• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Everton: Kamptråd

Started by Tifo, January 25, 2008, 10:50:53 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tifo

Den eldre kamptråden utviklet seg til en diskusjon langt unna emnet og Brann. I denne kamptråden skal det snakkes om Brann sin hjemmekamp mot Everton. Begynner folk med usakligheter og tåpelige diskujoner her også vil det bli sendt ut advarsel, eventuelt utestengelser.

Kamptråd for bortekampen kan lages når noen har noe fornuftig å snakke om angående den kampen. Turen kan diskuteres her:
http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=8254&start=0
.:Tifo-gruppen:.

Klaus_Brann

Quote from: "Satan 3"Tar flyet klokken 0615 på onsdagen fra flesland retning london. Blir kongetur. Noen som har noen bra hotelltips?


Ikke dårlig. Avsporing i 2 innlegg.

Nå ser det ut til at Einarsson bli Brannspiller, og vi har brått bedre dekning på midtbanenen og.

Prøver meg med denne oppstillingen til laget som skal knuse Everton på stadion:

                    Opdal
Dahl    Sigurdsson  Karadas  Hanstveit

Huseklepp  Solli/Einarsson  Bakke  Vaagan Moen

                Demba   Helstad

Setter opp Solli sentralt, i og med at vi enda vet lite om Einarsson's form.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Kjell249

Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Stoffi

ørn2 og karadas i midten, ingen tvil.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

laop

Ja det er jeg enig i, nå som han er "klarsynt" og har fått klar signal til å gi 100% på trening.

Ellers ser jeg at Brann, frister med tilbud fra mandag av
http://brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=6108

BBB-Tony

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Satan 3"Tar flyet klokken 0615 på onsdagen fra flesland retning london. Blir kongetur. Noen som har noen bra hotelltips?


Ikke dårlig. Avsporing i 2 innlegg.

Nå ser det ut til at Einarsson bli Brannspiller, og vi har brått bedre dekning på midtbanenen og.

Prøver meg med denne oppstillingen til laget som skal knuse Everton på stadion:

                    Opdal

Guntveit    Bjarnasson  Karadas  Hanstveit

Huseklepp  Solli/Einarsson  Bakke  Vaagan Moen

                Demba   Helstad

Setter opp Solli sentralt, i og med at vi enda vet lite om Einarsson's form.


Tviler på at Gylfi er klar til denne kampen. Hvertfall ikke til startelleveren. Og ørn2 er en selvfølge på laget! Han trener for fullt og er selvskreven på laget! Guntveit er ikke klar til denne kampen, så Dahl kommer til å ta høyrebacken. Ellers ser laget bra ut! :)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Klaus_Brann

Quote from: "Kjell249"


Nei, vet du hva, beklager så meget!
Jeg har faktisk (av en eller annen merkelig grunn) ikke fått det med meg, derfor.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

SKBMiller

Jeg mener at Brann er Bergen. Derfor er det et svik av Jako som bergenser å heie på Everton istedenfor Brann!

peteE

Jeg mener faktisk at det er opp til enhver person å heie hva de måtte ønske. Er ikke så opptatt av patriotisme osv. Føler man noe for Brann så gjør man det, gjør man ikke, så man må få lov til det. Bergenser eller ikke.

SKBMiller

Var ment som en spøk fra min side ^^

Mick

Er det noen som har noe formening om hvordan Everton kommer til å gå ut i denne kampen, kommer de til å fosse i angrep for å drepe kampen tidlig eller legger de seg bakpå og venter på at Brann skal angripe.

De bruker vel som Brann vingspillet ganske aktivt så det kan bli problematisk å bruke Huseklepp siden han gir ganske store rom defansivt når han går på løpene sine, med tanke på at vi også har ganske offansive backer kan det være godt ha en Solli til å gjøre defansive løp ved eventuelle balltap. Vet ikke helt om jeg er for at Brann skal gå ut offansivt eller om man skal være litt forsiktig og ikke gi Everton for mange overgangsmuligheter, men nå kjenner ikke jeg Everton så veldig godt, med unntak av de to-tre kampene som jeg tilfeldig kommer over iløpet av et år.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

Innlandsmax

Quote from: "Klaus_Brann"Prøver meg med denne oppstillingen til laget som skal knuse Everton på stadion:

                    Opdal
Dahl    Sigurdsson  Karadas  Hanstveit

Huseklepp  Solli/Einarsson  Bakke  Vaagan Moen

                Demba   Helstad

Setter opp Solli sentralt, i og med at vi enda vet lite om Einarsson's form.
Er Sigurdsson klar? I så fall gode nyheter. Ellers har jeg mest tro på Solli på kant. Noen (husker ikke hvem) nevnte på at Huseklepp kunne brukes i en fri rolle bak spissene. Ser for meg Mr. Kaos lage skikkelig furore med fikse stikkere både til høyre og venstre, og i samspill med både spisser og Solli/Petter VM. Liker denne tanken veldig, veldig godt, men kanskje ikke Everton-kampen er kampen for eksperimentering? Det utelukker vel i såfall også Einarsson?

