• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Everton - Brann: Kamptråd

Started by Nixon, February 05, 2008, 11:16:50 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

mobli

Quote from: "tonynord"
Quote from: "KEO"
Quote from: "pathel"Håper det blir mest på sandons vi samles før kampen. det er den desidert største av de pubene utenfor the kop, den ligger 100 meter nedi gaten fra the kop. Knallsted, med svært god gulvplass og det hele.!

Ellers skal folk være ops på at det ikke er sikkert hotellet deres har samme stikk-kontakt som vi kan bruke. England bruker en variant med 3 hull, og da får du ikke ladet mobilen. Noen hoteller har vel vår variant og. Jeg har heldigvis en sånn turnover, eg putter i støpselet og vips så har eg vår variant med 2 hull.


De fleste resepsjoner med litt fornuft har omformere til leige:-)


Har vært å handlet meg en adapter som slår over fra engelsk til norsk stikkontakt i dag! ;)



Hvis du stikker en Qtip inn i det hullet i midten på støpselet (jording), så skal du kunne stikke vanlige norske apparater i de to andre hullene. Ellers så har de fleste hoteller et vanlig støpsel på badet for bruk til barbermaskiner.


Er det forresten noen som har fått noe mer info om hvor vi kan hente billettene på kampdagen? Synes de drøyer det litt nå, er tross alt bare to dager igjen.

Nightfox

Jeg har et par billetter til UV1[/i] til overs siden Brann ga meg for mange billetter. Disse GIS BORT/byttes bort til folk som har vært uheldige med plassering i brevsprekken. Må beklage at jeg publiserer dette så altfor sent for dere som allerede har reist og ikke har mulighet til å lese dette. Telefonnummer [xxx xx xxx]. For å kunne motta en av mine "gratisbilletter" tar jeg "dårligere plassert billett" i innbytte. Ellers går billetten for veiledende pris.

En billett revet vekk, en billett igjen.

Der gikk den siste billetten dessverre.

Nightfox

Og forresten.. Tviler på at det eksakte antallet bortesupportere er noe særlig høyere enn 1500 da flere har fått dobbelt og trippelt opp med billetter.

dudo

http://fotball.bt.no/mesterligaen/article100700.ece

Man merker at vi ikke akkurat er blaserte når det gjelder spill i Europa...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Quote from: "anders_flanderz"
Quote from: "tonynord"Noen som vet om stangen på flagget blir akseptert som håndbagasje eller noe slikt? Eller er det ett potensielt drapsvåpen??


Når eg sku te tromsø i høst så ble det tatt av "lekepolitiet".... det står faktisk på flesland enno! Henger på personalrommet har jeg fått hørt!


I disse juridiske tider er da spørsmålet: på hvilket grunnlag tok de det?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Fez

http://fotball.bt.no/uefa/article100699.ece

Hanstveit muligens ute denne kampen. Kan bli spennende å se om Mikkel Tveit er noe tess viss han får spille.

BBB-Tony

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "anders_flanderz"
Quote from: "tonynord"Noen som vet om stangen på flagget blir akseptert som håndbagasje eller noe slikt? Eller er det ett potensielt drapsvåpen??


Når eg sku te tromsø i høst så ble det tatt av "lekepolitiet".... det står faktisk på flesland enno! Henger på personalrommet har jeg fått hørt!


I disse juridiske tider er da spørsmålet: på hvilket grunnlag tok de det?


Satser på å ta den med jeg... Så får vi se hvor det ender!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

weirus

Må jo spørre..er det for sent å kjøpe billetter?? trodde man gjorde det på brann.no men.....
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

BBB-Tony

Quote from: "weirus"Må jo spørre..er det for sent å kjøpe billetter?? trodde man gjorde det på brann.no men.....


