, 2008, 11:16:50 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BBB-Tony

Like dårlig stemning på Goodison som når vi var der. Høres hvertfall slik ut på tv. Straffesparkkonk. akkurat nå
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

BBB-Tony

Everton ute etter 2 straffemisser.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Dinho

Quote from: "tonynord"Like dårlig stemning på Goodison som når vi var der. Høres hvertfall slik ut på tv. Straffesparkkonk. akkurat nå


Hvilken kanal?

BBB-Tony

Quote from: "Dinho"
Quote from: "tonynord"Like dårlig stemning på Goodison som når vi var der. Høres hvertfall slik ut på tv. Straffesparkkonk. akkurat nå


Hvilken kanal?


streamet den gratis fra en nettside...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"Til orientering har Everton tatt igjen Fiorentina sin 2-0 ledelse fra første kamp, og de spiller nå ekstraomganger på Goodison.

Lurer på om italienerne synger engelske sanger til ære for hjemmefansen?;)


Italienere kan ikke engelsk, så det går vel i "Forza Fula allez-allez-allez!" eller gamle slagere som "lalala" "chalala" og "olé olé". Kanskje Pippi-sangen er med? Synger de noe italiensk, så er det sikkert noe om at de er veldig tøffe, at Hitler er en fin fyr, eller at de skal voldta alle engelske damer.
Legg ned hele klubben!

Dinho

Hehe. Ditt hat mot italienerne når stadig nye høyder :-)

BBB-Tony

May 15, 2008, 15:27:28 PM #456 Last Edit: May 15, 2008, 15:29:37 PM by tonynord
Interessan lesning i den 12 Mann som kom i posten i dag! Tallenes tale fra Goodison forteller oss at Solli sprang hele 12,2 km! Til sammenligning så pleier arbeidsjernet til Liverpool, Kuyt, å løpe i overkant av 10 km! Kaptein Bakke løp 12 km, mens nestemann på listen ble Everton's Arteta med 11,6 km. Vi scoret over gjennomsnittet for bortelag på Goodison! (weeehuu!!) :) Gjennomsnittet er 0,8 mål pr kamp. Men en "skår" i gleden er at Everton også var godt over gjennomsnittet som er på 1,5 mål pr. kamp. Vi hadde faktisk 13 avsluttninger, noe som er gjennomsnittet for bortelaget på Goodison og når det gjelder skudd på mål, så var vi litt over gjennomsnittet på 6 med våre 7 avsluttninger på mål. Ellers er det å lese at Everton hadde godt over gjennomsnittet med vellykkede pasninger gjennom kampen med sine 328. Gj.snitt ligger på 194. På vår side hadde vi 249 vellykkede pasninger, gj.snitt ligger på 238. På den siste tredjedelen på banen, så var vi noe under gjennomsnittet, vi hadde 58 involveringer mot gj.snitt på 71. Vi hadde 7 hjørnespark. Gj.snitt ligger på 5. Vi hadde 30 innvolveringer i straffefeltet, mens gj.snittet er 36. På den fysiske biten som jeg nevte litt i begynnelsen av innlegget, så løp Everton 113,9 km gjennom hele kampen mot våre 116,1 km. Bortelaget's gjennomsnitt ligger på 114km, så vi løp altså mer enn ett vanlig PL- lag! Tilbakelagt distanse med høy intensitet var 9535,4 m for Everton og 10242,7m for oss. Gj.snitt for bortelag: 9727m. Everton hadde 373 sprinter gjennomkampen mot våres 387. Gj.snitt bortelag: 360.

Disse tallene viser godt hvordan kampbildet var: Vi ble løpende mye i mellom og Everton trillet ball i større grad enn de pleier på hjemmekampene sine. Men jeg syns det står respekt av at vi løper så mye som vi gjør! Det er mer enn hva topplagene i Europa ofte gjør!!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Xminator

Jeg vil ha slik statistikk for tippeligakampene også!!!!

vebo

Quote from: Xminator on May 15, 2008, 19:06:18 PM
Jeg vil ha slik statistikk for tippeligakampene også!!!!


Bare å finne frem stoppeklokken det X :P
Tiocfaidh ár lá

dudo

Quote from: Xminator on May 15, 2008, 19:06:18 PM
Jeg vil ha slik statistikk for tippeligakampene også!!!!


Amen! Disse brikkene RBK har begynt (skal begynne?) å operere med gir visst anledning til å løpende (sic! hoho ...) publisere slike resultater på nettet. En våt drøm.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BBB-Tony

Quote from: Xminator on May 15, 2008, 19:06:18 PM
Jeg vil ha slik statistikk for tippeligakampene også!!!!


Ett slikt system som registrerer all spilldata og lignende på Goodison håper jeg de får i TL etter hvert! Virker som ett meget bra system de har der!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Gulløl

January 12, 2009, 14:23:24 PM #461 Last Edit: January 12, 2009, 14:43:20 PM by Gulløl
Fremdeles legger Everton supporterene ut filmklipp på youtube fra når verdens beste supportere var på besøk.

Som "scott0barry" skriver 04.januar i år i sitt eneste filmklipp på youtube: best fans iv ever seen.
Ikke så nøye da at film kvaliteten er elendig, he-he.

http://www.youtube.com/watch?v=daZN1yWRWeg

Evertonsupporterene får bare mimre videre, kanskje vi kommer tilbake en gang   :-)


Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Hehe, evig gode minner. Made my day.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Kjipt at det for første gang på mange år ikke blir utenlandstur med Brann.
På den andre siden kan vi jo bruke året på å spare opp penger til å slå oss løs i 2010!:)
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Den kontoen er ikke akkurat full nei, så det er greit med et oppsparingsår ja;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BBB-Tony

Kjenner jeg er klar for en ny sesong når jeg ser gjennom klipp fra tribunelivet på Goodison og ellers på Hansa gjennom de foregående sesongene. Savner hes stemme og trøkk fra alle kanter på tribunen! Bare så synd jeg ikke får med meg noe tippeligafotball før ut i midten av april!

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Gulløl

February 14, 2018, 17:25:15 PM #466 Last Edit: February 14, 2018, 17:40:54 PM by Gulløl
I går var det 10 år siden Brann spilte hjemme mot Everton i 16 delsfinalen  i UEFA Europa League. Tiden går fort.
Mimre mimre   :)
https://www.youtube.com/watch?v=cxDZJHBre7w
https://www.youtube.com/watch?v=5U0_K8GkeTk
https://www.youtube.com/watch?v=1dMVYjh7IhQ
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Quote from: Gulløl on February 14, 2018, 17:25:15 PMI går var det 10 år siden Brann spilte hjemme mot Everton i 16 delsfinalen  i UEFA Europa League.

Nå er dette tråden for bortekampen, men pytt. Jeg skummet gjennom og det var et hyggelig gjensyn. Både med gullkorn som "Er det bare meg, eller virker Demba som en fantastisk bra kjøp?" og krangelen etter kampen om hvor unikt det var å få applaus fra hjemmefansen etter kampslutt!;)
Rød makt på Hansa

Gulløl

February 21, 2018, 13:12:15 PM #468 Last Edit: February 21, 2018, 13:14:38 PM by Gulløl
Denne gangen rett tråd.
I dag er det nøyaktig 10 år siden vi visste hva god stemning var på Goodison Park i Liverpool  : )
https://www.youtube.com/watch?v=42VM9S9JSc4
https://www.youtube.com/watch?v=OkbEyNwTKOc
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Go Up