Nixon

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3306146.ece

Everton må fjerne ølsponsoren sin når de kommer til Bergen, slik Liverpool måtte gjøre i 97.
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Quote from: "Innlandsmax"
Quote from: "Klaus_Brann"Prøver meg med denne oppstillingen til laget som skal knuse Everton på stadion:

                    Opdal
Dahl    Sigurdsson  Karadas  Hanstveit

Huseklepp  Solli/Einarsson  Bakke  Vaagan Moen

                Demba   Helstad

Setter opp Solli sentralt, i og med at vi enda vet lite om Einarsson's form.
Er Sigurdsson klar? I så fall gode nyheter. Ellers har jeg mest tro på Solli på kant. Noen (husker ikke hvem) nevnte på at Huseklepp kunne brukes i en fri rolle bak spissene. Ser for meg Mr. Kaos lage skikkelig furore med fikse stikkere både til høyre og venstre, og i samspill med både spisser og Solli/Petter VM. Liker denne tanken veldig, veldig godt, men kanskje ikke Everton-kampen er kampen for eksperimentering? Det utelukker vel i såfall også Einarsson?


Ja, det er han. Noen her inne har ønsket å se han i en slik posisjon ja, men Brann har vel ikke prøvd det ut så vidt jeg vet, og tviler litt på at vi skal prøve det mot Everton.

Det blir spennende å følge med fremover nå, vi får vel noen svar i kampene på La Manga.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BBB-Tony

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Innlandsmax"
Quote from: "Klaus_Brann"Prøver meg med denne oppstillingen til laget som skal knuse Everton på stadion:

                    Opdal
Dahl    Sigurdsson  Karadas  Hanstveit

Huseklepp  Solli/Einarsson  Bakke  Vaagan Moen

                Demba   Helstad

Setter opp Solli sentralt, i og med at vi enda vet lite om Einarsson's form.
Er Sigurdsson klar? I så fall gode nyheter. Ellers har jeg mest tro på Solli på kant. Noen (husker ikke hvem) nevnte på at Huseklepp kunne brukes i en fri rolle bak spissene. Ser for meg Mr. Kaos lage skikkelig furore med fikse stikkere både til høyre og venstre, og i samspill med både spisser og Solli/Petter VM. Liker denne tanken veldig, veldig godt, men kanskje ikke Everton-kampen er kampen for eksperimentering? Det utelukker vel i såfall også Einarsson?


Ja, det er han. Noen her inne har ønsket å se han i en slik posisjon ja, men Brann har vel ikke prøvd det ut så vidt jeg vet, og tviler litt på at vi skal prøve det mot Everton.

Det blir spennende å følge med fremover nå, vi får vel noen svar i kampene på La Manga.


Slik det høres ut på RBH, så kunne Gylfi være aktuell å bruke i Everton-kampene, men om Mjelde gjør som han pleier, så vil nok ikke han få noen stor rolle i de kampene. Han trenger tid til å komme tilbake på ett høyt nok nivå og det er vell MIM ekspert på å gi spillere... Tror Huseklepp kommer til å ta høyrekanten og Solli spille sentralt. Om ikke Gylfi overrasker stort i løpet av oppholdet på La Manga da...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Fez

Litt usikker på kor eg skulle poste denne, ryktebørsen, linker eller her. Tar en sjanse eg...

http://fotball.bt.no/england/article98889.ece

Ryktene i england skal ha det til at Man.U og Arsenal titter litt på Lescott. Uten tvil gode nyheter for oss :-)

som_i_63

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3308290.ece

Mjelde skal ha laget klart for Everton kampene.. noe som tyder på at både Gylfi og Demba ikke spiller


Nixon

Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Ser absolutt ikke verst ut dette. Begynner virkelig å få troa på nok en knallgod sesong.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


thesevs

Huseklepp med vond ankel.... ikke bra det.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Plekter

Jeg er spent på om jeg får billett til denne kampen via det nå tildelte sesongkortet?

oslo øst

er det noen som kan bekrefte om den 12 mann skal spille i liverpool ???
vet at det var nevnt på dette forumet for en stund tilbake

kabelmann

Uten å ha gått gjennom alle trådene for å se om dette har blitt nevnt tidligere, så sender TV2 Sport fredag kl. 22.00
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Gulløl

Bestemmer ikke Brann hvor mange billetter hver kunde kan kjøpe før den dagen billettsalget starter ? Hva tull er dette ? Forstår de ikke at vi som skal kjøpe en del billetter trenger den infoen slik at vi vet hvor mange personer vi må stille med ?