Vet ikke hvorfor du ikke kan kjøpe på nettet enda, men du kan sikkert ringe brann. (sikkert tøsse, tlfnr hans finner du på brann.no) og har du ikke anledning til å hente billett på stadion, kan du hente i england på kampdagen.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

The Boss

På tide å stikke over fjorden.. Dette blir bra, la oss lage et sykt liv! Og en bombe av de skjeldne (på banen, ikke på tribunen..)..

Kom igjen brann!!

BBB-Tony

Tid for avreise her og snart! Snakkes i Lpool gutter!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

krøvel vellevold

Forresten vittig at jeg flere ganger har lest i BA eller BT at Brann må score tre og samtidig ikke slippe inn noen. Brann går vel strengt tatt videre med 3-1. Forestill dere Everton ta ledelsen 1-0 5 minutter før slutt, før Brann scorer i det 88., 90. og 93. minutt... (En annen fin variant er 0-1 etter 2 minutter, 0-2 etter 7 minutter, 1-2 etter 90 minutter og 1-3 etter 93 minutter). Mens BT eller BA skriver på nettet at Brann er utslått pga "hjemmemålsregelen".
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Nå er jeg off til Liverpool!
God tur folkens, dette blir bra, og vi skal lage en fest av dette, selv om vi mest sannsynlig ikke går videre...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Rune felt F

Noen som vet hvorfor Branns kamper går på Tv2-kanaler mens Rbks kamper går på Viasat-kanaler? Jeg synes det er merkelig siden det er samme turnering.

dudo

Klubbene har rettighetene til kampene i UEFA-cupen selv, og selger til dem de vil.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

DJ_ADG

Viasat har rettighetene for internasjonale UEFA cupen plus RBK,
TV2 har retighetene for Brann sinne UEFA kamper
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Gulløl

Har vært i Liverpool siden i går. Fikk med meg "forspillet" på Anfield i går, en triller uten like der det eksploderte på slutten. Jeg var ganske likegyldig til hvem som vant, med en fantastisk stemning de 40000 tilskuerne laget og like stort engasjement rundt hele banen.

Vi bor på Holiday Inn i Albert Dock. Ser at det bor en del Brann supportere her og har snakket med noen av de. Var oppe i Liverpool sentrum tidligere i dag, og der var det mye norske stemmer å høre allerede så innrykket av Brann supportere har absolutt startet her i byen.
I kveld blir det samling oppe i Matthew Street for Brann supporterene, håper vi klarer å lage stor stemning på pubene der.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hickok

Sitter på Stansted og venter på Bergensflyet nå, så eg rekker dessverre ikkje opp før i morgen. Dette blir helt utrolig bra! Kanonkjelke!!!

slang

ansa 08

Gulløl

Var på en av samlingspubene i går kveld, Flanagans i Matthew Street, irsk pub over 2 etasjer. Var omtrent 300 Brannsupportere der og festen tok helt av. Det ble spilt mye Brann musikk både fra cd og fra scenen i kjelleren og allsangen gikk i hundre. Det irske orkesteret fikk ikke spille så mye, en kjent vokalist fra Bergen(som jeg ikke husker navnet på) tok over mikrofonen og sang brannsanger og bergenssanger. Et skikkelig bra forspill for oss som var der.

Ellers vore iskaldt i Liverpool siste par dager med minusgrader, men i dag er det heldigvis meldt varmere vær, 9 - 10 grader. Vi gleder oss til forspillet ved Anfield og kampen i kveld, håper Brann kommer hederlig fra det.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gubrask

Virker som om alle untatt meg er i England, men Brann stiller hvertfall følgende lag:

Opdal
Dahl- örn 1- örn 2- Hanstveit
Solli- Fakiri - Bakke - Vaagan Moen
Helstad- Demba

Så nå er det bare å krysse fingrene og vente på mirakelet:)

Diktatoren_

Har problemer med TV2 sport. Andre som har samme problemet. Litt nervøs no.

eksilbergenser

Forbanna Sumo! Connecting to media og så skjer det ikke noe!!

edit:  nå kom jeg inn :)
lt for Brann!

tintin


Brann_ruler86

Herlig å høre Nystemten på tv! =D
Gå ta banen!

tj00m

Brann Bergens Stolthet!

nummer9

Kommer ikke inn jeg heller.

