• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

De Islandske

Started by lillelam, January 25, 2008, 17:59:25 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Janki


Fez

Med tanke på at de faktiske er 4 stykker, så vil eg tippe "ååå-åå ååå ååå-åå" er myntet på Bjørnsson? :D
I ren frustrasjon eller? :P

Uansett, noe å jobbe med. Men har dessverre ikke noe bedre tekst enn det som du allerede har nevnt :-) Bra forslag

Markmus

Hahahahaha

Er ofte i mot for mye å-ing, men den der kunne faktisk vært knall!
Ka du ve?

Chris*

Fyr den i gang mot Everton. Spesielt på pubene i Liverpool før kamp kan en slik sang få fotfeste.
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

lillelam

Jepp, skal nedover selv, vi skal prøve å få den igang.

aukland

Sier vi kjører i gang denne mot Everton! Godt forslag, trenger en sang om islendingene våre :)

BBB-Tony

Mulig å få inn Bjørnsson i tillegg?? Ellers en bra sang! Dra den i gang i Liverpool, så er jeg med å hever stemningen jeg! :D
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

AndreasNV

Fotball er vårt medium. Vi representerer Bergen! VI E' BRANN!

smaalanda

Likte den første best. Ser den nesten som et stykke ferdig arbeid! Melodien er jo genial etter min mening.
KMO!!!

peteE

Likte nr. 2. Men føler Björnsson burde få en annen "handling". Han er jo ikke akkurat særlig måleffektiv, og skal jo satses på som stopper!

Noe med ørnene takler, og at björnsson header, hopper i dueller, er lang, ellns.

Markmus

"Og Björnsson lengtar etter mååål" ;)
Ka du ve?

Oppreist

Helt grei sang - men vet ikke om melodien er catchy nok. Og dessuten - litt småpatetisk å kopiere en LFC-sang når vi skal til Goodison..
Stein på stein blir Steinar.

Chris*

Ja, skikkelig patetisk å bruke denne melodien siden fienden til Everton bruker den. Gud hjelpe meg!
Da tar vi Man utd sin versjon da? Klinger det bedre?
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Myterious dr X

Quote from: "Oppreist"Helt grei sang - men vet ikke om melodien er catchy nok. Og dessuten - litt småpatetisk å kopiere en LFC-sang når vi skal til Goodison..


Bare ta det med ro. Dette er ingen LFC sang. Det er en populær supportersang av den typen som mange klubber synger. Sangen heter foresten "Sticket", og er fra filmen "Sticket" som er fra ett eller annet år tilbake i tid. Er absolut positiv til å innføre den, men vi blir ikke først i Norge. Rikinger fra Bærum sang denne melodien allerede mot oss i den første serierunden på Nadderud.
Dr X

dex1974

Quote from: "Chris*"Ja, skikkelig patetisk å bruke denne melodien siden fienden til Everton bruker den. Gud hjelpe meg!
Da tar vi Man utd sin versjon da? Klinger det bedre?


Er det The Entertainer-melodien???

Follow follow follow
Everton are the team to follow
And there`s nobody better than Mikel Arteta
He`s the best little spaniard we know


Hmmm...patetisk v ManU og den onde naboen å kopiere en sang som er blitt sunget på Goodison siste tre årene;-)


Jepp...er tilhenger av Everton men BRANN går foran ALT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Myterious dr X

"Er det The Entertainer-melodien???"

Jo stemmer. Filmen heter The Entertainer, mens bare sangen alene heter Sticket. Sånn var det!

http://au.youtube.com/watch?v=jcznaE2BDz0
Dr X

lillelam

"...men vi blir ikke først i Norge. Rikinger fra Bærum sang denne melodien allerede mot oss i den første serierunden på Nadderud."

Hahaaa, jeg husker det. Men det var litt av en korket versjon, slik som jeg husker det var det bare masse "lalalalalalala" og litt "Stabæk" inni der.

dex1974

Quote from: "Myterious dr X""Er det The Entertainer-melodien???"

Jo stemmer. Filmen heter The Entertainer, mens bare sangen alene heter Sticket. Sånn var det!

http://au.youtube.com/watch?v=jcznaE2BDz0



Omvendt faktisk!

Filmen heter Stikket(The Sting) med blant annet Paul Newman og Robert Redford i rollene...en sann klassiker!!!
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Myterious dr X

Quote from: "dex1974"
Quote from: "Myterious dr X""Er det The Entertainer-melodien???"

Jo stemmer. Filmen heter The Entertainer, mens bare sangen alene heter Sticket. Sånn var det!

http://au.youtube.com/watch?v=jcznaE2BDz0



Omvendt faktisk!

Filmen heter Stikket(The Sting) med blant annet Paul Newman og Robert Redford i rollene...en sann klassiker!!!
Dr X

Go Up