Fra Brann sin hjemmeside:
______________________________________________
Ordinært billettsalg starter fredag 1. februar kl 12

1. februar selges billetter kun i billettboden på Stadion ved inngang 7, åpen fra kl 12-18
F.o.m 2. februar selges billetter i Brannbutikkene på Galleriet og Stadion
Hvor mange billetter hver kunde kan kjøpe blir bestemt 1. februar
NB: G-Sport selger ikke billetter! Billetter kan ikke kjøpes på internett!
BT`s AbonnentKort gir ingen fordeler til denne kampen.
_____________________________________________
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Marek

Reagerte også på dette. Dette genererer jo bare køer.
ons Ivar skal hem...

BBB-Tony

Det er vell en form for "taktikk" slik at de varslede Everton-supporterene ikke vet hvor mange de kan kjøpe og hvor mange som må stille seg i køer... Men det rammer jo flere enn Everton-supportere...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Nixon

La det bli én billett pr. person slik at de som faktisk står i den køen får tak i billett. Alt for mange ganger har de som står først kjøpt opp rubbel og bit.
Rød makt på Hansa

Gulløl

Håpløst om en f.eks. trenger 6 billetter. Da har en ikkje peiling på om en må ta med kjerring, storebror, svigermor, bestefar og fandends oldemor i den køen. En kan risikere at halve Bergen tar fri fra jobben for "sikkerhets skyld" i tilfelle om Brann på formiddagen bestemmer seg at det kun er 1 billett pr.stk.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Fikk dette tilbudet fra Salgs- og Reklameforeningen i dag.
Hvis dette er et tilbud tør jeg ikke å tenke på hva den reelle prisen er...;)

VIP - losje:
- Egen losje med plass til opptil 16 personer i 4.etg. På den nye hovedtribunen. Inkluderer 2 retter, tribuneplass rett utenfor, 2 alkoholfrie drikkeenheter og kaffe.
Pris per. Person for medlemmer av SRF kr. 2.250,-

Brannstuen/Brannbørsen:
-  Eget bord i en av Branns nye restauranter. Valgfritt antall peroner pr. bord. Inkluderer varm mat fra buffet, tribunebillett, 2 alkoholfrie drikkeenheter, kaffe og kaffemat i pausen.
Pris per. Person for medlemmer av SRF kr. 1.600,-
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: "Gulløl"Håpløst om en f.eks. trenger 6 billetter. Da har en ikkje peiling på om en må ta med kjerring, storebror, svigermor, bestefar og fandends oldemor i den køen. En kan risikere at halve Bergen tar fri fra jobben for "sikkerhets skyld" i tilfelle om Brann på formiddagen bestemmer seg at det kun er 1 billett pr.stk.
Rød makt på Hansa

Gulløl

For de som husker tilbake. Hvor mange billetter fikk hver kjøpe til Liverpoolkampen for 10 år siden ? Bare 1 stk. ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Marek

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Gulløl"Håpløst om en f.eks. trenger 6 billetter. Da har en ikkje peiling på om en må ta med kjerring, storebror, svigermor, bestefar og fandends oldemor i den køen. En kan risikere at halve Bergen tar fri fra jobben for "sikkerhets skyld" i tilfelle om Brann på formiddagen bestemmer seg at det kun er 1 billett pr.stk.


Enig i dette, verden er ikke 100% rettferdig uansett. Om to stykker vil sitte sammen så får de stå sammen i køen også. Heller at de som ikke kan stå i kø går glipp av kamen av enn at noen som står i køen går glipp av kampen fordi noen foran kjøper alt de kan av billetter.
ons Ivar skal hem...

Klaus_Brann

Quote from: "Gulløl"For de som husker tilbake. Hvor mange billetter fikk hver kjøpe til Liverpoolkampen for 10 år siden ? Bare 1 stk. ?


Jeg husker ikke, og vet ikke. Men regner med at man fikk kjøpe fler enn 1 billett...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nightfox

Det bør være lov å kjøpe max to billetter hver. Da kan man, hvis man står to i køen, klare å kjøpe billetter til fire stykker.. Og det vil jeg si er noen lunde fair.