Noen andre som fortsatt sliter?

zyntax

Noen som har direkte link til streamen?

Kommer faen ikke nå!!

Diktatoren_


Roald

Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

Bruiser

Har problemet med å koble til sida. Er ikkje første gongen det er dette problemet når Brann speler. Forbanna Sumo
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

SirRobbie

FITTEHORESUMODRITT!

Ka faen i helvete skal eg liksom gjøre no då?!! Tilogmed varmet opp meed hjemme kampen i opptak, og så dette skvipet her!!!!!!

*KLIKKERRRRRRR*

nummer9


apop

Livesport 247 funker, men dårligere bilde og slikt men bedre enn ingenting

Diktatoren_

sliter med linken eg også.............. e så forbanna

zyntax

mms://mms-icanal-live.online.no/TV2_PLAY?MSG=cu5db)XFKEla8O4TBURzr2wnahqoho5wWpIRHqcfSlg1zEN208NAEGMkd4Hv7UKP&WMContentBitrate=1400000

ajjah

Konge, da har vi kræsjet servern til TV2.......igjen.....har ikkje sjangs til å komme inn jeg heller.

SirRobbie

Quote from: "apop"Livesport 247 funker, men dårligere bilde og slikt men bedre enn ingenting


LINK?

Sykt når vi faktisk har betalt for dette..

Bruiser

Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Chrisstah

faen skal saksøke de forbanna idiotene!!! faen i helvete!!!!!!!!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

apop


SirRobbie

Hadde eg ikkje lagt på haukeland no, skulle eg faen meg tatt et tygg av en eller annen nede på den dræta bygningen.  :twisted:

tj00m

Brann Bergens Stolthet!

HeiaBrann!

Quote from: "Roald"Lim denne inn i VLC media player:

http://webtv.tv2.no/webtv/metafile.asx?MSG=pKpfP39jbDCxjeTCmxp5w8hLE0PLRSxzIafwT4rUeDsE99NkpZ7zVohgP6hjjvt)h8okYeq5lVOqNt6f1r9GAz16VGmd6eakp8SLGf)Ss4nEkaLJ8ZmTCv1pH8YmRnS6

Gjør dette! Funker som bare faen! JAA!

Kjell249

Quote from: "apop"brukernavn:passord@89.149.242.151:6050/live.nsv tv2sport-sendingen via livesport247


hva er brukernavn og passord?
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Toa

ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

SirRobbie

Quote from: "Kjell249"
Quote from: "apop"brukernavn:passord@89.149.242.151:6050/live.nsv tv2sport-sendingen via livesport247


hva er brukernavn og passord?


Og ka e VLC player  :oops:

Andsto

Helledussen...tv2 er verdiløse.

zyntax

Bruk:
mms://mms-icanal-live.online.no/TV2_PLAY?MSG=cu5db)XFKEla8O4TBURzr2wnahqoho5wWpIRHqcfSlg1zEN208NAEGMkd4Hv7UKP&WMContentBitrate=1400000

Er på Telenor sine servere som har mer enn nok båndbredde i forhold til TV2 sine.

Fikk kampen opp med engang.

Bruk VLC Player

www.vlc.org/videolan

tj00m

Quote from: "zyntax"Bruk:
mms://mms-icanal-live.online.no/TV2_PLAY?MSG=cu5db)XFKEla8O4TBURzr2wnahqoho5wWpIRHqcfSlg1zEN208NAEGMkd4Hv7UKP&WMContentBitrate=1400000

Er på Telenor sine servere som har mer enn nok båndbredde i forhold til TV2 sine.

Fikk kampen opp med engang.

Bruk VLC Player

www.vlc.org/videolan


ka tar eg då? open network stream og så kass?
Brann Bergens Stolthet!

Go Up