• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Lillestrøm "tjukk å feit å full" youtube videon.

Started by Shine, January 24, 2008, 14:08:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Shine

Leter meg blind ihjel på den youtube linken hvor lillestrøm synger noe ala" tjukk å feit å full", googlet, youtube og brukt søkemotorn på forumet så servern kneler, noen som har peiling på hva jeg snakker om?

jeg så den her inne før Jul engang >_>
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

Shine

Den som leter fant ;)

http://www.youtube.com/watch?v=7hlS66hPgJc

Om mod / admin har lyst å slette tråden, feel free :)

Edit

var "tjukk å feit full" melodien ja ;)

2:40->
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

Chrisstah

Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

HansaInferno

Jada, Kanaris brukte nok denne lenge før oss. Men hvem faen bryr seg om hva Kanaris gjør?
Breiflabben, baby!

weirus

haha..e d beste eg har hørt på lenge...
kem bryr seg om kanaris?
vil si godt over halvparten her inne, vi e jo livredd i å foreta os noe som på noen måte kan kobles opp mot noe de gjør/har gjort..
tjokk og feit gikk nok gjennom "sensuren" grunnet gledesrus og nedsatt tankekraft
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

HansaInferno

Og eneste grunnen til at vi ikke har hørt noe fra den kanten er at de har kopiert fra alt og alle. Men så har jo også vi tatt melodier fra andre lag før også. Har ikke helt oversikten, emn er ikke Sæternes-sangen en melodi både Viking og RBK brukte før oss? Det er nok et par til også. Men for å være helt ærlig, jeg driter i det, selv o mdet er deilig å ha "egne" melodier. Melodiene våre er jo stort sett tatt fra engelske klubber uansett, og det er jo mer eller mindre akkurat det samme.
Breiflabben, baby!

tj00m

æææ fyfaen, syns det e så sykt stygge sanger kanarifolka har.. er jo bare åååå åååå åååå, og et par ganger lillestrøm inni der, og litt lalalalalalala...
Brann Bergens Stolthet!

olebrann3


HansaInferno

Breiflabben, baby!

Njaastad

Synes tydelig jeg hørte klanen synge tjukk og feit og full på tv'en nå.

Go Up