Gulløl

Noen som har noe inntrykk av hvor stor interesse det er foran denne kampen ? Hvor mange av patoukortinnehaverne vil benytte seg av sin forkjøpsrett tror dere, 90 % kanskje ?
Har Brann lov å selge 17500 billetter til denne kampen som til en vanlig seriekamp ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Quote from: "Gulløl"Noen som har noe inntrykk av hvor stor interesse det er foran denne kampen ? Hvor mange av patoukortinnehaverne vil benytte seg av sin forkjøpsrett tror dere, 90 % kanskje ?
Har Brann lov å selge 17500 billetter til denne kampen som til en vanlig seriekamp ?


Vi har nok ikke lov å selge ut hele stadion.
Det er så vidt jeg vet ikke lov med ståplasser, så ståfeltet foran den gamle hovedtribunen kan ikke benyttes..16500 kanskje?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BBB-Tony

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Gulløl"Noen som har noe inntrykk av hvor stor interesse det er foran denne kampen ? Hvor mange av patoukortinnehaverne vil benytte seg av sin forkjøpsrett tror dere, 90 % kanskje ?
Har Brann lov å selge 17500 billetter til denne kampen som til en vanlig seriekamp ?


Vi har nok ikke lov å selge ut hele stadion.
Det er så vidt jeg vet ikke lov med ståplasser, så ståfeltet foran den gamle hovedtribunen kan ikke benyttes..16500 kanskje?


Kapasiteten til E-cup på Stadion er ca 16800. Satser på fullt hus mot Everton!!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

tr0Ndemann

Reiser opp på Stadion i morgen og skaffer meg min billett. Blir vel ikke 16. mai tilstander uansett, kan jeg tenke meg.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Gulløl

Holder vel rikelig å komme i 12-tiden når salget starter. Blir nok trolig utsolgt til kampen med ikke før helt oppunder kampstart om 13 dager tror jeg.

Er det noen som har planer og føler det er nødvendig å stille seg i kø lenge før salget starter i morgen ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Jeg synes det er dårlig at bare drøyt 6000 har benyttet seg av forkjøpsretten sin. Så det er godt mulig at det ikke blir noe særlig kø i morgen.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"Jeg synes det er dårlig at bare drøyt 6000 har benyttet seg av forkjøpsretten sin. Så det er godt mulig at det ikke blir noe særlig kø i morgen.
Legg ned hele klubben!

Gepard

Virker faktisk som om det er en sjans for at det ikke blir utsolgt.... Ca halvparten av P-kortene har benyttet sin sjanse for å kjøpe bilett.

Forstår egentlig lite, men det må nok bety at kunnskapen om fotball\e-cup er lav hos en del av de som går på Stadion til vanlig. For dette er virkelig den største kampen siden Liverpool, og antageligvis kommer det ikke kamper med det første der Brann har komt lenger enn de er i dag i Uefacuppen.

Helt utrolig, men man må kanskje innse at mange går på Stadion med motiver som ikke nødvendigvis er fotballrelaterte. Eller hva ? Prisen kan man virkelig ikke klage på, hva er da grunnen til at dette ikke fenger ?

Nixon

Det virket nesten som at det var større interesse da vi skulle møte Chelsea i en treningskamp.
Rød makt på Hansa

Yngve

Personleg må eg seie at eg er veldig glad for at interessa ikkje er større. Men så må det samstundes seiast at eg ikkje har partoutkort heller.. Eg trudde det ville vore heilt dødfødt å få fatt i billettar til heimekampen. No bør det vere mogleg for meg og. No vart eg letta.

thesevs

Ganske overraskende at ikke flere tar turen mot Everton. Det betyr vel at samtlige Everton-supportere som kommer over får billett (satt på spissen selvsagt.... altså ingen problem for andre å kjøpe billetter på vegne av Everton-fans)

Folk er rare... Lillestrøm og RBK foran Everton. Jaja...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Manx

Var å kjøpte min billett på stadion i dag, og der var det ganske lang kø, så tror det er mange som har ventet til siste liten med å få hentet den. Det blir nok fullt hus og kjempestemning..
n by, ett lag, ett mål: Gull!!

BrandonBoyd

Det er faktisk helt skandaløs lesning at kun 6000 har valgt å bruke forkjøpsretten..latterlig, er vi omgitt av idioter?!
avid hansen til Brann!drivende go og teknisk sentral..akkurat det vi trenger!!!

kabelmann

Quote from: "Manx"Var å kjøpte min billett på stadion i dag, og der var det ganske lang kø, så tror det er mange som har ventet til siste liten med å få hentet den. Det blir nok fullt hus og kjempestemning..

Hvis det blir fullt av blått så er det intet mindre enn en skandale. Da kan bergensere ta hele Nystemten, bergenspatriotismen, krokodilletårene, Vikingbilletter, 16. mai, storskjerm på festplassen, stadion til 30 000 og stikke det langt opp i toeren.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Go Up